New Video: Rick Ross “Maybach Music III”

While shooting the cover of Self Made, Spiff TV and Dre Films whipped out the cameras and filmed Ross’ verse from “Maybach Music III”. Probably by the time T.I. comes home, he can include Jadakiss and Erykah Badu. Get your camera ready, ma.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
59 Comments
  • outchea

    sefmade! ya know what it is

    this is cool tho

  • Pingback: Rick Ross - Maybach Music III | Official Music Video | Def Pen Radio

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBug @YoungYela

    SELF………………

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBug @YoungYela

    MADE!

  • NY is HARD!

    Wowwww!He stays lying!!!Parents never had a good job he says,street scholar he says!GTFOH!!!You motherfuckers buying into this shit is just as fake and a FUCKING lying ass as this FRAUD!!!!And he stays biting BIGGIES UH!!!!Fucking tired of this BULLSHIT music!!!!Stop posting this shit YN you fucking dick riding a FRAUD!!!!

  • Pingback: Rick Ross – Maybach Music III (Video)

  • yeimright

    why can’t people see. he is obviously obsessed with gangstas. he trys to hard. i mean he went to college to study criminal justice……this is funny to a real man like myself

  • William35fakegangsta

    He graduated high school went to college and spent a year at the historically black college Albany State University in Albany Georgia studying criminal justice

    Then trained and passed as a CO William worked as a CO for 18 months

    Zamren also got Hernandez to acknowledge that prior to the January 2008 bust Ross had never been arrested in Miami-Dade County where he lives

  • Codeen

    @NY is HARD

    Ahhhhhh…. Not You Again!!!! YN you should personally erase any comments that hate for no good reason.

  • William35fakegangsta

    Rick Ross needs to give his fans some credit. No one with a half a brain cell believes he used to be some sort of Miami drug kingpin
    Rick Ross doesn

  • t2 haters

    this dude…putting out videos every week..i swear…Me and my girl going on vacation

  • MoOo

    MMMMMMMMMMMMMMMAYBACH MUSIC ALL DAY NIGGAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://poeticassasin.wordpress.com poeticassasin

    Doesn’t matter what he does or what he did – it’s not like we are hiring him to be do something for us… none of these rappers are as big as they claim to have been, or else they wouldn’t be rapping-

    Ross makes good music, and is by far ahead of many

  • Fatnigger

    Fake ass fat negro.

  • Donn

    Do yall follow Ross posts saying the same shit. Rap is entertainment. You think we care if He’s not real. Half the shit rappers rap about isnt real

  • dj BOW

    ROZAY is killing the game right now

  • jaylo

    cant waitttttt 11 days left for the album of the year !!!

  • sexy voice

    980-475-3036

  • J.R

    Hater’s are not needed on here . we on here are great FAN of the boss and we can’t wait for that self made . i’m gonna cop that album for real ..Rozaaaaaaaaa stay winning by far he’s the best ..hands down ..

  • R@ndomAx3

    If every rapper did everything they said that they do, half of them would be dead (probably due to AIDs or gunplay) and the other half in prison.

  • Devil

    Do yall follow Ross posts saying the same shit. Rap is entertainment. You think we care if He

  • ty

    he is corny as fuck. whack ass video for such an epic song. wtf is this bullshit.

  • argh

    horrible.

  • RealMusic

    THIS MAN IS 35 YEARS OLD AND STILL DRESSING UP AND ACTING LIKE A GANGSTA, I USED TO DO THE SAME AFTER WATCHING A MOVIE, BUT I WAS ABOUT 9 OR 10.

  • Citylivin’

    if the G-Unit stans wanna talk shit, let em talk shit…..that shouldn’t bother you….i’m suprised niggas STILL rep G-Unit….whoaaa!….stuck in 2004 ass niggas.

  • @EtiennedeParis

    NICEE!

  • Word

    Lmao Rick Ross really thinks hes a drug dealer. He make decent enough music, but I laugh everytime he says “selling dope off the iphone”. Same niggas who say “I only listen to rappers I can relate to” say they listen to Ross. So you can relate to what exactly?

    BUT, when you speak the truth about Ross, niggas call it hating and condemn you as a G-Unit stan. I like Ross music sometimes. Its kinda elegant, especially MM3 right here. But I dont bump his shit like that.

  • FUCK HATERS IM YOUR KILLER! ROZAY ON THE TOP

    ROZAY killing the game right now HE IS THE NUMBER ONE I THE GAME!! FUCK HATERSS
    MMG AAAAALLLLLLLL DAAAAYYYYYYYY

  • http://scootuhboot.blogspot.com scootuhboot

    @ real music

    Of course he still dresses up like a gangster. That’s what great entertainers do. They play their role to a t. Look at Denzel in training day. He PLAYED a gangster. Everyone knows that did isn’t walking around with a strap.
    Look at Nicki Minaj. That bitch isn’t gay but she taps about it all the time.
    Hell look at Jay-Z. He’s almost a billionaire but he knows when to put on a fitted and sag his jeans a little and he knows when to wear a suit and tie. You dress to your demographic and play to your audience. So he didn’t sell coke.. You do?
    It’s great music and that’s all that matters.

  • FUCK HATERS IM YOUR KILLER! ROZAY ON THE TOP

    ROZAY killing the game right now HE IS THE NUMBER ONE IN THE GAME!! FUCK HATERSS
    MMG AAAAALLLLLLLL DAAAAYYYYYYYY

  • sheikh Jude

    Fuck u all rozay haters…..if u got real shit against d boss, credible shit I mean dis is my digit holler and say Ur mind +234-812-3838664

  • ACTION

    ICE CUBE IS THE GODFATHER OF GANSTARAP AND HE HAVE NEVER BEEN A GANGSTA,
    DR DRE IS THE GODFATHER OF RAP HE HAVE NEVER BEEN A GANSTA, EMINEM IS ONE OF THE BIGGEST RAPSTARS AND NOOOO HE DID NOT KILL HIS WIFE OR ANY OTHER WOMAN,
    BIGGIE NEVER WAS A GANGSTA, HE WENT TO PRIVATE SCHOOLS AND LOVED RAP,
    NAS NEVER WAS A GANGSTA, SNOOP NEVER WAS A GANGSTA AND EVEN IF I LOVE TUPAC HE NEVER WAS A GANGSTA.

    SO IF YOU WANT TO STOP LISTEN TO ROSS BECAUSE HE IS A SO CALLD FAKE, THEN YOU STOP LISTEN TO RAP PERIOD. BECAUSE THE PEPOLE WHO MADE IT BIG NEVER WAS GANGSTAS. IN FACT MOST OF THEM NEVER SPENT A DAY IN JAIL. THEY ARE SIMPLY ENTERTAINERS.

    I MEAN WITH YOUR LOGIC THEN 50 CENT IS FAKE, CAUSE HE IS ACTING LIKE HE IS A KILLA ( in movies) AND HE HAVE NEVER KILLD ANYONE. ROBERT DENIRO IS FAKE CAUSE HE HAVE NEVER BEEN A KILLER OR A MEMBER OF THE MAFIA.

    IT

  • industry info

    yo its the make believe gangster and his group of special ed kids out for a day playing casino in the desert.

    HE WAS FROM A WELL OFF FAMILY…..WENT TO COLLEGE………STUDIED LAW……..HAD NO MONEY PROBLEMS……..WAS A CORRECTIONS OFFICER……..WHERE HE LISTENED TO INMATES TELL STORIES………….AND HE FABRICATED HIS PERSONNA……..TOOK THEM STORIES………..AND A REAL DRUG KINGPINS NAME…………….AND CREATED WHAT WE SEE TODAY……….A WALKING,TALKING…….100 PERCENT FAKE…….A FRAUD….A LIAR……A PHONEY……………..LADIES AND GENTLEMAN I GIVE U……………….WILLIAM ROBERTS.

  • blackghost

    the thing about ross that gets people upset is that he lies for no reason he got his card pull so much times to the point it’s a joke just make good and stop telling lies

  • Ya Boy G

    Ross is entertainment. And any of you that know the correctional system know alot of the corruption/contraband is brought in by officers or they turn a blind eye for a cut. IDC if ross from a middle class home. Idc if he went to college. He built a brand put some good artists on it. Entertainers sell you dreams…how many of ya coke dreams is reality?

  • Converse

    When tip gets out gameover!! dis was tha best track on TD tho 9piece tip kill that also #FREE TIP

  • young lucci

    @mac diesel,@black shady, @cold blood yall niggas need to get out ur mommas house and go c the world! THERES OTHER SHIT TO DO THEN DOWN YOUNG BLACK BROTHAS THATS TRYIN TO BETTER THEY SELVES AND THE PEOPLE AROUND THEM. WE AS RAP FANS AND LOVERS OF HIPHOP DONT NEED PEOPLE LIKE U DESTROYING HIPHOP WIT YOUR FOOLISH THOUGHTS. GET YA MONEY UP FUCK BOYS! NOW GO BEAT YOUR MEAT TO A SLAUGHTER HOUSE POSTER U UNCLE TOMS!

  • Big Willie

    Ross got these niggas looking like power rangers lmao

  • Ujinga Mtupu

    SHUT THA FUCK UP!EVERY DAMN POST??hahaha.haterz.

  • 1

    LMFAO @ the Power Ranger joke lmfao. I admit, this video is kind of funny and so is Ross.

    “Its only entertainment.”–Jay-z

  • Ujinga Mtupu

    Fuck all you internet nerds typing behind ur laptop about ‘he aint a gangsta..oh,he’s a C.O”.wigga shut tha fuck up!!WTF?!mbwa nyinyi!

  • the One

    Learn how to tie a tie, you ignorant fake gangstas!!!

  • branden

    Rozaaaaaaaaaaaaaaaayyyy

  • mac DIESEL

    EHH, IT’S AIGHT!!!! MR. ROBERTS NEEDS TO SWITCH IT UP ONCE IN AWHILE!!!! NIGGA SOUND THE SAME ON EVERY RECORD!!!! SAME SOUNDIN’ FLOW, BEAT, AND SUBJECT MATTER!!!! STOP BEIN’ LAZY FATBOY!!!!

    …..AND I AIN’T SEE YN CORNBREAD IN THE VIDEO!!!! NIGGA MUSTA BEEN THE DRIVER!!!! ‘OL DRIVING MR. ROBERTS AROUND ASS NIGGA!!!! HA!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • ZoomZoomDad-Otis

    like how people are justifying Ross’s way are “entertainment”…50 Cent vs Murder INC was entertainment right? SMH.

  • ACTION

    At ZoomZoomDad-Otis: No but the industry sided with the REAL victim!

  • BalladOfTheBlackGold

    Who the fuck said Pac and BIG were not gangstas ?
    Really ??

  • The GhostOf Osama Bin Laden

    FAKE! PAC AND BIG USE TO FUCK EACH OTHER IN THE ASS HOLE! 2PAC WAR A BALLRINA AND BIG WAS FAT BLACK AND GAY!!

  • blackghost

    realtalkny still deleting post that speaks ill of rick ross something fishy going on

  • James

    Bawse!

  • inluvwitkicks

    so they take a photo shoot & make a wack video…..i dont really see the sm album makin moves

  • devante

    Dope.

  • PHILLY PHILLY

    his bars bcomin predictable.. redundant flow

  • brent

    Its funny how so many haters STILL be bumpin that ross. smh. Either u like him or not. Don’t be a follower.

  • FUCK HATERS IM YOUR KILLER! ROZAY ON THE TOP

    FUCK HATERS ROZAY ON THE TOP. ROZAYYY

  • Jinx

    NY is HARD! says:
    Thursday, May 12 2011 at 11:09 AM EST
    Wowwww!He stays lying!!!Parents never had a good job he says,street scholar he says!GTFOH!!!You motherfuckers buying into this shit is just as fake and a FUCKING lying ass as this FRAUD!!!!And he stays biting BIGGIES UH!!!!Fucking tired of this BULLSHIT music!!!!Stop posting this shit YN you fucking dick riding a FRAUD!!!!

    NIGGA YOU DONT KNOW HIS FAMILY BIIATCH

  • Jinx

    ROZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAY

    ON TOP “shine brighter than them bitches on the other side,
    time to make a blind mother fucker recognize”

  • warm dayz

    I swear ross got the game on lock

  • YOUR pusha

    rozay is a smart dude niggaz understimating him for real, he know what hes doin and hes doin it well