T-Pain Addresses MJ Remake Criticism

Seems as if the critics have riled up Faheem. After remaking the King of Pop’s “PYT” for Quincy’s Q: Soul Bossa Nostra, Pain’s been the subject of much criticism. The Autotuner turned to his Twitter account and addressed the “haters”.

For all the ppl that hate mr for ruining pyt just stop listening to my shit. But if Quincy jones tell you he want you to do something, no matter how much shot you know ur gonna get from the dumb asses in the world, you god damn do it. The fucked up thing is everybody being so kind to mj after he’s gone, but how can you wish a man to rest in peace when you never gave him peace in a life time? I had the pleasure of meeting MJ and when I left his house I got a call from his lawyer telling me that MJ wanted me to remake that song. So everybody that’s being overly disrespectful, you don’t have to like me at all, but you also can keep that bullshit to yourself. Like I said I’m making it my job to stay positive on twitter but this is why the image of my ppl is so fucked up cuz we all are to envious and jealous of each other to get passed anything. In conclusion, if you don’t like what I do then stop listening to it, if somebody tells you that my shit is wak, why would you go and try to find it? Just stay off my timeline and my dick and get YO shit together, obviously I’m str8 yasimelike

ru

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
27 Comments
  • http://twitter.com/nomercyharlem No Mercy

    he right. if one of the outlawz asked me to remake a tupac joint why would i say no. especially if it was at tupacs request

  • Cudder

    fuck you t-pain, with your dildo chain

  • Big Banana

    What an ass

  • Big Banana

    mj must’ve been high when he asked t-pizzle to do a remake

  • Yac Pics

    They Be Jealous of 9-30 dude can do it All Harmonize & Rap.Plus he has the Perfect Attitude to End All Foolishness..Love TPain he gives me my $$s worth..His Tracks R hotter than the 4th of July.He bring Lots of Energy to this Movement..Glad to Say I’m a Fan of His..

  • Big Homie

    For all the ppl that hate mr for ruining pyt just stop listening to my shit

    ^ I just caught that. Self ether?

  • Cudder

    @ Yac Pic

    T-pain is that you?

  • whac DIESEL

    @TPAIN

    SHUT UP BITCH!

    DONT HATE MY REALITY!!!!!!!!!

  • SHADY

    STFU T-lame..
    your Lying your ass off if you think you gotta call from MJ’s lawyers. you prolly did, but they called to keep you off MJ’s backyard lols
    and look at the spelling this nigga has! I see about as many errors as a 23 Yr. old 5th grader.
    GTFOH!!!
    shouldn’t you be fucking up other classic songs!!??

  • LOL Or Lls

    Wow Haters How Does It Fell To Be Called Out The Fact All You Can Do Is Comment He Makes The Statement Ha !

  • mac DIESEL

    SHUT UP NIGGA!!!! MJ WAS ON HIS DEATH BED AND DRUGGED UP!!!! NIGGA AIN’T KNOW WUT THE FUCK HE WAS TALKIN’ ABOUT!!!! YA TIMES UP!!!! GO SELL AUTOTUNE RINGTONES NIGGA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Itz Yourz

    Well damn how bad is the song if he had to take to twitter to justify why he did it and take his ball in with him because niggas think he sucks in the sport?

  • K GRIZZLY

    I DONT KNOW ABOUT THE PYT THING BUT THAT PIC IS SCARY….LOL

  • Isaiah Bradley

    “this is why the image of my ppl is so fucked up cuz we all are to envious and jealous of each other to get passed anything”

    fam really thinks that his coonary ways, promoting ignant BS in his songs, and ignoring the the fact blacks don’t own no media outlets, some how don’t fcuk up the image of his people, smh

  • Android

    This guys still around , making MUSIC?!!

    Didnt hiphop give him notice papers last year? Jst gtfoh.

    ‘WHEN IM ALONE IN MY ROOM SOMETIMES I STARE AT THE WALL,AUTOMATIC WEAPONS ON THE FLOOR BUT WHO CAN YOU CALL!’

  • Haters are annoying–> Android the rick ross stan, Mac Weasel, and others

    he must of really ruined the tracj

  • http://rapradar.com Ben

    T-pain had a twitter meltdown.

  • Gond

    man you think y’all can do a better job than T-Pain? Lets see you do what he does. None of y’all would last 15 seconds in the music industry. You fucking haters diss everyone like ur better than them. T-Pain’s music is unique. He tries his motherfucking best for fuck faces like u ppl and u still dont like it. Like he told u, if u hate his music, STOP FUCKING LISTENING TO IT. Better yet, u dont have to click on a post with the name T-Pain on it.

  • AnukiNSkywalker

    emotional t-pain. You right about stop listening cuz ppl stop playing his shit .

  • tangeeeeee

    ITS NOT HATING IF WHAT IS SAID ABOUT YOU IS TRUE OR THIER PERSONAL THOUGHTS ON YOU !

    T-PAIN IS AN EMBARRASSMENT PERIOD TO BLACK PEOPLE …HE ACTS LIKE HOUSE NIGGER CHARLIE !

  • tangeeeeee

    THE DUMB ASS WORLD …REALLY PARTNER?! REALLY …WHO IS IN LOVE WITH A STRIPPA! WE ARE ASHAMED OF YOU T-PAIN GO AWAY! YOU ARE MODERN DAY BUCKWHEAT !

  • tangeeeeee

    SO WHAT YOU MEET MJ …SO WHAT THAT MEAN! NOTHING !!! BLACK PEOPLE HAD VERY LITTLE TO DO WITH THE HATERS …THE REAL AND ONLY HATERS DID TO MJ SO YOU SOUND LIKE THE IGNORANT HOUSE NIGGAR YOU ARE!

    WE STOPPED BEING YOUR PEOPLE WHEN YOU CHOSE YOUR WIFE AND CHOSE TO MARKET IGNORANT SH*T TO OUR CHILDREN …MR NUVO!

    WHAT DIC THE ONE IN THE WHITE EXECS ASS ? DUDE YOU ARE DONE …THANK GOD!

    JAY Z KILLED YOU AND STEALING MJ SONGS WILL NOT BRING YOU BACK TO LIFE SO TELL YOUR LABEL TO TRY SOMETHING ELSE … LOL

    USING MJ … LMAO !!!

    DEATH TO AUTO-TUNE & CRACK BABY MUSIC !!!!

  • Yac Pics

    Again They Be Jealous of TPain.Back to Work Guy..I Wouldn’t Dare Pull Some1 Apart like a Puzzle..GrandMa Told me those R the 1s that Don’t Have any $$ coming in..He’s Talented he Writes his Own Product..He don’t Give me a longdrawnOut lyric that Some1 else Wrote..#TeamTip

  • C. Baines

    Isn’t it call a “Cover song”?

  • Belize

    Shut up.

  • Ty

    Niggas kill me not carin’ what anybody thinks UNTIL somebody thinks what they do is subpar. T Pain, Ye and the rest always caring enough to breakdown how little they care LOL

    Put him on suicide watch if he don’t get some love from the public soon SHEESH

  • Jay Will

    They say I talk with so much emphasis,
    Oh, they’re so sensitive.
    Don’t ever fix your lips like collagen
    Say something were you gone end up apologising.
    Let me know if it’s a problem man,
    Alright man, holla then.