Soulja Boy Covers VIBE Digital Issue

DeAndre Cortez Way crowd-surfs for VIBE‘s first digital magazine cover. Below is an excerpt of SB’s cover story where he discusses the time he was asked about drug usage from his pops. Ha! Too easy.

“My Dad was on me heavy about drugs,” remembers Soulja, slumped on a red two-seater couch, staring straight ahead at nothing in particular. “He found a little sack in my bedroom, but it wasn’t from drugs. They came from some earrings that I bought. He and my stepmother kept asking if I do drugs. So I finally just said, ‘Look, I rap. I’ma be a famous rapper. My name’s Soulja Boy.’ And started showing them everything I was doing on the Internet— my MySpace page and everything.”

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
21 Comments
  • young hov

    ‘Look, I rap. I’ma be a famous rapper. My name’s Soulja Boy.’ And started showing them everything I was doing on the Internet— my MySpace page and everything.”
    ^^^
    Kinda dope

  • Kind of D.

    @ SOULJA BOY

    BREAKING NEWS: WACKA FLOCKA IS THE WORST RAPPER ALIVE! YOU ARE JUST THE SECOND!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • mac DIESEL

    “…but it wasn’t from drugs”

    “They came from some earrings..”

    ISN’T IT “FOR” NOT “FROM”??!! IS THAT U AGAIN BIG HOMIE??? HA!!!! SMH!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Mr. 3-Times

    @mac DIESEL: It depends on if you are the buyer or the seller. The seller uses the sack “for” drugs. The buyer gets the drugs “from” the sack.

    ——

    Moving along: That excerpt sounds like a line from some super hero rapper movie. The Hip Hop version of ‘Kick Ass’.

  • So Icy Boi!

    Why dat nigga face look fake like its a cardboard mask or some shit

  • Haters are annoying–> Android, Mac Weasel, Lucas and others

    vibe is reaching now lol..cool cover though

  • Truth

    I thought dude would have had a hit and went away but i was wrong. So for that i gotta give em respect. Ppl like em or he wouldnt be here. Turn My Swag On is an anthem to this day. I wish i could hate but i gotta respect this young dude’s grind

  • Belize

    I’m a famous rapper
    ^^^^^^^
    A famous wanksta.

  • Pingback: Soulja Boy Covers VIBE Digital Issue » Hip Hop Music Buzz News()

  • Pingback: Soulja Boy Covers The 1st Digital Vibe Cover « illRoots()

  • AfroBruxx

    Not really a Fan of his music but the homie is hustling hard ,gotta respect that, Dope Cover

  • http://www.jetsetjunction.com Casket face

    Nice cover makes him look cute

  • Sir Edward James Trollington

    [b]best rapper alive.[/b]

  • http://www.rapradar.com Street Loyal KroniK

    Is this nigga the future of south hip hop.lol.South is garbage…HIP HOP NEEDS THE WEST COAST

  • Word

    I gotta respect Soulja Boy for being one of the first Wack Rappers to have longevity. How many years has it been since Crank Dat came out? I dont even know, but it seem like dude been in the game forever. Hes doing his job though, bringin in them ringtone and digital sales. Obviously thats whats keeping him around cuz he not moving no records like that this time around. The people have finally realized what to buy and what not to buy. Not even tryna hate though. He has his own market that he appeals to and he sticks to it so, hey. Waka said he not tryna be lyrical so I cant even say he wack cuz he just tryna make headbangers, but if one of these niggas ever say they lyrical or they wanna of the best rappers in the game, or that they coming for the crown, then imma have to hate again. But for now, im content with Soulja Boy now. Finally.

  • Ac@pella!

    That’s not what he asked u DeAndre…this nigga’s beatin around the bush…anyways, this kid should “cover” his mouf and suffocate himself.

  • IrelandRepresents

    My Dad would be more worried about the earrings than anything else?
    Boy what was in this sac? Err… some earrings I had bought Dad…. EARRINGS? Boom!!! One of them good ones too….With the sound of pow! I’d be like this nigga just shot me!!

  • Pingback: Not I Said The Fly | my words are weapons…()

  • fuck boyy

    eminem already did a cover like this faggot hop off nigger

  • DIGGSY!!!

    digital issue? so is vibe off the newsstands again?

  • uptown_nwdc

    one of the gayest pics I ever seen.