Dipset Working On New Mixtape

Still waiting on more music from the Dips? Yeah, we are too. And in an interview with VIBE, Capo reveals that the crew plan to drop a mixtape in preparation of their comeback album.

“We’re about to drop a Diplomats mixtape just to get the streets warm,” Jones revealed, adding that the release will feature original records and Dipset remixes of popular records. “You know how we do the mixtapes. Hopefully by February we’ll have that on the streets.”

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
40 Comments
  • ZoomZoom

    WHAT HAPPENED TO JUELZ SANTANA “REGAN ERA” MIXTAPE???? THAT WAS SUPPOSE TO DROP LIKE ALMOST 2 YEARS AGO

    CAM AND JIMMY THE ONLY 1’S WHO DOING WORK NO ONE CARES ABOUT FREEKEY ZEEKEY LMAO

  • chill

    smh

  • ANGRY ASS NIGGA

    I hope its not garbage…

  • killakev92

    DipSet 4 Life !!!!!!!!

    Love It Or Hate It

    Dipset Are A breathe OF Fresh Air !

  • fuckthecriticsayz

    These niggas will foreva be dope..ny stand up..dam vintage Cam..the fuckin best..to bad its too late for niggas to ever be mentioned as the best overall..Hovs makin it tough for ny rappers.of the 90’s..catch up nigga..

  • James

    ^BELIEVE THAT! JONES WACK BUT CAM THE TRUTH NIGGA HAD ME WEARIN PINK FORCES (NO HOMO).

  • puerto-black

    They should rap on each other tracks from the years that they didnt record together. Like Jim on Love my life or Touch it or Not, Get it in ohio. Cam on Big Lights Big city, Reppin Time, Emotinless. Juelz on ANYTHING because Skull Gang was a bad move (Unkasa and Depp?)

  • Pingback: Dipset Working On New Mixtape | AllureVision()

  • Pingback: Tweets that mention Rap Radar :: Dipset Working On New Mixtape -- Topsy.com()

  • gusto

    juelz needs to drop taht song wit Banks, Fab and Jada

  • Mr. 3-Times

    Elz, do some sit ups nigga! Zeke loose the sweater bruh. Drop the tape soon cuz albums ain’t seeing the light of day like they used to unless your top 10. (Jay, Em, Ye, Weezy, Drizzy, Nicki, Ross…)

  • http://digitalloung3.com digitalloung3

    would like to hear what they got cooking

  • http://digitalloung3.com digitalloung3

    if any artist need recording, production, or a video done check us out @ digitalloung3.com were located in nyc

  • King JuggaNott

    So.

  • http://www.doperush.com DOPE RUSH

    This sucka Jenny Jones needs to re-think that “Coke Rush” mixtape boy-boy wants to release, The Dope Rush & The Coke Wave are bout to wash this dirtbag out the streets.

  • lilrizq

    juelz’s eating habits are catching up to him, he better hit up the Jim(Gym) wit Jones,lol.

  • Mook

    Is this nigga Juelz expecting? damn lol got the gucci mane gut

  • LO

    “Hopefully by February we’ll have that on the streets”
    Doesnt sound too convincing, Il believe that shit when i see the DL link.

  • LO

    ^^ ……”Riley Voice, Riley Quote”

  • DonK

    juelz got a huge gutt there…lmao

  • ZoomZoomDad-Otis

    Charlie Murphy VOICE : I mean, you know where you got that sweater. And it damn sure wasn ‘t the men’s department.

  • ZoomZoomDad-Otis

    lmao@MOOK. U stole my joke DAMNIT man !

  • http://ondareal.com J-STAR

    About time. This will determine if I’ll cop the album or not. Gotta see if they still got it!

  • Belize

    Hope it’s dope…

  • http://rapradar.com ben

    tight.

  • Doe Money

    These guys always sucked as a whole.

  • http://rapradar bread215

    Faggot ass dudes commenting on another man physique

  • Black Shady

    LOL the whole comeback shit is corny. its been a year they reunited and we only got 1 song..
    #fuckouttaherewiththatbullshit

    plus without HEATMAKERZ, their project will FLOP!!! I really hope they get some HEATMAKERZ beats…to bring the original Dipset sound back.

  • NewMoney

    damn its over….50 put the nail in the coffin when he named jim the boss of dipset lol

  • Pingback: Dipset Working On New Mixtape | Good*Fella Media()

  • smokeyou

    More than music vol 3? I wouldn’t mind that at all.

  • Deez

    wut happnd to those 2 shyne albums that were supposed to come out around this time; btw …lol this shit just reminded me cuz theyve been reunited for the longest nd havnt put shit outtt

  • yes

    it a rap they was hot a decade ago it is a new era in rap

  • yyhfgh

    Life is so lonely. Why not change it rignt now?
    ———-Bla c k ‘W h it e ‘F li rts. C* 0M———
    a nice place to meet rich guys, ho t babies, Hollywood cel ebrities, who are searching for their special someone. Are you the one?? Come and have a try !!

  • ihatehater

    Dip shit who really care?

  • begee

    AO & Smith

    “The New Saviors of NY”

    http://www.aoandsmith.com

  • villain

    all this warm the streets rubbish artists are always saying jeezy tried that…3 or 4 times “warm the streets” where the fucks TM103 dont u artists get it just put the music out doesnt matter if its called an album or mixtape people will gravitate to it if its right and make your bucks of the shows cos you sure as hell wont be making any from album sales follow wiz khalifas blue print mixtape after mixtape after mixtape deal or no deal non of this sooking and complaining about shit to your fans why ur musics not out no shots to lupe just put something out

  • puerto-black

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Well said

  • http://dynamicwayne.wordpress.com dynamicwayne

    Long Overdue.!!!!

  • Jinx

    FINALLY DROP DAT