20 Comments
  • http://youtube.com/eniyi04 Niyemortal

    Hands down, one of the most suspect covers to date

  • RRcoolJ

    “leaked”, “let go”, “different beat”…I see what you did there Amaya. YN and B.Dot would be proud

  • http://Www.rapradar.com Black Panther

    Funny ass cover ha! Who is big sean? smh

  • SHAREEF

    this dude big sean gay as a mufucka. cover is too homo

  • Citylivin’

    song is funkin….i’m liking how these artists are starting to use covers for their songs…..i saw the cover for Banks new song and XV, shit is nice for my iPhone, and of course the G.O.O.D Friday covers…..and who’s not to say that that’s not a girl’s nut?

  • http://youtube.com/eniyi04 Niyemortal

    @cityliving

    How the fuck is a woman’s cum supposed to drip from the ceiling? For real you asked that? For real?

  • http://youtube.com/eniyi04 Niyemortal

    @cityliving

    How the fuck is a woman’s cum supposed to drip from the ceiling? For real you asked that? For real?

  • Mitch 3k

    SMH

  • Donn

    I like this version better, at first i thought travis was too hype and his verse was too chill but this version is dope. I trashed Travis’ version

  • http://www.facebook.com HIP HOP MUSIC

    I LIKE THIS BETTER..DOPER.

  • http://www.facebook.com HIP HOP MUSIC

    LMAO @ CITYLIVIN’…REALLY?

  • Citylivin’

    @ Niyemortal
    like Big Sean said she had a “Big Nut Bust”…chill yo over emotional ass up….

  • A million things run thru my mind

    this is a fun song if you like ignorant shit…i dont anymore, but still in all some1 will

    i wanna hear this dude Big Sean go in like yall be saying he does…so far im just a centimeter impressed

  • oohla vegas

    sounds like “fur in my cap” to me

  • http://famoussas.com SOUTH OF HEAVEN

    I like the version with drums on it from Travis Barker better. Still dope though

  • say wat?

    this song is hella funny hahaha

  • http://www.mauricegarland.com Maurice Garland

    ew man.

  • http://youtube.com/lochofmceo Loch

    @Maurice Garland what it do?Just hollering.This Loch.I met you at I Do Music.Been trying to submit some music but,the email never worked for me

    yeah I like this better than the other one.I could do without the souljaboy sounding hook but,it worked.This is dope.he spittin and he switched his whole flow up from that Drake sounding flow that Drake got from him.I like this
    http://youtube.com/lochofmceo Loch Black And Yellow Freestyle

  • keepitreal

    smh. weak comin from bigsean….

  • Romeo