B.E.P. & Usher Super Bowl Halftime Show

Whether you hated it or loved it, the Black Eyed Peas took to the stage with an electrifying performance during halftime. Props to special guest, Slash, and Usher who stole the show. OMG!

mwp

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
36 Comments
  • Donn

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!
    NOW THIS IS A SHOW :)

  • http://youtube.com/eniyi04 Niyemortal

    I honestly wasn’t fond of it. Old songs, lackluster performance, okk key very often, just not good.

  • Nicholas

    Usher was nice, slash and fergie were ok, the rest sucked

  • Belize

    Not rap in the least….
    Not even R&B!
    Might as well be a random Doritos’s commercial.
    C’mon son!!

  • Word

    That shit sucked. Really really bad. The crowd wasnt into it. I saw the tweets, no one was fond of it. Some nipples popping out would been nice

  • Erines

    No one liked it fb Twitter and all that good stuff all had lots with complaints bout it.

  • GUARE

    I AINT THINK USHER STOLE THE SHOW AT ALL.. BUT WHAT A PERFORMANCE THAT SHIT WAS ENTERTAINING.. AND I NOW BELEIVE THAT THESE FOOLS ACTUALLY BELIEVE THAT THERE IN THE YEAR 3008 AND WERE JUST IN 2000 AND LATE.. WHAT EVER HAPPEN TO TEE SHIRTS AND JEANS.. THESE NIGGAS ARE SOMETHING ELSE

  • K-Lam

    This was just gay

  • Donn

    NIGGAS WANNA HATE ON US, NIGGAS WANNA HATE ON US (WILL.I.AM VOICE)

    PUMP IT —–LOUDER!!!!

  • obama

    “electrifying performance”?!?!?!!? Are you out of your fucking minds?!?!?! How the fuck can anyone actually “like” this?! Not rap? This shit wasn’t even MUSIC!!! If anyone can actually say they “enjoyed” it, please include your address in the comment so the REST OF THE PEOPLE IN THE WORLD can come over an kick your deaf, blind an tasteless ass!!! Sorry, had to get that off my chest……

  • Cno

    Donn, I know women like this kinda stuff so I’m not at you, enjoy.

    but… this is on RapRadar?

  • Cno

    mad at you*

  • NotoriousRambo

    FUCK ALL YOU WIZ KHALIFA STANS BLACK & YELLOW MY ASS :D

    GREENNNNNNNNNNNNNNNN & YELLOWWWWWWWWWWWWWW

  • Fuck Ya Life

    That halftime show was shit, it was the worst in years. Fuck them but the game was great cause the Steelers lost which makes my fucking day.

  • Jason D

    Tom Petty was better… and i dont even like tom petty

  • Noid

    Lol @ donn being the only bitch that enjoyed that noise!

  • James

    FUCK THE STEELER AND FUCK@DONN AND BELIZE MOM DAMN WHY COULDNT THE BITCH SWALLOW GODDAM!!!

  • yhcranA Kid

    The “shit” had me. Electrifying indeed. Usher’s surprise made it better. I mean come on, give it up for the neon light show they had down there. It wasn’t the worst. B.E.P. knows how to perform.

  • RR

    yo wasnt bad but someone riddle me this when you think usher gon grow up. he all grown still dressed like an alien making club bangers. Usher you wack son

    NEW RAP 2011

  • chargers_87

    I was disappointed that fergie didn’t show enough cleavage!

  • Pingback: Rap Radar :: B.E.P. & Usher Super Bowl Halftime Show @ Usher

  • HIPHOPISDEAD

    The BEP just got trash on the SBCyahoo mainpage!!!

  • Donn

    LMFAO
    LOL ROTF :D

  • James

    ^WHY DO FAGS PUT SMILE IN THEIR COMMENT? WACK!!

  • Donn

    Haha lovin these comments. Lol

  • Illest Lyrics

    www illest lyrics dot com

  • http://www.windowslive.com kendra

    will i happen to like the sow it was very entertaining and i love everyone,s performance on there i thought the show was guit amazing and all and i always enjoy the special effects cause it was different this year……i don,t think the 1 from last year was this good was it?

  • Pingback: B.E.P. & Usher Super Bowl Halftime Show | AllureVision

  • Sj

    Yo say what you want. I love hip hop , I love music period. THAT WAS A SHOW. PROPS

  • darius

    This s#*#ed hard! I’m not hatin’, but we’ve got to be objective here.

  • BEEZO

    THEY STOLE THE WHOLE TRON MOVIE…WAS NOT ORIGINAL

  • wow

    That shit was pathetic. Straight up horrible. Had the entire party cracking up it was THAT bad.

  • bigjay2501

    idk why people hate on them so much…please tell me what other artist could appeal to the masses more than the BEP? *dont worry, I’ll wait*

  • darius

    Who gives a damn! If the general population is too retarded to appreciate good music that doesn’t mean that BEP are on some genius s**t.You can call them catchy at best, the same way a flashy toy is for a baby.Bottom line is they suck!

  • http://skwer.org haq

    Wack.

  • your pusha

    i dont like theyre shit but that was quite entertaining