25 Comments
  • Tim Lee VA Stand Up

    I love GIRLS GIRLS GIRLS GIRLS…………………………………………….GIRLS GIRLS.

  • Bigg John

    was it ghostface or slick rick on the hook? i could never figure out who it was

  • http://www.kreativsole.wordpress.com teeLARGE

    listen to ” Designer Sh*t ” by Dom Kennedy… thats an ill flip on this sample…. dope!

  • Chris

    Yea it’s the Girls Girls Girls sample too but The post is referring to “Designer Sh*t”… By Dom Kennedy..

  • Post no billz

    girls girls girls..

  • mac DIESEL

    @ BigJohn

    HOOKS WERE BY Q-TIP, SLICK RICK, AND BIZ MARKIE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • K.O>

    Papoose also used this sample in his 1 million dollar deal days!! LMAO

  • Bigg John

    @ mac DIESEL

    ive listened to that song 1000x’s i coulda sworn ghostface was on it smh
    thanx tho good call

  • http://blog.jakoob.com Jakob

    nice shit! =)

  • Belize

    not rap

  • Black Shady

    good shit

  • Chu Chu

    Kanye Is The Man Hands Down.

  • K.O.

    Chu Chu, JUST BLAZE made the original “Girls,Girls, Girls” Kanye did the remix, which is a totally different sample.

    @embassymusic

    The 400 Lounge hosted By Don Cannon

  • http://www.dowtimo.com/fr_home.cfm Dow Timo

    Debut Mixtape From New Artist “DowTimo”: http://www.datpiff.com/DOWTIMO-The-Leap-Year-mixtape.217013.html

  • DoeMoney

    Y’all some old ass mufuckas.

  • puerto-black

    3:20-3:40 sounds perfect

  • puerto-black

    3:05-3:40

  • sway-z

    Sampling is a true artform, I don’t give a fuck who says what, that shit breathes life into older music, which is the point of music in the first place, to be timeless.

    That being said…….

    Girls Girls Girls is still the shot

  • http://twitter.com/brotherdante BrotherDante

    Yes, “Girls, girls, girls” indeed. But this post is for Dom Kennedy’s “Designer Shit.”
    Leimert Park, what’s cool?

  • Pingback: Rap Radar :: Breaks: Crazy Damage

  • Shooga

    Lovin these breaks :)

  • Pingback: Breaks: Crazy Damage | AllureVision

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    the ole skool…damn i gotta get these joints….

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    the ole skool…damn i gotta get these joints…. awesome vibe

  • http://essaychampions.com/ write essay

    Cool! Author the best! Thank you!