Consequence Explains Pusha T Gripe

[vodpod id=Video.5593065&w=425&h=350&fv=config%3Dhttp%3A%2F%2Fwww.karmalooptv.com%2Fxml%2Ffeed%3Fvideo%3D7044]

After Pusha T responded to Consequence’s claim of shark biting on “My God”, Cons lays it down thick with Karmaloop TV and explains his reasoning for the accusation. Here’s the good, bad, and ugly.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
31 Comments
  • TVA

    He mad over an insignificant piece of a line?

    Pusha “last supper for you niggas”
    Cons “last supper for you motherfuckers”

    All that animosity and feeling something needs to be said over 5 words with no direct or indirect linkage to him except for an unreleased song that was never finished? It’s a sad day.

  • http://www.thisisthedream.com Thisisthedream.com

    Lil Kim and Raz B are going to do a Worst Of Both Worlds Album.

  • http://rapradar.com ben

    who cares? i want that pusha mixtape asap!

  • Pingback: Consequence Explains Pusha T Gripe | AllureVision()

  • mac DIESEL

    @ Consequence

    STOP REACHIN’ NIGGA!!!! JUST BE FORTUNATE U EVEN HAVE A MUSIC CAREER WIT YA BORING FUCKIN’ RAPS!!!! U JUST MAD CUZ PUSHA T TOOK YA SHINE AT G.O.O.D!!!! SO SHUT THE FUCK UP!!!! PETTY BASTARD!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Your mother’s “Friend”

    wow what a lame

  • YMCMB

    You never hear about YMCMB havin REAL issues,never bite the hand that feed u Wack M.U.S.I.C smh.

  • Robot Clinic

    Is Consequence relevant? If so, how?

    He sounds like a disgruntled artist.

  • mac DIESEL

    ….AND I HATE THE FACT THAT THIS NIGGA FROM QUEENS!!!! FUCKIN’ CORNBALL!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!!

  • assasin9

    i lost respect for dude after this…

  • Trav1

    Really??? That’s what all of this is about? What a fucking clown (kisses teeth)

  • http://www.twitter.com/eastpointvet dagooch

    i think when you in the inner circle and you not in it no more then some of these can be perceived as shots and they very well may be. in the same vein that sigel was saying a lot of innocent things you might think from jay was shots at some of the old roc crew. i think he has somewhat of a ground to stand on because he has inside knowledge of the situation enough to at least ask if that was a shot at him.

  • seriously

    This guy cant be serious. What?? Its not even a punchline. Not even two rhyming words. He was really just looking for one reason to go off on G.O.O.D. Music. But he ended up looking like a little bitch cuz he showed that he was really just salty that he didn’t feel like he got the respect he deserved from them. This shit is ridiculous.

  • http://RapRadar RetroRacer

    so basically they both said the last supper and thats biting? stfu and go download your own record again con, thats the only way you gettin hits

  • MR PHILADELPHIA……

    he was usin it wrong…pusha harda any way

  • pissed

    LOL he just mad cuz he been around since like 96′ & tried everything to blow up but nothin worked. I don’t think he’s wack, but dude is average at best. Pusha has people that been waitin in him to do solo stuff for years. Nobody I know was ever checkin for consequence. Shoot Kanye should give him his walkin papers for that petty BS.

  • PAX

    A c-list rapper accusing someone of stealing his shit…He should thank God that he is Q-tip’s cousin, that is one of the sole reasons why he has a career. I’m no fan of his music and never will probably, i have nothing against his style of rap but there is others way better than him in that lane.

    If ever Pusha did take whatever line from him, i don’t care! Same shit happened with Kudi when he was blowing up, consequence felt insecure and started some shit the Kid, CONS accept the truth you are not built for greatness, just keep on doing the worst music from g.o.o.d. music.

    Pusha, Big Sean, Cy Hi, Justin Bieber > Consequence

  • Rome

    This dude is ridiculous. Incredibly insecure rapper. When CUDI was blowing up, he hated. Now Pusha got next so he’s hating again. >>>I respected homie for what he did with ATCQ but he needs to CHILL.

    “You played yourself.”

  • Ac@pella!

    This nigga hates on all of the G.O.O.D Music newcomers every year, like it’s a ritual…smh…kill yoself Cons.

  • #kys

    he should def kill himself asap

  • d

    you played yourself!!

  • Belize

    Yeah yeah yeah.

  • bxallday

    Coon you made it a hot line Pusha T made it hot record!!! You lose you stupid coon!!! Fuck outta here!!! Pusha drop that mixtape so you can kill this coons career!!!

  • BLU LAMBO

    CONS IS NICE

    DIDDY SIGN HIM

  • http://twitter.com/illaDeuce illaDeuce

    I COMPLETELY LOST RESPECT FOR THIS IDIOT. Fuck how long you been doing this, you seriously came with a statement like Pusha stole your shit and had me thinking pusha took an entire verse from you or half a verse… Just to find out your dumb ass is mad because he said “it’s the last supper”

    The fuck is wrong with Cons??

    I hope he realizes how stupid he looks, but he prolly wont. Anyway My God is crazy and Hit-Boy the producer snapped.

  • yo lucci tacced out bad boy

    WHO THE FUCK IS this CLOWN BRUH DONT B MAD CAUSE U MISSED THE BUS NIGGAZ IS WORKIN b DONT B MAD CAUSE U ON THE BENCH HAHA BUSTA

  • pablo escobar jr

    so sad. how are u in the game since 96 and youre still only a mixtape rapper? =(

  • @kingofphilly81

    Cons is a hater!!!

  • Monsta Don

    Wow. He shoulda just bowed out gracefully. Push even swatted it away respectfully to give this dude a chance to save face…and instead of falling back, and getting back on his grind…THIS is what he does.

    SMH.

    What a disappointment.

    100.

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Consequence “Last Supper”()

  • Pingback: New Music: Consequence “Last Supper” | musicovertime()