Nicki Minaj Gives Lil Wayne A Lap Dance

Instead of pulling a lucky fan on stage, Nicki switched things up last night at the Nassau Coliseum in NY by grinding on the bossman to Gyptian’s tune. Hold yuh self Weezy.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • Pingback: Nicki Minaj Gives Lil Wayne A Lap Dance | VIDEO | Def Pen Radio()

  • http://ra Mr Xclusive

    they just fucked before the show

  • ZoomZoomDad-Otis

    birdman is gonna make wayne sleep on the couch when the tour is over.

  • minaj husband

    she gonna give wayne a lap dance but not me.. :(

  • Black Shady

    those are some of the WEAKEST lapdancces ive ever seen 0.o

    i would love to get a REAL ONE from that big ass tho. damn

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    damn, that is hot! all that fake ass….lol, nice tho

  • Jack Mehoof

    Weak

  • mac attack

    @zoom zoom – take a bow son, thats the funniest comment ive ever heard on RR!

  • jayceon taylor

    @ ZoomZoomDad-Otis – Fucking DEAD

  • Pingback: Mack Sumo » @NickiMinaj gives Lil Wayne a lapdance (Live At Nassau Coliseum) [Video]()

  • Ms.BLACK

    why do you people say DEAD to a comment i dont get it…..

  • HJOOD

    i’d put my face between them fake silicone cheeks, Wayne don’t like pussy

  • music?

    She doesn’t even attempt to lip sync, I don’t think she rapped or sung one word throughout this video.

    Why bother with a live show?

  • Word

    @Ms.Black

    You know the phrase “dying laughing”? Same thing. Dead = Dying Laughing. Meaning its funny as shit. Sometime lol or lmao doesn’t do a joke enough justice

  • Real Talk

    That was the worst lap dance I’ve ever seen. It’s gotta be better then the ones he got in prison though

  • Coroner

    who cares? they prob fucked yet.

  • 5k on my wrist

    lol plastic diaper much?

  • JIMMY

    WAYNE DEFINITELY HIT! HA!

    -JIMMY IS THE ILLEST

  • lil tunechi

    FUCK YOU ALL HATERS!!! YOUNG MONEY SALUTE!!

  • Belize

    Gayne didn’t enjoy it cuz
    A.) He’s gay.
    B.) She didn’t do anything.
    C.) Who would? It’s just a pad flinging around.
    Why do live shows if you’re just gonna stand around awkwardly, not singing, and not even lip-syncing?

  • liizy

    Is she there performing or what. And tell me a part of her body that aint fake yo

  • mf

    damnnn everyone saying they wouldn’t enjoy it…. stop lying out your ass! oh and that song isn’t gyptian – hold yuh ‘big homie’,it’s the one she did with sean kingston – dutty love

  • ZoomZoom

    I WISH I WAS HIS LAPS HAHA!!!

  • mf

    *first song

  • jay

    ” And tell me a part of her body that aint fake yo”

    the only part that is fake is the ass all of the rest of it is real

    and yea that lap dance was okay

  • J’BLANC

    i dont think she did anything…but that a$$ still turned me on..i will still slam my face in between those silicones. ;-) THIS IS COMING FROM A GIRL

  • OHSO SANDERS
  • Vexed and Glorious

    straight trash. a big helping of silicone. jawn doesn’t even jiggle! lol @5k- silicone diaper for real.

  • PDude

    “birdman is gonna make wayne sleep on the couch when the tour is over.” lmfao

  • Jake

    DANN! Wayne i wish that was me in your shoes!

  • Pingback: Top Posts — WordPress.com()

  • Jane Doe

    @ZoomZoom, DEAD again. Yall know all the YM crew ran through Nicki like water. I wonder how she fucks her fiance/hypeman SB. That bitch is stiff and corny as hell. Lmaoooo.

  • SheSickWitIt

    He fucked the shit outta her after the show LMMFAO! (laughin my muffucken ass off)

  • LADYGREAUX

    IM NOT A BIG NICKI MINAJ FAN. I’VE SEEN BETTER, N IM SURE BETTER WILL COME AFTER HER TIME. SHE’S PURE ENTERTAINMENT, NOT TALENT BY ANY MEANS. SHE’S A GIMMIC. N I FEEL BAD FOR LIL WAYNE. OUTTA ALL PPL ON STAGE, IT HAD TO BE STIFF BOOTY NICKI… LOL GTFOH

  • ThisIsIt

    I wonder what would happened if the silicon hardened up? Her new stage name would be Brick House

  • http://www.blogtalkradio.com/mixxandbuttins Mixx&Buttins

    When the hell is somebody gonna say something about this lip sync bullshit she does? I can’t stand that shit man. Plastic rappin ass broad!

  • http://www.blogtalkradio.com/mixxandbuttins Mixx&Buttins

    Her mom is Cherry from I’m Gona’ Get You Suka. hahaha fake ass bish…

  • me

    thats all she got hahahahahahahahahahahaha

  • Pingback: Rap Radar :: Nicki Minaj Grinds Lil Wayne In Miami()

  • Pingback: Nicki Minaj Grinds Lil Wayne In Miami | AllureVision()

  • Tunechi

    I Lovee Weezyy To Deathh, &&] Nicki Thaxtss My Niqquh But Real Tawk Shee Need To Sit Her plasticc Bootyy ass down Causee she Cant dancee Fo shitt, Haa ass aint Even movinqq Onlyy Thanqq That Shakee Is Thaxt UGLY ass Frankenstienn Wiqq ! She need to cut that out weezy look likee he was suffocatinqq, That wass a hot ass Mess[literally)

  • http://rapradar nicki fan

    all yall that is hatin on nicki minaj can suck yall daddy nut saq fyck yall n lil kim n may yall burn n hell haha