Eminem’s Lipton Brisk Super Bowl Puppet

During the commerical breaks for the Super Bowl this Sunday, Eminem will appear as a Claymation puppet in an ad campaign for Lipton Brisk Tea. Above is a snapshot of the figurine. Eye poppin’ ain’t it?

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
55 Comments
  • http://lol lol

    I love him)

  • RapMusic25

    Awsome.I read that EM gets 1 million dollars for this ad.

  • # Killmatic

    Yeah. I heard 1 mill too. Kind off a sell-out move, but who wouldn’t for 1 million dollars?

  • huh

    corporate shill

  • Hi

    Dope

  • Bangers N Mash

    What’s wrong with this? Nothing. Em likes football so why not get on one of them commercials.

    Snoop is doing it too with pepsi.

  • Pingback: Eminem’s Lipton Brisk Superbowl Puppet | AllureVision

  • Pingback: Anonymous

  • MrSkeezyMak

    Brisk tastes nothing like iced tea :(

  • COLD BLOOD

    EN NEED MONEY, COZ RECOVERY FLOPPED!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Belize

    Looks like him!!
    I heard the spot is worth $1 million.
    Can’t wait!

  • Pierre Cuzmybladdersempty

    Yo, you snagged that snapshot from Charles Trippy. CTFXC FTW!

  • George

    LOL he gettin a mil for it?!?!!? damn son i need to start rapping

    NEW RAP!

  • Anonymous

    haha yeah recovery flopped..

  • Blue

    @ Cold Blood…

    And u need to make idiotic comments cuz ur life flopped…it’s unfortunate

  • erinuu212

    cute puppet , looking forward to it!

  • COLD BLOOD

    @ Blue

    CHILL MAN! I WAS JUST JOKIN’, FAGGOT!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Black Shady

    @ Anonymous ; yeah it flopped so hard!! with his fall…he hit the 3.6milli hit in the US alone. He’s almost @ 6milli worldwide….in 2011

    Em is allergic to the word flop son. Even The Re-Up went plat. POW

    TEAM SHADY 2011. where “So Icy Boi!” at? I think Gucci moved another 22 copies this week..which bring is total to 32K lolol

  • assasin9

    selling out to what ?

  • Blue

    @ Cold Blood…

    Funny thing, I was joking too hahaha…
        _  - –  _
     /              
    |    (_)   (_)  |             
    (__    /|  __)
       \,,,,,,,///
         _”"”_/

  • Ice Cold

    ^^^^^ cosign on Eminem

    And ROFL @ so icy girl

  • Ice Cold

    Black shady

  • NoWay

    Yeah when EM does buisness,people say “sell out ” But when 50,Jay,Diddy and those do buisness,its all of a sudden called “power moves” LOL ^^
    Keep it up EM and get your cash

  • Donn

    @NoWay
    I know right, major cosign
    Thats Em fans for u

    But the ad should be dope, hope its funny like the Recovery commercials with the ShamWoww guy lol “Put them on your hose” lol

  • http://eminem50cent.ru/ Eminem

    CRAZY !!!!!!!!!!!! SHADY’S BACK!!!!!!!!!

  • Donn

    I wont even watch the Superbowl though
    Football sucks, a bunch a barbarian men slapping each other LOL
    Go to a art museum, THATS fun. :-D

  • Word

    Good shit for the nigga Em. I dunno how this a sell out move. Hes making 1 MILLION DOLLARS for a 30 second commercial. Come on son. 1 MILLION DOLLARS IN 30 SECONDS. Some of yall wont see that kinda money in your entire existence yet this nigga making it in 30 seconds? And then he not even in the commercial. He just talking. Thats serious right there, nice to see Em finally making some business moves.

  • Domi

    I WANT one of those!
    Hope they’ll publish it for everbody.

  • Money mitch

    Sellin out? Lol he’s been mainstream and commercial for a decade

  • syllables

    shshshshsshaddddddyyy

  • http://rapradar.com Ben garcia

    Eminem is dope

  • I’m tellin you

    LMFAO !

  • Donn

    UHHHH OHHHHH

    MY IMPOSTERS BACK (DUH DUH DUNNNNNN)

    lmfao

    Have fun. I feel honored

  • Damn Homie

    I don’t know/care with “Donn” is real.. they both fags. Although reading most of the posts.. seems like the first Donn is more like the real one then the second. lol

    Atleast the figures face looks like EM.. a lot of times when they do that shit it doesn’t even look like the person. Big UPs to the sculpture on this joint.

    Nobody is selling out because they getting money. Somebody come to your job and offer you $500 to do something you’d sign up in a sec… but you hate on this man for taking a MILLION?

    get real childish niggas.. that “sell out” shit is for the niggas on the street… that talk all the shit about “what they coulda done” BUT ain’t never done shit.

  • YoYoYo

    it aint selling out, selling out is when 50 gets 400 mil from Coca-Cola.

  • D-manded

    ha thats dam accurate butt chin n all that (no hate)

  • RECOVERY

    lol, I see people saying ‘he sold out’…LMAO

    Selling out is when you compromise your artistic integrity in the process.

    This is not selling out. LOL.

  • mac DIESEL

    YUP, MASK SURE LOOK LIKE GOOD ‘OL WHITEY!!!! HA!!!! SUPER BOWLS ARE ALWAYS OVERHYPED!!!! BUT LET’S SEE WUT EMINEM DOES!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • mac DIESEL

    *SUPER BOWL COMMERCIALS*

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • SHAADYY

    only Eminem would get ridiculed for doing a superbowl commercial…

  • Donn

    Lol I’m a fag?
    But ur favorite white savior can rap about getting done in the ass and sticking needles in his eyes and u all clap lol

    Lol stop….

  • Anonymous

    @YoYoYo 50 invested in vitamin water and made money off it, how is that selling out. jay-z does the same thing.

  • Da5’9

    Shady 2011!!

  • Converse

    *yawn* Why do he still act like he got a hard life?walkin around angry and shit fukk this fag!

  • http://jayfingers.wordpress.com Jay Fingers

    Is this the first product Em has ever endorsed outside of his own endeavors, like Shady Clothing, etc.?

  • LA

    Sellout!

  • Pingback: Eminem’s Lipton Brisk Super Bowl Puppet «

  • Pingback: Anonymous

  • http://www.twitter.com/jayleft Jeff

    your all idiots. Sellout this, flop that.. and y’all don’t even know the definitions.

  • Dream On

    fuck anyone hating on this move… make that easy money EM

  • karizma

    hey HATERZ! this guy just said recorvery fucking flopped? its sold more in the first week than most albums these days ever do.. 756,000 copies sold in the FIRST WEEK!.. its like how many million now? PRETTY SURE EMINEM DOESNT NEED ANYMORE MONEY,, uhhh, get yur facts striaght before you hate on the GREAT

  • Neickha

    Osama,Dahmer,Obama, and Dahli llama. Can’t wait to see it. SHADY!

  • http://www.twitter.com/PhillyDjHook DJ HOOK

    What happened to the Lebron/Kobe puppets?

  • CathyC

    OK, I can’t talk all cool and rappy like y’all, so Imma just gonna say that I hope they make a bobble head repro of the Eminem claymation puppet, cuz I wanna buy one and put it on my dashboard!!! His head will be bobbin to some middle aged white lady music! Lol!!

  • Sellout

    AHHAH nice add – you just made vanilla ice proud! hahah sell out

    stupid

  • Pingback: Eminem Lipton Brisk Super Bowl Puppet « muzikizlyf

  • http://www.beatsaudiosoftware.com/ beat maker

    Hi HIgood reading your weblog and basically thought I would say many thanks and wished I could write like that.