176 Comments
  • Nigger boy

    Damn fuckin sick video

  • So Icy Boi!

    Dope! Im a Blood 2 n I been 2 jail twice

  • BillytheKING

    WTF this get banned for?? Dope vid though

  • D rocker613

    Shit is dope!!! hate to be 50cent right now LOL

  • paulyF

    nice vid

  • sarah t

    WOOOOOOOOOOW!!!! MY BOOOOOOOOO BABY RED!!!!

  • q tip

    Wanna hear that damn album, cool vid best of 2011 so far…

  • lolcano

    this is a FUCKING BANGER SHIT!!!!!! why aint i heard this on the fuckin radio???

  • yassif

    Game only real hip hop left along with nas… fuck wayne

  • belly3

    KRAZY!!!!!!!!!

  • HATERADE

    shit is insane yo!!! haha fucking REPLAY PEPLAY!!!!

  • s carter

    cant front this is a sick ass video

  • DJ

    Run this Town Pt. 2 lol

  • coolier

    dope shit

  • Post no billz

    song is cool but no wonder it was banned every other word is blood.. red. su wooo.. b’s.. these guys can flag with no repucussions..

  • mayo at

    RED NATION >>> RUN THIS TOWN

  • killah

    this is tight

  • d boy

    it would make mo sense if radio banned this not tv the vid aint violent

  • d boy

    whole thing is dope doh nigga game comin back hard yo

  • BrooklynRaw2FU

    IT prob was banned because of all the gang references. Now its cool to be a gang member no matter how many people get killed because dudes got no aim or shot out of moving cars, destroy neihborhoods, humm so why was it banned not sure

  • MAC DIESEL

    This shit is fucking dope!!! Game album gonna kill 2011

    DONT HATE ON MY OPINION!!!!

  • howoldruboy?

    Surprisingly good video. Don’t see why it was banned tho. This will boost his buzz back hopefully!

  • flavabou

    @BrooklynRaw2FU lmaoooooooooo yeah them gangsters got shit aim these days haha very true

    this vid is fuckin sick by the way NO GREENSCREEN thank FUCK!!!

  • StudioThug4ever

    GAME TIME BITCHES. FUCK VIACOM!

  • industry info

    YO tell me this…………why on earth did jimmy iovine and interscope sign off on this video going ahead?………they must of known mtv and bet would ban it?………..they know what goes and what doesnt………..and to let it go ahead knowing that????………….aint no profits being made of this red project….they know that……game knows that…………been 3 years wait on this album…….and the 1st official single[after the 8 other official singles flopped]they release with a video that gets banned…………………………….are they fucking retarded interscope????????????????…………………

    OR DO JIMMY IOVINE AND INTERSCOPE NOT GIVE TWO FUCKS ABOUT GAME ANYMORE AND JUST WANT THE PROJECT OUT…….AND OVER WITH……..THEN THEY CAN DROP GAME…………………..NAME DROPPING,BI POLAR,YOUNG MONEY DICK RIDING,WACK ASS WANKSTA.

  • hood rat

    fuck mtv for bannin this foreal they some pussies

    that red album gona be fire

  • Haloya

    dope

    Haters kill yourself

    Support real hip hop

  • shawny baby

    CRACK!!!!!!!

  • lowkey

    lovin this shit

  • MadMan

    It was cool but its only a 1 time watch for me.Wayne wasnt even in the video with Game,he shot his part somewhere else,thats pretty lame.
    Song is good though but the hook is annyoing

  • Trav1

    Nice vid… I honestly don’t see why it was banned though

  • a baller

    insane!!! VID OF THE YEAR!!!

  • sammie

    damn this song is killer

  • HipHopFan

    Dope video, better than all that Hip-Pop thats on the radio

  • TheTruthIs…

    @industry info

    The Truth Is…

    Jimmy Iovine knows that he doesn’t need bullshit ass BET or Reality Tv based MTV to play a video for the video to make waves, gain fans and help sell an album. The days of needing MTV and BET are over. It’s all about getting the video to the masses and there’s only one thing they need to rely on for that. The internet, http://www.youtube.com. It’s 2011 if you’re still watching BET and MTV for music videos then you need to kill yourself. That’s the Truth.

  • weezy baby

    THROW YA MOTHERFUCKIN CINCINATI HATS IN THE SKY HAHA DOPE!!!

  • NIGGER BLACK NIGGER

    Fuckin lovin this shit why ban this??? loosin out on ratings if they premiered this foreal

  • http://www.teflondon.com dave doss

    FIRE FLAME

  • StudioThug4ever

    @Industrynypho shut your hating G-Unit ass up get 50s nuts out your girlie mouth. I kno your mad cause G-Units not on interscope no more and you’ll be out of a job soon. Its good I got a job for you. Just wear something with lace and ill put you on sunset. Just bring me my money and I wont have to use my pimp hand.

  • http://youtube.com/lochofmceo loch121

    Video is tough

  • calihood!!!

    My nigga Game killin the haters yo!!!

  • birdmania

    WHERE MY B-DOGS AT

  • GOOLE KILLA

    FUCK VIACOM

  • GOOLE KILLA

    FIGHT THE POWER MOTHERFUCKERS!!!!!!!

  • harryo

    fire shit niggs fuckin game doin his thang!

  • SO ICY BOY

    The Game Is dope The Hook is annoying and stupid

  • colin

    Great video

  • llll

    Dope video.
    But why did it get banned, tho? I really don’t understand!
    R.E.D FTW!

  • RedRocBoy

    LOL! Them niggaz flamed up.Hellboyz everywhere.R.E.D.

  • http://rapradar Quinn

    Crip all day, best video of 2011,fucc bet and mtv,RED Album is gonna be hot,Respect both sides, BLUE and RED makes GREEN

  • manny pacman

    This shit is on fire holy fuck

  • pap-agem

    Woow The Video Is Crazy Game Tiime !!! #rednation Fuck Mtv And Bet

  • Whowantwhat

    All these real hip-hop comments prove this generation knows nothing about hip-hop. Praise the fake you corny niggas. This is just mire swagga jacking. This Nigga either dick rides Jay-z, 50 or Dre and this is who you follow. Call me what you want but I don’t follow imaginary niggas!

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    damn, the color r.E.d. ablum shaping up….shaping up to be something epic if he plays it right! nice look for the homie, nice look for the homie…. executive shit for the look…. GANG affiliated, huh…

    fuck corporate suits…. BLOOD the FUCK up…
    BET_ MTV…

  • Word

    Haha Dope ass video! This shit go hard, make the song a lot better. Its dumb how Wayne shot his part some where else tho. You can tell cux you never see Game and Wayne together in one shot

    But i dont get banning this and not Run This Town. Same concept sorta. Dont matter either way tho. As long you as have YouTube or Vevo or Facebook Twitter, all these FREE sources to push the video, why pay MTV or Bet to run your clips? Doesnt make sense

    Everybody has a computer by now and can watch videos at a high speed. Maybe not 5 or 10 years ago, but its possible now. So who gives a fuck about a tv station airing vids when the FREE and UNCENSORED internet will welcome anything with open arms.

    RED NATION – RED ALBUM – 2011

  • BrooklynRaw2FU

    @IIII AND ALL WHO WONDERS WHY IT MIGHT HAVE BEEN BANDED THE WORDS PEOPLE THE WORDS THE GANG REFERENCES dose anybody listen to words anymore. you every watch a BET movie they cut all the words out. its what there saying GANGS ARE NOT A GOOD THING TO SOME PEOPLE

  • mosley

    fuck u pac man lol

  • VerseCutta

    yea, dopeness

  • mosley

    this shit crackinjack

  • mosley

    thats my chi lingo alakaka bum boom naow blood da jack upa waka blood

  • mencaey

    fire

  • j bow

    dizope!!!!!!!!

  • blow jober

    firerrr

  • gum dk

    insane

  • baby dick

    this my shit

  • ronaldo

    oh yeah bitches its games year

  • coco

    lovin it

  • fire

    hot

  • wizard

    fuck vicom

  • flamer

    crack nigga

  • flamer

    blood im a dogg

  • BrooklynRaw2FU

    no pac man not a follower like the rest of the idiots

  • flamer

    we gon fuck tehy world till that bitch bus nuts FIRE

  • BrooklynRaw2FU

    im a fucking faggot

  • BrooklynRaw2FU

    Uh NOW BLOOD THE FUCK UP!!!!

  • BrooklynRaw2FU

    98 DEGREES ON CHRISTMAS NIGGA WE ROLLIN CANIBIS

  • BrooklynRaw2FU

    B’S UP HOES DOWN

  • BrooklynRaw2FU

    yeh ok theres another follower cant create ya own name

  • Polo don

    man this is fucking cool

  • sean doe

    what a video!

  • sean doe

    cant wait for this album damn

  • quaron

    fuckin crack

  • BrooklynRaw2FU

    I know who i am i guess you dont ya wanna be the fag verison of BrooklynRaw2FU its cool

  • kelly

    dope shits

  • fall back

    @so icy boi and all fake bloods shut the fuck up fags.

  • big dick bandit

    fuck mtv

  • BrooklynRaw2FU

    Some faggot inpersinating me huh… well just so everybody know im the real one… ima always end my posts with

    GAME RED ALBUM KOP IT WHEN HE DROP IT

  • tommy ti

    this is greast

  • tommy ti

    *great

  • tommy ti

    Love the rawness of this shit , no greenscreen shit

  • ZoomZoomDad-Otis

    Alot of GANG REFERENCES in the video smh. I see why mtv and B.E.T. banned the video. Did GAME pay FIF $1 million dollars yet?

  • antho

    Dope video. im willing to be this video will find its way to tv just like one blood did a few years ago. cant wait for the RED Album.

  • HJOOD

    lets get that RED Album already

  • baby slime

    Niggs dope

  • kcinnck3

    hahahah @quinn red and blue make purple dumb ass hahahahahahah

  • Codeen

    Yea I didn’t see shit in the video that was worth getting banned. I hope the game gets good publicity for the album though. He one of very few artists whose still relevant and still dope.

  • http://www.teflondon.com YUNG MUNKA

    R.E.D

    SWAG

  • Pingback: Video| Game ft. Lil’ Wayne – “Red Nation” | ..:: apolloKIDZ ::..

  • Ola

    They banned this video and anything lady gaga does seems ok to them .

  • http://rapradar.com WTF

    WTFFFFFF MANNN……. WHY HE COPYIN’ JAY-Z……… LOOKS SIMILAR TO RUN THIS TOWN VIDEO…. ANDDD USING SAME LYRICS CMONNN MANN…..”I get Euros das right Pleuro” Rick Ross Jay-Z Hustlin’…………. LET DOWN!!!!!!!! HE SO FAR IN THE GAME…. YET HE GOTA COPY OTHER DUDES… CMON DUDE MAKE UP UR OWN SHITTT!… IF YOU ARE GONA COPY ATLEAST DONT MAKE IT OBV!!

  • http://rapradar.com USE YOUR HEAD

    WTFFFFFF MANNN……. WHY HE COPYIN’ JAY-Z……… LOOKS SIMILAR TO RUN THIS TOWN VIDEO…. ANDDD USING SAME LYRICS CMONNN MANN…..”I get Euros das right Pleuro” Rick Ross Jay-Z Hustlin’…………. LET DOWN!!!!!!!! HE SO FAR IN THE GAME…. YET HE GOTA COPY OTHER DUDES… CMON DUDE MAKE UP UR OWN SHITTT!… IF YOU ARE GONA COPY ATLEAST DONT MAKE IT OBV!!!

  • JustSaying

    Game crushing you niggas with this one

  • casssssh mula

    WEEZY IN HERE BITCH & GAME IS FIRE TOO

  • JustSaying

    B’s up Hoes Down

  • http://rapradar.com WASTE-MAN

    WTFFFFFF MANNN……. WHY HE COPYIN’ JAY-Z…… LOOKS SIMILAR TO RUN THIS TOWN VIDEO…. ANDDD USING SAME LYRICS CMONNN MANN…..”I get Euros das right Pleuro” Rick Ross Jay-Z Hustlin’………. LET DOWN!!!!!!!! HE SO FAR IN THE GAME…. YET HE GOTA COPY OTHER DUDES… CMON DUDE MAKE UP UR OWN SHITTT!… IF YOU ARE GONA COPY ATLEAST DONT MAKE IT OBV !!!!!!!!!!!!

  • NY is HARD!

    Still name dropping…..Yawwwwn……Still like Game though.I can’t front!

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    Shit is trash son. You can’t tell me that glorifying gang bangin in this day in age is right and exact. If these clowns organize and help our communities then I might think otherwise smh.

  • NorthernIreland

    Red Albums gona be amazin!!

  • nigger 4 life

    @media anarchist u sound like ur 50 years old fuckin faggot

    “glorifying gangbanging” my fuckin grandad wud say sumn like that u obviously from some white suburbs or sumn get the fuck outta here an get the fuck away from hip hop…

    Ur the reason hip hop is almost dead… u dont wana hear any real shit u wana hear that kanye fuckin faggot shit FOH boy

  • BrooklynRaw2FU

    Make your own name brah dont be afraid to talk shit in ya own name
    seems
    like your the scared fag afraid to make ya own name awww
    dont be scared pussy
    now lets move one

  • http://www.muzic-radar.blogfa.com AHM

    Dope..The red’s flag is up… Game & Wayne Together is great ..

  • work

    fire

  • jimmy iovine

    classic

  • West Coast

    Fuck Weezy for ruining this song…Game is Mr. 2011……FUCK U HATERS

  • BrooklynRaw2FU

    @MEDIA ANARCHIST i agree with you @NIGGA 4 LIFE question you think these dudes are really out there these cats are rich they aight on the ground level of the ghetto they aint banging we suffer from what they dont live. and the hook sucks

  • biggs50

    no wonder this shit was banned…wack all the way….same shit for 4 mins…damn what happen to a lil bright light..nice clothes… a story in the video…. $500.00 budget i see…smh… all these so called fan waiting to watch this album sell 100k and stop….support it if u want…but Game need to come fresh….not this wack bullshit

    Fan of G-Unit 2004

  • jimmy iovine

    HATERS GON HATE

  • Black Shady

    cant front! this is doppeeeee

  • http://rapradar.com spliggidy splash

    Say what you want about Game, but he is as consistent as there is out there. All his albums are fire. I hate his name dropping but I’ve pretty much become numb to it. The boy can spit though…this video is crazy!
    How do they play Gaga video’s all day but ban this? Racist mothafuckers.

  • MR. 101

    because we don’t glamorize gang affiliation.

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    To all the fuckin idiots commenting: Since when it was cool to die at a fuckin young age? The old school mob bosses lived to be in their 60’s,70’s, and 80’s before they died or went to the pen. Yall are some fuckin clowns thinking that gang bangin is the shit. Fist of all yall niggas are not organized,lack discipline, and that is why the pigs is always one step ahead of yall with surveillance,secret indictments, and a plethora of snitches. Ooops I forgot yall don’t know the meaning of plethora lol(Look it my nig).

    Fake ass gang bangers don’t even know how to use their guns that’s why so many innocent lives are wasted and if yall think you need to say somethin else then say it nigga I’m ready!

    Media Anarchist Guerilla Blog Nigga!

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    Wanna impress me Game? Build a grocery store in the hood and feed families and provide jobs. Now that’s gangsta!

  • Negro Leader

    LMAO @ all the faggs on here sayin this aint a good song coz its makin gangbangin cool da fuck age are u… if ur that old fuck off and get a job what u doin on blog sites u creeps

    Snoop dogg say crip shit in every song ever have a problem with him? OAP bitches

  • Converse

    Dope! lmao@tha fake fans? smh track bang tho R.E.D.

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    Snoop is an O.G. and does alot for the community. What the fuck has Game and Lil Wayne done? Wayne just got out of prison and Game is runnin around gettin tattoos and beefin with his own family lol! Are you clowns really serious? I happen to be on here because I’m a journalist with an opinion nigga. Just in case you didn’t know, little old white men run the music industry so how gangsta is that? The crackers send their children to college and vacations off of their lyrics of gang bangin,drugs, and destruction while these niggas limit themselves by catching cases and going to jail. You don’t see Jimmy Iovine gettin locked up lol.

  • BrooklynRaw2FU

    WOW so if you dont like seein black people DIE for no reasons but a color your a old fag i guess some of you will be leaving this planet soon

  • BiggMar

    I Can Figure Out Why This Video Is Banned….

  • Red

    FUCK JAY Z

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    @ BrooklynRaw2FU Your commentary speaks volumes about your level of maturity lol. Thanks for letting the masses know how stupid you sound lol! I swear you can’t make this stuff up wow lol!

  • Yea

    Damn, This video was hot, this shit and lupe’s joint are the best visuals of ’11 so far.

  • mr coolio

    I feel bad for those asking why this video got banned. Did you guys miss all the gang signs in the video? I seriously don’t understand why the hip hop the crowd still thinks it’s cool to promote gang lifestyles. NOTHING good comes from being a gang member. We shouldn’t be promoting this kind of non-sense. It’s one thing if this was just on the album but this is the single. Is this the kind of song that should be on the radio and television? SMH.

  • check the IP addresses

    i guarantee if rap radar checked the IP addresses on the positive comments that they all came from one or two people at most.

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    No wonder black people are being controlled. We allow this shit to happen smh.

  • Umad?

    Oh… this gonna make a lotta haters mad…lol

    Can u say RED? this year is Games haters accept it

  • ComeOriginal

    As a video, what’s so dope? I just sat through watching “Run This Town” for the 3,859th time.
    We’re not in the Middle East, so stop riding the camel.

    The video got banned, because they already have one version of this video in their vaults already. I thought Diddy invented the remix? Game has been coming strong with the Purp & Patron and the Hangover mixtapes, but this Xerox visual ain’t helping his cause.

    Come original.
    Hip-hop deserves it.

    With that said, I hope R.E.D. is as good as Purp & Patron if not better.

  • bk82

    Garbage !!!!!

  • Mo

    Him and cole have that same voice!

  • Ya Boy G

    shit was banned cuz of the hook. and all the blood signs n shit. the whole song woukd be edited to the point you couldnt hear any of it…cool vid. def not the best of the year. but good to have a visual none the less. the beat is what makes this whole song. game wasnt bad tho..

  • Tru Talk

    2 fake bloods and everyone loves it ??? wat ever happened to originality in hip hop

  • Umad?

    @tru talk whats unoriginal about this? Every OTHER rapper is being unoriginal right now… same old club joints same old bitch joints

    This shit aint refreshing to u?

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    Yeah they have aired gang orientated videos before but damn, this nigga all blatant with the shit and probably a publicity stunt to promote the album smh.

  • GAM3x1991

    MTV and BET are hypocrites. They ban this video because of gang affliation and what not but will show movies that do the same. i didnt even know MTV still showed videos tbh lol

  • 1

    i believe the video was banned because of the gang affiliation/paraphernalia. But on another note, I like Game, but I think he’s having a challenge trying to figure his niche to make a hit these days.

    I find it interesting that although he dislikes Jay-z for whatever reason (s), he seems to inspired by him nonetheless. The title of upcoming album is a dead giveaway and this video seems inspired by “Run This Town”.

    I think Game should start working Kanye more often to give his sound some substance rather than turbulence. I think his beat selection has him rapping out of sync these days.

  • The Fucc

    Why the fucc does this nigga name drop in every single song that he does? Can he not do a fuccin song w/o mentionin other niggas?

  • GAM3x1991

    @The Fucc check out Monsters in my Head…No name dropping on tht

  • D

    thats a hot video

  • BrooklynRaw2FU

    @MEDIA ANARCHIST im on ya side brah and some ass was saying shit in my name

  • c

    nice vid

  • Ujinga Mtupu

    R.E.D ,niggaz

  • http://myjestikblog.com Myjestik

    who’s gon run this town toniiiiiiiiggghhhhhtttt

  • Okucci

    this was banned cus the illuminati! GAME says hes gona kill satin! hell yea mee to!

  • chilleymost

    THIS WAS A LEAK NOT TO LONG AGO,,,,HOT TRACK,,,,,,ILL VIDEO,,,,,,,BET AND MTV ARE OWNED BY THE SAME FUCKS,BUT THEY WILL SHOW MENACE II SOCIETY,BABY BOY AND ALL THAT HOOD SHIT ON BET NOW THEY WANNA ACT ALL SELF RIGHTEOUS AND SHIT,,YOUTUBE ALL DAY,,,,FUCK IT,,,,,,,,,,,,

  • chilleymost

    OH YEAH GANG BANGING IS NOT COOL,,,,THE ONLY NIGGAS THAT THINK ITS COOL IS NIGGAS THAT,,AINT NEVER BEEN SHOT,,,OR NIGGAS THAT WANNA GET SHOT,,,,,,EVERYBODY WANT HEAVEN BUT NOBODY WANT DEAD,,,,,,,,,,,,,THE ONLY COLOR THAT MATTERS IS GREEN,,,AND NIGGAS STILL GET BODIED FOR THAT,,,,,SO TAKE YOUR PICK

  • yesssir

    Who’s gonna run this town tonight ayyyyyyyyyyyyyyyyy

    Game, little late with this concept lol.

  • Tri-Wnning

    How creative. *insert sarcam here*

    Looks like every other videos such as Run This Town just with a blood theme. It’s bad imo.

    Funny, i just notice the person above me saying same thing.Lol

  • ethug

    I don’t know what is worse, the song, the video or the fact that Game’s camp is floodin the comments.

    i cannot wait to see this fool game broke and bitching on the internet after this deal runs out.

    there should be a case study done on his downfall and it should be distributed to every up and

    coming rapper. NEVER bite the hand that feeds you. Especially if he wrote your debut album for you.

  • inluvwitkicks

    fire ass video makes me like the song even more.

    so many Bloods in Bompton i had to give the nyc some lol game on his shit

  • StudioThug4ever

    Niggas be bitchin about Game bit the hand that fed him like 50 & The Unit are still relevant

  • Sudija

    REDnation all over World B’s up

  • RECOVERED

    Dope fuckin song. Dope fuckin vid.

    Can’t wait for R.E.D.

  • http://mediaanarchist.com Media Anarchist

    I can’ t see how the Damu’s accept a nigga wearing a red mowhawk lol!

  • Pingback: Top Posts — WordPress.com

  • huhisthisamerica

    this song speak divide and should be banned to the youth because all we need to do is unify

  • Jordan

    I love how positive these comments are. GAME TIME, BABY.

  • http://www.windowslive.com kendra

    why did mtv and bet ban the video anyway,s?anotha question asked thou…..and i happened to love lil wayne…

  • West Coast

    @ethug u piece of shit u think 50 wrote THE GAME’s DOCUMENTARY u must be a 50 dick sucker….how can u even think that compare 50’s lyrics to THE GAME….50 is just a pussy…he would have been fucked by Ja Rule if Eminem wouldnt have entered the beef…FUCK 50 Cent

  • nigger fucker

    shit fire

  • leroy brown

    nice

  • jimmy

    cant wait 4 the albunm

  • tool garder 09

    like it

  • tool garder 09

    oh an games on detox too cvant wait 4 that

  • h bomb

    crack video

  • killaka

    great video nigga

  • miyans

    dope love it

  • billy

    heat

  • wiziwiz

    fiiiiiiiiire