Air Drake Photos

Look at them. They’re getting money and laughing like everything’s funny. Here’s a couple of flicks of Drake and Sir Richard Branson in Toronto following Virgin America’s inaugural flight yesterday.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
29 Comments
  • MsOfficer

    If I had to choose… it’d be Branson.

  • http://thisis.com j305

    drakes a virgin lol……

  • donniebrasko

    Now thats an example of big things poppin!

  • GiseLLe

    mac DIESEL if thats really you you are a Grade A Flaming faggot

    <3 Your favorite Dominicana xoxo

  • flow j

    good 4 him……he has the 2nd best selling album of the year

  • mac DIESEL

    @ GiseLLe

    THAT’S REALLY ME!!! I’M HOMO!!! AWW DRAKE’S MY DREAM MAN!!! I’M SO FUCKIGN WET!!! HA!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!!

  • DJ NITTI

    Drake’s the Obama of Rap, he’s half white so (to them) he’s half alight.

  • DARKAQUA

    LMAO YELLA WONDER LAUGHING ALL THE WAY TO THE BANK….THUMBS UP INDEED ;-)

  • GiseLLe

    He so sexiiii

  • Samsohn

    Drake’s the JEWISH Obama of Rap, he’s half white so (to them) he’s half alight.
    /
    FIXEd

  • mac DIESEL

    MAN I GOT ALOT OF STANS ON THIS SITE!!! YALL NIGGAZ NEED TO GET YOUR OWN NAME AND STOP JOCKIN MINE!!!!

    EVERYBODY TRYIN TO BE IS HILARIOUS..YALL NIGGAZ NEED HELP!!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Pingback: Drake – You know you made it big when your face is on a plane | WoooHa()

  • Mack attack

    Talented r&b artist, gr8 for ghost writing for alicia keys, but mixin it up with Richard Branson? C’mon people the marketing machine has played us yet again.

  • Donn

    Stop wit all that marketin machine shit. The dude used to system and became successful, you should salute him. How can you hate this man. He is doin his thing. He’s new blood and he’s doin great for a new artist. Do your thing Drizzy. I love to see another man make it and i know your grandmother is proud

  • Mack attack

    @donn. What’s with the grandma name drop? You on that old woman fetish shit? Give her Jewish ass one for me!

  • westcoast Rules

    hhhhhhh fuck drake jewish bitch ass
    Richard Branson jewish = drake jewish = bitch ass= all zionist support drake

  • Bill Clinton

    I’m pretty sure Richard Branson isn’t Jewish.

  • westcoast Rules

    Branson, Richard, Britain, 2.6, diversified [JEW]

  • The Real J.COLE

    this is some stupid shit. drake is getting way to much credit then he deserves. one debut album should not deserve this

  • !ShootDontPlease

    everything is happening so fast for this guy, and it is so undeserved, there is going to be backlash coming soon. as soon as somebody “cuter” then him and a better singer comes along (which shouldnt be too hard) all them bitches are gonna be on to the next one.

    save yur money aubrey!

  • BLADE

    Two LOLS!!!

  • Jaewon

    I am on team mac DIESEL!

  • RapMusic23

    Fuck Virgin airliners.Rich rappers fly private jets;P

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » Sir Richard Branson x Drake During Virgin America’s Inaugural Flight (Photos)()

  • Donn

    Fuck yall. Sayin he dont deserve it. God dont reward no one who dont deserve his blessings.

  • Pingback: Dyson AM01 Air Multiplier / 40 Watt / silber/anthrazit | Turmventilator()

  • Markoni

    @Donn

    Leave God out of this

  • http://www.podomatic.com/profile/djjustintime JustinTime

    Say what yall want, but that’s a good look! Ur debut album cover on the side of a commercial flight? MAJOR!!! But can yall imagine some other cover on a plane..like them gaudy ass No Limit album covers? Hilarious

  • Pingback: Drake Pictures: Flying With Virgin America | Download New Drake Mixtapes And Music()