23 Comments
  • damn

    and this is news why…?

  • B.Dot

    who said it was? eat ur slice of pizza and be quiet

  • damn

    lol ok

  • iceyjesse

    just goes to show how much free time they got

  • mac DIESEL

    @ damn

    IT’S RARE TO SEE A BLACK MAN NEAR FINE ART!!!! EVEN IF IT’S THE ARROGANT SELF-CENTERED SELF-INDULGENT EGOMANIAC DIDDY!!!! THIS PAINTING IS ONE OF THE IF NOT THE MOST FAMOUS PAINTINGS IN HISTORY!!!! U GOTTA APPRECIATE ART!!!! N IT’S VERY LUCRATIVE!!!!! EXPAND YA MIND LIL YOUNGIN’!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • slowmo

    @mac DIESEL

    who says that’s the original? …

  • Toya

    There should be a thought bubble over Diddy’s head reading “This would look great in my bathroom” or “Where are the pictures of naked ladies?”.

  • mac DIESEL

    @ slomo

    WHO SAYS IT’S NOT?

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • http://www.mauricegarland.com Maurice Garland

    “MONA LISA IS A MAN!” (c) Rudy Ray Moore

    but nah…for real, i read that Mosa Lisa may very well be a self-portrait of Leonardo da Vinci

  • JonWasHere

    That’s the beauty of blogs. Someone will connect to it. #expressyourself

  • mike

    diddy lisa

    p diddy iz that mogul

    respect his hustle, forilla !

  • http://newtracksdaily.blogspot.com/ Big Bird

    Yes Sirr

  • Pingback: Link Luv.... | Gyant Unplugged

  • supa

    man i been seen that bitch, lol

  • guuci bag

    puff’s in paris …inside info

  • drast

    diddy: wtf? she ain’t hot yo!

  • http://www.stereocool.net Jay Fingers

    I was hoping this meant he was going to help that cute ’90s R&B singer make a comeback.

  • http://myspace.com/730amazin amazinace

    @ mac DIESEL………. YOU ALWAYS ON POINT……”DON’T HATE ON MY OPINION!!!!” COIN THAT AND GET YOUR BREAD OFF THAT QUOTE. CAUSE EVERYBODY HAS ONE BUT YOURS MAKE SENCE

  • http://myspace.com/730amazin amazinace

    …………..AND OH I FORGOT…………………@ B DOT.^^^^^^^^^2nd^^^^^^^^..LMAO

  • Will

    this guy is a cornball he always doing some shit that is pop cultured he reminds me of the Mark Cuban of Hiphop In the Huddles when his ass need to be in the Skybox

    I havent heard that Autotune bullshit since DOA I wonder if T-Pain is still getting that checc Diddy promised him

    but yea this dude is beyond corny he always doing soemthing thats hot for the moment grills tight pants autotune

  • mac DIESEL

    @ amazinace

    HA, I KNOW!!!!! I GOTTA GET ON THAT SHIT NIGGA!!!! DEFINITELY GONNA GET ON THAT!!!! REAL RECOGNIZE REAL!!!! ONE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!!

  • AppeldP

    Eyes say it all! Love 2 Diddy, lets go to the Top togeva finally. Im fuckin ready now.
    Shot all Damons!! Fuckin shot them!!!
    Leave a lil light on for me, for the last time!

  • Pingback: Rap Radar :: Eminem Meets Mona Lisa