Gucci Mane The Appeal Tracklist

Gucci’s The Appeal: Georgia’s Most Wanted is in your local record stores September 28th and here are the titles for his third forthcoming. It’s almost that time.

1. Lil Friend (Feat. Bun B)
2. Trap Talk
3. Missing
4. What It’s Gonna Be
5. Making Love To The Money
6. Gucci Time (Feat. Swizz Beatz)
7. Party Animal
8. Remember When (Feat. Ray J)
9. Haterade (Feat. Nicki Minaj and Pharrell)
10. It’s Alive (Feat. Swizz Beatz)
11. ODog (Feat. Wyclef)
12. Dollar Sign
13. Brand New
14. Weirdo
15. Grown Man (Feat. Estelle)

info

Sidebar: Gucci Talks Jewelry Selection mixtape.

Tags:
Rate This:
5
Submit 1 Rating
37 Comments
  • Black Shady

    *yawns*

  • ODC

    let me help, FLOP.
    With all that buzz it will flop. We saw the last project flopped.

  • John

    This is grade A ICE cold garbage b, shit will flop to the maximum.

  • Able Danger

    That reminds me I have to take the garbage out tonight, thanks.

  • IIG

    I’ve been waiting for this damn tracklist, and I’m a little disappointed. Alot of those songs are on mixtapes or leaked a while ago. There were better songs he could have used too. I’ll still get it, but I doubt it will come close to his last album.

  • WOUZI

    we all kno gucci will sell plastics, big flop

  • zleard

    haterssss

  • Post no billz

    lol @ o-dog ft.wyclef..

  • Word

    Wow limited features im shocked. One point for that
    Most of those tracks are old, from mixtapes nd shit. I dunno, his last album was pretty good but this new ione look like garbage. Forreal. them features is bull too. Step down from last album. He gonna flop, and this shit is gonna get panned in the reviews. I’m sorry Gucci but stick to ur mixtapes

  • ???? still best rite now!!

    smh…at least 7 tracks have leaked, the Swizz Beat tracks are garbage,,,,so much 4 the old Gucci the street fell in love with!

  • Playboi

    def won’t b pickin this up, not even worth a bootleg

  • GG

    haha boo boo shit

  • buggzbunnykarats

    yes!!! finally im gonna buy this !!!! sike

  • DoeMoney

    what no waka flocka? Doesn’t matter. They both will flop.

  • HORUZ

    THIS SHIT WILL FLOP HARDER THAN LAST ALBUM!!!

    GUCCCI IS A BIIIITCH SO ARE HIS DUMB FANS!!!

    ★ ★ ★ ★ ★

    HORUZ IS THE TRUTH ✔

  • Android

    ‘BRICK!’ SQUAD!

  • SayAHHHHH

    Waka will do better than this shit atleast Waka knows he has no lyrics but Gucci actually thinks hes nice!

  • jeeeeezzer

    ey list looks tight, juss straight up hip hop…dat appeal gon be a classic unlike ‘pop me later’, ‘popcovery’, or ‘fake don’…

    Best in tha game…gucci tell em!

  • Belize

    Gucci & Menaj track?
    Hmmmmm………….

  • chino561

    is dis the real tracklist?..i hope it aint da real tracklist cuz i already hav at least half of dat cd..gucci plz dont giv ppl wat dey already heard

  • Boooseh

    i don’t wanna hear gucci say “DIAMOH SIH HI OH MA FANGA”

  • justkillaFOLK

    Man All These Haters On Here My Nigga Gucci Aint Gonna Flop Yall Just Mad Cuz Yall Aint Ballin Like My Nigga He Gonna Go All The Way To Number One Fuck What Ya Heard Bitch Ass Niggaz Its What You Know..

  • cezzy

    Guccccccii
    BURRRRRRR!!!!!!!!
    AYYYYEEEEE!!!!!!!!!!
    FLOCKAAAA!!!!!!!!!!!!
    COPIN DIS SHIT

  • spuds

    Why no Flocka???

  • http://msn youngent

    gucci playin everybody ths aint all gana b cold as fuk buuuuuuuuuuurr

  • GkxRxOxVxE3964

    get money gucci!!!!!!!!! fuck deez hatas. my niggaz get guap. da voice for da trap niggaz!!!!!

  • ricky

    i dont think thats the real album man forreal i think thats just a leak of the real album so lets just wait and see what he has to bring to the table

  • nick2bbury

    CLASSIC burrrrrrr!

  • SavRico

    Gucci is on fire now. I just say listen to the album then judge it.

  • dat_nicca_supa

    Fuck a hater that’s why they leavin comments and not in his status makin money….Last time I checked he didn’t ask for u fucks to listen to him bitch asses sound like some hoes to me

  • mz lon lon

    Damn Gucci u was suppose to come harder then that…WTF… u aint got no Juiceman, no flocka, but u fukn wit wyclef n swizz beats now SMDH!!!

  • burr gucci lol

    Disappointment smh 10 of these songs was on mixtapes, I hate when niggaz do that shxt.& expect us to buy the album, so Im paying for 5 songz smh , and. I’m not gonna start on the features.

  • ill phil

    dis bi*ch is rollin. who ever says other wise is on some other shit!

  • jucie

    fuk gucci u need a hit not wyclef he dealing wid haiti so come on guccci u still my nigga .
    P.S FUCK ALLL YALL HATERS 2 I DONT SEE YALL MAKEING MONEY AND SONGS AND WORD SO LET ME NIGGA DO HIS THANG YALL DO YALL OWN .BITCH

  • Pingback: Rap Radar :: Lloyd Banks x Gucci Mane In The Studio Pt.2()

  • Midniite

    What its gonna be is the best song on the wwholle CD

  • Pingback: Rap Radar :: New Video: Gucci Mane “Weirdo”()