Update: Rick Ross ft. The Game, Fat Joe, Ja Rule “Mafia Music (Remix)”

game&fatjoe-rapradar.com

Uh-oh. Officer Ricky done recruited some of 50′s frienemies for a lil’ verbal ass kicking. Guess Ross had Game’s number after all.

“Still went to Africa/ Still wore the big chain/ Where you got robbed at, nigga on the same stage.”

Sidebar: Hey Joe, Jay-Z called. He wants his flow back!

{mp3}mm rmx-drt1{/mp3}

Hail The Queen: Karen Civil

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
30 Comments
  • seanE

    yea he needs to change that flow… that is J all day right there

  • Big Time

    Hey officer ricky what happened to your own crew. I’m sorry but Banks “officer down” kills any diss record for 09!

  • BKGemini_inATL

    See now wasn’t Fat Joe just in a net vid talking about he don’t have anything to do w/ this…so then shut the hell up. I am not chosing sides but damn! Don’t be actin all innocent when 50 start takin shots @ you again…just my opinion

  • sohh.com

    smh @ you n1ggaz d1ckriding g-unit might as well call you n1ggaz xxl magazine.com

  • MP3

    Anybody have the download link for this bitch?

  • Just Sad

    Rick Ross need to get people out side his crew to help him in this beef

    at least 50 got people in his own crew and i respect that

    This Is Just sad

  • BIGGZ

    lol at ja rule nigga please, all these dude really hate 50 cause oh his money!

  • 1HIPHOPUCIT.com

    Yeah Ross reached out to other’s but you cant deny that this guy has bars…Lyrically he has definitely held his own in this beef.

    One thing I do agree on is, Fat Joe stole Hov’s flow on this one…

  • Kelvin

    Wouldn’t be surprised if Jay penned that verse for Joe. Jay’s a sneaky crafty sunnuva-bitch. Nah I take it back, wouldn’t have made it that obvious. On another note, Ross MURDERED this shit and got in 50′s ass. If we were judging this based on music only: Cop > Snitch

  • OG Bobby Johnson

    What is this? This is like Sarah Plain getting John McMcain to run against Obama next month. He already beat all of you.

    Man, this just makes 50 looks even more powerful for all of them to go after him after him he destroyed them all.

    Especially Ja Rule. He ruin his chance of a proper comeback cause he’s concentrating on 50 as his way back in. Homie your career got destroyed 6 years a go and you still on this?

    THIS IS A FAIL FOR THEM. HOT BEAT AND ALL. THIS STRENGTHEN 50. HIP HOP HISTORY: 5 BIG MC GOES AFTER ONE, HE STILL STANDS. 50 GOING DOWN IN HISTORY FOR HIP HOP BATTLES.

  • Og Bobby Johnson

    You really do. Though this is not really the site in here, but yall exist for 50. So if one don’t take the stance yall do which is ONLY hate on 50 they riding his nuts? RIghhhtttt

    And yall doing what? You more on his nuts than any stan of his cause yall soely exist to hate on him.

    I’m mean yall SO on His nuts that the heading of the SOHH site is THisisSohh. LOL. Thisis50.

    Dont BS no one either. Tha name derived from 50′s song off the Massacre.

    Yall the definition of a stan a la Em’s song. Yall 50′s stan for real. Love him so much yall hate him=stan.

  • Jat Foe

    he got his chained snatched where the thief ran and 50 CHASED him like a G. Fat Joe full of it. BUt i guess in rap you can twist truth to make your enemy look bad.

  • Rap Limbaugh aka Street Knowledge

    Sorry they did not kill 50 with this joint. Game did his verse while still on the LAX tour so he sounds a little hoarse.

    Fat Joe and Ja was overkill and Ross prophesizing was super overkill.

    This is starting to get really boring.

    *pops in Bullets Aint Got No Name Vol.3* Nipsey Hussle

  • Jean Jeanie

    Game? Wtf mayne, this aint nowhere to amp up your career dawg, for real, and I actually kinda liked LAX. But jumping on this track is a huge no-no. Ya dig?

    These are some sorry-ass cats right here. Sissies.. Maybe they should start the next ‘power’ group just like Slaughterhouse gone done?

  • hahahah

    Fat joe had no jewlery on him when he was in africa, you can see that on every video, he didn´t even had a watch. NOTHING , just a plain white shirt. look it up, under worldstarhiphop!

    Ross and Fat joe should make a new group , the fat boys of hiphop, but, they are going down already so that wouldn´t help them. HAHAHAHA

  • game

    Why did game go on this joint? Just because he doens´t like fifty no more?? He sided with him on the beef. He should asked fifty if he can give him some verses for a disstrack, that would be the real career move.

    I hope game doens´t go any further, i like his music but Rick Ross is a fat C.O. and that is what i dont like.

  • cosign

    Lauce n’ Fattie Hoe – the hiphop group of the millenia doe…

    ROFL!

  • Mike

    just wait … 4 the one & only 50 cent .. oh yea your asses on the line … fuck you all .. suckers !!

    gggggggggg unit 4 life …

  • Yoppp

    I heard on thisis50.com and mtv , dont know really, that fifty and banks have both mixtapes ready. !!!

  • Killerchris2k8

    These niggas just ruined the only song I was feeling off of Weaker Than Crap. Ja Rule please stop rapping. Your career is over. Fat Joe’s Jay-Z impersonation is kinda funny though.

  • Bigg John

    50 has murdered everyone on this track

    1. Ja Rule- Just go back and listen to BACK DOWN of get rich or die tryin’

    2. The Game- He came out wit ten million diss songs against fif, callin him fake and a snitch and 50 out sold LAX with his half ass “CURTIS” album p.s. Who ain’t doin songs with dr. dre no more?

    3. Fat Joe- 50′s mixtape out sold your album hahahahaha all 5,000 copies of it.

    4. Rawse- personally i like ur music but how many times curtis gonna kill you?

    P.S.- Notice how Cam Stayed outta this one. Smart move he actully wants to make a comeback Ja

  • GSwila

    One thing I have realized that most of comments in these blogs are from people who are not putting facts on the table, fans who like to waste time.In my opinion the song was wack and they should get a better track.To comment on beef btn The Game and 50 Cent, I tell you you win a beef by giving nice diss tracks then effects on sales can follow.ON THAT BEEF THE GAME STOOD ALONE WITH THE WHOLE G-UNIT AND IN PARTICULAR 50 LOST, TO ADD ON SALES GAME SUFFERED BECAUSE HE WASN’T WITH 50, DRE AND AFTERMATH AS THE WHOLE AND NOT BECAUSE HE LOST THE BEEF WITH 50. JA RULE SUFFERED 50 CENT BEEF BECAUSE THERE WAS ALMOST NOTHING CHANGED FROM HIS SIDE BUT ALL OF A SUDDEN PEOPLE STOPED BUYING HIS MUSIC WHEN BEEFING WITH 50.UNDERSTAND THE FACTS DONT JUST MAKE NOISE.

  • a G

    Uh Gae has never won against 50. People favored him but thats different than winning cause 50 did NOT keep battling the dude. but the fans perceive so its whatever.

    Game did loose if you strip away the music. He got kick it out like a herb, couldn’t sell anymore bcuz of 50, and can’t a Dre beat cuz of 50 as much as he mentions Dre

    Now how does this look when 50 bodied all these dudes before?

  • BIGGZ

    HAHAHAHA 50 IS A MONSTER, IM UP HERE IN BROWARD COUNTY WITH A WEEKEND JUMPOFF (HUSH)THEY GOT 50 ON SMASH UP HERE, ITS A WEST PALM STATION TOO SO THAT SHIT IS IN 2 COUNTIES INCLUDING NORTH MIAMI, THEY PLAYED TIA TOLD ME LOL I WAS BUGGIN OUT WHEN THAT SHIT CAME ON, I HAD TO CHECK THE RADIO, THOUGHT THAT SHIT SWITCHED TO SHADE 45 LOL I HEARD I GET IN TWICE, REGGIE D WAS DROPPIN HITS! I SENSE TROUBLE TROUBLE TROUBLE

  • yo mama

    didnt game say he was taking 50 side about this whole rick ross shit… what a fucking sellout

  • iStax

    Swwwweeeeettttttt!!!!!

  • Uncle D

    You know the same people that forget 50 Cent sat on NY Radio and ratted out everybody from his hood…who straight had his records played in court to put Preme in prison for LIFE! Who then bragged about in on the radio and laughed that he put him away.

    The Same dude who walks around with like 30 cops all day because he’s afraid of gettin touched because he knows hes a snitch….he’s single handedly lead to more arrests than crime stoppers dawg…y’all need to check yourselves for real.

    50 Cent is fuckin old dawg…move over…stop droppin your wack ass songs you aint pac…you aint big…you aint runnin a god damn thang except for suburban high schools across middle america and the mansion in connecticut.

    Ross straight schoolin you on these tracks dawg and you sittin here given commentary on porno? You homo ass nigka man!

  • TRT

    Ja and Rawse had decent verses, but Game and Fat joe like usual dropped wack juice, cant believe Ja had a decent verse, how long has it been..since he was rollin with DMX lol…Everything rawse has done in this beef has failed miserably, when is he gonna realize if he shuts the fuck up and jus talks about Deeper Than Rap hell be fine…Curtis is still killin him and he hasnt dropped anythin in a min

  • Brite & Early

    the beef shit is what it is..i just hate when niggaz bring up Ja..i mean the nigga had a mean 4 year run milkin the game..on an avg thts wht any crew or artist strives for…when the 50 shit went dwn i thought was toward the end of the run…we ALL wanted something new and 50 filled the void. Its like when 50 sells 600k the first week people look at it as if hes over..comon. People just want something new..no matter what it is. It doesnt have to be musically..hence thisis50.com… Fat Joe has never been a battle rapper so no props for goin at Joe…the reason why Ross seems to be unaffected by that shit is cuz he continues to make good music. Im sure if Ja came out wit 15 records w/ akon , tpain, lil wayne and jeezy combined he’d still be in the game to….think about it.

  • mr Lamborgini

    mayn why these grown arse dudes waistin they time doin this doubt if the track wil even reach local radio stations,JA go back to the grave u was hidin in,,Fat joe go take care o Pun family,looser,Rick man l got nuthin to sei thse are ur dying minutes u luk desperate with all these weak diss tracks,Game u jus a snake in the grass,,shut ur hoarsy mouf….