Wale x Meek Mill “100hunnit” (In-Studio Performance)

Thanks to We Run The Streets, here’s a clip of Wale and Meek trading bars in the studio as they record their collaborative track. Self Made in stores May-bach 24.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
23 Comments
  • 1

    I’m feeling this.

  • Chu Chu

    Swag Swag.

  • orlando

    FLOP!!! these dudes are garbage. it ‘s funny when rapradar says maybach music empire when not even ross has gone platinum.

  • firefly81

    its funny how everyone was hating on Drake when he was rapping off of his cellphone. The truth is that many of these rappers were doing it before Drake but they kept in on the down low.

  • Citylivin’

    50 betta have some firepower for these guys….because the records they’re making are not even fair.

  • Citylivin’

    firefly81 says:
    Monday, May 02 2011 at 11:13 PM EST

    its funny how everyone was hating on Drake when he was rapping off of his cellphone. The truth is that many of these rappers were doing it before Drake but they kept in on the down low.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    them & other rappers are in the studio making songs using the phone….Drake was using the phone for a freestyle on Hot 97 and was still messing up the words….and was telling Flex start the beat over and shit…BIG DIFFERENCE.

  • Pingback: Anonymous

  • The Ghost Of Osama Bin Laden

    @chu chu & BK
    STFU you kids…

    @firefly81
    Lmao that was a supposedly “freestyle”, these niggas just recording a song you fool!!
    but it’s true…I dont think any mainstream rapper can freestyle off the top nowadays. check out pac & big freestyle together, now THAT was talent!! and no phones!!

    and this song is weak! I dont see wale lasting much, and meek is just fucking annoying, him n his 10 fans

  • ok

    remind me of jadakiss and styles p

  • Moe

    DOPE!!!

  • Chu Chu

    @The Ghost Of Osama Bin Laden

    I’m A Kid Right That’s Joining The Marines. That’s Goin To Afghan To Fight In A White Mans War. To Bad Your In The Fucking Ocean Swiming With The Fishes.

  • The Ghost Of Osama Bin Laden

    @chu chu
    Lmao wow, good luck with that.
    and any nigga that says “swagg”, and calls himself “chu chu”? MUST be a fuckin nose picking, seat sniffing kid!

  • Chu Chu

    ^

    Good You Find Me Funny. And If You Wanna Know My Mother Gave Me The Name Chu Chu Am 21 Years Old And That’s Not Important. What’s Important Is You Prob Live In Your Mother Basement & You Jerk Off With Your Butt Cheeks Out You Worth Less Scum. May You Continue To Swim With Nemo

  • rickey cent

    remind me of jadakiss and styles p
    @ ok u fuckn stupid gtfoh
    never will be abel to be compared
    dem dudes deader than osama

  • http://fuckeryonline.wordpress.com Man Against Debt

    Dam Wale…you done change homie

    http://thisiswhyubroke.com/
    Because “nigga rich” is NOT a compliment

  • kalikush

    Lmfaooo nuff said
    Keep telling yourself your 21 you faggot.
    Oh wow the basement jacking off insult, then you tell me ur not a kid? Smh…

  • the ghost of osama bin laden

    Lmao still on my nuts Rickey?
    Gtfoh you slut.
    Both of can Go sniff each others ass hole

  • the ghost of osama bin laden

    Wtf r u talking about?
    You must be a little white kid dick riding America, getting offended by my name. Go sing the national anthem with ur hairy vagina you bitch!

  • TheRealRickRoss

    remind me of jadakiss and styles p

    HA HA WHAT THE FUCK

  • NY is HARD!

    Sounds like TRAAASSHHH!!!!As usual!!!!

  • Jinx

    meek going inn

  • Belize

    horrid

  • Jay styles

    its iight this shit is hott tho http://www.youtube.com/watch?v=H-1LziZcxqI