Justin Bieber Talks “Speakin In Tungs” Freestyle

[vodpod id=Video.5525496&w=425&h=350&fv=configParams%3Dord%253D384558579884469500%2526tile%253D2%2526reportDartNValue%253Dmusicnewsjustinbieberspeakingintongues2711%2526reportDartSubValue%253Dvideohub%2526reportDartZone%253Dvideo%2526reportPropSubSection%253Dmusic_news%2526reportPropSeason%253D_2010%2526reportPropPageName%253Dmusic_news__justin_bieber_speaking_in_tongues__2711]

Carl Chery ran into Justin Bieber at the BET offices last week and briefly asked how his “Speakin In Tungs” freestyle came about. Yabba Dabba Doo rap. For. The. Win.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
25 Comments
  • fuk waka

    seriously?? you think we care about this shit??

  • jigga

    that was it…yall wasted a space on this news thats not fir to print ….YO YN and BDOT y dont u change the name to POP RADAR /TMZ …..yall started off good now yall gettin wack …. FIRST!!!

  • http://facebook.com/pitri.27 PITRI

    did rr really waste a post an justin fuckin bieber..are you serious??? woooooooow

  • n8o15301

    dont ever waste my time putting this shit on here

  • OffYaSelf

    yall on some wack shit latley smh

  • Brent Gin.

    I DONT KARE WHAT NOBODY SAY BEIBER WAS BUSTIN ON THAT FREESTYLE

  • Cj

    I lol so hard when it said rated G! hahaha

  • Yousef(LilWayneSucks)

    This site is fucking up!!

  • http://twitter.com/thebighomie Big Homie

    And???

    Justin Bieber Gif Pictures, Images and Photos

    Thanks for visiting and keep the comments coming. While your at it, feel free to click on some ads.

  • SIREHI

    Ya’ll Internet fiends need to calm down and get over it! Like they’re really gonna change their website for y’all. As much as everybody hates “Pop” news, they can whateva the F they want to! Stay Quiet or go somewhere else Fiends!

  • still best rite now!!

    25 second ad…12 second vid? lmao “WTF?” (angry caps)

  • Rick

    “waste time”? So you clicked the post, scrolled down and commented, and claim RR wasting your time? Wow

  • sean

    Yeah big homie ill click on the FREE 30 day trail for sirius. Thats gonna make someone major cake. dumb cunt lol

  • Donn

    Lol but you wasted your time commentin. JUSTIN MY DUDE. Everywhere and you cant do nuthen bout it :)

  • Black Shady

    why post a 12 seconds vid about BIEBER????

    and why they didnt ask about how he jacked some nigga’s lines?? proof is on youtube

  • Your mother’s “Friend”

    Hey big homie stfu, we all know payola & yn’s dicksucking is whats keeping this site going

  • James

    @DONN DIDNT I TELL YOU TO ?SLIT? YO WRIST!!!@BIGHOMIE FUCK THAT CRACKER!!!

  • Monk

    so why the fuck is this on rap radar not on fail blog ???

  • Donn

    @James
    LMFAO Hahahahahahaha

  • Belize

    ???????????????????????????????????????????????????????????????????
    Why am I not surprised?? This baby fag is more of a rapper than Barbara Maraj!

  • uhmmmyeah

    ..why was this in BET, hes not black… hes not even American… smh, i guess it gets peoples attention doe.

  • Illest Lyrics

    If you think you can battle, come check out www illestlyrics com/board — hit up the forum and make yourself a screen name. We also got up to the minute news, downloads, mixtapes, tournaments, prizes, titles, and clothing.

  • so icy da boi

    Justin bieber is the G.O.A.T.
    Fuck jay, nas, em, rakim but not gucci.

    Gucci is also the goat.

  • Santa

    @Timebomb that was weaker than anything Bieber has ever spit

  • dsunn

    gtfoh