37 Comments
  • K.o.D

    SOULJA BOY THE CLOWN AND FABOLOUS THE POP-RAP ARTIST! WHO CARES?
    I’M WAITING FOR 2PAC’S RESURRECTION! COME BACK PAC!

    SHE IS EVERYTHING AND MORE!
    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Fuck Ya Life

    ^^^^^

    U gonna be waitin a long time for that shit.

    Anyway these niggas endin a twitter beef, they don’t even realize how lame they look.

  • DOZEZ

    soulja got scared XD

  • HORUZ

    FABOLOUS IS A R&B RECORDING ARTIST. THIS LIL BIIIIITCH IS A FLOP & SOULJA’S CAREER IS BIGGER THAN HIS FLOPPY LIFE!!!!!!!!

    FABOLOUS IS WACK. HE IS IN COMPETITION WITH ASHANTI, OLIVIA & TEIRA MARI.

    HE DISSED SOULJA IN ORDER TO PROMOTE HIS FLOPPY NEW ALBUM.

    SIDEBAR: I WILL BE THE FIRST ONE TO LAUGH WHEN WILL SEE FIRST WEEK’S NUMBERS LIL HOE!!! LMAO!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★

    HORUZ IS THE TRUTH ✔

  • K.o.D

    PAC IS ALIVE! HE WILL BE BACK!

    SHE IS EVERYTHING AND MORE!
    YOU CAN HATE ME NOW!

  • KARMA IS A BITCH

    aww happy ending for two bored hoes

    @K.o.D – keep it real dude

  • Fuck Ya Life

    If Pac is alive I wanna know where the nigga at then.

  • KingP

    I’m saying, 50 ended that shit.

  • jeeeeeezzer

    buncha pussy ass talentless bitches. still cant believe snoop sold his morals n did a soulja track smh…

    best in tha game…gucci tell em!

  • HORUZ

    2014 = THE RETURN OF MAKAVELI

    SHE IS EVERYTHING AND MORE!
    YOU CAN HATE ME NOW!

  • ???? still best rite now!!

    @ HORUZ

    the numbers are in…Fab sold 12,200 copies

    like him or not Soulja Boy is HipHop, dont get it twisted! dude has came a long way from myspace songs & Batesville,MS

  • Guest?

    Rap is so fuckin gay i think im going to stop listening to these losers fuckin stupid

  • seemoregan

    These niggas are clowns!

  • Sonsay

    gay

  • Fuck Ya Life

    How did 50 end this shit cuz he made some threats on the internet? I’m a fan of 50 but that niggas tweets when it came to this shit looked like somethin one of u sensitive ass losers on this site would do.

  • mac DIESEL

    BITCHES!!!!

    DON’T HATE OM MY OPINION!!!!

  • DARKAQUA

    I HOPE SOMEONE SOLD SOME CDS FROM THAT TWITTERPUBLICITY

  • Sly Fox

    Beef is part of hip hop the sooner they recognize that the better off we will be. Beefin’ is part of everyday life. And in this case what was squashed was a twitter war? C’mon dude, Soulja boy kno he aint got a tough guy bone in his body, Fab will/can have you slapped up, Soulja boy showed his age about the situation anyway. Fab done what ppl have done in hip hop b4 soulja boy was thought of and thats use someone as a punchline. Get over it to all yall crybabies cuz thats what hip hop is. It dont take skill to come up with pretty gay swag as a hook, but it takes skill to rap as good as fabolous does. Fab done sold 3 million albums so far and soulja boy has sold what hmm i dont kno, but whatever it aint important, whats important is that everybody is forgettin that hip hop is competetive.

  • T.O. H0RUS= k.o.d

    rap radar needs to block H0rus aka kod ..anyways i’m glad they squashed the e beef lol

  • mac DIESEL

    @ TheRealDonn

    “FUCK RAPRADAR”

    THEN TAKE YA POP SWEET HAPPY ASS SOMEWHERE ELSE THEN!!!! U SLUT!!!!

    ….HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • okaii

    missunderstanding?? misscommunication???
    u 2 rappers r pussyyzz!! fab disssed Sb in a free style!! hw can dat be a fukin missunderstandin or miss communication… lol they wer all direct attacks
    u clownss
    atleast da beef was entertaining shame it had to end dis way…

  • AO

    Twitter Beef…Shouts to the year 2010 smh.

    OR, shouts to good music: http://www.youtube.com/watch?v=zwoZ7NPUsUI

  • JohnBlack

    The fact that this twitter “miscommunication” needed a “conference call” shows you how HipHop keeps losing. Shit is a joke.

  • BREAD215

    @therealdonn beat it bitch this aint a pop site faggot,

  • smokeyou

    why do people like dimebag, lennon, hendrix, layne staley, cobain, 2pac, biggie, ETC…..have to die? and these lames get to live. something is wrong with the world.

  • TheRealDonn

    Yall need to stop commenting my impersonater. I would never say Fuck rap. I love Hiphop music and ima fan of this site. Smh…im on the list now huh

  • HORUZ

    @???? still best rite now!!

    YO MAN THANK YOU!!! LMAO!!!!!!

    THOSE NUMBERS ARE FUCKING EMBARASSING!!!!! BEST BELIEVE ME THIAT BIIIIITCH WILL BE DRO FROM HIS FLOPPY LABEL…. SOON!!!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★

    HORUZ IS THE TRUTH ✔

  • http://rapradar grace

    @KoD
    come on dude he ain’t coming back you fool now let the guys get back to being frinemies
    big up to them

  • HORUZ

    THIS BIIIIIIIITCH’S SHT IS:

    #CERTIFIEDPLASTIC

    LMAO!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★

    HORUZ IS THE TRUTH ✔

  • grime

    everyone knows beef is fake. who in the hell really starts beefs over twitter unless they stood to gain something

  • rich

    how did fab flob its not even an album or a regular mixtape its a re-release mixtape something wront with you niggas

  • Belize

    These 2 fake niggas? When they as weak and as wack as they are, I don’t think it should be called beef… maybe something more like chicken?

  • NotoriousRambo

    SMH

  • Manifestosantoz

    @ Horuz, u for real???? fabo would have burried soulja boy, u cant even compare fabo to soulja boy. soulja boy will never do a a track like breathe, not with those weak ass pop song rhymes, cant even imajin a soulja boy diss song, plliiiizz eff that.. But at the end of the day the teeter beef is plain stupid, tupac and biggy be shakin heads in Hell LIKE REALLY???

  • Pingback: AO – “The Assassination” (The Campaign) « Pardon My Fresh Music Group()

  • Pingback: Rap Radar :: Soulja Boy & 50 Cent Calls Funkmaster Flex()

  • Pingback: Rap Radar :: Soulja Boy & 50 Cent Call Funkmaster Flex()