The Carters & The Smiths At Tony Awards

Jay-Z, Will and Jada Pinkett-Smith were at Radio City Music Hall last night as nominees at the 64th annual Tony Awards. The triumvirate’s play, Fela! was nominated in 11 categories including Best Musical. Although the production took home three trophies, it lost the top honor to Memphis. Better luck next year. Additional picture after the jump.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
42
  • fuckkerihilson

    Powerful Couples.. Black Love

  • a lot of money in the building

  • mac DIESEL

    KEEP MAKIN’ EM MAD JAY!!!! HA!!!!

    SIDEBAR: NICE FOOT SHOT ON BEYONCE (SEE 2ND PIC)!!!! DIGGIN’ THE TOES!!!! YEAH I SAID IT!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Rhyme

    ^Lmao, you reckon Jay-Z ever touch those things?
    Shit would be my lunch, no doubt.

  • mac DIESEL

    @ Rhyme

    REAL RECOGNIZE REAL!!!! HA!!!!
    NO DOUBT!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • dashing

    Yeah, you can’t hate on black star power. Who’d a thought in ’96 that Jay would have hundreds of millions of $ and who’d a thought in ’91 that Will Smith would be the biggest movie star on the planet. Crazy.

  • HOVA!!

    that second shot makes it look like Jay and Beyonce are the only two black people there

  • red

    do you remember the video of jay z ft pharrell- I Just Wanna Love U (Give It 2 Me) …. where he makes fun of will smith…. will smith is a boss… a real boss…. a real moneymaker….

  • Dolla

    I heard big will was bangin’ beyonce

  • Miky mike

    ^?

  • Miky mike

    this post,

    a billie, a billie, a billie, a billie, a billie !

  • Djamanie

    Beyonce look pregnant 🙂

  • yeah dey call me a camel

    i wanna enjoy life just as much as Jay & Will and of course with the same type of finance they have.

    Big ups on Karate Kid…..Jayden is the future blockbuster monster!
    Big ups on Blueprint 3….it elevated Jay to a higher plateau.
    Big ups 2 Beyonce for showing genuine love towards Jay
    Big ups 2 Jada for still having massive respect for Tupac

    DONT HATE MY LOVE!!!!

  • lovelybubbly

    Wow Black Royalty here in America Jay Z and Beyonce, Barack and Michelle, Will and Jada and some people say black men and black women don’t marry each other and love each other anymore not true we still do.

  • bonbon

    looks like prom at a white high school where they put the cool black kids on a pedestal.

  • So Icy Boi!

    @mac DIESEL u feet fetish having azz nigga!

  • Tim Lee VA Stand Up

    “I Affiliate wit’ Billy Gates….”

    A BILLI A BILLI A BILLI A BILLI A BILLI

  • will

    yall niggas fuccing eat feet I mean I rub The Wifey feet on a occasion or two but i aint putting them shits in my mouth and thats only the wifey who feet i will touch well I mean its not so bad Since its out there that niggas eat the cooch nowndays and they proud to say they eat the cooch but a coochie you know for sure a a good female wash that shit Do you know how hard it is to get the bottom of your feet in the shower

    Sidebar:and Jada Pinkett is Bad i been crushing on her since seeing her in the Inkwell and she still looks good man Im surprise will aint got more kids with her i would hit that shit everynite

  • blaqscorpio

    THE DEFINITION OF POWER COUPLE!

  • yeah dey call me a camel

    @Will….lmbao, you funny son!

  • Pingback: Turn It Up NW » Blog Archive » Power Couples at the Tony Awards()

  • mmkayy

    scientology & illuminati in the buildin………….Lol relax im jokin

  • will

    @red

    No…. and then listen to yourself give it to me that shit is 10 yrs old you know what Jay-Z was doing ten years ago wearing Platinum Jeans Dissing Nas Pushing Lil Girls in the face backstage Doing Albums with R.Kelly ten years ago Will Smith was making getting Jiggy With it and the wild wild west

    you act like he just diss will smith on Blueprint 3 or something the shit you talking about happened if it did happened becuz i dont remember it but it happened before the 1st Blueprint he on the 3rd one after will did getting jiggy With it and Miami no rapper liked that Nigga I dont know why but no rapper liked him

  • mac DIESEL

    @ So Icy Boi

    YA DAMN RIGHT COON!!!! HA!!!!

    @ will

    DON’T KNOCK IT TILL YA TRY IT!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • DJ NITTI

    Wow, these comments are actually cool. I thought for sure hating was going to be on a hundred thousand trillion, but it wasn’t. I’m proud of you guys, lol. Maybe hating is finally played out.

  • save jada !!!

    Will needs to talk to jada about all that botox she has going on. She looks like a whole diff.
    Person, its getting out of hand first she gets those big teeth now her face looks awful….

  • help jada!!!!

    Will needs to talk to jada about all that botox she has going on, its getting out of hand. First she’s
    Gets those big teeth now her face, she looks like a totally different person!!

  • JERZZZ

    Anybody other then me miss when Hov used to be a nigga?

  • DARKAQUA

    AGAIN SLIM THUG THEORY FALLS SHORT…TWO RAPPERS WITH RESPECTABLE WIVES

  • mac DIESEL

    @ DARKAQUA

    “AGAIN SLIM THUG THEORY FALLS SHORT…”

    *DEAD*

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • So Icy Boi!

    @mac DIESEL do suck hot sauce off bitches feet?? like Shawn Wayans did on “dont be a menace”

  • Miky mike

    will smith was more a diddy rapper than a jayz rapper

    he was just an aspiring actor who did some rap

    thx jazzy jeff for that !

  • mac DIESEL

    @ So Icy Boi

    NO HOT SAUCE!!!! THAT’S FOR U WHEN EAT YA DEEP COUNTRY FRIED CHITLINS!!!! HA!!!! U FUCKIN’ COON!!!! NOW GO FIND A GUCCI MANE POST AND LEAVE ME THE FUCK ALONE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • K.o.D
  • Black love, black money, black power!…I love it!

  • …And is that Jay wearin’ his wedding band in public??? Lol. *shocking*…

  • blaqscorpio

    ^

    lol, why you so shocked? He’s done it before you know.

  • iam2smooth

    Hiphop royalty inda building!!! I love it!!!

  • R

    B Is like how the Fu k im with wit this Camel Gorilla looking mothafuka.

  • BlowMe

    The Smiths’ swing too lol!

  • Gorilla-Killa

    POWER!!!

  • dressing fly ain’t no problem

    http://99problemsofjayz.wordpress.com