59 Comments
  • DR

    you know i gotta say i HATED that brake lights shit game put out and hes been real shitty but he spit fire here.

  • ppthetruth

    Damn game. Nice flow. Come on.. Scrap that Red album.. Re do that shit pls

  • ppthetruth

    and to “DR” brake lights > red room.. Brake lights all supposed tracks off “r.e.d. album”

  • ppthetruth

    I mean Brake lights > everything Game has done for “r.e.d. album” since he scrapped big dreams and all those other fire tracks.. No more shit with pharrell

  • ppthetruth

    well minus the single lol.. i dunno where i stand with game.. dude spits hot fire. “die-lon” shit cept when he tries to capture the pop magic.. stay gutta stay gully.. stay with dre.. and you got at least 300,000 first week

  • money mitch

    damn game killed that

  • http://myspace.com/Pitri_27 PITRI

    Game killed this..

  • DR

    oh damn i think i must have missed red room thankfully i guess. game lost it but he sounded like hes ready to kill the music industry again. I hope so I need more cali in hiphop

  • Belize

    Dope shit. Awesome collaboration too: Game been even more dope, Snoop’s a classic and YG is a great newcomer. Have to say though, Game KILLED that shit!! #G-UNIT REUNION!!!

  • http://www.facebook.com HIP HOP MUSIC

    GAMES MURDERED IT WITH THE NEW FLOW….I DIG.

  • Keith

    Didn’t know Game could rap fast. Nice.

  • D

    Game spazzed.

  • tr

    Damn, this beat is the new Exhibit C.

    This was a decent remix.

  • Post no billz

    I love the lakers but rappers please stop using black and yellow that beat is the 2010 a millie..

  • K-Lam

    So Game is copin’ Em’s style now?

    Swagger jacker man…

  • http://Www.rapradar.com Black Panther

    ^^COME DOWN GROUPIES AZZ NI9ZA. IT NOTHIN AMAZING JUST STRAIGHT. SHOULD HAVE CUT WHO EVA YG IS OUT AND REPLACE WITH ICE CUBE THAT SHIT WOULD BE CRAZY!
    I TYPE IN ALL CAP CAUSE IM A INTERNET THUG!!

  • Coke Head

    Where’s the Game’s verse? Am I the only one who didn’t hear his verse on this?

  • http://www.TheMusicMajors.com The Music Majors

    crazy hot collab!

    The Music Majors
    Free Beats @ http://www.soundclick.com/TheMusicMajors

  • dat bull

    So Game is copin’ Em’s style now?

    Swagger jacker man…

    ^^^^^^^^^^^^^^
    just cause he rappin fast its eminem??? fucking hate the eminem fans on this site who have to bring him up every goddamn post.

  • GUARE

    god damn he aint even say nothin.. how the fuck he rip it.. ya really waitin for that game shit uh.. good luck wit that.. i thought that redman album was kinda dope.. he got that off wit that.. and joell ortiz shit thats floating around.. im kinda disappointed.. that joe budden shit better then that.. big up to joey that album when played u could the quality in the music.. banks shit is crazy.. everything flowing on that one.. that doe or die az joint good plays wit that.. and kayne took hip hop to another level wit that.. gotta respect that.. shout out to the queen b too.. putting that other bitch back in her place.. and FUCK A SALES.. sales got nothin to do with music.. u play what u play imma rock what i rock..

  • doitbig

    Game is the nicest

    RED and Detox will change hip hop for the better

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Game Ft. Snoop Dogg x YG “Purp & Yellow” | Feed-O-Matic

  • townz

    dont hurt em game….

  • http://RED.COM R.E.D.

    dope shoulda left that nigga yg off though ruined it

  • ZoomZoom

    Belize says:
    Saturday, December 04 2010 at 10:07 PM EST
    Dope shit. Awesome collaboration too: Game been even more dope, Snoop’s a classic and YG is a great newcomer. Have to say though, Game KILLED that shit!! #G-UNIT REUNION!!!
    ——————————————————————————————————————–
    HOLD ON YOU MAKE FUN OF LIL WAYNE, DRAKE ETC ON EVERY POST BUT YOU JUST SAID

    YG IS GREAT, GAME IS DOPE IN 2010 AND SNOOP IS A CLASSIC… THATS ALL BULLSHIT AND FUCKERY! LOL YOU GOT THE WORST TASTE IN RAP MUSIC HAHA

  • fireeee

    lollllllli love how when game murc a track, he hurt peoples feelings. Jut cause he aint mainstream like ur lil wayne or u beloved drake or that faggot jay z
    keep hating, he myt not do the numbers that those 3 do, but he sure murder every track he jump on, nd make the other mc’s on it sound shit!!!

  • supppppppp

    Game won’t even out-do Banks numbers.

  • fireeee

    hahahaha supppppp u sound like 1 of those people i was reffering 2. Game hurt ur feelings? u poor thing, wake the fuk up faggot!!!

  • ggoood music

    Game you gottt it my nig

  • guru

    GAME..yeah caps for u again my nigga…… HIP HOP NEEDS WEST COAST

  • real talk

    west west yall.. .

  • -p

    ya know how big sean’s punchline flow got jocked by the whole industry, especially drake, well… in response he said he wasn’t trippin’ cause him and kanye were coming up w/ new rhyme styles. wanna hear where games flow came from? check out big sean’s verse on “looking for trouble” w kanye & j cole.

  • hater

    ^^ #negroplease….GAME>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>bIGShiT

  • http://RED.COM R.E.D.

    ^big sean is one of the wackest rappers out…game got way better flow then him he prolly never heard of that bitch nigga

  • haters are annoying

    THIS VERSION >>>>>> WIZ KHAREEFA @belize GUNIT IS DEAD !!

  • truth da one

    R.E.D will outsell banks in the first hour of its release LMAAAAO

  • http://RED.COM R.E.D.

    ^ u right hahaaha

  • Tron Carter

    Any idiot who thinks Big Sean originated anything should shoot himself. Big Sean is totally derivative. But anyway, Game switched up and used a couple flows on this. I like it.

  • stop it

    @ -p

    No disrespect, but you must be under 25 if you think Big Sean created that flow you talkin’ about. I support new artists, but that’s like Pun taking credit for G-Rap’s flow.

    Before you know it people gonna say Nas sounds like Jay Electronica.

  • studiothuggizmz

    2 in a row for game! show these dickheads how 2 rap. 2011 is the year of the west coast.

    whoever said game won’t do banks numbers like I said in the kush remix post game can drop r.e.d. tuesday no single no promo and still triple 44k.

  • ripper

    @supppppppp,

    I will outdo Banks numbers…lol…Shit, Banks need to go back to the drawing board and recreate some heat. Banks issue is that he waited too long after Beamer, Benz, and Bentley to drop an album. He lost major buzz. As for Game, he is good but no that good. He name drops too fucking much for me. Pathetic!!!

  • suppppppppp

    Game won’t out-do Banks numbers… Becaues he won’t have numbers. Jimmy Io benched this nigga a while ago. Didn’t this nigga drop like 5 mixtapes and failed to get a buzz? Lil Wayne dropped No Ceilings, Cole droped FNL and the internet shut down nigga. Game is wack as fuck, always has been. His best shit was written by 50 Cent, lol.

  • suppppppppp

    Game should have held on to 50 Cent, forreal. Now he’s gonna be a stripper back in COMPTON, AHAHA.
    “All these lil bitches, too big for they britches, burnin’ they lil bridges.. Fuckin ridiculous!”

  • Belize

    @Zoom Zoom: So…..Lil Wayne and Drake are better than The Game, Snoop Doggy Dogg and YG, 3 great MCs? And MY taste in music is “the worst”?
    @Haters are annoying: Lmao. Son, you are the biggest hypocrite I’ve ever come across.

  • Blackie

    ice cube please make black and silver for the raiders.

  • ZoomZoom

    @BELIZE

    BIRDMAN>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SNOOP DOGG

    LIL CHUCKEE>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Y.G

    ANYONE ELSE IN YOUNG MONEY>>>>>>>>>>>>>> THE GAME

    YOU GOT THE WORST TASTE YET YOU FEEL LIKE YOU CAN HATE ON EVERY POST HAHA

  • http://Www.rapradar.com James

    @BELIZE ?HYPOCRITE? SO THE KETTLE CALLING THE POT BLACK? YOURE A LAME! HA #FAIL#

  • HFM2!

    there was me thinkin game fell off …Dannnng dude went in cant front

  • -p

    @stop it. If u disagree and have some evidence let me know. i’m always interested in finding the truth. do u have any other verses to compare that flow to? If ur just gonna blow steam then by all means, rant away & thanx for nothing. (Biggie called people like u Lames)

  • -p

    @stop it.

    If u disagree and have some evidence let me know. i’m always interested in finding the truth. do u have any other verses to compare that flow to? If ur just gonna blow steam then by all means, rant away & thanx for nothing. (Biggie called people like u Lames)

  • http://myspace.com/Pitri_27 PITRI

    @ZoomZoom

    Jump off a damn bridge kid….you have no Hope in life..smh

  • fireeee

    @suppppppppp

    HAHAHAHA u shud on hold 2 banks u faggot, u sound like his lil bitch. Every1 here is luffing at ur hating comments. Game will outsell banks any day of the week. But who gives a fuck, numbers dont represent quality. U keep listening 2 ur unit shit, nd will listen 2 game. This verse just murked anything the unit has made recently, u faggot!!!

  • http://thisis.com j305

    fuk the lakers it all bout DA HEAT!!!!!!!! talk shyt haters i love it it fuels my fire u knw ur gna get crush thats why u maggots get mad….btw stop wit all that “mainstream” BS. its fuking music u ethier like it or u dnt, if main stream means its a gud song that gets radio play then im mainstream wtf is the problem u ppl sound like children…

  • Daquisha

    I enjoyed the energy from the game, the flow just came right in.

  • http://Www.rapradar.com Bri

    This is nice!

  • Phillinois

    @dat bull How the fuck is he jacking Em dumbass do yo research Em isnt even the first to rap with that flow and Game has used this flow once before in Dem Boyz Rmx the song by the Boyz in the Hood back when Jeezy was in it

  • Purdiee

    Game abslute kills this…

  • Coombey

    Game is king dont you forget that

  • Pingback: Rap Radar :: On The Set: Game, Snoop & Ron Artest “Purp & Yellow”