21 Comments
  • MR PHILADELPHIA……

    NO! NO! FUCK NO!!!!

  • Devil

    OMFG! his music just keeps getting worse and worse.

  • goon

    fuck amaya….. odd future wolf gang kill them all will lick your clit in your sleep… make sure you got mustard on you … BITCH…. free earl hipster faggot

  • ZoomZoomDad-Otis

    Isnt there enough Pollution in the world already?

  • http://errolgames.com Errol James

    yall are buggin the beat is dope and Gucci goes in.

  • http://errolgames.com Errol James

    Where’s that Gucci x Britney Spears track at?

  • Nivea

    Somebody needs to kill this nigga. This is absolute garbage. smh LASERS 8TH MARCH!

  • i distrust camels

    awww shit ! it can´t get worse ..

  • COLD BLOOD

    WACK! GUCCI MANE AIN’T A RAPPER!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • JIMMY

    WHERE YOU AT SO ICY FAG!

    -JIMMY IS THE ILLEST

  • LA

    Dope! gotta be a street nigga 2 get gucci. seven yr bump n gooch

  • james

    sucks

  • Belize

    Wack.

  • gucci sucks

    how can anyone listen to this trash

  • james

    go after eminem faggot. then r.i.p .gucci fag..

  • Da dada

    ^White boy TRASH stan! Go after fif but he aint ready.

  • dotdiggler

    I SWEAR EVERY TIME I HEAR THIS NIGGA RAP I LOSE ONE BRAIN CELL. LOL DAMN NIGGA GIVE IT UP BUBBA GUMP.

  • james

    @DA DADA black trash fuck you im white trash and i fucking love it nigger. eminem can take out 50 and gucci fag out at the same time nigger. you fucking black nigger thash. suck my white dick faggot….

  • james
  • james

    suck this da dada

  • SoxFan666

    this shit aint even tht bad yall jus h8ers cuz ur rapperz suck