Nicki Minaj Rolling Stone Feature

In their December 9 issue, Rolling Stone magazine dubs Onika Miraj as the “New Queen Of Hip-Hop”. Hey, Queen Bee, eat your heart out. Read the feature after the jump. Happy Pink Friday.

uhtn

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
146 Comments
  • http://www.theincrediblecreation.com/ @F_ckMarkMilly

    dope.

  • JKO

    I mean damn, can you guys make some attempt to not appear biased? Sure Nicki is hot now, but guess what?…so was Kim a few years ago. Nicki’s time will come and you clowns will be dickriding the next bitch. Oh and best believe Nicki won’t go down as a legend like Kim. Gimmicks don’t have longevity.

  • http://twitter.com/danielwarhol Daniel Warhol

    chick only had one album out that’s not even gold yet and she is already the Queen of Hip Hop?

  • JKO

    Oh and by the way, she come of as a straight up diva bitch in that interview

  • Belize

    She’s mad arrogant. She must not see how dumb that makes her look. Cocky bitch, go back to sucking cock to feed your whoreself and multiple boyfriend pimips.

  • JaeSays

    Lmao. You ladies ok in here? Maybe there is an “I love Lil Kim” online community you can go post in. Either that or just realize Kim was and is wack and always will be. And JKO, is Nicki a gimmick because of her wigs and accents? If so then you don’t have any knowledge of Lil Kims career.

  • JaeSays

    Aw, Belize. Are you alright?

  • BGD 7-4 jackson RIP PJ

    CRAZY THING IS SHE GIVING WAYNE DRAKE ETC. A RUN FOR THEY MONEY

  • tr

    My only beef is that I was hoping for her to put out better music.

    She’s basically reaping the rewards for a half-assed album. I simply don’t agree with it.

    They should call it Queen of Pop or something but Queen of Hip-Hop is straight up disrespectful to Hip-Hop music.

  • JKO

    @jaesays if you don’t know why Nicki is a gimmick then you don’t know SHIT which is probably why you’re fan of hers

  • JaeSays

    Lol. I never said she didn’t have gimmicks. 3 posts from you and I can already tell your a hater. Funny, how you dodge my question too.

  • JaeSays

    @tr, see the thing is…she is a human being just like you. She wakes up and feels like making rap records one day and r&b records the next day. You wouldn’t want someone telling you that you have to do the same thing everyday. Everyone wants to talk about her not making her album full of “Monster” verses…well, guess what? Get over it. If you don’t like something then don’t listen it or buy it.

  • Citylivin’

    “some of yall gettin numbers, viral buzz, promotions and record sales confused with being dope!” – @AmirGrandHustle (on twitter)

  • JaeSays

    @Citylivin’, who said that? From what I see your the only one to do so.

  • JaeSays

    @Citylivin’, one thing you and a lot of people obviously don’t understand is that “dope”, “skilled”, “nice”, or whatever else you want to call it is subjective. It is opinion. You know what record sales do express? They express the fact that more people think she is “dope” then “wack”.

  • JaeSays

    than*

  • Citylivin’

    ” i think some of yall have let the music of today cloud what real hiphop is. now some of yall cant see hiphop if it smacks you in yo mouth.” – @AmirGrandHustle (on twitter)

    lol we can do this all day if you want this nigga got quotes for days. It’s funny when you don’t even have to explain shit anymore, just copy and paste.

  • JaeSays

    We could do this all day.

  • JKO

    Damn JaeSays, how much you getting paid. Ain’t it past ya bedtime barbie? Are you really gonna sit here and try to respond to everyone who has something negative to say about this wack bitch? I’ma need you to get a life.

  • JaeSays

    Haha, this isn’t 1990. This is 2010 and replying to a post on the internet can be done from a private jet or from a bench in a park. For you to assume someone “needs to get a life” is funny. My bed time? Aww, is that the best thing you could think of? Is hating all your good at?

  • KanyeSmug

    haters will hate takers will take and if you aiin’t one of them it’s hard to relate Nicki is dope or Eminem wouldn’t do a song with her Just be thankful that there is a good female rapper that we guys can beat off 2 lol

  • bgirl

    Bitch please. Queen of hip-hop?! PFFT. Obviously Rolling Stone knows nothing about hiphop. Jean Grae >>>> Any other female rapper

  • JaeSays

    Jean Grae, lol. This isn’t 1998.

  • JaeSays

    And maybe you guys are just having a hard time comprehending things. It says “New” Queen of Hip-Hop. Not the “greatest female rapper of all time.” You guys know how we change presidents every 4/8 years? Or how royal families change Kings and Queens? Well, that is what they are saying. Wether you like it or not Nicki Minaj is the biggest female name in rap. I understand you wouldn’t feel right if you didn’t hate because I mean that is what you haters do but you just look dumb crying on a blog about this.

  • GUARE

    boooooooooooooo u fuckin lil kim clone clown .. fuck outta here.. u got buried alive fuck a bow bitch .. u got buried alive.. comon queens aint showin u no love.. no body in queens .. fuck outta here.. and get rid of that fack ass corny ass accent.. and u aint japanese ethier.. the gloves is off.. BROOOOOOOKKKKKKKLLLLLLYYYYYYYYYYYYN .. LETS GO.. WE RIDE TILL THE WHEELS GO OFF.. BUNCH OF WEIRDOOSSSSSS…

  • JaeSays

    Lol @ GUARE.

  • http://Www.rapradar.com Lil wayne fan

    ^^ @JaeSays you going off on these haters ha! and the fact they said its past your bedtime? thats funny since they dont know what time zone you are in. for all they know it could be the afternoon ! yeah but anyway i swear she is in every mag. coming out next month and im not mad.

  • JaeSays

    @Lil wayne fan, I know right! They are lame. You noticed they haven’t said anything in response to what I have said. They know that what I said shut them down. All they will do is continue to say ignorant/hater type things. They won’t actually be able to reply with any type of substantial arguments to their points.

  • JaeSays

    I mean look at GUARE. He wrote a ton but didn’t say anything at all. These are the type of people that are supporting Lil Kim in this post. Their posts are full of hating and not anything of substance. And GUARE thinks wwwwwwoooorrddsss tyyypppeedd liiiikkeee ttthhiiissss make them mean more then they actually do. It is really all hate from them. The aren’t actually making a real case for Lil Kim being what they consider to be the best female rapper.

  • Donn

    DO UR THING NICKI
    WISH U MUCH SUCCESS AND BLESSINGS IN UR CAREER

    GONE…

  • smokeyou

    LOL @ Eric Forman from That 70s Show on the TV.

  • JD

    Nicki is A Fucking Joke!
    and SOOOO NOT the QUEEN OF HIP HOP
    there are many we cant pick one now its too early think about it?
    what about mc lyte,queen latifa,foxxy brown,lil kim,eve they would all trash nicki on a track nicki is just in it for the money like most artist today.

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Young Mo Fo

    I cosign on basically everything @JaeSays said.

  • http://twitter.com/youngshay112 Shannon

    It’s easy to crown someone if they’re the only one who showed up to the coronation. Who else is there?

  • JaeSays

    @JD and the rest of you. Why can’t you take your time and read it correctly. It says, The “NEW” Queen of Hip-Hop as in the one running the female rap game RIGHT NOW. Man, I just don’t get you haters.

  • Young Mo Fo

    ^^JD None of them are popular right now. Goes by the whole country, not hip hop fans. Nicki made money by making pop fans love her, and thats what magazines go by.This is Rolling Stone, they go by Pop standards. Nicki is the most popular female rapper right now, thats just a fact.

  • Jaye

    On the same day as the diss record. HAHAHAHAHA That shit must hurt. Roman’s Revenge indeed…

  • JD

    WELL sorry Young Mo Fo it cleary says NEW QUEEN OF HIP HOP not NEW QUEEN OF POP so i was going of what the mag was stateing and it wouldnt matter if any of them were popular now i am just saying that shes not the queen of hip hop?
    and @jaesays stop coming at what everyone on this comment board is saying and calling them haters for stating how they feel about the subjuct at hand! makes you seem like the hater broski :/

  • JaeSays

    @JD, well it seems you don’t know what “Pop” stands for regarding music. Pop refers to “popular” music. Nicki, Jay-Z, Kanye, Wiz Khalifia, Rick Ross, etc. are all “Popular” artists right now. And as far as me being the “hater”…lmao. Again, you clearly have a hard time comprehending what has been written.

  • JD

    @jaesays thanks for correcting me and teaching me what the word “Pop” means in music,also thanks for down playing me on you being a hater…………….

    CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!

  • JKO

    @jaesays did you stop to think that maybe, just maybe, people might have better things to do than to argue with you about the wackness of nicki minaj? She can’t rap for shit, her album was weak as fuck, and she’ll only be relevant temporarily. Stans like you who can’t really defend the artists that you dickride with facts, love to call people with opposing views “haters”. Its actually called having an opinion but in Nicki’s case its more like a fact. You sound like a basic bitch (or barbie, same thing) so take the “L” *lil duval voice*

  • JaeSays

    @JD, down playing you? What was there to down play? You didn’t say anything. You got shut down because you thought you were making a point buy calling her Pop and you clearly didn’t know what Pop meant in music.

  • JaeSays

    @JKO, that is funny. You not only gave your opinion you hated. You called her a bitch, diva and continued to talk about her musically ability. You also said that she will “only be relevant temporarily.” Hmm, that’s funny too. Do you have a crystal ball? Can you prove that? Or are you just hating again? You then say your just stating you opinion but in this case, regarding Nicki, it is “fact”. Again, you are being ignorant. If anyone sounds like the “bitch” it is definitely your hating ignorant ass.

  • JD

    @jaesays ight homie got u.

    BACK TO WHAT I WAS SAYING…
    nicki lacks substance in her rhymes unlike the past female rappers that come before her
    shes raps about…..NOTHING
    but all i am stating is that nicki needs to step her game big time!
    and stop doing songs with a whole alotta filler if she wants to ever be the greatest or aleast one of the best and be tookin seriously with real hip hop heads

    DONT HATE ON MY OPINION PT.2!

  • JKO

    @JaeSays ummm she’s an “artists” am I not supposed to talk about her musical ability. And I feel like she comes across as BITCH and so I will call her that now get over it. And as for me putting, “in Nicki’s case its more like a fact” that was obviously added to emphasize how strongly I stand by my OPINION of her, but like the retarded dumbass you are, you felt the need to bring it up as if you can’t tell the difference between a fact an opinion. Since you’re a Nicki fan I’ll forgive you for that because its obvious that you’re all at least partially mentally handicapped. Yes its still called having an opinion no matter how I wish to express that opinion. You’re the ignorant bitch. Once again take the “L”. Goodnight. :)

  • JaeSays

    @JD, you listed Lil Kim, Foxy Brown and Eve as three people you feel are better the Nicki. “Nicki lacks substance”? Have you listened to Lil Kim, Foxy Brown and Eve? Are you sure that rapping about drugs, how well they can fuck a dude and what gangsta shit they are ready to do qualifies as substance that is better then Nickis? See one thing you guys have yet to understand is that I have not said Nicki is better then anyone. I haven’t even stated that I even liked Nicki. I have simply combatted your hating with logic and fact.

  • JaeSays

    @JKO, take the “L”. Lmao, you can’t be serious. Again, I haven’t said I was a fan of her. If you were able to stop hating for one second you would be able to read what I am typing correct. I also never said you couldn’t comment on her musical ability, again you are not able to comprehend things.

  • JD

    @jaesays

    WHO GIVES A FLYING FUCK ITS AN OPINION????

    GO FIND A JOB AND GET OFF THE COMPUTER! :PPPP

    IM GONE PEACE

  • Josh 1

    @jaesays, well jay lets get it right sweethart. I know your a female just by the way you type and speak and thats great BUT….. since when did the Lil Kim, relinquish her crown. Last I’ve KNOWN, KINGS AND QUEENS are replaced BY death OR Nicki has to take it from her, and hasnt a chance now that Black Friday has just come to fruition. I’m sure you know what all these words mean because you seem intelligent so stay away from the stupidity please. Come on you smarter than that girl. Oh and BTW I like them both but KIM is better, similar to lets say, LIL wayne is cool but eminem is better. Its just the way it is……. Its Master vs. Student baby cakes. It’ll be ok you just need a hug.

  • JaeSays

    @JD, lol. Would you feel dumb if I told you my job was writing about Hip-Hop? Hilarious right?

  • JaeSays

    @Josh 1, your comment started of pretty ignorant but it got better. I can respect your comment because you actually said something. A few things though…1. I am not female and for you to assume that based on the way I speak and type is very ignorant. 2. Again, I haven’t said that she is the Queen. I have been trying to tell these people that is what the title of the article says. Rolling Stone has labeled her the “NEW” Queen of Hip-Hop. Not me.

  • JD

    @josh 1 LOL

    @jaesays no i would just be like WOW really,………

    GONE…

  • JaeSays

    @JD, that is exactly what I say after I read one of your posts.

  • KanyeSmug

    when are All you girls going to stop with the banter and just just start mud wrestling with all your bitch ass comments lol We all know Nicki writes for Lil Wayne and Kim wrote for Chris Wallace and Celine Dion writes secretly for Flo Rida

  • JaeSays

    @KanyeSmug, we are here strictly for your entertainment.

  • Josh 1

    @ jaesays Fine you may not be a female but you appear to be VERY/Hyper sensitive male(WHATS THE DIFFERENCE?) Please proof read your comments b4 you send them cause your comment and first comment starts off with- BLAH,BLAH,BLAH “You ladies ok in here? Maybe there is an “I love Lil Kim” online community you can go post in. Either that or just realize Kim was and is wack and always will be.” YOUR WORDS NOT MINE thats just and excerpt. So dont get so sensitive, if you need to go rub lotion on your back and feet like my wife does.WHO REALLY IS THE HATER? AM I RIGHT YALL BX NY ALL DAY!!!

  • nujerz

    @jaeSays Acutally if it is indeed true that ur job is writing about hiphop aint no wonder mainstream hiphop is in the garbage state its in…

  • JaeSays

    @Josh 1, “VERY/Hyper sensitive male”? That’s funny. You come to that assumption from thses comments? Wow. “Proof read your comments”? Uhm, you sure proof reading would help with content? Doesn’t it help with spelling and grammar? You should have used it though. I mean the ” mark before “You ladies” but not after “here?” Or how you used “an” instead of “and” before the word excerpt. Lol.

  • JaeSays

    @nujerz, oh so writers are responsible for what the artists record? I had no idea writers had that magical power.

  • JaeSays

    Man, where is mac DIESEL at when you need him!? Posts are no where near as fun without him.

  • mac DIESEL

    i just got in,lol i see you’ve been doing some work?

  • GOD

    I LOVE YOU ALL <3

  • JaeSays

    @mac DIESEL, yeahhh finally! Took long enough. Lol. I have been doing a little work.

  • nujerz

    @JaeSays… A writer is supposed to objective, neutral and unbiased in your case with regards to Nikki and your outright stanning it is not the case majority of hiphop media these days.. like u dickride artist “cause they hot” instead of keeping it real and checking them for being wack and/or unoriginal…for fear of being called haters or for political reasons

  • http://Www.rapradar.com CTE

    @Josh 1 i bet you feel real stupid or just stupid ha Smfh Dam i thought you wanted that homo number! @JaeShit your opinion is like dog shit everybody got one but your smells the most. Both bitches suck (no pun intended) but i would fuck the hate out of both of them!

  • mac DIESEL

    Damn well bro anyways i feel as if theres nothing i can say in this one but,

    NICKI IS SO DAMN SEXY!

    my work here is done.

    lol

  • JaeSays

    @nujerz, you indeed are right. But there is one thing you didn’t take into account…this is a comment in a blog. I am not writing an article, review or feature. I have not stated who I write for nor will I. This is what you would call “off the clock.” And if you read all the past comments then you too would be able to see that I never said I liked Nicki Minaj. I haven’t once said that I liked her or her music.

  • Coolduder63

    this convo was fun to read hahhaha :D

  • Dope Nigga

    I GOT A BIG DICK AND @JAESAYS SOULD SUCK THAT SHIT CUZ I LIKE THAT AND NICKI SHE BADD,WOOP I WANNA FUCK NOW ;)

  • AnuKeNSkywalker

    STOP COMPARING NICKI WITH KIM ,LIKE COME ON WTF NIGGAS BUGGING THE FUK OUT , NICKI IS NICKI KIM IS KIM I DON’T SEE NO similarities BETWEEN THE TWO AND TO ME IT LOOKS LIKE NICKI GONNA SELL MORE THAN KIM, ONLY THING THAT CAN GO WRON IS THE PPL WHO IS NEXT TO HER WITH THE BIZNESS ,OTHER THAN THAT KIM CAN HANG IT UP ” DEER SKULL”. STOP TRYING TO COMPARE OLD WITH THE NEW IT DON’T WORK, THAT LIKE SAYING I SMOKE EXTOTIC WEED CAMPARING ME TO A DUDE FROM THE 80’S THAT SMOKES CRACK OR SNIFF’S COKE.

  • http://Www.rapradar.com Belize

    @jaesay fuck u hater! nicki suck so can u sht up?

  • Josh 1

    @cte now i gotta get gutta. fuck is you talking about. and no i dont feel stupid. you fuckin idiot. just like @jaesays both of you are fuckin dumb why? cause you can proof read your shit, not in the literal sense but in a metaphorical sense, which just means know what the fuck yall writing about before yall send it, i could give a fuck for misspelled words fuck are you grading my papers? you fuckin pricks

  • Dope Nigga

    I STILL WANT HIM TO SUCK MY BIG THANG?

  • JaeSays

    That last 5 comments were hilarious.

  • nujerz

    @JaeSays off the clock or not u know damn if u revealed who u are or who you write for just from your comments on this blogs ruins your creditability as an ubiased journalist… Its just further validate to me that hiphop media is full of dickriders that give passes for everything which is why so many wack ass artist are in the game when they shouldnt be…

  • Dope Nigga

    STILL WAITING,AND IM SO HARRRRRRRRRRDDDDD!!!!

  • I LOVE TURTLES :)

    what are we talking about…

  • http://Www.rapradar.com Belize

    @jaesays your name eune stupid than u are jack ass!

  • Josh 1

    @nujerz yo it says jaesays she hasnt once said she liked nicki music, but took shots at kim immediatley, so WTF is she talking about. here’s her first comments and i quote “You ladies ok in here? Maybe there is an “I love Lil Kim” online community you can go post in. Either that or just realize Kim was and is wack and always will be.” UNLESS YOU LIVE IN A CAVE OR A TEEPEE SOMEWHERE OUT IN KASAKISTAN YOU KNOW THERES A BEEF WITH KIM AND NICKI, SO WTF YOU THINK WE GONNA THINK, JAE? nujerz, dont get suckered into senseless convo, wit the nik dik rider.

  • JaeSays

    @nujerz, again you can’t understand. I haven’t gave any biased to anyone. Except I did give my opinion on Lil Kim in one of the first few comments. And “credibility as an unbiased journalist”? Uhm, when a writer is off the clock he/she doesn’t have to be unbiased. Writing is a job. I can say what I want outside of that. Understand?

  • Word

    I was wondering why this shit had 70+ comments and I see why now. One dude (female?) made about 40 of the damn comments. No offense but I don’t think your gonna turn anyone’s opinion of her. You gave it a good shot with all them comments, but you ain’t winning a medal. And im sure there’s maybe a girlfriend or job or family you’d like to turn your attention to? Doesn’t affect me im just tryna help you out cuz you laughing so much I don’t think you realize your comments haven’t really made an impact. *kanye shrug*

  • random guy from Def Jam

    fuck all yall but i love RAP RADAR :)

  • Josh 1

    and the truth comes out sorry i had to shout you out jaesays but i do know how to read. AND KNOW WHAT YOU WERE IMPLYING, FIRST THINGS THEY TEACH YOU IN ENGLISH 101

  • Fucc new era rap

    SO IF ROLLINGSTONE SAYS YOUR MOM IS QUEEN WHORE ARE U GONNA AGREE?? get wise youngins time is to short

  • Voodoo

    Really? queen of hiphop! if i had to pick one, id say…………. MISSY ELLIOT! at least she knows how to write, rap, and sing R&B! “DUNGEON DRAGON MY BALL SACK NICKI! ps. i’ll still tap dat ass, as long as u dont rap in bed

  • Word

    But I mean if you wanna keep going then knock yourself out.

  • http://Www.rapradar.com CTE

    @macweasel tell yo boyfriend to get off the computer and hang it up with all the hate! Fuckin hypocrite. @josh1 tell your boyfriend who you found out is a man to shut the fuck up!

  • JaeSays

    @Word, I wasn’t trying to turn anyones opinion of her. Read the comments again and you will see I wasn’t arguing on Nicki’s behalf. I don’t expect much from any of you so I understand if you don’t get it.

  • Voodoo

    Ill spit one name that is the queen of hip hop! MISSY ELLIOT! done deal now stfu and stop listening to crap music

  • JaeSays

    The ignorance in here is crazy. Lol.

  • Word

    @JaeSays

    So what is your purpose?

  • BUzz

    @word you that nigga! lol

  • JaeSays

    @Word, I didn’t have one. I just kept replying to peoples comments. I replied with logic and sense and they didn’t like it and actually didn’t reply with anything relevant or substantial until Josh 1, I believe that’s his name, said something. Instead of commenting on what I said they just talked shit. That’s what I expected though.

  • COP

    enjoy this site while you can before the FEDs take over the net!!!!!!!

  • Word

    Oh ok that’s cool. Lemme say this though, its okay to let people have an opinion just so you know. You called niggas haters and lames A LOT, and for what? If they ignorant let em be ignorant, they don’t like Nicki then whos place is it to say they wrong to not like Nicki? I think that’s the main point people were tryna make, and look no cuss words (unless you consider nigga a cuss word) But yeah, I understand ur point that’s fine and cool but you don’t gotta waste time attacking people and tryna educate niggas on a blog site, no one is obligated to listen. Just like you not obligated to listen to my comment either but hey. Do you. Nigga bout to hit the sheets

  • nujerz

    @jaysays so cuz ur not on the clock u can shit on Kim and come of as a Nikki stan?? If u was some random poster it be nothing or if this was in fact ur own blog since its not and u made the point to say ur a hiphop writer its that type of stuff (among others) that ruin a thing that was once called the Hip Hop Bible and y media game in hiphop is nothing but ass kissers & the fact u refuse name who u write for speaks volumes u know damn well anyone with common sense could not take anything u write in a mag as objective..

  • http://Www.rapradar.com Belize

    @josh1 lame excuse for a man. @JaeSays bias opinion trying to lie and josh1 caught your lie even copy and paste what u said ha genisus@ cop hate u

  • COP

    @belize ITS ONLY A MATTER OF TIME BEFORE THERE ARE NO MORE BLOG SITES LEFT HAHAHAHAHAHA (evil laugh)

  • JaeSays

    @nujerz, you still can’t understand? I can say whatever I want off the clock. I don’t know how else to say it to you. Hip-Hop bible? Lol. Your too funny. @Belize, I take it the language barrier has you a little confused. Josh 1 caught my lie? Uh, I am not sure what your talking about but ok.

  • JaeSays

    @Word, i understand what your saying and anyone who understood my comments would understand what I was saying. People are entitled to their opinions. But they weren’t just giving their opinions. They were arguing them as facts. There is a difference but I guess they wouldn’t understand that. I should have realized this prior to know. Lol.

  • JaeSays

    now.*

  • nujerz

    @JaySean yeah u can say what u want cuz its “off the clock” ..so it should be no issues in saying who you write for cuz you are off the clock and that ur views off the clock doesnt represent the views of who u write for so your off the clock comments cant possibly hurt the image and objectivity of the company u work for rite smh…

  • http://Www.rapradar.com CTE

    @COP yeah i heard that shit started with onsmash privacy and shit. yeah i hope rr haue not been letting ppl dowoload illegal songs and album *Kanye shrug* This shit got 100 comments none sense if you ask me just an stan who dont know when to hang it up! ha Smfh

  • Theloneus

    This is such bullshit. Like another commenter pointed out on this site, Jean Grae over Lil Kim and Nicki Minaj ANYDAY NO DOUBT.

  • JaeSays

    @nujerz, no one said it would be an issue in saying who I wrote for…did you actually read they posts. I mean I don’t understand. Does it mean that much to you? Lol.

  • MYA

    I WAS GONNA BUY THAT ROLLING STONE ISSUE TO READ THAT STORY…

    BUT NOW I DONT HAVE TO

    THANKS RAP RADAR!!!

  • west

    WtF!!! New Queen of hiphop 0.o
    Nicki=New bitch of hip hop

  • nujerz

    @jaysean when all ur post on this blog is that of Nikki Stan/Barbie would make calling everyone haters when ur post hasnt said nothing other than giving her passes cause she “hot” then u say u write for mag then yeah to me again shows why the game is how it is as long as u hot or cause you sell records thats all that counts with your type Id feel the same way if ur were doing same for Kim or who ever else… Imo u got no business writing on hiphop..

  • Pingback: MissInfo.tv » Nicki Minaj Rolling Stone Feature

  • Pingback: Nicki Minaj Rolling Stone Feature » Grubbyhub Blog - Get Your Latest Info Here!

  • Your Father

    Off of what exactly?
    Guest appearances and one sub-par ass album…’the fuck outta here with that mess.

  • sorry nigga

    I’m sorry, but I listened to Pink Friday, and this album is NOT hip hop. Period.

    It is a mix of dance/club music with the most annoying accent I have heard since Relapse.

    Kim >>>> NIkki

  • Devil

    @JaeSays Do you also get paid every time someone gives an opinion about Nicki Minaj?
    Shut the fuck up and let people give their opinions. Who the fuck you think you are? the god of hip hop or something like that? quit trying to sound/write smart because you’re NOT.

  • DRD17x

    I have no life

  • JaeSays

    Sorry guys I’m just a pathetic cunt. I had nothing better to do so I decided to respond to anyone with a negative a comment about my dear queen and head barbie in charge, Nicki. I laugh like a little bitch every time someone comes at me, because that’s the best response that I have. I won’t waste your time anymore though, Nicki’s dick is getting lonely so I’m gonna have to go ride it again. Peace

  • Toya

    The new queen of hip-hop? Seriously? When did that happen? She hasn’t done anything to really earn that title. She hasn’t really rivalled her competition. She hasn’t dead’d anyone. Let me guess. She’s the only girl whose really doing something at the moment so she’s the queen. It’s sad to think that despite how far we’ve come as a society, a woman gain such a title by merely being a loud mouth (with loud hair).

  • JaeSays

    Haha, RapRadar is full of ignorant readers. Nicki makes rap bad? Well, you make RapRadar look bad. Funny how you talk about me being “biased” but RapRadars posts are always biased and yet you all still visit the site. Makes a ton of sense huh? Lol. Anyway, enough talking to you kids.

  • Dream On

    I would trade this bitch and any other future female MC for Miss Lauryn Hill.

  • JaeSays

    @Dream on, “Miss Lauryn Hill”? You mean the same Lauryn Hill that takes credit for someones elses work? The same Lauryn Hill that was successfully sued by Vada Nobles, Rasheem Pugh, Tejumold and Johari Newton for not giving them their writer/producer credit for The Miseducation of Lauryn Hill? I wouldn’t mind arguing with the majority of you guys if you actually knew what you were talking about instead of just talking out of your ass.

  • D. $cience

    This back and forth is pathetic…

    I think some fans get the wrong idea of what Pop music really is. Also, I see why some people don’t like Nicki Minaj. It’s very clear that she’s a hip hop artist who is capitalizing off of Pop gimmicks to make a profit, due to traditional hip hop no longer selling.

    What some people don’t realize is that Pop music is probably the most disposable music out there. The term Pop is not the same today as it was back in the day. For instance, Smokey Robinson had number 1’s back then, and he was considered Pop, but his genre is obviously Soul. As time progressed, I think people’s attention span got worse, hence Pop music today being the worst type of music to listen to…just for the moment type of music.

    Which brings it back to Nicki. I’m a hip hop head to the full. Nicki is the (New) Queen of Hip Hop? Maybe for now; it’s not like any other females are competing for that spot. Besides, Nicki makes disposable rap music aka Hip Pop. She’s hot right now, but legends in music don’t make disposable art; they make music that’s timeless, from The Rolling Stones to Nas. So, I’m not offended by this article, and neither should other hip hop heads. Just ignore the gimmicks, and see how long Nicki can hold on to the pink wig weird face horrible English accent movement until the next “bad b****” dethrone her.

  • Belize

    @JaeSays: You bored out your mind, posting all types of shit at fuckin 2 in the morning or what? If her album were full of Monster verses it would be selling LESS I’ll tell you that. And her shit is strictly pop. No rap, no R&B. She still ain’t “new queen of HH” or whatever. Imo Lyte will always be queen. Onika just happens to be most played on the radio right now. I could write a whole essay explaining why Onika has donw nothing positive for the rap world, but I do that almost every post and I’m too fucking lazy to do it right now. But request it and I’ll give it to you, haha. You know what else? I think you need to go get a dictionary and look up what “hater” actually means. You might learn something. Will you ever hear Onika played on the streets? C;mon daughter.We all know you’re a snotty little bitch, because no man would go on and on about how great ONIKA is unless it has to do with her ass. @mac DIESEL hasn’t been on in a while. You do realize that was a fake right? And he would’ve been criticizing you, I hope you know that. You should also prolly look up “ignorant” while you at it.
    @KanyeSmug: Em only worked with her to stay relevant. I can guarantee it. He knows she’s wack as fuck (like Small Gayne, Rihanna, etc.) But 2010 Em is all about staying relevant. :/ Let me get this clear: BIGGIE wrote for KIM. smh Maybe it was past your bedtime too.
    @nujerz: lmao!
    @AnuKeNSkywalker: I know right? It’s fucking disrespectful when crackers are always all comparing half-ass wackos to legends.
    @Toya: Exactly.
    @D.$cience: Find out what excactly rap is (how bout reading Decoded or summin) and if you still don’t understand kill yo self.
    @fake Belize: Thanks for keeping my name alive, and actually saying something I would’ve said.
    @Josh1: I co-signed everything up until you borught up Small Gayne before Em. Why does everyone enjoy doing that? Learn some respect bro.

  • JaeSays

    @Belize, lmao!!! You sound so dumb. Lol. I don’t actually laugh every time I write lol but you did indeed make me really laugh out loud. It’s funny how you do a bunch of assuming and don’t supply any substance to what your arguing. You are just running your mouth about what you think is going on with things. Do you have proof that anybody wrote for anyone? Do you have proof that I was up at 2a.m. writing comments? Do you know where I live and what time is where I am at? Another thing, if it is so easy to be “fake” and rap then why don’t any of you do it? If you don’t like Nicki Minaj why don’t you actually try to take her place? And Belize your the last person that should be telling anyone to look up the definition of ignorant. But I am guessing that your ignorance is keeping you from seeing well…your ignorance. Lol.

  • Belize

    @JaeSays: lmao look who’s talking! Do you have any evidence that I’m “uneducated” or that I’m “ignorant”? I think you use the word ignorant every time you mean to say “I disagree” or whatever. YOU my friend are also arguing without any substance. While reading your comments all I heard you say is “I’m an Onika dickrider, must prove I’m anonika dickrider, in what ways can I prove I know what Onika Maraj’s vag cum tastes like?” And why is it I’ve never seen you before on RR? Then all of the sudden, you come around telling everyone how ignorant they are for disagreeing with you. You come all “where mac DISEL at when you need him”, when he would just say summin like “fuck that, where the sextape at bitch”. Did it really need to take 42 comments about how right and mighty you are and how the rest of us are ignorant haters blah blah blah to get that point across? I may have no further than a Form 2 education, but I am NOT ignorant when it comes to Hip-Hop. Maybe I won’t believe you a white teenage girl with no life who just learned a new word at private school when I see you say something that actually MEANS SOMETHING about a topic that actually MEANS SOMETHING. Here’s another “ignorant” word for you that you might be able to apply to your obstinately simple-minded comments: tautological.

  • http://Www.rapradar.com Bri

    @belize dont respond its clear she love arguring but hey go head if you like. @jaesays Why if you are not a nicki fan why do you just commenting on this one area? And we all know that mac weasel yes that what we call him vanish. We all know that he always finish comment by saying Dont Hate On My Opinion!!!!!!!- as if
    he the biggest haterever! Their no reason to hate ok!

  • Belize

    true I guess @Bri. I think erryone’s made their ponit already.

  • MTO writer

    is jaesays a dude or girl? LOL

    pussy nigga!

  • JaeSays

    @Bri, I can see you haven’t read what I have said. I STILL have not said I liked Nicki Minaj. I have been commenting on other people and what they have said to me. @Belize, lmao. Your laughable. @MTO writer, male. And you wouldn’t say that to my face.

  • MTO writer

    damn well if your a dude you should grow a sack or get some pussy and shut the fuck up

    and trust me i would
    and you wouldnt say ANYTHING you said about ANYONE on here to their face sir

    LOL

  • JaeSays

    @MTO writer, ignorance at it’s finest. Lol. Speaking on getting pussy. Lol. That is definitely something that is not relevant here. And homie, there aint no need to play no internet banging games.

  • Kanye’s Number #1

    jaesays is such a LOSER!!!!!
    lol

    @MTO writer agreee,he wouldnt i’d stab his ass :)

  • Belize

    @JaeSays: Some comeback. Guess you’ve finally gotten my point. You must’ve also looked up Tautological, too, AND looked up Shakespearean words. Also, it’s you’RE laughable.

  • MTO writer

    chill bro im giving you advice because you seeem to be arguing with everyones opinion as if you have no life
    sounds like you need attention at home or something?
    but hey who am i to judge? im just going off of your actions?

    HAVE FUN BEING A FUCKING INTERNET GANGSTER! LOL

  • DopeTim

    i bet Big Homie prob read this like WTF?

  • killyou

    Anyone know the first week sales of hfm 2, mbdtf or pink friday?

  • Belize

    ^^^^^^^^^^Hopefully it went:
    HFM2
    MBDTF

    What was that last one? Burlesque soundtrack or summin?

  • COP

    the week isnt over yet?

  • A million things run thru my mind

    I got to say that this post was a classic moment in RAPRADAR history. As much as i disliked Jaesae’s confiident opinions, i gotta say he went in. Belize came thru and shook up the game. Josh1, MTO and others had me glued to this freekin post for an half an hour. If you noticed i cant even hate no one’s comment, it was entertaining. I just wish that when you comment nowadays, they would use cameras and no more “anonymous bloggers,” therefore when that internet thuggin jump off, WE KNOW WHO WE TALKIN TO!

  • Chex

    @JaeSays
    Yo, I’ve been waiting for you to respond to D. $cience’s post. He had some pretty strong points, don’t ya think?

  • D. $cience

    “@D.$cience: Find out what excactly rap is (how bout reading Decoded or summin) and if you still don’t understand kill yo self.”

    @ Belize: You act like I’m defending Nicki Minaj. Read my comment again. Do you read the comments or do you just skim through it? I don’t need to read Jay’s book to understand what rap is. If you need to read a book on what Jay-Z’s lyrics mean for crying out loud, then you shouldn’t be listening to Hip Hop at all.

  • http://Www.rapradar.com James

    That jayshit is a stan crazy dam!

  • http://Www.rapradar.com James

    Nicki to pretty to be fighting.

  • PATBHUH

    IF Nicki aint the queen of hip hop tell me who is, cuz it seems to me like Nicki is the only female artist making quality shit rite now to bump to…. Lil Kim makin dissin tracks, thats it…. Erbody else, Trina aint doin shit, Eve aint doin shit….. i can go all day.

  • Belize

    @A million things run thru my mind: Thanks bruh.
    @D.Science: Whoa, when did I say I had to read Decoded to understand what rap is? Everyone has already known “Do you fools listen to music or just skim through it”. Nigga you jump to assumptions and conclusions way too quickly. I was just being obnoxious or something, I didn’t actually mean “GO READ DECODED MUFUCKER!!!!” Just saying parts of what you were trying to get at sounded a bit wacko. Stop misinterpreting, that’s all.

  • NoHate

    Now that’s ridiculous I mean she’s grindin and everything but there is no way in hell she should get this title over Lauryn, Missy, Kim or even Foxy no fuckin way she doesn’t even have one platinum behind her name no grammy etc…c’mon Rolling Stone should stick to Rock and out of Hip Hop.

  • http://www.Twitter.com/Catty_Fan_Club CATALYST

    @JaeSays Damn, Damn & More Damn.. if your Occupation requires you to write about Hip-Hop
    I would Hope that you are on Young money’s Pay Roll Shheeesssh!

    #1 Vanilla Ice & Mc Hammer Were Popular However Never Kings of HipHop..
    #2 Michael Jackson is & will always be the KING of POP Until someone Puts up MJ Numbers
    #3 Nicki Minaj is The “New Queen of Hip-Hop” By Default, due to Obvious Lack of other choices

    Now all of the above was said to explain this, being popular, makes you Simply POPULAR.. It Does Not Solidify you as the Best or MUSIC ROYALTY (Which QUEEN implies she is)

    2nd it’s a slap in the face to say the princess is a Queen while the Actual Queen still has breath in her lungs.. smh!

    3rd When Nicki Puts up Lauryn Hill Numbers & wins 9 Grammys then we can realistically entertain this “NEW QUEEN OF HIPHOP” Foolery.. Until then Lets Cut the Bullshit that dominates the music industry as of late & Hands undeserving artist TITLES that haven’t been earned.

    Only 1 Album in & you’re a Queen of a Genre? smh!

    Also Please Speak ONLY for the suits in the offices, Pencil pushers & Number Crunchers when CLAIMING Record Sales determines how many people actually LIKE an artist music

    SALES are Exactly what the word means.. SALES.. & Sales only determine how many people Bought the music. So if you’ve ever done marketing or advertising.. When you create a Hype, Buzz or Generate Sufficient amount of Exposure for a product Consumers will 9 times out of 10 purchase the product based on the promotion & Curiosity created.. whether they actually even liked the album after purchase is a completely different stat

  • Belize

    @CATALYST: Exactly!!!!! Well said bruh. Can I copy & paste? lmao