New Mixtape: Lil B Red Flame

Oh my God, Lil B released his rare Devil Music Edition mixtape a few days back. Get up to speed with the tracklist and download link below. Thank You #BasedGod.

01. Don’t Let Me Die
02. Fake Family
03. Got The Mack Loaded
04. Illusions Of Granduer
05. Don’t Miss The Gems
06. Devil Music
07. Prayer To Music
08. Back To Back Target
09. Just A Movie
10. I Love You
11. Dior Denim

Download here

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
50 Comments
  • Dangling Balls

    This is the Devil Music edition of Red Flame. You gotta specify all this rare music. There are three versions of Red Flame.

  • Haze SHK

    Fuck Lil B.

  • YMCMB

    ?Horrorcore?Not my type. We the business 995 million dollar!

  • LongLungz

    First of all this shit aint horrorcore b!tch

  • Rodrick

    Now this cornball wanna fuck around and try a horrorcore record huh??

    SMH

    …….And the saddest fact is people actually think this kid has summin, at least with Soulja Boy fans, they’ll admit his lyrics are wack and they just like it cause its Danceable and fun, Lil B fans actually have themselves convinved this kid isnt wack, lol, this generations hip hop is on some fruity, Rainbow room shit for real………..

    Thank God I’m an 80′s Baby

  • LongLungz

    THIS AIN’T HORRORCORE. if u actually did sum research before assuming mess u would know. Lil b is always testing u idiots and u always fail. Damn!

  • http://errolgames.com Errol James

    This is Based not Horrorcore. Don’t Miss the Gems

  • lhkhj

    “Mocha & Milk” is a perfect match like “black & white” people

    ——— [Bl-a/ck] [wh-it-/e] [Fl-ir-/ts]” [C0/''m] ———–

    The most successfu l interra cial da t ing c lub. If you are still w aiting for your swee t “milk” or “mocha”, don’t hesitat e to chec k it !! Don’t let your babie s w ait too long for you !!

  • Rodrick

    @ Lostlongz

    LOL, the only fail is to listen to this nigga in the first place callin himself a princess and talkin bout fuckin dudes in the ass, then people wanna make an excuse for him about and say its just jokes, either way this nigga got sugar in the tank and I dont fuckin wit Lil Rupaul ass niggaz

  • shawn

    Based god Fucked YN’s bitch.

  • LongLungz

    Sad. People so scared of judgement they can’t even have a few laughs. I’m a pretty bitch two and I’m not afraid to say it. Bet I get your girl in these tiny pants. But I wouldn’t do that cause were positive even in the face of haters

  • namerequiredmyass

    7 mixtapes in 7 days, Y’all posting too many mixtapes, go back to blogging!

  • Big Meats

    HOW YALL POST LIL B BUT NO FRENCH MONTANA’S MIXTAPE? THE HELLS IS GOIN ON OUT HERE

  • Ac@pella!

    NEVER-IN-MY-LIFE-WOULD-I…

  • Cold Blood

    LIL B IS WORSE THAN SOULJA HOE!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • fuk waka

    he didnt impress me enuff with his previous shit.. so aint gonna bother with this shit

  • ColoradoKnight

    Why is RR promoting this?! Who and where the hell did this guy come from?! The only reason I’ve heard of this guy is due to him getting “Debo’ed” in a video on youtube. Other than that, WHY?!

  • CLARK

    In order to decide if this Horrorcore or not, wouldnt you first have to Download and listen to it?

    I like Lil’ B and I havnt even taken the time to do that yet… Haters must have lots of free time…

  • lil b haters

    all you niggas out here on rapradar think your shit don’t stink, don’t hate the nigga cause he doin somethin different. None of yall are based and have fun dick riding lil wayne and jay-z into the ground faggots.

  • King

    this nigga realer than Ross…

  • masterbake

    hahahaha yall some ignorant ass people if you talk shit and dont even listen to the tape this shit is heat like everything else BASEDGOD put out

  • Donn

    oh damn basedgod, oh fuck, please fuck my bitch basedgod! swag times a million! swag swag swag SWAG. fuck me in the ass basedgod! THANK YOU BASEDGOD.

  • Don Dada

    I wish fif fuck me in the ass

  • J BLaZe

    I just dont get it…Kanye shrug

  • Reptar

    Honestly, I just gave this mixtape a fair shot. And Lil B has gotten a lot better since the last time I heard him. But there isnt a single replayable song on here- a few halfway decent beats, but thats as good as it got. Now I know Im gonna get dismissed as a random hater, but I took a chance on OFWGKTA a few months ago, and even tho theyre not my usual style, they turned out pretty well. So I tried to be fair with this, but in all honesty Ive already deleted it. I guess I just dont get it.

    #NotWorriedAboutIt

  • Donn

    LOL @Donn
    Still going strong…

    Anyway, wat does BaseGod mean? I’m lost on the trend?

  • DeeRawz

    I give him and souja boy a chance but they always fail…im a music lover and there is no music here to like at all… when did it become cool to say fuck my girl or fuck me in the ass shit makes no sense at all and he is far from hardcore he let dude lump him up and did nothing ..so when he talkin gangster makes it even more unbelivable sorry no hate this shit jst aight music all you here is cursing and the word swag wich is over used should be layed to rest with the rest of lil b music @don you really think thats cool unless you a girl or gay thats the dumbest shit to wright

  • Donn

    @DeeRawz

    Lol, u must not read the comment section alot dude….
    Ppl like to impersonate ppl they don’t like on this site for some reason, idk

    But can someone please tell me wat BasedGOD means????

  • http://twitter.com/djprek Pre-K

    OMG BASED GOD YOU CAN FUCK MY BITCHES AND DRIVE MY CAR ALL THE WAY TO JAPAN

    THANK YOU FRO THE PRESENTS

    BASED GOD!

  • NY LAMBO

    @ DON YOUR A LAME AND TRYING TO BE LIKE DON DADA

    @DON YOUR GRAMPA PROLLY FUCKING YOUR MAMA

  • Donn

    Why do you guys delete my comments? I was being serious. I am now a homosexual, i discovered it last night.

  • Belize

    Wack,.

  • James

    ^SO THAT WAS A SERCET??? WACK AND GAY!!

  • James

    ?RED FLAME?YEP THAT DESCRIBE THIS HOMO.

  • still best rite now!!

    if the only time youve heard about this dude is the “punched in the grill vid,” then how can you have an unbiased opinion? fkn idiots

    Lil B: XXL Freshman 2011 get familiar!

  • jadbeats

    All you niggas backin this dude ARE FUCKIN WEIRDOS i dont give a fuck what you say make all the excuses you want but yall niggas is weirdo clown ass niggas for tryin to convince us that this dude is nice, this nigga makes homo music, and yall always tryin to say “BUT HE HAS SERIOUS SONGS TOO” well if you put out 30% real and 70% bullshit then thats what you are

  • http://ondareal.com J-STAR

    lol @James

  • Maybaccchhhhhmusic

    Did this nigga Elliott say thank you based god? WTF nas was right about you niggas B… Hip-Hop fucking ruined.

  • Pingback: Rap Radar :: New Mixtape: Lil B Black Flame

  • Pingback: New Mixtape: Lil B Black Flame | Hip hop music

  • Pingback: New Mixtape: Lil B “Black Flame”

  • Pingback: Rap Radar :: New Video: Lil B “Got The Mack Loaded”

  • Pingback: New Video: Lil B “Got The Mack Loaded” | Hip hop music

  • Pingback: New Video: Lil B – Got The Mack Loaded « Whats-Really-Good

  • Pingback: Rap Radar :: New Video: Lil B “Still Cookin” x “Don’t Miss The Gems”

  • Pingback: New Video: Lil B “Still Cookin” x “Don’t Miss The Gems” | AllureVision

  • Pingback: Rap Radar :: New Video: Lil B “Lone Warrior”

  • Pingback: New Video: Lil B “Lone Warrior” | AllureVision

  • Pingback: New Video: Lil B “Lone Warrior” | Hip hop music

  • Pingback: New Video: Lil B “Lone Warrior” | Sounds And Samples