J.Cole “Bootleg Kev” Freestyle

Jermaine stopped by Vegas’ 97.5 KVEG for an interview with Bootleg Kev, in which he mentions wanting to do an entire album with Nasir Jones. Of course, what’s an interview with Fayettenam’s finest without a few set of bars.

“Now my money taller than Shaq stacked with two Yao Mings.”

Tags:
Rate This:
5
Submit 1 Rating
40 Comments
  • Jax

    Cole World!!

  • a

    Wish he would drop a single or an album….

  • http://rapradar.com ben

    giving away all the good bars off his album. soon to be emi’s hottest rapper.

  • nihg

    I just pray Nas & J Cole make some music soon. Lets go!!! Ill buy 10 copies of that on preorder.

  • JaeSays

    Dope! Cole world…Real Cole World!

  • D

    I can’t wait for a single!! Shit’s going to be fresh.

  • D

    hahha, cole’s faded a little

  • Pingback: J.Cole “Bootleg Kev” Freestyle | AllureVision

  • 123…

    I’m tired of getting hyped off these “freestyles” Cole gotta drop that album!!

  • Belize

    Dope!!!

  • Sony Music Intern

    Jermaine ur album never coming out so shut da fuck up

  • Sony Music Intern

    i see you begging jay on the phone for a release date at the office i told u to keep ur head up and then u told me to fetch a coffee? wtf?

  • http://apolishedforehead.wordpress.com boku-H

    this dude is serious

  • Cole world

    @sony music intern,your proablly an intern at kinkos lol.

  • Pingback: MissInfo.tv » Video: Interviews with J. Cole, The Clipse, Lloyd Banks & Trey Songz

  • roger

    yo what beat is that, what nas song?

  • cvz1

    ny state of mind

  • cold world in hiphop

    hmmmmmmmm, 1st time
    i heard some shit from him i
    aint really like maybe i gotta smoke
    1 then try & relate sound like he rushed the shit
    he normally let it flow ????? #damn

  • haha

    I can see J Cole and Nas doing an entire album! Nas is classic hip hop; he bridges the gap and continues to make GREAT music! J Cole and Nas are a natural collaboration!

  • A chick

    D says:
    Wednesday, December 22 2010 at 9:34 PM EST
    hahha, cole’s faded a little
    ————-
    a little? HA!

    He still nice on the freestyle thou.

  • Pingback: Video: Interviews with J. Cole, The Clipse, Lloyd Banks & Trey Songz » Grubbyhub Blog - Get Your Latest Info Here!

  • Young Mo Fo

    Everyone’s been using Logic lately, I need me an Apple laptop.

  • cvz1

    how did j cole fall off? he just released the mixtape of the year a month ago

  • http://honorrollstudent.blogspot.com/ Chance

    UNC represent Hit the name with the fame

  • villain

    too many interviews not enough material man

  • mr.brooks

    If he does get a release date i would b shocked as shit jay dont kno how to run a label real talk j.cole will jump ship n due time trust me dope freestyle tho.

  • eminem

    Get in line Cole. Me first.

  • Ya boy G

    Lol @ jay dont know how to run a label..seriously think before you type/talk/think…Seriously, in any book hater, casual fan, whatever. Jays career is a win. An epic one. Hes in circles you probably never thought of. He got warren buffet on speed dial, n he cant run a label?

  • boston-morgan

    Big niggas used to know how to run big labels (puff, jay, suge, master p, jd, dre, slim) now they are TERRIBLE at runnin labels.. my guess is the white man is not handing out the benjis anymore… its mtv & iovines fault. Its about sales now, not the music, its 2011, not 1996

  • http://FACEBOOK.COM/THEREALPROTEGE THEREALPROTEGE

    THAT WAS TIGHT! J.COLE WOULDVE BEEN PERFECT FOR THIS ALBUM ALSO…..TOO BAD IT DIDNT HAPPEN THOUGH :(
    http://www.megaupload.com/?d=X8EQXLDA

  • Pingback: J.Cole Interview and Freestyle with Bootleg Kev | ..:: apolloKIDZ.com ::..

  • ihatehaters

    cole > khalifa

  • http://www.cac-tv.com CAC

    I need to get J. Cole on Spittin IN Da Wip!!

  • ZoomZoom

    “Now my money taller than Shaq stacked with two Yao Mings.”

    ^^^^^^ WAS THAT SUPPOSE TO BE NICE???? IM NOT EVEN GOIN TO PRESS PLAY AFTER THAT HORRIBLE BAR LOL!!!!!

  • http://Rapradar.com Jcole#1fan

    That line up there is raw with the yao ming and shaq thing! But seriously! Where is the single!

  • http://Rapradar.com Jcole#1fan

    That line up there is raw with the yao ming and shaq thing! But seriously! Where is the single?

  • villain

    pretty wack

  • ZoomZoom

    CO-SIGN @VILLAIN

    DRAKE WOULDN’T EVEN ALLOW SOMETHING THAT WACK TO COME OUT OF HIS MOUTH

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    damn, the brotha be spitting indeed! totally killed the beat… i wanna see this interview! it would be dope for the future and the past to meet on a track produce by the j. cole…indeed!

  • http://Www.rapradar.com CTE

    zoozzoom is a wack ass playboy.