Wale & J.Cole No Days Off Documentary

The Board Of Administration and Banks Films put together a 20 minute mini-documentary on Wale and Jermaine while they were in Atlanta awhile back. Below the two pair up for a track off J.Cole’s Friday Night Lights mixtape dropping this Friday.

“You Got It”

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
35 Comments
  • http://rapradar.com ben

    zzzzzzzzzzz

  • BeamMeUpScottie

    J.Cole is on fire lately. Wale is a off-brand kanye. When it comes to the fake war between Cole and Drake, I think Drake has the edge. Cole has great verses, but has yet to make a song I cant stop listening to.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ni6ZEyTCGus

  • Belize

    J.Cole>>>>>>>>>>>Wale.
    Stop working with people you are greater than.

  • Blu

    ^that statement is ridiculous. Smh.

  • Tom_S

    Put up the new joint…..”You Got it”. him and wale on this track

  • Citylivin’

    Wale hate in 5,4,3…..shit it already started

  • http://thetruthrenaissance.wordpress.com bap2313

    Spelman College.. I spent a lot of time on that campus. Wish I could go back to my school days. Dope video though.

  • Haters are annoying–> Belize, Android the rick ross stan, Mac Weasel , the bitch boy cold blood, and lucass,

    coleeeeeeee world ! this dope

    but um, wasnt really feelin wale on this, no hate though

  • deetruth

    @belize wtf so who would the best work with? idiot there would be collabs if everbody thought like you thank god they dont DUMBASS

  • LikeJordan45

    Cole…if Wale’s your man COOL! I understand, ya’ll are (basically) both Roc Nation COOL! But please do me a favor and don’t stand too close to that nigga…you are light years ahead.

    Salute to the Janelle Monae sample #goodmusic

    Overall this song was okay, but if you can’t tell I could do without the Wale verse

  • Citylivin’

    @LikeJordan45
    #FAIL…..you think Cole gonna actually listen to your lame ass comment…..you on that Kid Cudi crack hahaha.

  • JDot

    Meh,

    Cole World!!!

  • dcchillin

    I went to the concert. it was much better in person. trust

  • monte ellis

    @belize you sound dumb as shit. forreal. wale is better at rapping than you. and you know it. wale was jay’s man for a reason. he can rap lol. wale and jcole are emcees. their raps are dope but rarely make good songs. drake makes good songs but cant touch neither of them as far as going back and forth lyrically. but nowadayz, ppl dont wanna be rappers no more. they wanna be artists.

  • The Illest

    @ monte ellis

    Are you serious? Wale and J. Cole “rarely make good songs”? You need to take yo ass to bed smh

  • Ya

    Y’all ain’t listenin, no way u can say j cole’s verses r that much betta than wale’s. Y’all r just focusin on beautiful bliss, so u cloudin ur judgement. Wale’s verse on this trak is hella dope but no one wants to admit it, cuz they want to follow the popular vote

  • Slowbot10

    Who gives a fuck bout who had the better verse on a song like this?

  • C.Dot

    VIDEO IS PRIVATE!

    WHATS THE DEAL??

    REALLY SEE THIS.

  • BEN10

    BOTH OF THESE CATS R LYRICALLY SKILLED….BUT WHEN COMES TO THERE BUSINESS ITS NOT ON POINT …WALE CAME OUT SPITTING BUT INTERSCOPE DROP THE BALL PROMOTING HIS SHIT…NOW HE SOUNDS LIKE HE LOST THE HUNGER WITH THE RIGHT TEAM BEHIND HIM HE COULD BACK IN THIS SHIT…J.COLE IS BEAST RIGHT NOW BUT FOR HOW LONG….JAY NEEDS STOP FUCKING AROUND AND GET THE BALL ROLLING ON THIS NIGGER …OVERALL …BOTH OF CATS ARE IN FUCK UP SITUATION …REGARDLESS WHO SPIT BETTER THAN WHO

  • ODM3TheTruth

    Saying who’s better between Wale and J.Cole is like saying what’s better between an apple and an orange. They’re both lyrically talented. It’s your fucking opinion. Some might think Wale is better, some might think J.Cole is better, doesn’t mean a damn thing.

    Good song, liked J.Cole’s better, but Wale wasn’t that far off.

    The dumbass kindergarten shit about to continue.

  • LikeJordan45

    @Citylivin

    Can I get my dick back tho, twinkletoes?

  • ZoomZoom

    THESE 2 CATS ARE LYRICAL? THIS NIGGA J.COLE SAID “YOUR SO BAD YOU DESERVE A SPANKY” OMFG I QUIT LOL!!!!!!

    THAT WAS SOOOOOOOOOOO CORNY! YOU GUYS BOOST THIS NIGGA

  • ODM3TheTruth

    @ZoomZoom, Before I’m Gone. Point made.
    And you quoted the line wrong, gtfo here. Smfh. Stuck on stupid.

  • Your Friendly Neighborhood Dope Man

    I like em’ both, J.Cole is Dope and WALE is dope, I think they make nice tracks but people gon’ hate regardless

  • Your Friendly Neighborhood Dope Man

    #NODAYSOFF

  • ZoomZoom

    @ODM… IM JUST SAYING YOU NIGGAZ GAS THIS TRASH AND CALL W/E YOU LIKE LYRICAL BUT IF YOU DONT LIKE THEM THEY’RE NOT SMH

    DRAKE ON TML WAS TELLING STORIES LIKE CRAZY BUT HES NOT LYRICAL?

  • ODM3TheTruth

    Drake was telling stories on TML? The hell?

    Oh yeah, I get this girl, blah shit, girl let me take you home shit. The young money formula. That shit’s not a story. That’s nowhere near lyrical.

    J.Cole kills Drake by opening his mouth. Drake took the entertainment route. J.Cole took the mc route.

    J.Cole wins the lyricism battle by far.

    J.Cole in 1 verse > All of Young Money.

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    yo, dis waz dope! i love the beat & the track was affirmative as usual! the concept and delivery kudos to both them cats

  • IZM

    ^this

    “Girl thank you. Treat u so bad, know your daddy wish that he could still spank you.”

  • IZM

    cosign @ ODM3TheTruth

  • O Joooeee

    2 great artist….I know there is more to come!

  • illaDeuce

    wale is fucking dope you haters. J. Cole’s amazing but just cause Wale’s delivery is laid back and cole’s more passionate. Wale’s lyrics are still incredible and he’s very witty.

  • won is now backwards

    Cole at least does not sing after spittin verses that are decent. Cole makes Wale look like welfare. I also think that Wale came out and disappointed everybody when they realized he is just a 2005-2010 style with the whole sneaker thing, but Wale cannot rhyme past last year really, his raps have a time stamp.

  • Pingback: [hiphopRumor Control]: Victoria’s Secret Fashion Show, Teyana Taylor On Kanye’s Album, J. Cole x Wale 2k10 « BeatMakers and HipHop

  • bo

    WALE GET DAT