Funkmaster Flex On Beanie vs. Jay-Z

flex

flex

Last night on Hot 97, The Kingpin spoke on the fuckery surrounding Beans and Hov. During Roc-A-Fella’s heyday, Flex’s show was the Roc’s battlefield. But after these recent events, there probably won’t be anymore shots fired.

Heads Up: Greazy

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
41 Comments
  • Pingback: Nah Right » Audio: Funkmaster Flex Talks Beanie Sigel/Jay-Z

  • http://danjlovesthe90s.wordpress.com DANJ!

    Can’t be mad at Flex for sayin’ that. As he said, he knows these dudes from years back, and I’m sure he’s dealt with shit like that himself. Dudes like Jaz, to me, had an opportunity and opted not to take it. At that point, he had the freedom to go do his own thing and blow up on his own. It didn’t happen that way for him. And even after that, he got a show-stealing spot on a Jay video that got more rotation than any of his own videos ever did. Still, it didn’t pop off for him. So why, in 2009, is this nigga still yapping like Jay has wronged him so much or did something to stifle him? I just don’t see it. I scratch my head at this shit every time.

    As far as the Jay/Beanie shit- I still can’t call it. I agree with Flex that Jay just shoulda let Beanie go do his thing and get his money. It didn’t benefit either of them to hold Beanie on the label, so why not cut the ties?

    -D!

  • Word

    Flex is the BIGGEST jay z dickryder in the world lmao

  • safwf

    yeah that rights flex is such a dick ryder FUCK FLEXS

  • http://WWW.MYSPACE.COM/ILLFELLAZWORLD QDOT

    YO THE REAL SHIT IS BEANS MADE MONEY BUT HE KEPT GOING TO JAIL READ UP ON IT,JAY SHOULD HAVE LET HIM OUT HIS DEAL BUT REALITY IS YOU CAN’T HOLD NIGGAZ HANDS FOREVER IF THIS DUDE WANNA MAKE UNWISE CHOICES THAT’S HIS PROBLEM GET ON WITH YOUR LIFE.

    THEY ARE ONLY IMPORTANT WHEN THEY ARE SPEAKING ABOUT SHAWN-”ALREADY HOME” BY JAY-Z

    AND THAT MAKES IT SOUND TRUE NOBODY WAS EVEN FUCKING WITH BEANS TILL HE WENT AT JAY!!!

  • Neon

    Why he ain’t ask why 50 mad at Jay…flex is whack! Flex is a true balls sucker…he keeps Jay-z nuts in his mouth!!!!

  • omar

    Funk Flex is a week old with this shit. Who cares what Flex thinks?!

  • Fuck this fat piece of shit

    @omar you dummy
    if you don’t care why click on the link and listen to the interview??

  • Padrino

    @ Neon Who said 50 is mad @ Jay Z? Nuts in his mouth really? Grow up you broke ass bastard.

  • Big Mike

    Flex needs to shut the fuck up. He speaking like he knew what happened behind the scenes. How does he know that Jay didn’t call the police on Beans.

  • e20

    How come YN and Funk Flex feel like they have to defend Jay Z and back his BS moves.

    Shawn Carter can stand on his own 2 feet, stop holding his balls Flex its nasty. Jay made his bed so let him lay in it.

    I hope Beans and Jay Battle, this is hip hop, everybody wants to see this happen except the people who would be upset when Jay loses….again. Yalll don’t want that Ether feeling all over HAHA!

  • Don

    Just curious… Why is every stament about some defending someone must be sexual!!! I am just saying.. If I didn’t know any better I would ya have a special relationship with these statements!!!

  • http://myspace.com/yncbeatz Ricky Retardo

    what i see is this:

    Jay cut alot of niggas off but the way he did it was so “one night stand”, “jump-off-ish”. we don’t know what went on behind scenes but the end results seem to favor that.

    think back to teiarra mari. they dropped her from the label with a phone call, after business hours, on the night of her prom. how foul is that? that could have been handled on a monday in a office with him being straight up and severing their ties. but he didn’t, he had some random mofo do the dirty work. and from what i hear still hasn’t even spoken to the girl. foul.

    Next The Dynasty amil was 1st..she stated she ain’t know why she was dropped neither and jay nor dame gave her the boot it was an email or text from carlene if im not mistaken. wow! not even a phone call? wheres your integrity? then you diss shorty in records. how foul.

    Now Beans. not sure how communication was dismantled but 2 years without speaking is kindof a wake up call saying “hey, uhh, we done”. but for beans to be as loyal and committed as he was, he deserved a sit down to at least give a formal dismissal or vice versa.

    wether he was in the right to release a dis record or not..i understand why. peep game: when a guy pipes a chick then suddenly cuts all communications… then acts like the chick is on his dick cuz she is constantly calling him, texting, emailing, tweeting him trying to get answers on why the abrupt cold shoulders…. don’t get made at shorty cause she wants closure. thats some foul shit to not give a person the respect of a formal agreement of separation. And thats what jay has been doing for the last 10 years. hes been treating grown ass men like bitches or jump offs hes no longer interested in. i would be upset too, especially if i held it in for a couple years.

    so next time think about that analogy (cuz i know you dudes have done that before; so have i) before you call beans or anybody else that has a problem with jay bitter or a hater. it may be HOV with the issue.

  • Don

    Profanity is an ignorant mind expressing itself… Make your point and stick to the facts… Dick sucking, dick riding doesn’t help u make your point sounds more convincing!!! Fuckers!!! Just sayin

  • YaBoiTone

    LFMAO. u niggaz is funny. flex is an industry nigga so how in the fuck are u gonna REALLY think u know more inside details than he does?? HE ACTUALLY ASSOCIATES WITH THESE NIGGAZ WHILE U DUM FUCKS JUST READ WHAT THEY WANT U TO KNOW??? LMFAO. hes not a dikrider he just the good commonsense that God gave him. Its clear to everyone with just a little bit of sense whats going on. “the simplest explanation is often the right explanation” and the simplest explanation is BEANS IS BROKE AND STRUGGLING, BUT SOMEBODY WAS SMART ENOUGH TO TELL HIM THAT IF HE GOES AT JAY HE WILL BE RELEVANT AGAIN FOR THE TIME BEING.
    LOW AND BEHOLD: NOW NIGGAZ IS TALKN ABOUT HIM, HE WAS A TREND TOPIC ON TWITTER, HE WAS A TOP 10 SEARCH ON YAHOO, HES AAAAALLL OVER EVERY HIPHOP AND MUSIC BLOG AND WEBSITE, AND MILLIONS MORE PEOPLE ACTUALLY KNOW WHO THE FUCK HE IS…LMAO.
    why is he so popular now u ask?????? ONLY TIME NIGGAZ IS HOT IS WHEN THEY MENTIONIN SHAWN!!! NOTHING “DICK RIDIN” ABOUT THE FUCKING TRUTH U BLIND HATEFUL IDIOTS.

  • YaBoiTone

    I DO UNDERSTAND WHY EVERYBODY JUST BELIEVES WHATEVER BEANS SPOONFEEDS THEM THOUGH. PEOPLE AAAAAAALWAYS WANNA SIDE WITH THE UNDERDOG EVEN WHEN THE UNDERDOG IS A GROWN ASS THUG WHO NEVER GOT HIS SHIT TOGETHER AND WANTS TO BLAME SOMEONE ELSE FOR HIS MISTAKES NOW. WAKE UP PEOPLE. THAT GANGSTA SHIT IS PLAYED OUT. GROW THE FUCK UP.
    WE ON TO THE NEXT ONE. AAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

  • Big Homie

    Grow up you broke ass bastard.

    ^ *roffles*

  • Pingback: Link Luv: Flex Checks Jay-Z & Beanie Sigel Over Current "Beef", Jaime Foxx Working W/ Tricky Stewart & Dream On New Album, Kay Slay On Skinny Jeans & More! | Gyant Unplugged

  • BIG BAWLS

    I don’t get anybody taking sides who isn’t directly involved in the conflict. Flex and anybody else, if you ain’t got nuthing to do with the situation, shut up about it. Jay a big boy and so is B-Mac, let this play out on its on and quit tryin to sway people one way or the other. The truth will come out. When you comment, and you argument seems to be for one side, thats the reason why you get…”he’s a dickryder/stan …etc”. But alas, these dudes have to get ratings/hits…etc. so. they have to go in …tabloid style…. but please, try not to look like such a suckup when you do it.

  • Pingback: Funkmaster Flex Speaks On The Beanie Sigel Vs. Jay-Z | YOURAUDIOFIX.COM - YOUR DAILY FIX OF URBAN ENTERTAINMENT

  • Neon

    “Grow up you broke ass bastard”
    @Padrino^^^^This is what your mother said to your father when he abandoned you….you fucking dick sucking bastard!

  • wow

    If its a waste of time why talk about it Flex!!!! Flex is a clown!

  • Tru-Critique

    (Jay- Z voice) Dyck RIDER!!! LOL Yo u kids kill me.

  • http://theinfamoussyndicate.blogspot.com/2009/11/warriors-players-want-jackson-traded.html Noles506

    Didn’t anyone see that interview last week with Dame, where he didn’t have one bad word to say about anybody? Jaz-O??? Jay-Z has been dissing him for years, it’s hip hop…lol….This dude Flex has to ask why Beans isn’t cool with him?

    Go customize some fucking cars Flex, your not even Hip Hop anymore.

  • Pingback: Rap Swagger » Audio: Funkmaster Flex Talks Beanie Sigel/Jay-Z

  • Chopein

    Look at Flex man…look at his face man…

  • VerseCutta

    damn chopein stole my shit, but yea like nas said,
    look at his face, droppin all those wack bombs,

    flex stay sucking the dick of who ever has the most money,
    rides 50,rides jay,was riding jimmy with the max beef

  • Pingback: Audio: Funkmaster Flex Speaks On Beanie Sigel/Jay-Z « A Shot of Incilin

  • Nathaniel

    its real bitch-made to call a nigga a “dick rider” just because he doesn’t look at a situation the way you do. yall niggas kill me. if the best you can do is “oh he’s on his nuts….oh he’s a dickrider, oh he be sucking jay dick”….you need to check your sexuality. theres waaaaaaay too many homo ass comments floating around on this site….smh.

    and to the nigga that said flex needs to shut up cuz he wasnt behind the scenes…..my nigga, you are on a message board as a fan giving your opinion. when you weigh that up against flex’s opinion, you don’t have a leg to stand on saying his shit isn’t valid. be logical.

  • Nathaniel

    co-sign YaBoiTone

  • http://www.reverbnation.com/blastmusicconcepts Jimbo Slice

    you know what I think flex told it the way it is! And to give yo uthe back story is definitely important because this is the infighting that we don’t really wanna see.

    http://www.reverbnation.com/blastmusicconcepts

    when it comes to “Bleek” “Remi”, “Mr Zone 6″ “Jay-Z and Remi” Funk Flex and his opinions on Remi and Jay. The Beanie situation is a little selfish in a way. What’s really funny is the issue with 50 telling beans he wants to hear some records. Beanie you may have bastardized yourself.

    Jaz-o, I think you may be trying to ride some hype and I feel your pain in the overall sense, but you’re wildin dude. C’mon Son! Gay? Please stop.. Please.. Hov did reach back for you “at your current value” No one else did that for you.

    I personally feel as though the whole harlem aspect of the Roc was its own fiasco. Thankfully they’re keepin their mouth closed (I.e) Cam/Jim etc.

    All things considered, Hov maybe can out of generosity, shoot Beans a few clean bucks and keep it money. Props goes out to Dame tho for learning to keep his cool

  • koa9

    @YN:

    about your blackout rihanna/chris brown post…. stop calling racism on every little thing. you’re the one that’s racist for accusing of everything else being racist.

  • mattimooo

    jigga is a billionaire ! closer to 50 than is he’s to 21 ! this is all business ! hov prolly financed “average guy” for publicity for the bp3 ! all great crews gotta break up and then make up to make more money !
    watch for a roc la familiar 2 next lol !
    its jus like mayweather hov is the undisputed p4p champ ……. and will be till someone beats him !
    ps the guys is a billionaire he dont care wat u say as long as u say sumthing lol !

  • rocstar

    why should hov have let beans go if beans had a contract? doesnt that send a message to everyone else that contracts dont mean shit? hov had a contract with def jam and what did he do to get out of it? he paid 5 mil. im sure if bean wanted to get out they could have settled on a number but everyone knows beans a brokeass slut.

  • Pingback: Top Posts « WordPress.com

  • mac DIESEL

    WHY IS FLEX STILL TALKIN’ ABOUT THIS??!! HOW ABOUT WE TALK ABOUT THAT RADIO DJ CHICK U CHOKED THE SHIT OUT OF!!!! FUCK THESE INDUSTRY DJ’S!!! THEY FUCKED UP HIP HOP TOO!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!!

  • Ralph

    It’s crazy to me how some people can’t see this beef for what it is…ya man Beans is a loyal dude, i get that…but he a grown man and now that he messed up his chances he got people in his ear tellin him dissing Jayz is his ONLY meal ticket…all the stuff he saying on the interviews is irrelevant to the fact that he messed up his own life being super gangsta and being IN and OUT of jail…thats on HIM…nobody else, Jay ain’t your daddy fam…lol I agree with Nathaniel…people are on here talkin crazy about Flex but i trust his sources over anything we seeing…bc they only gonna let us see what they WANT the public to know…Flex is speaking from a more knowledgable position…bc he dont agree with Beans going at Hove does not mean he riding Hove…its his opinion…its funny how people cant have an opinion on something without being called a rider…smh i LOVE hip hop…lol ignorant mofos

  • Pingback: Funkmaster Flex Talks Beanie Sigel/Jay-Z (F*ck Outta Here) « I Am Not A Rapper

  • A-MAN

    FUCK FLEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Don

    Jay-Z is a crab…period. Flex is chatting shit!

  • clide

    Jay gave Beanie a deal, jumped on some tracks with him and made him as hot as he ever was. How can you knock the man that put you on. Thats like bitting the hand that feed you. You raise a child up until he can stand on his own. Then you let him go out into the world and be the man he was raised to be. How can Jay live his life if he still have to burp the grown ass babies. Dame made plenty money. Im pretty sure Dame had a lot of good ideas, we’ll now is the time to put them to use. I dont have one million dollars and im not blaming no one. Dame walked away a multi-millionaire and he complaining. WOW! Jaz O was here before Jay. He showed Jay the ropes and Jay did what a good student would do. He graduated, then moved on to college. He seen a different vision than Jaz O. He offered Jaz a piece of the empire but Jaz O declined. He made a bad business choice. I understand though. Who wants to work for the person they trained? Sometimes you have to swallow your pride and do just that. As for Jay, you see who your real friends are. Stop feeding a person and then their true colors will show. I wish that the old Roc was back together but I dont ever see that happening. For all you haterz dissing Flex for stating his opinion, suck dick. His opinion was twelve minutes long. You listened for twelve minutes. You could have went to another site, but you stayed on it to leave a comment. You really love Flex, so suck his dick to.