24 Comments
  • Jayo

    im looking forward to this mixtape, though i have always been a huge supporter of Game

  • seancoonery

    wack

  • Pingback: Purp & Patron -- Game's new Double-Disc Mixtape()

  • rob

    this shit’s old

  • NorthernIreland

    months old

  • shadyman

    song go hard stop hatin….talkin about song is old lol u only hear the snippet bitch

  • Black Shady

    LOL Game keeps failing! old and wack….how bout that

  • BlackShady is a Queer!

    Fuck outta here black shady. Game’s been ripping the last 5 songs he was on! This shit is old but still goes hard.

  • COLD BLOOD

    R.I.P. GAME’S CAREER! SMH!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • @joeyjeff

    fab >>>

  • hater

    better than aston martin music

  • Pingback: Game – ‘Ferrari Lifestyle’ (Feat. Fabolous) | HipHop-N-More()

  • http://twitter.com/davidDAdoman David D.A. Doman

    Hey I produced this…could i get credited on the site please? my producer name is David D.A. Doman

  • Pingback: NEW MUSIC MRS: Game ft. Fabolous “Ferrari Lifestyle” | Media MRS.()

  • DAT BULL

    the game is back, cant wait for this mixtape

  • powww

    feel sorry for Game…dude thinks he Nas lol

  • http://rapradar realrap505

    daMM GAME FELL OFF way more than 50 even did at least 50 got that business shit going for him there rap careers are dead….. fuk the red album he should name it (trying to come back from the dead album..)

  • Belize

    Guess it nice.

  • Pingback: New Music| Game ft. Fabolous – Ferrari Lifestyle | ..:: apolloKIDZ ::..()

  • http://twitter.com/deejaycess Cess

    In My Opinion… This Song Is Kind Of Weak..

    Is This The Westcoast Now??

  • Donn

    Damn this shit go hard!!!

  • Converse

    *weak*

  • Mr.G

    WACK!

  • yeah boi

    its okay i like it