0
  • niceeeee

  • wack ny rappa… Gucci da best follow me: http://twitter.com/real_soicyboi

  • mac DIESEL

    MORE FORMULATED MUSIC FROM THIS WACK BORING ASS NIGGA!!!!
    SMH!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Grey Ghost

    I like Fab’s music, but who buys it? How does he keep getting to put out music when no one buys his stuff but a select few hip hop heads?

  • Losos’s Way debut #1 & TINC Pt.2 was one the best mixtapes the year it came out. That alone keeps him relevant

  • Obama

    @ Grey Ghost… Cause it’s not a ‘few hip hop heads’ buying his shit… Believe it or not, they manage to still market his music to the mainstream youth… His record sales are poor overall, but he still manages to make radio hits (publishing $$$) and move singles… Personally I’m not really a fan, and WAY less so after this bullshit interview… Anybody asked to express the 3 most important things to them who comes up with an answer like ‘sneakers, music and fly shit’ is a fucking boring ass, shallow, undeserving mother fucker… Just saying… Having said that, S/O to the 3 Little Digs for putting these dudes on the spot and for generating some quality media…

  • Obama

    Oh, an future reference for the fuck boys who run this cookie cutter site… It’s Fab’s “3 Little Digs”… Not his fucking “Fab 3″… These dudes are building a brand here and blessing you with content. At least respect their hustle… Also how the fuck are you gonna not even mention Tree Sound in a post like this?!?!

  • Gman

    Gotta respect Fabs hustle…..
    gdgwgfx.weebly.com/
    the89erlifestyle.blogspot.com/

  • Tim Lee VA Stand Up

    Holy fuck….There is obviously NOTHING to Fabolous. can we say MATERIALISTIC and INSECURE?? Holy shit.

  • Donn

    IS HE HIGH???

    Dude speak lol

  • J

    BEST RAPPER ALIVE!

  • Ty

    That nigga fab the best to ever do it respect!

  • Jay

    ^ agree.

  • Real Talk

    “BEST RAPPER ALIVE”…LMFAO!

  • Belize

    Wack.