Eminem “Won’t Back Down” x Lil Wayne “6’7″ On SNL

If you thought these two were done, think again. Em and Tunechi returned to the SNL stage for round two as Marshall recited his Pink duet which later segued into Weezy’s first live performance of his latest single. Nice!

yardie

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
121 Comments
  • donkeykong

    Fuck yea

  • Later

    AWESOME performances tonight Wayne and Eminem are the greatests! SO much energy when they perform together

  • marcus

    OMG I LOVEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD THIS… now after seeing and hearing it on TV. 6’7 will be a hit ….. they killed this how WAYNE beat came in and Em killed it. then again Weezy slayed it.. HOT damn

    EVEN IN HIS SKINNY JEANS AND DOUBLE FACE PIERCING I liveeeeeeeeeeee!

  • DrDreThatDude

    he always kills it like this.

  • gus

    wayne killed it. wish em did a new track, but i guess he’s gotta keep sellin recorvery 40,000+ a week no matter what.

  • Officer Ricky

    em da greatest his performances sound exactly like they do on the album
    wayne was crazy too better now then b4
    no one touchin these 2 right now
    forget mbdtf

  • jacobjones

    why does he always perform wbd? its by far the worse of recovery.

  • Black Shady

    POW!!!!!!! I hope Em gonna be on C4. they need to collab again!!!

  • cli-city..

    Wayne always kills live performances…one of the best live performers…..6’7′ gonna be a top ten hit…guaranteed…and also….Carter IV…..Oh OHhhh

  • Word!!!

    WAYNE KILLED THAT SHIT HAND DOWNNNN….!

    EMINEM 47 RIGHT ?

    ANYWAY….. WAYNE STOMP THAT SHIT…..!

  • KanyeSmug

    Take Gunz out Six Foot Seven and it’s a hit.

  • http://RED.COM R.E.D.

    6’7 is dope i hope there is a good remix soon cuz cory gunz is wack i just turn it off when it’s his part

  • dudesrslyx3

    that was amazing! LOVE YOU EM! #teamshady

  • ifuckinhatehaters

    WAYNE’S SWAG> EMINEM’S SWAG

    CARTER 4 NIGGAS

    good job eminem to

  • Shibbywilsk

    This performance makes me excited to see what wayne is cooking up .. i was starting to feel wayne was falling off ,, but not now

  • ” Young Money Eating, All You Haters Do Is Add Salt ”

    Wayne Demolished Eminem after he got off stage…..I bet Wayne Said 2 Himself ” Let Me Show You How It Is Done Old Man ”

    Ha !

  • tr

    Wayne’s performance was insane. Wow.

  • http://eminem50cent.ru/ Eminem
  • Im Just Sayin’

    6’7 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • http://FACEBOOK.COM/THEREALPROTEGE THEREALPROTEGE

    LIL WAYNE AND EM ALWAYS KILL SHIT TOGETHER!! VERY DOPE INDEED!! PEEP THIS SHIT HERE ALSO!!
    BITE MY TONGUE?! FUCK THAT!!
    http://www.megaupload.com/?d=X8EQXLDA

  • Pingback: Eminem “Won’t Back Down” x Lil Wayne “6’7″ On SNL | AllureVision

  • Mitch 3K

    Not a wayne fan and Em performed the 2 songs I like least on that album, sounds like I didnt miss much……….. Like someone else asked, why he perform wont back down all the time??

  • TRUTH

    I’m Glad Lil Wayne Doesn’t Lip Sync Like Someone We Know….

    But Yo Lil Wayne Gave Off So Much Energy The Band Was About To Stop Playing Theirs Instrument And Just Dance To The Record….!

    Powerful Performance Wayne….!

    Bow !

  • jaybee32

    no lip sync truth. so fuck you.

  • villain

    sigh goes back to pre encore eminem records and videos

  • Mitch 3K

    @ Truth

    I watched the replay, no one was lypsynching so STFU

  • Argenys

    I like Wayne he is in my top 5 of artist still putting out music. I just can’t seem to feel 6’7″, I wish he came out with a better single to introduce C4 which I think(hope) will be dope.

  • TRUTH

    @Mitch 3K @jaybee32

    YALL CAN’T TELL ME EMINEM DIDN’T LIP SYNC THAT HOOK OFF OF NO LOVE…..HE RAPS GOOD BUT HE LIP SYNCS ON THE HOOK WITH ALL THE BULLSHIT SINGING HE BE DOING…
    AND PLUS IN THIS DAY OF AGE WHO THE FUCK USE A FUCKING HYPE MAN …. THATS SOME OLD 1999 BULLSHIT….
    HANDLE THE PERFORMANCE BY YOURSELF LIKE WAYNE DO OF GET THE OUT…. THAT GOES TO JAY-Z TOO…..

    WE ALMOST IN 2011 ……

    NO MORE HYPE MAN….

  • Argenys

    @Truth I saw the performances on my 55″ HDTV and my speakers blasting the music, trush me brah no one was lip syncing. Must be a figment of you imagination or your watching it online in low quality or a badly delayed(compressed) video, chill. No lip syncing was done by either performer.

  • Argenys

    @Truth yeah he did lip sync “most” of the hook but are you really going to complain about that? Most people don’t really sing their hook if its “singing”, the song would sound like shit. Chill.

  • LUXX

    @ Truth
    whose lip syncing homie?

  • Argenys

    @Truth do you ever go to a concert? I agree with a one or two song performance a Hype Man is not really needed. But for a concert they are still there at least to the dozen or so of them that I have attended in the last 2 years. And pertaining to this performance a hype man is needed becuase it allows the artist to take a breather, so his verses don’t sound like shit while he gets winded. By being able to have spots to breath he can just spit and make it sound as good as he can which in the case with eminem it almost always sounds like a recording becuase he is very good live.

  • WoW

    The dopest thing about this is that the whole band is black. And I still can’t believe Wayne put Eminem 2 shame like that.

    Oh Well…!

  • Peanut Butter

    lol people who say Marshmellow lipsyncs clearly haven’t listened to his album at all….this was live.

  • ghosty

    Yes em was singing over a vocal track. If you have ever tracked vocals you would know better. To consistant for live, hook was out of key to vocals is first give away. And its known that em tacks vocals in 4 bar chuncks”punch ins”. Wezzy is a better MC, move the crowd.. step ur hophop knoledge up folks

  • TRUTH

    @Argenys

    If You Know Eminem Personally Please Tell Him As A Fan Of Music To Stop Trying To Sing…. Some Rappers Just Can’t Do It And He Is One Of Them….I Don’t Hate The Dude All I’m Saying Is Stop Lip Syncing… Hip Hop Is Not Build For Lip Syncers… Leave That Up To Brittany Spears Or Someone Doing Pop Music…. That’s All

    AS FAR AS THE HYPE MAN THING I FEEL YOU ON THAT….BUT IT FEEL LIKE IT’S KINDA OLD TO HAVE A HYPE MAN …. THE BEST HYPE MAN WAS PROOF….OR BLEEK OTHER THAN THAT EVERY BODY ELSE HYPE MAN SUCK

    GOOD NIGHT

  • ygrn

    lil wayne is a rapper eminem is an mc im not a hater but im tired of this nigga same beats and pre school lyrics that beat wack as hell but da band killed it dis nigga overrated and drake way betta than him damn why cant lupe joe budden or joell ortiz get more shine cause this nigga is ass

  • fuk waka

    yah agree with someones comment… take gun out and and another wezzy verse in 6 foot 7 and its a def hit!
    just hope this performance made some new hip hop fans….

  • http://threefoureighty.clipz-status.com/ Reasy F.

    Safe to say this was the best SNL performance of ’10. Sorry ‘Ye.

  • Colt45

    Shit , lil name murdered em this time . Em is getting fucking boring ,alwaya performing the same shit , wtf ? I didn’t even watch em part , just skipped
    to waynes.

  • original will

    niggas is stupid now what would happened if em decided to rap on that 6’7″ beat then yall would hop bacc on his nuts just like after forever then when wayne dismiss that as a feature and he murdered him on drop the world then when people dismiss that as a rocc feature instead of a rap feature then when he just murdered him on no love now yall rating performances of 2 different songs lets see how it would look after em gets on that beat you niggas is ficcle

  • original will

    niggas act like he was on some house of blues 2pac shakur shit

  • TRUTH

    @ original will

    IT SHO WAS…. WAYNE PART AT THE END WAS GOING IN SO HARD THE GUITARIST… WAS HEADBANGING SO HARD HE WAS BEATING HIS FACE IN WITH HIS OWN CAP….HA !

    BRAVO WAYNE BRAVO….

  • realhiphop

    Damn niggas!!! Get the fuck off waynes dick. No matter what lil waynes does he will never be as great as eminem or jay z. The only thing he has going for him is great music beats!!

  • http://www.weneedlosttapes2.com/ Cold Blood

    WAYNE IS A LITTLE FAG! I HATE THE NEW EMINEM, BUT HE IS A LEGEND!
    DON’T COMPARE THEM!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Mokh

    Dj Khalil, u’r a beast!

  • http://twitter.com/EminemTeamx EmTeams

    Em just killed it ! like always ! Best

  • fuk.i.care

    wayne killed that. energic performance with no hype man.

  • marcus

    ACTUALLY TO END THIS GOING BACK A ND FORTH..EVERY1 ON SNL.. HOOK OR CHOURUS IS TAPED… IT’S FOR SNL LAW.. DUE TO IF THE MIC GOES OUT AND IT’S LIVE TV….

    JUST LIKE SUPERBOWL NATIONAL ANTHEM….. BUT THE THING ON SNL IS U CAN SING UR LEAD VERSES……..

  • http://Www.rapradar.com Black Panther

    Wow wayne is a beast! Em was em nothing special. He perform WBD because the mode was already set so i cant blame him for that song choice. Dam em, jay and wayne should perform @ cow boy stadium. But i know that would never happen so i guess i can keep wishing.

  • Chris

    what? did NO ONE notice in 4:25 when Wayne said “make some noise”, u heard DEAD SILENCE. lmao

  • http://Www.rapradar.com Black Panther

    *mood*

  • JAGODA

    No illuminati necklace, it’s is the symbol of Alcoholics Anonymous, check here: http://www.tween-the-shadows.com/magick/symbols_magick/sobriety_circle_triangle.php

  • JAGODA

    No illuminati necklace, it’s the symbol of Alcoholics Anonymous, check here: http://www.tween-the-shadows.com/magick/symbols_magick/sobriety_circle_triangle.php

  • cynthia

    Wayne, Wayne, Wayne, baby you was hittin that shit. You are letting the music speak for it self.

  • ZoomZoom

    AGREE WITH @BLACK PANTHER

    THE MOOD WAS ALREADY SET SO WHY NOT PERFORM “WONT BACK DOWN” IT WAS OK PERFORMANCE

    BUT WAYNE….. WAYNE??? WAYNE????? HES JUST SOOOOOOOO GOOOOOOOOOOD (DRAKE VOICE)

  • http://Www.lilwaynehq.com James

    Dopeee!!! Wow 2 more months untill the CARTER IV damnnn!!!!!

  • 2ps

    Wont back down bangs! @Rahki and DJ Khalil made a banger for em!!

  • http://www.yourtypeofthing.weebly.com YTOT

    Eminem >>>>>>> Lil Wayne
    Recovery >>>>>>> Any Lil Wayne Album
    Eminem 80 Million Records Sold
    Lil Wayne 10 Million Records Sold

  • OG compton

    em and wayne ain no betterthen this def top 2 in da game right now
    hope for a wayne em collab on carter 4
    overall em outdid wayne 2n 6 7 got kinda boring. em spits so fast n so intellgently its sick to watch

  • OG compton

    cosign @YTOT
    no hate just facts
    fuck kangay west

  • TRUTH

    @Chris

    YOU ARE ABSOLUTE RIGHT…. I COULDN’T EVEN HEAR THE CROWD AT THAT POINT… BUT IF YOU LOOK AT LIVE TV…. THE CROWD WAS SCREAMING UNDERNEATH THE SONG….SO IF YOU LISTEN CLOSELY YOU CAN ACTUALLY HEAR THEM….

  • supa

    Whoever said Wayne ain’t a lyrical rapper is dumb as fuk, I swear he be going over niggas heads, it sounds simple but honestly it’s deep..”Real G’s move in silence like lasagna” the G is silent in the word lasagna #duh lol don’t get me started I been a @liltunechi fan since 98

    #follow the leader @wuzupsupa

  • Bangers N Mash

    Em killed it. Fuck ya’ll saying he lip synced. And the hype man comment, whoever that was go fuck yourself.

  • Truth…

    I enjoyed EM’s performance more than I enjoyed Wayne’s. In my opinion, Em definitely brought more feeling, passion and energy than Wayne. Annoyed he chose WBD, but still, fucking dope performance.

  • http://www.thablackyoutube.com thablackyoutube

    Heavy on it huh? good we are too now lean back dont cry bout it we aint hearing you so be silent. http://www.thablackyoutube.com millions more billion on oh and over 500,000 females all the time holla!

  • meezy

    I wanna see Eminem and P!nk performing this on stage!!!

  • justmyopinion

    Goes without saying: Great Job Em….
    Is it safe to say we can add Wayne to the list of rappers who will have a great album after incarceration? *cross fingers* hopefully.

  • gamble

    Fire…check the blog http://www.freshandsavvy.com

  • http://www.enigmasept.tumblr.com Enigma Sept

    Check out BRE’s own Blood Raw on the Enigma Sept Hour tonight at 8 pm EST….R U Not Entertained?!! – -http://tobtr.com/s/1421610

  • Yup !

    Eminem Should Not Neva Use The Term ” Swag ” Because He Don’t Have None At All . Wayne Came Out And Spank That Ass. Eminem Set Had A Horrible Vibe To It. Then When Wayne Came Out… The Whole Band Was Getting Crunk As If The Best Performer Was Coming Back To Town….All I Can Tell Eminem Is “You Just Got Shitted On”…. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2eachits….

    Yal sum stans.. 67 is hot for sum mixtape shit.. the song gets boring after waynes first verse til they switch up the boring flow when cory comes in…. and for the record

    Kanye performance>>>>>>>>>>>>>>both these wack performances

    in fact they really dont compare..We all know who the Artist is and who the “rappers” are. HA

  • http://myspace.com/Pitri_27 PITRI

    the performance mad wayne’s song more enjoyable..

    i must say…wayne got Em wit this one..

  • Itz YourZ

    I tell you one thing…wayne just sold 6’7 to me…niiccce performance. His voice was clear (finally) he was energetic . And the beat go hard live. I think his performance would be better because its his first perfomance live by himself in NY the same city that locked him up now he back performing in this bitch. hell yea his would be hotter….it should be. its a big fuck you to the haters (cops, manhattan DA, Rikers Island, bashers).

    Em performs like he always performs….u know like watching paint dry…but his lyrics paint a beautiful picture so you really dont mind. But whats with him doing the whole drake jagged moves? Use to him jus bopping his head and waving a stiff hand vigourously? See yall he changed it…lighten up on him.

    Good performance by both…but head a nod to lil wayne “I see you”….welcome back nigga.

  • wayne lick my testicles

    Wayne’s performance only looked good because of the beat. How is eminem supposed to jump around like that when he is spitting fast and not spitting nursery rhymes. Wayne can can jump around all silly because he talks in his raps and spits nursery rhymes. Nothing complicated.

  • http://myspace.com/Pitri_27 PITRI

    But if Em would have performed seduction?? woo it woulda been OVA!!!

  • orama

    bangladesh sucks his beats sucks…make some noise

  • Im Just Sayin’

    @wayne lick my testicles

    Wayne Swag > Eminem Swag
    Eminem Should Not Neva Use The Term ” Swag ” Because He Don’t Have None At All .
    When Eminem Was On Drugs He Was At His Best…
    Damn What Happen ?
    Now He Move Around Like He Peewee Herman…..

    I’m Just Sayin’

  • http://www.thablackyoutube.com thablackyoutube

    Heavy on it huh? good we are too now lean back dont cry bout it we aint hearing you so be silent. http://www.thablackyoutube.com millions more billion on oh and over 500,000 females all the time holla! DONT START A WAR WE WILL WIN TRUST AND KNOW THIS RR.

  • your pusha

    i likes that , i forwarded ems part but weezy’s performance was 6 foot 7, the song aiight tho but performance made it better

  • Mr Xclusive

    lol @ all these people suddenly liking wayne …hop on fans

  • 3243422423423423

    Heavy on it huh? good we are too now lean back dont cry bout it we aint hearing you so be silent. thablackyoutube.com millions more billion on oh and over 500,000 females all the time holla! DONT START A WAR WE WILL WIN TRUST AND KNOW THIS RR. DFSDFSDFDS

  • CK

    6’7′ is a easy hit, it’s a millie 2.0. He should of done something different, I mean even ‘Bill Gates’ wwas faaaaaaaaar better

  • CK

    em should put out a new album, a more hip hop one. The boy should sound nice on a soul sample. A kanye type or J. Blaze type of beat. No Hip Pop

  • CK

    Em, TI , Wayne, Jay and Kanye should do a track together, this would mark their position at the top of the game in history

  • CK

    J.COLE.

  • Pingback: Top Posts — WordPress.com

  • @JAGODA

    @JAGODA thanks for educating these ignorant ppl

  • DJ HzD

    Shit, nice performance…
    sorry to yall crazy fans, but who killed it was the band…
    wow, i can feel the power of the beats with this band…
    they brought the real hype..
    Eminem fuckin nice as usual..
    Wayne really made me feel that shit, like the homie above said, he sold 6’7 to me with that show…
    but we cant put Wayne and Em on the same path line…
    Cuz the white boy is a legend, like jay-z, Nas, Big and Pac…
    He deserve it!

  • ilikethis

    $WonDough$>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Lil Wayne

  • DJ HzD

    and to the bottom line…
    even everybody saying that Wont Back Down it’s a weak song from him….
    his skills still on the top..
    it’s like, even if that was a wack song, 6’7 can’t top his flow, wordplay and vibe….
    this banana beat made that possible hit from Wayne…

    i really think that beat awesome!
    this goes to won’t back down to!

  • ilikethis

    $WonDough$>>>>>>>>>>>>>>>Rappers Who Spit Wut They Dont Live

  • http://youtube.com/criticallabz CRUCIAL

    CHECC OUT youtube.com/criticallabz
    VIEW, RATE, SUBSCRIBE, COMMENT, SHARE
    ALL OPINIONS WELCOMED….

  • ilikethis

    Wont Back Down

    $WonDough$>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • ilikethis

    Cant Back Down

  • 8goddess

    Awesome performance I was hoping 4 this since I missed em at the concert cause some fools attacked my 14 yr old son and friend also myself as soon as he begin. Intense energy GREATNESS

  • http://Www.eminem.com James

    Is it just me or wayne voice sound clearer? Why do em dress like he got trap in the early 90’s ha ha!!! Wow stans just prepare for the CARTER IV!! And why do recovery remind me of a mixtape ha!!! WAYNE G.O.A.T!!!

  • hello

    I got da heart of a nigga bigger than sum 6’7” nigga
    __________________________________________

    Im David with the Strength of Goliath

    I celebrate with Live Sessions after a triumph

    $WonDough$>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • Im Just Sayin’

    You notice all the black people got hypped when em left and wayne got on. They started bouncing n shit

    CARTER 4…..

  • daisyfg

    What do you want most for Chirstmas ?
    Nothing can be better than meeting the special one at this spcial time

    :P ______B lack w hite F lirts. C” 0- M_____ :P

    It is the most successful interracial da ting c lub !
    Come to get rid of your lonely single life.You need her/his warm in this coldest winter !!

  • http://yahoo.com stunna

    man wayne had the band feelin that especially brah with the beanie on spazzin like always wayne bring the energy in live performances

  • hands

    Wayne killed it. Eminem is lipsyncing.

  • Eminem

    Hd full video audio is on sync to lol

  • thablackyoutube

    Heavy on it huh? good we are too now lean back dont cry bout it we aint hearing you so be silent. http://www.thablackyoutube.com millions more billion on oh and over 500,000 females all the time holla! DONT START A WAR WE WILL WIN TRUST AND KNOW THIS RR. 55354542525

  • Ghost

    Lil Wayne’s voice sounds completely different live.

  • 54353534

    Heavy on it huh? good we are too now lean back dont cry bout it we aint hearing you so be silent. http://www.thablackyoutube.com millions more billion on oh and over 500,000 females all the time holla! DONT START A WAR WE WILL WIN TRUST AND KNOW THIS RR. 3423424243

  • mac DIESEL

    EMINEM PERFORMANCE WAS TRASH!!!! WUT’S UP WIT THE ERKY JERKY MOVEMENTS!!!! HIM AND HIS FAT HYPEMAN LOOK LIKE TWO ROBOTS THAT MALFUNCTIONED!!!! AND IT LOOKS LIKE EM GOT THAT DRAKE SYNDROME WIT THAT FUCKIN’ RIGHT HAND/ARM!!!!

    …AND I CAN’T STAND THAT FUCKIN’ SONG!!!! SOMEBODY LET ME KNOW WHEN EM GETS BACK ON HIS HIP-HOP SHIT!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    NOW FOR LIL WAYNE!!!! SONG IS TRASH!!!! NIGGA RAMBLIN’ WEAK ASS METAPHORS AS USUAL!!!! BUT HE GAVE AN ENERGETIC PERFORMANCE!!!! HE GOT STAGE PRESENCE!!!! THAT’S ABOUT IT!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • still best rite now!!

    word@ mac

    except Wayne said some clever shit in that 6’7′, he was just ramblin but the bars were far from weak.

  • Pingback: Videos: Eminem And Lil’ Wayne Perform On SNL | FreesWorld.com

  • SCRAP DIBIASE

    #ATM….

  • p

    U

  • Belize

    Em did a lot better on this one. Why? Because he looked more comfortable. He was able to do his own thing without having to stand on stage awkwardly with Small Gayne. Wish he’d pick a new song tho. But all you bitches who be sayin “Wayne killed it”, yall deaf?? What the fuck is decent about some nigga yelling mediocre punchlines over an annoying-as-fuck beat? Sometimes I worry that this is what it’s come to: people liking this type of garbage.

  • t

    much love to em. he murked the 1st performance but weezy put it 6ft deep with that 2nd performance. i didnt know if i liked the song or not until this performance… hopefully they do more collabs in the futute

  • ut

    Q

  • t

    lol @ belize last sentence. wayne been on top of the game for the last 3yrs minimum. why worry about what others are listening to? hell why even click on the wayne performance. ppl been blasting this “garbage” for a minute now and im sure no one’s opinion is going to chg that.

  • http://www.windowslive.com kendra

    that performance and the live band was very hype…and i was wondering why em was walking like he was a robot…even though his performance was very good also…but just not as good as lil wayne….nough said…thou..

  • Belize

    @t: Just saying that’s what I think. People generally know what they say ain’t gonna change shit.

  • q*

    W

  • http://Www.rapradar.com Mr.G

    Wayne is to dope.

  • http://chiguyent.wordpress.com chiguyent


    Trevor the Trash Man freestyle over the 6’7 beat. Did he do the beat justice???