37 Comments
  • Pingback: Directory Marketing for Small Business | Local Internet Marketing For Small Business

  • Matches

    first thing they should do when its built is retire #5

  • Pingback: Dodge : Challenger STR-8 2010 DODGE CHALLENGER AT INVOICE+$2,000 IN MOPAR ACCESS For Sale

  • Dub

    Jay-Z…. one word Fucking Brilliant!

    Let me breakdown this masterpiece.

    Some perspective:

    New Jersey Nets were planning a move long before JayZ was added to the equation. Moving to Brooklyn would have been a political nightmare for those in charge of the team.

    -Bring in JayZ. One of Brooklyns great sons. He gets 1% stake in the Nets. In return, he becomes the public face of the team. His presence on the board helps ease an upcoming PR storm

    -JayZ gets all huggy with the Governor. Earning himself and his ventures political goodwill.

    -Oprah & JayZ get TV time in Marcy projects. Again to boost the PR situation while also giving JayZ an opportunity to promote his album. Like I said there has been a lot of opposition on the ground to this development.

    -The JayZ family visits the White House. Yes, JayZ stock going through the roof. He is becoming the face of New York

    -Beyonce Knowles-Carter opens a cosmotology rehab school in Brooklyn. She is crowned a ‘Brooklynite’ by the mayor or someone and gets press proper coverage. Conincedence? Hell fcuking NO!

    -JayZ attends the Atlantic Yards groundbreaking ceremony. All happy talking about his youth and blah blah and his love for Brooklyn

    -All these activities slowed down the political resistance to this move.

    Best believe that these people play CHESS. That real shit.

    Gotta luv it.

  • mac DIESEL

    THAT’S GOOD FOR JAY!!!! GOOD TO SEE A SUCCESSFUL BLACK MAN IN AMERICA!!!! SOME PEOPLE ARE HAPPY ABOUT THE STADIUM SOME AREN’T!!!! U CAN’T FUCKIN’ PLEASE EVEYBODY!!!! U CAN’T SAVE EVERYBODY!!!! U CAN’T GET EVERYBODY OUT THE HOOD!!!! U MUFUCKAS EXPECT A RAPPER/ BUSINESSMAN TO SAVE THE HOOD N GET EVEYBODY OUT THE HOOD!!!! IT STARTS IN THE COMMUNITY FIRST!!!! U GOT ALL THEM CORNER STORES IN THE HOOD N NOT ONE IS OWNED BY A BLACK MAN!!!! IS THAT JAY’S FAULT OR THE COMMUNTIES FAULT??? STOP BITCHIN’ N JUDGIN’ JAY’S MOVES N DO U!!!!! NIGGAS IS SAYIN’ JAY IS ONLY A “MINORITY” OWNER!!!! THAT’S A SUCCESS!!!! WUT THE FUCK DO U OWN???? NIGGAS IS SAYIN’ THEY USIN’ HIM TO APPEAL TO THE BLACK URBAN DEMOGRAPHIC!!! SO WUT, BLACK BUSINESSMAN DO THE SAME SHIT!!!! THEY GET WHITE/CHINESE/SPANISH DUDES ETC. TO REACH A DIFFERENT DEMOGRAPHIC!!!! I’M SAYIN’ ALL THIS SHIT BECAUSE EVERYTIME A BLACK MAN DOES SUCCESSFUL THINGS HE’S/SHE’S A FUCKIN’ SELLOUT!!!! TAKE THAT HATRED JEALOUSY ENVY OUT YA SYSTEM THAT THE WHITE MAN PUT IN U!!!! MAKIN’ MOVES N CHANGIN’ THINGS DON’T START WIT JAY, IT START WIT U!!!! STOP FRONTIN’ NIGGAS!!!! GOOD SHIT JAY!!!!

    THIS WAS SUPPOSED TO BE ON THE OTHER JAY POST BUT I DON’T GIVE A FUCK!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • bk82

    Jaz – z is illuminati,like opra ,obama and another very rich people,they trying to try to manage the world !

  • bk82

    Jay – z is illuminati,like opra ,obama and another very rich people,they trying to try to manage the world !

  • http://www.twitter.com/randomrandall rAND

    @Dub

    Well said

  • BAPHOMET

    BTW JAY Z IS NOT A MASON:
    They use him to promote them & giving him money for this promotion
    BUT I can confirm he is not of them.
    Masonnery requires to be smart and reading a lot of things and jay z cant even spoke a word without saying “You know” like a non educated goon

    He hanging with some of them but one they will find a new one to promote their movement they will give him up just like they do for Tupac & other stupid rappers.

    I feel bad for those who are impressed with his achivement
    all he has done is taing money from the people taxes & dealing drugs he is not a business man neither a politician he is just an international drug dealer protected by some masons
    the masons he is promoting

    OLD JAY DA CONRBALL DONT BELONG TO THE MASONNERY AND WILL NEVER BELONG TO THEM

    “Really who gives a fuck if jay is a mason or not? Homie is just helpin his community.”
    THIS IS NOT WHAT I CALL HELPING THE COMMUNITY = HE IS A TAXES STEALER BILLIONNAIRE BUT HE REAMAINS A TAX STEALER AND A DRUG DEALERS WHILE MANY PEOPLE ARE STRIGGLING TO FIND SOMETHING TO EAT
    IT THIN THIS IS DISGUTING / STEALING OUR MONEY AND THEN BRAGING ON AN ALBUM ABOUT HOW HE ROBBED US AND HOW HE IS DEALING WITH YOUNG JEEZY PEOPLE OPEN YOUR EYES HE IS THE WORST PEOPLE EVER IN THIS EARTH
    HE IS NOT A MASON BUT HE IS A DEVIL FOR STEALING YOUR MOM MONEY

    Jay-Z Caught Up In Federal Investigation Over Casino Venture

    New York Governor DAVID PATERSON has denied rumours his friendship with JAY-Z influenced him to approve a new race track and casino venture.

    Bosses at event promotion company Aqueduct Entertainment Group (AEG) landed a lucrative multi-million dollar contract from New York state officials in January (10) to upgrade the existing Aqueduct Race Track venue and turn it into a top race track and gaming site – known as a racino – the only legal gambling place in the city.

    But the ethics surrounding Paterson’s choice of contractor has been called into question after it was revealed Jay-Z holds a seven per cent stake in AEG via his firm Gain Global Investments Network LLC.

    The rap superstar established a friendship with Paterson after they teamed up to stage his star-studded 9/11 benefit concert at the Big Apple’s Madison Square Garden last September (09).

    Jay-Z signed a deal with AEG executives later that month – but the agreement has prompted a federal investigation into whether Paterson showed unfair favour to AEG’s contract bid as a result of the star’s involvement in the company.

    AEG spokesman Jonathan Rosen has dismissed the accusations, insisting the hip-hop mogul’s widespread appeal prompted them to court the star.

    Rosen tells the New York Post, “Given (Jay-Z’s) superstardom and his long and deep connection to New York, the partners thought he could bring a unique perspective to shaping a facility that would truly be an entertainment destination.

    “The partners were looking to bring in someone who could bring marketing and community advice to the team.”

    A spokeswoman for Paterson has also denied the rap connection played a role in the Governor’s decision.

    She says, “There is absolutely no relationship between Governor Paterson’s friendship with Jay-Z and the choice of AEG.

  • mac DIESEL

    @ bk82

    YA MOMS IS ILLUMINATI!!!! NOW SHUT THE FUCK UP N GO GET YASELF A PIECE OF ASS!!!! U FUCKIN’ CLOWN!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Pingback: Rap-Up.com || Jay-Z Breaks New Ground in Brooklyn

  • http://www.thewatcherz.com Ricky Retardo

    “as Beyonce said to the left!” who was that asshole?.. knock it off already damn!

  • OJ Da Cornball

    Funny, how ThisisJay-z.com made this about Jay-z. lol. he only owns 1.7%. This was all about the other big wigs there, not Jay-z.

  • mac DIESEL

    @ OJ da Cornball

    “he only owns 1.7%”

    HOW MUCH OF THE NETS DO U OWN AGAIN??? WUT DO OWN IF ANYTHING?? THIS NIGGA OWNS A PERCENTAGE OF A PROFESSIONAL TEAM!!!! IF IT’S NOT ABOUT HIM THEN WUT THE FUCK HE’S DOING IN THE PICTURE??? U SOUND RACIST!!! I WOULD EXPECT A WHITE DUDE TO SAY THAT SHIT U JUST POSTED!!!! U BUGGIN’ NIGGA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • OJ Da Cornball

    Lol @ Diesel
    my point to mention how much he owns is the fact they make Nets issue all about Jayz- when he in fact very irrelevant in terms of influence etc…

    but uh… WHY HATED ON MY OPINON?

  • supa

    @ wow at Mac Deez nuts first comment, cant believe he said sumthing i kind of agree with.. im speechless…….. i guess u cant hate all the time huh, lol

  • supa

    OH YEAH I FORGOT

    DON’T HATE ON MY FACTS!!!!

  • Pingback: Dodge : Challenger SRT8 SRT8 we finance 6-spd new perfect all options For Sale

  • az5lyrics

    HOV THE G.O.A.T.
    BIG MOVES ON ALWAYS

  • mac DIESEL

    @ oj da cornball

    WHO ELSE IT’S GONNA BE ABOUT??? DO U KNOW ANY OF THE OTHER OWNERS OF THE NETS??? WUT, RAPRADAR IS GONNA TALK ABOUT THE OTHER OWNERS RATHER THAN JAY-Z??? JAY’S A STAR NOT THE OTHER OWNERS SO OF COURSE JAY IS GONNA GET ALL THE PRESS!!! N IF JAY IS IRRELEVANT THAN WHY WAS HE EVEN THERE??? HE MUST BRING SOMETHIN’ TO THE TABLE SINCE HE’S A MINORITY OWNER!!!! I QUESTION OPINIONS NOT HATE ON ‘EM!!!!

    BY THE WAY, DO U OWN A STAKE IN ANYTHING OJ??? U MUST OWN SOMETHIN’ SIGNIFICANT TO SAY A NIGGA IS IRRELEVANT FOR OWNING 1.7% OF A PROFESSIONAL BASKETBALL TEAM!!!! JUST ASKIN’!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    @ supa

    YEAH I GUESS SO!!!! NOW GET OFF MY DICK N STOP BITIN’ MY SHIT!!!! CORNY ASS NIGGA!!!!! BUHAHAHAHAHAHA!!!!! HATE ON THAT FAGGOT!!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • OJ Da Cornball

    quit hating on my opinion already Diesel.

    p.s. i own stakes of nothing. i own 100%.

    you falling off Diesel. You hating on cats opinion.

  • mac DIESEL

    @ oj da cornball

    100% OF WUT??? NOTHING??? I MEAN FOR REAL, WUT U OWN SON??? JUST ASKIN’!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • DunkDonDaDa

    My nigga mac PREACH

  • http://www.PushBeats.com PushBeats.com

    bout time.

    PushBeatsDOTcom

  • mac DIESEL

    @ DunkDonDaDa

    YEAH NIGGA!!!! THANKS FOR THE SHOUT-OUT!!!!! BLACKS GOT ALOT OF SELF HATRED FOR REAL!!!! NIGGAS NEED TO QUIT THAT BULLSHIT!!!! THEY HATIN’ ON THE WRONG MUFUCKAS!!!!! I MEAN, HATIN’ IS WRONG BUT IF U GONNA HATE, HATE ON SUMTHIN’ THAT’S FUCKIN’ UP MANKIND!!!! ONE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Pingback: Dodge : Challenger SRT8 SRT8 new we finance great deal wonderful car 6-speed For Sale

  • OJ Da Cornball

    Disel? You still hating my opinion?

    Well.. you ask do i own stakes of anything and the answer is yes i do. That simple.

    but my dude, it’s crazy how i stated MY OPINION and you still riding against it and you’re Mr. Don’t Hate My opinion.
    Have you just been exposed as a hypocrite by hating on my opinon?

  • mac DIESEL

    @ oj da cornball

    I DON’T HATE ON OPINIONS I QUESTION THEM!!!! JUST LIKE U QUESTIONED JAY’S RELEVANCE TO HIS OWNERSHIP OF THE NETS, I QUESTIONED YA RELEVANCE AS TO U OWNING SOMETHING??? THAT SHIT AIN’T GOT NOTHIN’ TO DO WIT HATE NIGGA!!!! I STILL THINK U SUSPECT ABOUT OWNIN’ SHIT BUT WUTEVER!!!! STOP BEING SO DEFENSIVE ABOUT NIGGAS QUESTIONIN’ YA OPINIONS NIGGA!!!! MAKES U LOOK SENSITIVE!!!! PEACE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Yall kneegrows silly

    I wonder does “BAPHOMET” think anyone read that dumb shit?…ps people who click on Jay-Z related posts to say he’s a Mason or Illuminati or any of that lame weird shit should take a long walk off a short cliff

  • OJ Da Cornball

    Diesel, i own something. Believe it or not.

  • TdotHIPPY

    What’s wrong with some of y’all? One of our own is doing big things in the world and some of you stay hating. Leae the hating to the racist alot of u would make the Klan proud. Cracker ass niggas

  • Marie

    Like my adopted son told yall haters a while back……..go play somewhere, he’s busy!!!

  • the one

    @Dub

    Well said brother… Nice breakdown

  • Pingback: Blogging Heroes: Interviews with 30 of the World’s Top Bloggers (Hardcover) | AutoBlogAffiliate

  • Pingback: Jay-Z At Barclays Center Groundbreaking For Brooklyn Nets | EbenGregory.com: Culture. News. Truth.

  • HasAClue

    Wake up people. Jay Z is promoting and assisting with a project that is pushing the average black man and his family futher away from affordable housing in Brooklyn. 1600 “middle-income” housing units means if you don’t make $100,000 per year take your poor a$$ out of Brooklyn.

    Read something other than rap lyrics and the sports page and get yourself informed…get your self a clue. Stop being part of the problem.