New Video: Cam’Ron “Fuck These Bitches”

[vodpod id=Video.4312482&w=425&h=350&fv=]

Cam’s a wild boy. Not only does he manage to get Jim Jones to appear in his video, but he also scored professional ass model Peeblez. Big Joe’s face at the 16 second mark says it all. Weezy’s gon love this. Ha!

wshh

Tags:
Rate This:
5
Submit 2 Ratings
36 Comments
  • Thank Me Hater

    Thank goodness!!!! Something new!!! A rapper talking about fucking bitches!! This is what the game needs!!

  • lovely

    Hey Bdot are you going to the Emsee battle? I would love for you to put that silver tongue of yours to work for that Marshall vlog interview!!!!

  • dashing

    How is it possible that as Cam gets older he makes less mature music? He needs to make another “Come Home With Me”

  • Nice!

    Uncle Cams back! Str8 Entertainment! Fuck these bitches o.j simpson cut these bitches! HAHAHA!

  • So Icy Boi!

    @Thank Me Hater STFU nigga ..go listening to something different…u niggaz always complaining like u gotta listening to it …you”ll lik it if dat nigga T.I. made it

  • So Icy Boi!

    dis nigga @lovely said ” would love for you to put that silver tongue of yours to work ” ..dats homo

  • MannyBricks

    In the words of Curtis. ” computers computing”…I fucks wit Cam tho. Harlem stand up. Dips UN the movement

  • HORUS

    THIS TITLE MUST BE ABOUT THE HOE DRAKE, OFFICER FLOPPY, MR. KNOWLES OR THE STRIPPER DIDDY!!!!!

    IF CAMRON ALBUM EVER COMES OUT, SHIT WILL BE CERTIFIED PLASTIC THO.

    BIIIIIIIIIIITCHES!!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • Thank Me Hater

    @So Icy Boi! Nigga I can’t even decipher your insult to formulate a comeback. You got it

  • HORUS

    YO I SEE YOU DIDDY, PLAYING WITH CAMERON & THE OTHER HOES THE WHOLE VIDEO!!!!

    LMAO!!! BIIIIIITCH!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • HORUS

    @ THE FAKE HORUS

    HOV IS FAKE, OLD AS FUCK & STERILE !!!! BIIIIIIIIIITCH!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • B.Dot

    Hey Bdot are you going to the Emsee battle? I would love for you to put that silver tongue of yours to work for that Marshall vlog interview!!!!
    ^
    nah…im in NY now, but u never know, i just might board the jet later today *evil laughter*

  • HORUS

    ^^

    TIRED OF THOSE FAKE HORUS!!! BIIIIIIIIITCH!!!
    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • ctg

    That Pebblez chick is disgusting. Stop gassing these women with fake asses.

    NO FAKE ASSES: THE MOVEMENT

  • HORUS

    @FAKE

    SINCE WHEN FLOP DRIZZY, CAMELFACE OR OFFICER FLOPPY ARE SIGNED TO AFTERMATH???

    LMAO!!! I ONLY BRING THOSE BIIIIIIIIITCHES NAMES, THE REST IS YOUR FANTASM !!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • So Icy Boi!

    @HORUS make you a twitter or something so it can show who the real HOERUS is …because you seem stress out over a screen name …it look lik you battling ya self

  • HORUS

    @SO ICY BOY
    YOU’ RE BITCH TOO

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • So Icy Boi!

    @HORUS u need some pussy and go back to lookin at Eminem shirtless pics

  • HORUS

    @ SO ICY BOI

    IT WAS AN IMPERSONNATOR!!!

    BUT HE IS RIGHT, YOU ARE A BIIIIIITCH & YOU ARE AS DISGUTING AS THE MUSIC THAT YOU LISTEN TO EVERY DAY DUMMY!!!

    GUCCI FLOPPED IN 2008, FLOPPED IN 2009 & WILL KEEP ON FLOPPIN IN 2010.

    WTF WITH THIS EMINEM THING ??? THIS GUY ISN’T MY FAV BUT HE IS CERTAINLY
    BETTER THAN CAMELFACE!!!

    KEEP ON WORSHIPPIN A LOSER, SO UGLY BIIIITCH!!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • over

    cam it’s about time you hang the mic up homie it over

  • KEEP ONE EYE OPEN LIKE CBS

    I don’t know maybe it’s me, but why do a video like you’re posing for the FEDS.? I mean there was so much snapshots in there, I bet they are posted up on a chalkboard, from Capo all the way down to a Doozer. I don’t know maybe it’s me.

  • mac DIESEL

    EVERYTHING ABOUT THIS NIGGA IS WACK!!!! EVERYTHING ABOUT DIPSET IS WACK!!!! AND DAME DUMMY HAD THE NERVE TO PUT HIS CLOWN AS PRESIDENT OF ROCAFELLA???? HA!!!! FUCK OUTTA HERE!!!! THEM NIGGAS IS TRASH!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • So Icy Boi!

    @HOERUS …nigga he didnt even drop a album in 08 and rather he flop or not you will still be a top RELEVANT rapper ..his dnt have white fans lik Feminem who will buy ten copies each…long azz he keep makin good music his fans dnt care about record sells ..its 2010 nobody buyin hip-hop albums no more….

  • HORUS

    @SO UGLY BOY

    “.its 2010 nobody buyin hip-hop albums no more….”

    THIS SENTENCE IS AS IGNORANT AS THE MUSIC THAT YOU LISTEN TO!!!!B BIIIIIIIIITCH!!!!

    WHEN KANYE WEST’S¨CD & T.I.’S ALBUM WILL DROP, YOU WILL SEE THAT PEOPLE STILL BUY MUSIC IN 2010. THEY DON’T BUY WACK NO TALENT ARTIST ALBUMS!!! THAT”S WHY LAST FLOP TO PARIS WILL BE CERTIFIED PLASTIC, TEFLON FLOP WAS HUMILIATED BY EM’S 6TH WEEK & SHRAKE DIDN’T EVEN WENT GOLD THE FIRST WEEK!!!

    PEOPLE BUY STREET SINGLE TOO. ALL I DO IS WIN IS CERTIFIED PLATINUM WHILE BINGO!, LEMONADE, WASTED & SPOTLIGHT ARE CERTIFIED PLASTIC!!!

    LISTENING TO FLOPPY MANE PROVES THAT YOU HAVE NO SELF ESTEEM.

    “SEE MY LOUIS TUX, LOUIS FLAG, LOUIS FRAMES, LOUIS BELT,WHAT THAT MAKE ME LOUIS MANE?” YOUNG JEEZY

    #EXPOSINGSOUGLYBOI&FLOPPYMANE

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • So Icy Boi!

    @HOERUS T.I. gone flop nigga u aint even got more buzz den Gucci or Rick Ross and wont sell more than Drake …Gucci singles from last year wore higer than any of T.I. new singles dis year and Kanye West so whos a flop?? u mite i well say dem niggaz to …Kanye aint gonna do big number his payin white fans still made about dat Taylor Swift thing …and since you mentioning Jeezy you mite az well put him and ya flop list BURRR!!!!

  • K GRIZZLY

    yall nigga always argue over these folks like yall getting paid too then yall start diss each other over BS…all i want to know is how do a nigga hit that big ass from the back damn lol

  • Ac@pella!

    This shit was awful! I jus watched it 2 see ol’ girls ass. Lol.

  • HORUS

    PEOPLE THAT YOU MENTION DON’T PLAY IN THE SAME LEAGUE AS FLOPPY MANE!

    KANYE WEST? 3 NUMBER ONE SONGS, 4 NUMBER ONE ALBUMS, 15M ALBUMS SOLD

    T.I.? 3 NUMBER ONE SONGS, 3 NUMBER ONE ALBUMS, 12M ALBUMS SOLD

    YOUNG JEEZY? 1 NUMBER ONE SINGLE, 1 NUMBER ONE, 4M ALBUMS SOLD

    & NOW FLOPPY MANE: 0 NUMBER SONG, 0 NUMBER ONE ALBUM, 0.5 M ALBUMS SOLD

    LFMAO!!! GUCCI WAS, IS & WILL BE A FLOPPY “ARTIST”.

    I SHAWTY LO YOU, I JA RULE’D YOU, I LIL FLIP’ED YOU….NOW GO AWAY, BIIIIIIIIIITCH!!!

    ★★★

    HORUS IS THE TRUTH✔

  • So Icy Boi!

    ^^^ And ya point is ??? and ??? and how much money you makin from any of dem album sells? …Mc hammer sold 11 mill so did Vanilla ice??? and what does dis mean? whats the point of being up record sells ? u a GROUPIE u get horny off niggaz record sells …”Horus” – eminem sold another mil cums”

  • rap radar= hater heaven and Horus is an eminem dick riding white boy

    wth is this cam lol ..oh well FREE WEEZY

  • Love2Luv

    Oh, my! I can’t believe I actually used to like Cam. This is terrible music. Terrible video and way too much dairy air. Damn, smh

  • yaboyboyyunglooch

    My nigga yukmouth was promo that bitch pebblez on united ghettos of america back in 02 03 they got bitches like that all on craigs list u little tricks charging 100 dollars a fuck u heard what plies said a hundred dollars that what the pussy cost me nigga go to brazil wit 200 dollars u can fuck about 10 video vixen type lookin bitches yadig. just make sure u strap it up ya dig have a 10 day supply of trojans okkk!!!

  • zambo bamo budadambo

    horus the truth man you really are in to this rap shit way too much homie damn iz only rap nigguh ,live yo life cuz it pass by fast on rapradar.com

  • I FUCK HOOKERZ AND JIZZ ON THEIR TITTIES

    freeze at :39 look at the guy behind cam hahahah retarded ass modafucka prolly jus got out of jail

  • CaniBlog?

    Damn! This is definitely some BET Uncut shit right here.

  • yaboyboyyunglucci

    Im back*juelz santana voice*