Raekwon Speaks On Working With Nas

We recently found out that Nasir will be making an appearance on The Chef’s upcoming album, Shaolin Vs. Wu-Tang. In a recent interview with XXL, Rae reveals that while he was performing overseas he ran into Nas and had a sit-down which finally led to the two of them recording together again.

“It definitely sounds like vintage Rae and Nas again, I [saw] Nas across seas, we had a show together, and we talked about a lot of things. We went from A-Z how we felt about things what was goin on at the time, and by the grace of God we was able to get this thing happenin’ again.  That was definitely one of the surprise things that I wanted to alert the fans with, just to let em know that my brother came up to air for me and I know through his busy schedule I guess in the back of his mind he was like ‘Yo I gotta come up for Rae.’”

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
26 Comments
  • FIRST !!!

    EMINEM AND NAS ?!?!?!

    cmon when is that gonna happen but anywayz i cant wait to hear the track

  • NotoriousRambo

    CANT WAIT FOR THE ALBUM & NAS LOST TAPES II THATS IF DEF JAM LETS NAS DO HIS THING FUCK DEF JAM LET THE NIGGA BREATHE

  • mad diesel

    nas and raekwon look constipated !

    LIL WAYNE THE GOAT

  • So Icy Boi!

    Rae and Nas aint got nothin on Gucci and Waka. BRICK SQUAD 4 LIFE BURRR

  • Belize

    ^Tru dat

  • mac DIESEL

    I WISH I COULD SUCK A GUYS DICK AT LEAST 5 TIMES A DAY!!!!!!!!! NOT JUST 3 LIKE I HAVE BEEN!!!!!!

    DONT HATE ON MY OPINION!!!!!!!

    OR DO HATE ON IT!!!!! I DONT CARE!!!!!!

    CAUSE I SUCK DICKS!!!!! SO REALLY, IF YOU THINK ABOUT IT………NOT EVEN MY OPINION MATTERS!!!!!!!!

    YAYYYYY FOR PENIS’!!!!!!!!!!!!

  • mac DIESEL

    HA!!!! THAT NIGGA RAE SAID BY THE “GRACE OF GOD” HE WAS ABLE TO WORK WIT NAS AGAIN!!!! HA!!!! DAMN, IS IT REALLY THAT HARD TO GET NAS ON A TRACK??!! THAT NAS/RAE TRACK IS THE ONE I’M AMPED TO HEAR ON THE ALBUM!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • HOOD

    There’s just somethin about this nigga. His voice just gimme that feeling…ooooooh ooooooooh Rae is just 2 good.

  • hdhg

    “Mocha & Milk” is a perfect match like “black & white” people
    ———///[ Bl-a-ck ]”[ Wh-it-e ]” [ Fl-ir-ts ]”[C0-''m] ///———-
    The most successful interra cial da t ing c lub. If you are still waiting for your sweet “milk” or “mocha”, don’t hesitate to check it !! Don’t // let your babies wait too long for you !!

  • HOOD

    When Nas releases a new music video,I’m gonna watch that shit with my jean shorts down so I can masturbate and bust a nut all over the screen.

  • Converse

    ^Yo that shit is gay but funny as shit!! Man rae and nas i got to buy this lp belive that.

  • DOZEZ

    NY!

  • HOOD

    Nas be my baby daddy please! no homo tho

  • Agent Guevara

    Just made the album even better, something is missing from rap……..

  • http://theurbanrevival.com TheUrbanRevival

    This is a good look for rap right here… an amazing look

  • So Icy Boi!

    Gucci 25 milli made this month BURRR

  • So Icy Boi!

    Random Gucci fact: Gucci Mane was born as Radric Davis on Feb. 12th 1980 BURRR

  • ESCO

    Will def bring some memories seeing Chef and Esco together again.

    I think it was a massive shame Nas couldn’t be on OB4CL2.

    Chef has some good features, but I seriously can’t understand including Ross and Jimmy. Jimmy I don’t mind, but his style is too different, and Ross…well….he’s just a fucking embarrassment to hip hop.

  • Word

    Damn,Rae needa do some sit-ups.

  • Word

    Cant wait to hear the track, shit is gonna be fire. Hope they make up for Nas missing OB4CL2 by having they best Lyrical showing that we’ve seen in years

  • Belize

    Sure it’s gonna be fire!!!

  • kwame

    damn!too many weird mothafuckaz.*yuck*

  • cmyers

    bout time raekwon album will be fire cuz he has the g.o.a.t aka NaS on a track , eminem is soo wack now he is pop fuck him n his gay pop rap songs rae needs to get tech n9ne & talib kweli on that album WU TANG FOREVER

  • Converse

    Good taste n music man if he did that i prolly have a heart attack!

  • MATIC

    RAE COOKS UP THEM WHOLE ALBUMS THAT MAKE YOU WANNA LISTEN STRAIGHT THRU

  • ptone814

    RAE IS THE ORIGINATOR TO TALK ABOUT ICE BRRRRRRRRRRRR