111 Comments
  • NEWKIDONTHEBLOG

    Well, what happpen to it?

  • http://rapradar.com ben

    girl fight! i hope i get to see boobies!

  • LOL Or Lls

    Lol Cosign Ben

  • Since1979

    Grasshopper can never ether Sensa! Nicki is a biter and its just that simple.

  • Mike B

    Hahahaha@ the when a mother beats her kid and says it hurts me more then it hurts you …

    hahahaha …thats the ether, that was ill

  • http://www.twitter.com/korey_k koreyk

    Lil Kim You Played Yourself

  • http://stonesreport.tumblr.com/ Delan Stone

    Yikes! Leave that girl Nicki alone, why dont ya?

  • http://FACEBOOK CATDADDY

    I HOPE 2 SEE SOME RETALIATION FROM KIM I LOVE ME SOME DIRTY GANSTER FINE BITCH KIM FLO MMM MMMMM GOOD

  • mac DIESEL

    LIKE WE GIVE A FUCK ABOUT A NICKI MINAJ/LIL KIM BEEF!!!! WHERE THE FUCK IS THE SEXTAPE BITCH??!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Rome

    OH SHIT! LOL…that was the shit that makes your soul burn slow. Truth definitely hurts. I may not fuck with you that much Musically, I do respect your grind.

  • Pingback: Audio: Nicki Minaj Puts Lil’ Kim In Her Place « 57thAve

  • dannidavito

    thats funny

  • http://www.myspace.com/rokthespot flipz5

    im beginning to like this nikki minaj, more and more.

  • F*CK YO COUCH

    SORRY NICKI BUT THE ALBUM HAS LEAKED, I HEARD IT & IT’S WAAAAAAAAAACCKKKK. I EXPECTED BETTER FROM YOU CUZ UNLIKE THE HATERS I KNOW U CAN SPIT BUT THIS SHIT WAS TRASH. BETTER LUCK NEXT TIME.

  • ZEEZUZ

    Nicki is a style jacker. Colored wigz like Kim and cookie monster rhymez like Missy Elliot–Vrooomm !
    I’m a mudda fookin monster rrrrr! Cmon Son!

  • Tim Lee VA Stand Up

    Nicki didnt even need a track to kill Lil Kim…….she did it acapella in an interview…..

    WITH NO RHYMES.

    iLL

  • http://www.twitter.com/farrahnekale nekale

    Gotta respect Nicki cuz she said some real shit when she said “nothing is new under the sun” You don’t see Madonna hating on Gaga hell Lil Kim was hot its just Nicki’s turn!! Like she said she will respond when Kim is back on billboard until then its Barbie Bitch hahahaha Nicki is hillarious!!

  • HOOD

    fuck this stupid broad, say her name already so she can give u the ass kicking you deserve bitch

  • folk

    lil kim has three platinum albums

  • hmm

    I wanna see Lil Kim and Nicki minaj fuck each other with a hot iron curler than cum on each others faces.

  • LOL Or Lls

    ^^^^^ Back When Albums Sold

  • BrooklynRaw2FU

    LIke kim ova niki but niki right she need to put some music out stop blah blahin

  • GUARE

    that bitch said.. that she see people and say that reminds me of nicki minaj .. bitch who.. aint even nobody really out.. this girl aint got no respect.. and she swear she gonna continue to have this buzz.. that shit gonna die early quick.. comon b.. what is this.. now music shit.. this shit aint gonna last.. lets see how far this bitch go.. hell fuckin no..

  • Pingback: Nicki Minaj Blasts Lil Kim [Audio]

  • Haters are annoying–> Belize the foreigner who sits on rapradar all day and judges men by their looks, white boy cold blood , lucass

    i knew u were gonna post this b dot lmaoooooo

    i was listening to hot 97 tom, nicki murdered kim on the radio..i kind of agree with nicki on this one

  • ttomcatt

    Kim has never had a verse that fcuks with Nickis verse from Monster.

    Period.

  • CapricornReligion

    Lol, I love them Scorpio women TOO damn much… (Whoo Kid voice) POWWW!

  • BK

    Tits or GTFOH!!!

  • Feenixa

    As much as I like Lil’ Kim (back when she actually rapped) I think Nicki is right. Kim is trippin right now. If she wants to battle nicki, she gotta do it in rhymes instead of talking shit. Time to back it up

  • http://rapsandhustles.blogspot.com Epik

    why is this bitch so baddd for

    Click the name

  • 21 Year Old Boss

    IM GOING TO BUY NICKI”S ALBUM JUST OFF THE STRENGTH OF THIS ! Its about time Nicki put kim in her place .. I still fucks with Kim old albums but its not about who better or who worst, its about principal and the fact is KIM is a bitter ass female right now. She did this to Foxy, Eve, c’mon now .. Keep doing your thing NICKI ! Real recognize Real

  • sodumb

    i hate her voice

  • Young Mo Fo

    Lil Kim just got her light snuffed out.
    Nicki was saying some real stuff here, she made a mad good point. Black people stay hating on each other instead of congratulating.
    I’ll give her a chance.
    But whats with the reverb on this? lol

  • iluvit

    Pink Friday is wack tho. Lil Kim never starts stuff. She only responds. Monster’s verse was ok, but Kim’s “Queen BItch” is better than anything Nicki has ever done.

  • Pingback: Nicki Minaj Ethers Lil’ Kim On Hot 97 | Defsounds.com: Alive On Arrival

  • http://twitter.com/danielwarhol Daniel Warhol

    bout time she talked about it openly..DAMN….her album still wack though

  • Inside I’m ICE, Outside I’m LAVA!!

    So I guess when people say “Ether”, they are sublimely saying Jay-Z lost to Nas, if not then the phrase would change to something else

  • rap radar okayplayer mash up

    i usually hate on nicki but i have to say she said some real stuff there…

    its sad that jean grae doesnt get as much exposure as her though

  • Belize

    Pop stars don’t beef. They incapable of that set of mind. Feud is more like it when we talk bout Onika.

  • HOOD

    FUCK NICKI MINAJ, DOUCHE YOUR PUSSY BITCH IT SMELLS LIKE TROUT

  • uptown

    lil kim somewhere right now like”someone bring me my face, i’m bout to go in on this bitch”

  • still best rite now!!

    yeah, Nicki kept it all the way real, most ppl hatin are catty azz bitches

  • MJB

    Yikes, the mysogyny in this thread is a bit much for me. I grew up on hip-hop, what’s good in art isn’t necessarily in life. Some of them are grown ass men too. SMDH

  • Nickname

    Title made me lol

  • http://thunderkush.com/ THUNDERKUSH

    “You know when a mom has to beat her daughter…”it hurts me more than it hurts you’…”

    BAHAHHAHA…. WOW….amazing.

  • Frontrunner

    The headline of the entry is misleading….
    Minaj>

  • A million things run thru my mind

    Wow she went in and i kinda agree with most of the comments…..Now Kim is really gonna have to go in with some dope music, screw billboard but make something to get your name really buzz Queen B, othawyz Nicki is taking the belt in this fight. I stiil love Kim more, but i gotta keep it real, Nicki interviewed the crap outta Kim.lol

  • Michael

    As Lil Kim desperately tries to find someone to write a verse for her.

    “You couldn’t get an interview to save your life”
    -Nicki Minaj

  • tr

    Hrmm I dunno, Minaj needs more people cause I ain’t feeling that album.

  • Ac@pella!

    Bout time. Kim brought this shit on herself.

  • oops

    I’m sick of Kim just talking bring some music! Nicki did make her relevant. She was just on Dancing with the Stars and she been the joke on the blogs about her face. Everybody hated Kim when that Biggie move came out for saying she wanted a latina to play her. Now everybody is anticipating music from her. Female rap would be dead and all these hoes would be looking for another job had it not been for Nicki. Nicki can revive female rap by dissing all these hoes 1 by 1. It would bring their fans back and bring these irrelevant female rappers back to life.

  • http://twitter.com/danielwarhol Daniel Warhol

    now Kim DID get interviews…..between her jailtime…reality shows….cameos…and DWTS she stayed in money….she’s ’96-’97 old money (lol #foxy) but when it comes to her music….she hasnt been relevant.

  • PINK FRIDAY NOV 22

    Yea Nikki put grandma Kim’s lights out real quick and brief.. And I love how everybody missin how she said Foxy the one who’s behind the whole thing lol.. Shout out to my girl Foxy yo, she the illest anywayz

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    ma, was honest! i give her that: now its officially on…. ether the female version i’d like to see what dis does for the women of hip-hop past & present trend setters

  • http://www.twitter.com/eminem Jewpac

    first off cunts aint suppost to b allowed in the rap game. but since biggie fucked that bitch, he legacied that shit to kim bcuz she spit raw

    being a “pop star” with personality and an associate arts degree got nicky 3 sum her hoopla, the whoopdie do jabs.

    no way either one of these bitches could touch the gangsta bitch mia x in no limits prime

    fuck yall bloggers , im gettin HIGH right now

    shalom

    how is being a koo koo broad

  • GUARE

    ya niggas is corny straight.. talkin bout ether.. nigga please.. that shit was lite under rug.. bitch aint say nothin true.b.. yo they women yo.. kim a grown ass women.. she dont have to spit bars and be all in the light.. yo she a GROWN ASS WOMEN YO .. she dont need a fucking single or nothing like that.. she dont need to be on worldstar or rapradar.. ya nigga is corney respect the shorty cause she held it down .. for YEEEEEARS u fuck faces.. ya niggas is caught up in this fuckin publicity world ya niggas is fuck up in the mind yo… respect kim cause her shit was hard and she ran shit when she was on .. she came back out and shitted on minaj .. cause SHE BIT KIM STYLE AND RAN WIT IT.. thats it.. no more to it.. ya niggas need to read or something go to school .. cause fuckup in the head.. talkin about who winnin and oh yeah she is true .. shut the fuck up .. they grown ass women .. she could be half of ya mothers.. talkin bout yo kim gotta spit some hard shit .. shut the fuck up .. ya niggas is crazy

  • http://www.twitter.com/eminem Jewpac

    the hottest thing on the planet?

  • http://www.twitter.com/eminem Jewpac

    because we know at the end of the day, a real mc pulls the bitches hair and sticks it in her ass.

    donkey punch the industry

  • Team Femcee

    WOW Nicki Minaj i have never seen this side of you and you know what i love it. i love Nicki Minaj and i respect Lil kim but what Nicki was saying was all the truth now i am not saying that Nicki style didnt come from any femcee all rapper have got they style from some where and as they grew they became more of who they are. But moving on Lil kim has just been taking shot in interview and freestyle so she had to say something but i hope they could get over this and do a the ladies night part2. Well theRE is only 2 THINGS TO SAY PINK FRIDAY!!!!!

  • l

    H

  • MJB

    Great interview. She’s ready for this sh*t.
    In what other industry do the predecessors take shots at the future? Denzel didn’t take shots at Sidney. LOL

    As for the retarded comments about females…remember where you came from. Ole insecure asses. Little dicks? Maybe. Little wallets? Likely. Little futures? Definately.

  • http://www.soundclick.com/onemanbeats @ONEMANBEATS

    I LIKE THIS GIRL MORE AND MORE
    HIT ME

  • iam2smooth

    every1 kno`s I ride wit Kim but real recognize real Nikk gotta point!

    Kim u need 2 response wit some bars cuz I wanna hear some music! Nd if it aint on no HARD CORE shit DONT EVEN RESPOND!!

  • ODM3TheTruth

    1. Nicki Minaj’s voices annoys me. It’s annoying as fuck.
    2. This shit is so sad it can’t even be called a beef. More like a disagreement. With a cranky baby.

  • Fuck Ya Life

    Basically Nicki’s wack but Kim’s wacker. Fake beefs to build hype no longer works. And it really doesn’t help that Kim is taking longer than Hammer to respond back.

  • Jaye

    Nothing she said was a lie. Kim deserved this.

  • p. dom

    as far as debut albums go, kim’s ”hardcore” watery shits on nicki’s ”pink friday”. right now though, nicki is hotter as far as her buzz and visibility goes. i do feel like if kim comes with the right material and takes it back to her roots instead of trying to make some poppy bullshit, she could redeem all that haterade she’s been spilling.

  • i do like nicki but c’mon sun

    kim has been current you dont have 2 have music out 2 do shows KIM was touring overseas in 07 & 08 she was in prison b4 dat!!! yeah its 2010 but she has been on numerous features dont respond to me with this NICKI STAN shit cause i am stating facts look it up since you on the computer if you have any doubt!! Edorsments,Clothing line Hair Salons, etc….BUSY QUEEN BITCH!!! ANYWAYS THANX NICKI IM DYING FOR A HARD ASS LIL KIM ALBUM!!! THANX 4 THE FUEL YOU TOLD HER ASS NICKI!!! by the way STANS new R&B chicks cant phuk w ANITA BAKER & she hasnt had an album out in decades so YOUTUBE THE FOLLOWING KIM SONGS IF YOU NEED SUMTHIN FROM KIM HARDER THAN MONSTER “Who number 1?” NOTORIOUS K.I.M & “QUEEN B!TCH 2″ SAME ALBUM!!!!!!!!!!!!!!! ONCE AGAIN THANX NICKI!!!!!!!!!!!!!!!!

  • iam2smooth

    Lmao @uptown

  • NotoriousRambo.

    FIRST OF ALL B.DOT THIS IS A DISRESPECTFUL USE OF THE WORD ETHER

    AS FOR NICKI SHE GOT SOME POINTERS AND I CANT KNOCK HER FOR IT BUT LIKE I SAID BEFORE I HATE THAT ANNOYING ASS VOICE AND COMMERCIALLY RIGHT NOW SHE MIGHT TOP LIL KIM BUT KIM GOT CLASSICS UNDER HER BELT UNTIL NICKI CAN HAVE SOME OF HER OWN IN WHICH SHE DOESN’T HAVE ANY THEN ILL SAY SHE HAS TAKEN LIL KIMS SPOT.

    I KNOW HOW LIL KIM IS AND I KNOW SHE WONT TAKE THIS LIGHTLY SO LETS GO OLD SKOOL VS NEW SKOOL EVEN THOUGH I DON’T CONSIDER NICKI OR ANY OF HER YOUNG MONEY COMPADRES INCLUDING THE BIG HOMO WAYNE TO BE CONSIDERED A RAPPER OR EMCEE IN GENERAL, AND FUCK YOU HOMOS WHO BE LISTENING TO THIS BITCH YALL MUST BE EITHER 15 OR JUST GENERALLY GAY REAL NIGGAS DON’T PLAY THIS GARBAGE

  • Donn

    Lol, i just been reading comments all day, quite entertaining….

  • http://farrocksveryown.blogspot.com FRVO

    click my name for that banks and nicki album

  • Pingback: The Rap Thread: News, Reviews, Rants, Opinions Vol 7. Death to Swizz Beats!!!

  • CHUNK

    pink friday is fire

  • Pingback: nicki minaj hits back at lil’ kim « wears the trousers magazine

  • http://www.bigimageworldwide.net Mr. Big Image

    I think somebody feeling lil too much of themselves! SMH…..

  • dani

    I’M LOVIN NICKI MINAJ!! SO TRUE.

  • Yooo

    I’m not a fan or anything but she spoke the truth here

  • Ashin Kusher

    THAT’S THE FUCKING TRUTH NICKI

  • feezy

    clappin

  • http://www.twitter.com/buffysdjhook DJ HOOK

    Where is Nicki Minaj from?

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Nicki Minaj “Girls Fall Like Dominoes”

  • Jayo

    this is like coming out and saying J. Cole just ethered DMX … does Lil Kim even rap anymore , what happened to fightin fair ?

    Nicki Minaj = a fad, soon to fade

  • Pingback: Beat Makers 101 » Blog Archive » Nicki ethers lil kim. shits kinda funny

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » Nicki Minaj- Super Bass x Girls Fall Like Dominoes [Bonuses]

  • blahzay

    Nicki is feeling is herself too much. She sounds hurt too much because she invested way too much energy explaining her stance.

  • matreiya

    Minaj will be gone just like Kim and Foxy. Kim needed Big and Foxy needed Jay. Minaj is a fake black Gaga.

  • anarchy noire

    Kim foxy eve & trina r has beenz itz nicki’s turn

  • Munnygitta

    People need to stop using “nothing new under the sun” as an excuse to bite people shit though. Fuck that.

  • Caine

    JUMPIN OFF LIKE ITS A PROMOTIONAL STUNT 7 DAYS BEFORE YO ALBUM DROP (50 CENT VOICE)

  • Lonnie Daishonn

    Kim Is Dead&Gone , Nicki Is The New “It” Girl & She’s Here To Stay . Point Blank Period ! #TeamMinaj

  • bgirl

    This is considered an ether?!

  • Jersey

    Haha. nicki said see me on billboard beyotch!!

    Pink Friday is average at best. 5 out of 10

  • Pingback: (J)ournal (O)f (K)1ng (E)ljay – “Catfighting: The Final Word” « Under The Crown (A K1ng Eljay Blogsite)

  • Yamii from the nyc

    ok 1st off Nicki have a seat please u nice for the moment but u wont last with that image you going on with right now everyone is going to get sick n tired of that whole english/malibu aka barbie/manly/hood accents you got going on rite now, maybe if you would of came out wit the old nicki from 06 like the baddest bitch type nicki, u would last as long as lil kim did!!
    2nd of all i dont kno who u thought u was fooling but all that i love lil kim shit u was tryna pull was all a front to cover up ur subliminal lines u was spitting i been heard them but swept them under the rug cause of ur kiss ass comments in interviews! clearly “did i kill a Queen” was not to the queen of england! u started this war ~~~~ puffy allowed it, the media trigged it and your fans basically lit the match for u~ the ammunition you needed to start this war was basically handed to you! allowing you believe that you can start a war with the queen! lets play your 1st album against the queen B! will it be played on the radio in 10 years from now? maybe songs u’ve featured on but not ur cd im sorry i was fan in 06 i used to bump “im da baddest bitch” but u aint the same n this new nicki is not better than KIM so imma need u to go back n get the old Nicki then maybe you will have a chance with lil kim cause ur a fan so u kno wat she is capable of just like everybody else does! cause yes ur hot now but will u be next year or 10 years from now is the question!!
    ~~words from a true fan of hip hop!

  • Star

    BUTTTTT at the end of the day, Nickia albums are fuckin wit NONE of Kim albums. This is commin fro a fan of neither!

  • Pingback: Lil’ Kim tries to diss Nicki Minaj on new track Black Friday | SevenFootSounds.com

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Lil’ Kim “Black Friday”

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Lil’ Kim “Black Friday”

  • jojo

    I have to say after hearing roman’s revenge i thought nicki was going to take over, but after hearing her cd 2-3 times she’s better at being a sidekick not the main ingredient . besides roman’s revenge and the track with kanye her cd i wack as hell. all she did was wake lil kim up. once kim decides to get back on the job its a wrap.

  • Pingback: Lil Kim's Nicki Minaj Diss Is A Miss » SOULBOUNCE.COM

  • TAYLORMADE

    I DON’T CARE WHAT NO ONE SAY’S THIS IS GREAT FOR HIP HOP….

  • giselle

    I luv nikki style and she is hott rite now! But lil kim need 2stop hattin. She is done. Let nikki do her fake barbie thing!

  • Miaa

    Nicki Minaj needs to shut the FUCK up. Nicki Minaj ain’t shit. Lil Kim will always be queen. Nicki Minaj keep calling shots at Lil Kim. Lil Kim will ALWAYS BE QUEEN. Nicki Minaj is a bipolar shithead, fake boobs, fake ass, fake hips, tummy tuck, fake hair, fake eyelashes, tons of makeup. GET REAL BITCH. LIL KIM ALL THE FUCKING WAY.

  • Pingback: Rap Radar :: Lil’ Kim On Hot 97 (Angie Martinez)

  • Pingback: Lil’ Kim On Hot 97 (Angie Martinez) | Th0r Blogger

  • sssss

    lets be honest, nicki is keeping this bitch’s name alive, i love kim and nicki but nicki spoke truth 100% in this interview, i see no similarities between nicki and lil kim other than a colorful wig, if shes gonna diss nicki for wearing wigs then she should diss lady gaga and katy perry aswell.

  • Pingback: Rap Radar :: Nicki Minaj Responds To Lil’ Kim’s PayPal Claims

  • Pingback: Rap Radar :: Nicki Minaj Responds To Lil’ Kim’s PayPal Claim

  • Pingback: Nicki Minaj Responds To Lil’ Kim’s PayPal Claim | AllureVision

  • itBrittneyBitch

    KEEP IT HOOD, JUST GET DAT MONEY!!!

    LOVE/LOYALTY/RESPECT….all the way from Hawai’i