B.o.B x J.Cole At Yankee Stadium

[sparkart-clique site="rap_radar" video="bob-x-cole"]

Before Eminem and Jay-Z hit the stage last night at Yankee Stadium, B.o.B and J.Cole warmed up the crowd. They performed their duet, “Gladiators” and Cole followed up with “Who Dat” and “All I Want Is You” with Miguel. Tons of footage on the way.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
31 Comments
  • AX092

    YEA! BRING IT ON

  • Young Sha

    Miguel is awful live… :S

    J Cole should have done Lights Please.

  • So Icy Boi!

    lmao dat nigga Miguel sounded bad bad bad …i guess all des singers now a days get they voice edit on da computer …but b.ob and jcole waa boring…

  • DR

    blow up? premeditated murder? higher? villematic???
    tell me he played some of them as well

  • HA!

    Even Cole looks like he’s laughing at how horrible Miguuel sounds live. This is the reason I support very few r&b “artisits”, if they sound horrible live, I don’t purchase thier manufactured music. Beyonce (even with all the jumping around and dancing on stage) and some others, manage to sound better live than they do their cd’s which is more than I can say for most people.

  • boston-morgan

    Im on my way to NYC right now for the concert tonight… staying at the hilton in time square… field seats… poppin’ bottles before witnessing history… roc-a-fella ya’ll!!

  • Pingback: Footage From Eminem & Jay-Z’s Concert At Yankee Stadium With Appearances From B.o.B, 50 Cent, Drake And More! | YourAudioFix

  • B.Dot

    B.DOT UPLOAD YOUTUBE LINK !!!
    rapradar tube suckss
    ^
    get rid of that 56k modem!

  • http://www.reverbnation.com/therallycamp ILLrhymer708

    yea man this shit aint workin at all… this shit is blowin me jo

  • D

    That video player sucks. Straight up.

  • woord

    im mad j.cole got a mic with a cord… this some big budget shit and they stick him with a cord mic nigga cant even move round the stage

  • suppppppppp

    So was the crowd feelin’ J. Cole or no? I can’t tell from this video

  • Pingback: B.o.B. x J.Cole At Yankee Stadium | THE HOTTEST ISHH

  • HORUZ

    WACK

  • HORUZ

    B.O.B. ‘S STAGE PRESENCE > FLOP NATION OWN’S J. COOL

    J. COOL PERFORMED FLOPPY SONGS WHILE BOBBY IS DOING INTERNATIONAL BANGER, BIIIITCH WHERE IS YOUR SELF ESTEEM?

    FLOP WORLD.

    WALE FROM FLOP NATION FLOPPED, ON TO THE NEXT ONE FLOPPED & J. COOL WILL FLOP.

    #CERTIFIEDPLASTIC

    ★ ★ ★ ★ ★

    HORUZ IS THE TRUTH ✔

  • BillyDiamonds

    Don’t quit your day job Miguel.

  • Dallas

    really i want J.Cole to make it BIG, its weird.

    im supporting him 100%

  • Guegz

    YO! I hope its the video coz the New York Crowd energy is fucked up compared to Detroit.

    It was the same thing with Hov’s last MSG fuse concert, ain’t feelin the crowd!!

    What u’re too fancy to shout? Respond?! Pissing me off!

  • FackAHater

    J.Cole is needs to blow up

  • FackAHater

    Fuck I mean J.Cole needs to blow up the homie is doing it big

  • NEWKIDONTHEBLOG

    OMG MIGUEL SOUNDS LIKE A DYING BIRD LMAO WTF!!!

  • Matches

    HAHAHA oh em gee, miguel sounds so fucking bad lmaooooo bahahahahahahaha

  • http://www.Rapradar.com CTE

    Cole World! Jeezy Tm103!

  • http://thomasthoughts.com thomas

    I was at the 9/11 Jay-Z MSG concert. The crowd was fuckin BANANAS

    the problem is all the people in the front sections are usually the ones that are just there because they got the money to be at the “status event”

    Real fans are in the upper decks and in the bleachers and everywhere but in the front where the cameras see..

  • Belize

    2 best new rappers!
    Crazy to see them together!
    Maybe in 10 years they’ll be the Em and Jay and will be having NYC/Atlanta shows like this!
    :D

  • cvz1

    horuz you are a hating faggot that doesnt know good music when he hears it. j cole is the truth. not ur bitch ass

  • HORUZ HAS NO LIFE

    omg miguel suckssssssssss wow and i thought dude could sing smh

  • dannidavito

    Miguel was just happy to be on the same stage Em was gone be on. lmao he sounded so bad i couldnt watch the whole thang! its okay to jus stand in one spot and sing it aint that serious!

  • AC

    “im mad j.cole got a mic with a cord… this some big budget shit and they stick him with a cord mic nigga cant even move round the stage”

    ==========================

    “i’ll never use a cordless or stand applause-less”
    —Black Thought

  • Pingback: Rap Radar :: J.Cole Announces Fall Tour Dates

  • Pingback: J. Cole & B.O.B. Open At Yankee Stadium « The Rap Textbook