Kanye West At Thanksgiving Day Parade

[sparkart-clique site="rap_radar" video="kanye_macys"]

Coming down the street like a parade—Macy’s, was Kanye West. Aboard the New York Daily News’ Big Apple float, ‘Ye performed “Lost In The World” during the annual Thanksgiving Day parade.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
41 Comments
  • K GRIZZLY

    what the heck was he wearing

  • TG

    Great Performance by kanye west album sold 575k first week not bad nicki minaj 460k lloydbanks 50k jay-z greatest hits 35k

  • bxhotgurl

    HOT MESS

  • powww

    awesome song

  • Bizzy

    Who the F is KIY WEST? :25sec

  • A chick

    poor song choice UGH

  • Drock

    He looked pissed at the end maybe because the audio was speed up and off key? He kinda looks lonely… I’d expect Nicki Minaj to do this parade stuff not him. I felt embarrassed for this nicca smh…

  • wow!!!

    Was Kanye serious with that perfomance? LMAO! Happy Turkey Day to all!

  • kanye fan

    VERY POOR SONG CHOICE! SMH

    he should have did All of the Lights.. It’s the Macy’s parade! Who advised him on this??

  • K-Lam

    this was a horrible performance

  • http://www.twitter.com/ridalen ridalen

    Great Performance by kanye west album sold 575k first week not bad nicki minaj 460k lloydbanks 50k jay-z greatest hits 35k

    ^^

    the week isnt over though…its only thursday. final receipts for the week are on monday fam

  • bpue

    @drock, nobody performs live.

  • Height

    wow that was terrible… and usually u can count on ye… once he finally shows up (lol)

  • Pingback: Ashley Outrageous » Kanye Performs At Macy’s Thanksgiving Day Parade

  • sideshowRaheem

    To anybody that did have to sit through this entire fucking parade like I did, this was no better or worse then anything else on the show. The entire 3 hour clusterfuck was exactly like that so while out of context it’s terrible next to all the other terrible stuff it didn’t stand out.

  • http://www.rapradar.com Street Loyal KroniK

    This fag wud neva perfom in inglewood..fucken get shittd on…HIP HOP NEEDS THE WEST COAST

  • Cold Blood

    575K? MAN, THAT’S NOT BAD! 808S DID 450K!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Pingback: Kanye West Live At Macy’s Thanksgiving Day Parade « illRoots

  • Ac@pella!

    This was a good look, but let’s be serious, it was corny and it sucked.

  • yung silv

    he lip singed that and ye song choice was very poor

  • http://twitter.com/jaeboogz JaeBoogz

    “Coming down the street like a parade—Macy’s”

    B.Dot…. you a godamn fool son. lol.

  • Belize

    smh @ the song choice & lip syncing.
    Otherwise good…I guess.

  • fuck kanye

    SO LETS GET THIS STRAIGHT…

    - KANYE JUST DISSED MATT LAUER YESTERDAY
    - YET NOW HES PERFORMING ON NBC
    - TELL ME HOW THIS HOW THING WASNT A PUBLICITY STUNT?
    - AND NOW LAUER IS PLUGGING HIS ALBUM???
    - KANYE WEST IS A MARKETING FIEND, BUT AN ASSHOLE IN THE MEANTIME

    - HES A PURE FAGGOT HOMO RACIST MONKEY
    - HOPE HE CHOKES ON HIS NECKLACE

  • fuck kanye

    I’MMA LET U FINISH…BUT EMINEM HAD THE HIGHEST 1ST WEEK RAP ALBUM SALES OF ’10

  • Can

    How would Kanye perform All of the Lights? The time in the song before he even starts rapping is longer than this entire performance. And he talks about hitting a woman in it. That wouldn’t even fly.

    I would say he should have done Power, but that was two singles ago and you know, #ontothenextone.

    He looked crazy because he had to make very broad awkward motions because he was at a parade, and he was ringed in at the top of a float by himself. Not to be a stan/dickrider, I’m just saying.

  • Truth be told

    Poor song choice? This my favorite song on the album, ya’ll are trippin.

  • Ram

    all Macy Thanksgiving Songs are lip synched, they can’t get the street audio through the speakers and on TV at the same time, so they just prerecord (Jimmy Fallon and the Roots admitted this last year)

    also, All of the Lights is pretty dirty to play at the parade.. this is almost the cleanest song.

  • http://threefoureighty.clipz-status.com/ Reasy F.

    Kiy West though?

    And yeah he Soul Train’d this performance.

  • wouzi

    @ tg
    FUCK OUTTA HERE KANYE IS GOIN TO SELL OVER 600K N BANKS IS GOIN TO SELL 140K N JAYZ IS GOIN TO SELL 476K. NICKI OWNS IS NOT YET OUT CUZ NOBODY AINT CHECKING ON NICKI ERR BODY WANTED TO NO BANKS , KANYE N HOV SELLS

  • illaDeuce

    lmfao this guy above / just said hov’s selling 476k AHAHAHAHA. Hov runs shit but this is a greatest hits album with no real promotion dropping on the day of nicki and kanye… are you stupid.

  • Donn

    The hits daily double predictions already came out
    Banks is not doing more than 45k. Kanye to sell up to 575 and Nicki up to 475k…

  • http://Www.rapradar.com CTE

    ^^ Exactly keyword: prediction. The week just begun so can you go back and listen to pink friday homo thank you.

  • dk

    http://www.youtube.com/user/TheRebound?feature=mhum#p/a/u/0/S-jRQtLlHfc

    dont hate on his kanye untill you peep his performance at the Bowery Ballroom (secret show)

  • DrDreThatDude

    what site shows the weekly sales totals? I thought that did not come out until a Monday or some shit

  • Word

    @CTE

    Tell him again. Lol

  • http://Www.rapradar.com Ged

    Yeezy might sale a million i gotta get me a copy tomorrow if it is still in stock

  • Mr Xclusive

    the fuck is this nigga wearing lmao

  • MadMike

    WOW! Someone who actually gave what they saw some thought!!!

    Quote :
    “How would Kanye perform All of the Lights? The time in the song before he even starts rapping is longer than this entire performance. And he talks about hitting a woman in it. That wouldn’t even fly.

    I would say he should have done Power, but that was two singles ago and you know, #ontothenextone.

    He looked crazy because he had to make very broad awkward motions because he was at a parade, and he was ringed in at the top of a float by himself. Not to be a stan/dickrider, I’m just saying.”

    Anyone who didnt understand all of that should just take there Wocka Flocka T shirt and hang themselves.

  • Pingback: Rap Radar :: Kanye Gets Booed At Thanksgiving Day Parade

  • Pingback: Kanye West Booed at Macy’s Thanksgiving Day Parade

  • BEV

    Kanye booed and y’all listen to Jessica Simpson? Kanye don’t worry your album sales said it all. I bought mine!