Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP Tracklist

Thank you Rosenberg God! It’s an EP, y’all. In stores June 14.

1.  Welcome 2 Hell
Produced by Havoc

2.  Fastlane
Produced by Supa Dups

3.  The Reunion
Produced by Sid Roams

4.  Above the Law
Produced by Mr. Porter

5. I’m On Everything Feat. Mike Epps
Produced by Mr. Porter

6. A Kiss
Produced by Bangladesh

7. Lighters Feat. Bruno Mars
Produced by Eminem, The SmeeZingtons & Battle Roy

8. Take from Me
Produced by Mr. Porter

9. Loud Noises Feat. Slaughterhouse
Produced by Mr. Porter

Tags:
Rate This:
5
Submit 6 Ratings
217 Comments
  • Chris Puddin

    fuck yeah

  • Belize is g*y, mac weasel’s opinion aint sh*t

    bruno mars ?

  • Later

    The fuck, bad features, but I can’t wait none-the-less!!

  • ZoomZoom

    WHO CARES THERE BOTH WACK ASS GABBAGE RAPPERS!

  • Support good artists

    I’m coppin’ this.

  • Go Getta

    Mr Porter finally getting credit on something. Been years with Shady Records finally gettin his beats off. Heard his music on mixtapes and other artists. Finally

  • Converse

    Flop? why tha fuk is mike da coon on here

  • FLOP

  • Tha Carter IV >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  • Jay-aka-phillyboy

    ready for this

  • NEW LIL WAYNE SINGLE DROPPING TOMORROW

  • dmc

    dope

  • Montalvo

    sick this is going to be epic. Slaughterhouse too

  • Nate J

    Think it will be hot.. Only wish there were more tracks

  • Ashin Kusher

    People are gonna be hating on that Bruno Mars feature but he’s talented, for real. His hit records have given him a super pop image but you need to look past that. Liqour Store Blues ft Damian Marley is one to listen to if you don’t believe me. Other than, features are nothing to discuss. Hoped for a major feature, can’t lie but let’s see what the music is like.

  • eastpointvet

    how can you say its bad features when its only 2 real features i imagine mike epps just talking shit and you havent heard the other 2 lol

  • http://ienjoyvagina.tumblr.com Enjoy Vagina

    sid roams gettin their weight up

  • http://www.hulkshare.com/kruemusic swaggots cant click here (they dont know about REAL HIP HOP)

    WHO CARES THERE BOTH WACK ASS GABBAGE RAPPERS!
    By ZoomZoom on Wednesday, May 25 2011 at 4:33 PM

    ur fucking retarded. this shit will go gold faster than u think shithead.

    platinum in under a month.

    deeper than crap, self made combined years worth of sales wont add up to that.

    u r a minority in hip hop homie….GTFOH

  • ZoomZoomDad-Otis

    Bad Meets Evil Hell> Anything YM has coming out in 2011.

  • Ice Cold

    Eminem & Royce let’s Gooooo Shady!!!

  • Ice Cold

    @zoomzoom-Otis Cosign

  • ZoomZoomDad-Otis

    Shady Records Takeover !

  • Donn

    I want that Bruno Mars track, they can keep everything else…

  • ZoomZoom

    @swaggots cant click here (they dont know about REAL HIP HOP)

    WELL OBVIOUSLY WHEN LITTLE WHITE KIDS LIKE YOU ARE SAVING UP THERE PIZZA POP MONEY FOR A POP CD LMFAO!!! DONT CHANGE THE FACT THEY BOTH SUCK YALL DONT KNOW THAT REAL SPIT

  • Jim Rome

    Shit look weak…

  • Jay-aka-phillyboy

    LETS DO THIS….SHADY!!!

  • Black Shady

    How yall people say FLOP? Em is allergic to this word….never ever flopped. HA!!! haters gon hate
    Even RE-UP went plat with ONE single. WINNING

    This EP gonna be fire!!! SHADY 2011 PAUL WADDUP!!!!!!!!!!!!

  • mac DIESEL

    MONEY IN THE BANK FOR MR. PORTER!!!! CA-CHING!!!! CURIOUS ABOUT THAT HAVOC BEAT!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Post no billz

    this shit looks dope.. i wonder how much the retail price is gonna be.. why are people hating on songs they havent heard yet..

  • MacAttack

    http://www.stereoboard.com/content/view/165645/9 -Eminem playing ireland August 24th

  • Able Danger

    ALL KILLA, NO FILLA!

  • http://rapradar.com MANNY

    SOME PEOPLE NEED TO UNDERSTAND THATS ITS AN EP…. AN EP IS NOT MEANT TO SELL MILLIONS… AND AN EP IS NOT A FULL ALBUM…….

  • Pingback: Eminem & Royce Da 5’9 (Bad Meets Evil) – Hell The Sequel EP [Tracklist] | DDotOmen: The DMV's Front Office

  • Empress Lia

    10 years to late. How many beats Mr Porter steal this time.

  • Belize is g*y, mac weasel’s opinion aint sh*t

    carter 4 >>>>>

    i’ll download this though

  • killa

    9 tracks and it is called a LP. WACK.

    Mr Porter producing 4 tracks… he got rewarded for his day one friendship wit em cos seriosly dude is a lame producer.

  • Pingback: Hell: The Sequel Tracklist « Drop That Joint

  • Pingback: The Young Kingz Daily 2.0 » Blog Archive » Bad Meets Evil: Hell (The Sequel) EP [Tracklist]

  • Chad

    lmfao bruno mars hes garbage

  • http://swedishbeatmafia.com Swedish Beat Mafia

    Lookin forward to this so fucking much… god damn it!

  • Pingback: Rap-Up.com || Tracklisting: Bad Meets Evil (Eminem x Royce da 5’9″) – ‘Hell: The Sequel’

  • http://www.theincrediblecreation.com @milly_esquire promo!

    YN got it! lol [plugs] http://twitter.com/milly_esquire

  • Pingback: Crack of Dawn » [Coming Soon...] Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP (Artwork & Tracklist)

  • I’m Stan

    @killa

    It’s an EP

  • Pingback: Eminem & Royce Da 5’9″- ‘Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP’ Tracklist + Production Credits « 57thAve

  • http://www.cloutonline.com j. anaya @ clout magazine

    they really dont have the same dynamic they had on the original 3 bad meets evil tracks, now it just seems like they re rapping as hard as they can. ……..*kanye shrug*

  • NC

    can’ttttttttttttttttt wait (bart scott voice)

  • matthew

    I wasn’t expecting much… Till I heard FAST LANE. That track fucking bangs.

  • fuk waka

    lets do this muthafuckazzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • CapricornReligion aka My comment was on “Rapfix”

    Idk….

    Lets see what Mike Epps is going to do… I cant judge a Movie by just looking at the Trailer

    I cant wait for this. I already know its going to get Compared to “Watch the Throne’…

    But thats Two completely different Styles…..

    Em….. Its showtime. No Wayne, Jay, or T.I. on a Track with you. You dealing with Your only Challenge on a Lyrical side. I cant wait to hear it

  • Pingback: News: Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP Tracklist

  • Pingback: Eminem & Royce Da 5’9″ – Hell: The Sequel (Tracklist) | UnderGround Charisma

  • Pingback: Tracklist: Royce Da 5’9 & Eminem – “Bad Meets Evil” EP | KarenCivil.com

  • YGSR

    living proof and echo are bonus tracks just read it on twitter royce said it himself

    TheRealRoyce59 TheGUCC
    Bonus trax RT @YoungIce_MGK @Eminem BAD MEETS EVIL TRACKLIST LOOKS PRETTY DOPE BUT YALL SHOULD OF KEPT “ECHO” AND LIVING PROOF ON IT! smh

  • Jay-aka-phillyboy

    ECHO” AND LIVING PROOF ON IT! will be bonus tracks….

  • Word

    This shit gonna be sick

  • YM

    No Alchemist… yeah we knew… but why? That would be fucking classici!!

  • Fash Guru

    this thing going to do numbers…can’t wait!!..haha..They already sending out test models of iPad 2..but ONLY if you live in United States..i got 2..sent 1 to my mom house & 1 to my dorm..lol http://goo.gl/P8NE8

  • shit

    i buy it because eminem is on it!!!

  • Van

    Would have liked to see classic producers. Still dope. No Dre? No Preme? Bruno Mars? Really? Ok.

  • ralph

    Damn no DJ Khalil…..

  • Pingback: Eminem And Royce Da 5’9″ To Drop Bad Meets Evil EP!!!! « Food For Your MindGrapes

  • TheGorilla30

    DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE!!!

    WAIT?!? WHOS MIKE EPPS

  • Donn

    If Echo is on the EP then i’ll take that track too.

    Echo and the Bruno Mars track

  • Pingback: Eminem & Royce Da 59 – Hell: The Sequel (Tracklist) | Xclusives Zone

  • http://www.youtube.com/EricTolle20 lethal poet

    Shady Record’s PERIOD. Check Me out http://www.youtube.com/EricTolle20 .. Can’t wait for this ep.

  • M Gar

    All you lames talkin shit about Mr. Porter need to check yourselves and then go revisit some production credits I bet he produced your favorite track off your favorite album. Y’all forget that he’s from detroit and his shit got them soul joints like black milk and apollo brown

  • Chris Searl

    Super upset Black Milk didnt get on this project, That’s a hip hop dream of mine, im a big black milk fan

  • Pingback: Nah Right » Eminem & Royce Da 5’9 (Bad Meets Evil) – Hell: The Sequel (Tracklist)

  • Monk

    dislike for bruno it would be better if d12 was on

    D12

  • Lyrykal

    All i want is track 9

  • Michael

    Only 9 songs? oh well

  • drew who

    this is only an EP bruddas, wait for the LP yo

  • kungfuhailie

    how can you say mr porter is lame?
    and its an EP but lame lil wayne fans wouldnt know music terms

  • http://www.mgmart.blogspot.com/ Marianna Mills

    Hello Marshall,
    I would like to write to you something private, please can you send me your email address I can write to you. Thank you so much!
    Marianna Mills

    PS: I was listen to your song only the first time two days ago: NOT AFRAID and It’s made me think of something and I would like to share it with you.

  • http://shady-assassin.tumblr.com Shady-Assassin

    This project has been in the waiting far too long. Now that their beef has been finished and they are reconciled, it’s done. I can’t fucking wait.

    Fuck Young Money!

    This shit is gonna be selling faster than anything. We have all been waiting too fucking long.

  • John Doe

    LMAO IF U THINK THIS WILL GO PLAT IN A MONTH U GOT SOME BAD WEED LOOOLLL!!!!!!!! 10,000 1ST WEEK LOL!!!!!

  • Pingback: Bad Meets Evil: Hell (The Sequel) EP [Tracklist] | YourBeatShop.com

  • http://none ;D

    @zoomzoom fuck you and gtfo

  • solo

    sounds like some cats are mad that the best rapper is a white boy! This LP will be nice!

  • Toya

    The title “I’m On Everything” made me laugh because there are some artists that are on practically every song.

    I am so looking forward to this EP. Well, this and Slaughterhouse’s LP.

  • Nickel

    How can Em be garbage?

  • D.I.

    @… says:
    is wayne’s single seriously dropping tomorrow? We’ve been hearing about it for weeks now. Where did you hear it that?

  • Helly Heyhey

    Dont over work your self, looks emmence though, great job

  • Pingback: Royce Da 5’9 & Eminem – Bad Meets Evil EP Tracklist : KillerHipHop.com

  • BalladOfTheBlackGold

    I need a Re-Up 2 after this.

  • lovely

    SO DOPE!

  • http://www.rapstyle.fr nonfixion

    WEAK TRACKLIST…
    Fuck Em & his slave

  • divinelychaotic

    Epic…. can’t wait

  • madmomma

    yay!

  • Belize

    Bruno Mars? Another gay ass corny pop radio bubblegum song? Gay. So much for real rap.
    And wack ass producers, again, except for Kon Artis.
    Supremely disappointing.
    RIP RAP

  • gvg

    not buying this.seems ehh..i rather use my money to buy the new Tech N9ne album

  • monica

    what? bruno mars? :’) i can’t wait though! need to buy new album:3 i love eminem. never even heard of royce da 5’9 but if he’s working with eminem he must be cool ;D

  • get bucks

    ya’ll niggaz is crazy. this shit doin’ @least 250k first week if not more. it’s eminem. stop h8tin.

  • kendabeatmaker

    THANK YOU VERY MUCH SHADY RECORDS!!!

  • Word

    Lol at anything with Eminems name on it doing 10k. Yeah right, thats a haters dream though. For Em to flop. Yeah okay. This shit, with a non pop song and Royce on it, WILL do 200k or above. Even if it doesnt, it aint flopping. Plus its a EP anyway, I bet it becomes the best selling EP period, just becuase its Eminem. If it does less than 100k, shoot me. Thats just real talk, no tryna stan or nuffin. Cant fight facts

  • Pingback: MissInfo.tv » Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP (Tracklisting)

  • Elie

    Don’t know what to make of this tracklist,seems like Em just wants to enjoy a verbal competition other than that its success doesn’t lessen Em’s legacy as for Royce its just going on a ride on Em’s command.

  • powww

    lmfaooooooooooooooooooooo!!! bruno mars?? wtf!!!

  • RECOVERED

    looks fuckin dope. cant wait!!

  • Tru Talk

    im gonna buy this BUT….. no Cashis? no Yelawolf? no 50? no Banks? yes to Bruno Mars??????? Now thats kinda weak

  • Tru Talk

    and they should of thrown Echo on there mixed and mastered… that song is dope and it would be nice to have 10 -12 songs instead of 9….. r they to lazy to record one or two more songs and just master Echo??? a lil disapointed but wateava ima buy it cause ik it’ll be dope, except for that Bruno Mars bullshit

  • tohottie26

    this looks super legit, i know every track iz guna killl, can’t wait!!!!

  • iamhiphop

    cant wait, anyone know when this is suppose to drop? oh nd fuck tha haters

  • http://www.myspace.com/blazethenightmare Gabriel Blaze

    Fuck yes! Can’t wait for that SH track!!!!! SHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Pingback: BBR2010 – Fresh for a new Decade » » Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP (Tracklisting)

  • Austin Rentz

    Hey man as a huge fan think u can send me a lil bit of demo?

  • Bin Laden Gone, That Nigga Dead

    @ Belize

    go back to fuckin yo moms sister

  • chea

    @brunomarsgarbage?
    you should’ve stayed in your mom;s ass but you came out so am sure u got some shitty earlobes!!.he ain’t garbage not even close do your research.
    chad?hahaha kill youself but cut your ears off first

  • http://www.youtube/com/jhuntdaprodigy JHP

    Slaughterhouse are dope, and Mike Epps is probably just gonna talk on the intro. So your basically saying this whole EP is gonna be a flop because Bruno Mars (Who is actually talented btw) is on one song? SMH, stop judging music you haven’t even heard. The only song we’ve heard is “Fast Lane” and that was dope, so STFU

  • TheRock

    The Rock says this, TruTalk know your role and shut your damn mouth! The Rock will tell you this, if you done a bit research you will know Echo & Living Proof are bonus songs on the EP but the Rock knows your a jabroni crys like a bitch “waaah waaah why didnt he do a song with 50 why didnt he do a song with Cashis why cant I get pussy” Bruno Mars has sold more albums then Yela, Cashis & Banks put together so shut your mouth before the Rock knocks your teeth so far down your throat youll have to stick your toothbrush up your ass to brush your teeth

    If yaa smelllllllalalalala WHAT THE ROCK… IS… COOKING

  • ak

    Sick! :)

  • Pingback: Eminem x Royce Da 5’9 (Bad Meets Evil) – Hell: The Sequel (Tracklist) | DopeNativeBoy |

  • JJ

    How come 90% of the comments here are hating? Yall do realize that even if they got bruno mars on the track, he’ll only be on the hook and if Em is with Royce he’s never gonna go pop.

    Seriously though FUCK HATERS! See you in Hell!

  • TC

    Kind of wished they would have made it 12 tracks instead of 9, oh well

  • Hugh

    This will be the best album of the year.
    Kills Watch the Throne!

  • Pingback: » Bad Meets Evil – Hell: The Sequel EP (Artwork & Track List) The Trill Network

  • Chad

    @chea

    i meant to say i aint a fan but i couldnt delete it and i didnt wanna correct it

  • http://www.headphoneshardware.com/ Headphones Hardware

    tracklisting looks good

  • Pingback: Eminem & Royce Da 5’9 (Bad Meets Evil) – Hell: The Sequel (Tracklist) |

  • Nick

    You do realize this is a tracklist?You know that saying..dont judge a book by it’s cover? LOL
    Besides..its an EP that wasn’t even planned to get out…i wouldn’t get so hyped about it..just 2 dope rappers having fun on some dope beats.Mr Porter>>>>>>>>>>>>>

  • BLAKE

    Damn cannot wait for this. Definitely buying this and All 6′s and 7′s when it comes out the week before.

  • Fact remains u suckZoomZoom

    All u haters of Em if u lazy to read the lyrics(if u have hearing problem) c the awards he has won and shut the fuck up… especially u ZoomZoom…

  • Pingback: Article: Eminem & Royce Da 59 – Bad Meets Evil Tracklist | RapRelapse

  • http://rapradar.com/2011/01/20/new-music-t-i-follow-your-dreams/ che el pibe

    i cant wait to cop this shit…the features r throwing me off a lil but they did also in recovery n that was a classic

  • comptonkilla

    WHAT THE FUCK??? THAT FAGGOT BRUNO MARS??? FUCK YOU EMINEM. I THOUGHT YOU WERE DONE WITH THAT POP SHIT. ANOTHER RECOVERY COMING UP.

  • boss

    battleroy getts alll the cred for the bruno and em song he made it dope, he needs to get more credit for his producing

  • BAD MET EVIL AND THEN THEY BOTH WENT POP

    BRUNO MARS IS A POP FAGGOT!!

    THIS SHIT WILL FLOP!!

  • arjun

    like Hell am ready

  • TiM

    HELL YEAH!!!
    can’t wait.
    Hell the Sequel >>>>>> C4

  • UMAR

    GREAT!
    gonna be EPIC

  • Mcmo

    What about living proof and echo?
    “I eat rappers, with the rhyme, consum ‘em,”

  • jj88

    Lil Wayne is garbage. Em and Royce shit on him any day of the week.

  • http://twavis.com MrWhite340

    Hey… look at a bunch of idiots trying to judge an EP by the tracklist… and then complaining that the EP (EP, not LP) only has 9 songs. NO SHIT! Maybe if you had a clue you wouldn’t have been disappointed at the number of songs because they never mislead anybody by saying it would be an LP. It has been an EP ever since it was announced. Honestly, I thought it would be fewer songs than this so I am pretty excited.

  • johnny who

    WHY PEOPLE HATE ON EM WHEN HE FEATURES THE LIKE OF BRUNO MARS?….THE GUY IS DOPE AND IM BUYING IT SO FUCK THE FUCK OF…by the way just heard( lil Wayne ft gudda gudda-its young money) track ,ya’ll need 2 hear it lame and y;all call slim’s music whack?…shame on u,whacko’s

  • cannibal

    can’t wait to hear this….

  • obie trice

    heard da tracks yesterday.
    1 word

    sick!!!!!!!!

    You gonna love this one.

  • ….

    u guys (especially Go Getta) do know Mr Porter is in D12, AKA Kon Artist, right?

  • West Coast

    no dre beats

  • http://www.facebook.com/itsyoungmic Young Mic

    finally some MUSIC coming out cause the rest of the trash thats out these days i cant even call music

  • Firepower

    Mixed and Mastered versions of Echo and Living Proof will be bonus trax.
    Royce said at his twitter

  • Pingback: Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP (Tracklisting) » Grubbyhub Blog - Get Your Latest Info Here!

  • JJ

    A regular Kanye West ALBUM has 12 tracks including skits and medleys and shit! I dont see nobody complaining about the number of songs then! SO WHY NOW? THIS IS A FUCKIN EP! FUCK HATERS!

  • Mickey D

    New to hip hop genre but wnt to learn all I can. Haven’t been disappointed by Mr Mathers yet. Can’t wait for new EP.

  • at

    Damn they should’ve mixed n mastered Echo and Living Proof n put them on there. That’d be a treat for real fans.

  • tony

    wow fuckheads over here..seriously…this is the best album for ’11..dont cry

  • aunick

    simply can’t wait!

  • mzo

    Cnt wait 2 hear ths sht

  • John

    WACK! TO LAZY TO MAKE A FULL LP SO THEY TRICK YOU SHEEP IN BUYING IT! LMAO!

  • FAst LAne

    why the hell bruno mars??????????? he’s GAYY for SURE!!

  • NextEpisode

    A fan of hiphop? Yes.
    Excited about this EP? Yes.

    Let’s hope it lives up to the hype.

  • excuse-the-facts

    haters will hate.. obviously you havent heard Fast Lane yet..
    actually you people that hatin probably dont even understand good lyrics.. the metaphors went right over your heads.. its alright.. ill be puttin my 10 bucks in for great music.. its about time some more good stuff comes out. not gonna lie its been great not hearing wayne on the radio in a while.. ahhh :)

    GO SHADY Records

  • mike

    I AM SICK OF HEARING PPL TALK ABOUT LIL WAYNE!!!! jus been waiting awhile to hear sum new em sence i saw his concert in detriot in 2010!!!

  • guhijhghj

    Later says:
    Wednesday, May 25 2011 at 4:33 PM EST

    The fuck, bad features, but I can’t wait none-the-less!!

    bad features? how is slaughterhouse a bad feature? die faggot

  • http://twitter.com/loch121 loch121

    @zoom zoom Shut the fuck up pussy.This shit look great.Detroit

  • freshboigym

    I don’t understand this dumb ass haters.. Your best rapper can’t Even stand em. He murdered them all on their on track.
    They ain’t even heard the EP and they already hating. Its just a EP not an album. Get a life jor
    Can’t wait to hear it…. I trust eminem, he has never gone wacky.

  • shady08

    Shady!

  • Rukash

    FUCK LIL WAYNE!!!This is the real shit!

  • http://www.myspace.com/blazethenightmare Gabriel Blaze

    Hope at least one track from this leaks to hold us off. Hopefully the SH one!

  • Pingback: Top Posts — WordPress.com

  • Mickey D

    OK….let’s see…
    Marshall Mathers LP fastest selling solo album in U.S.history….check
    First artist to win best rap album for 3 consecutive LP’s….check
    11 Grammys in his career so far….check
    Oscar for best original song which was also the longest running hip hop single…..check
    sold 80 million albums world wide (to date)…..check
    ranked in VH1′s top 100 greatest artists of all time…check
    same with Rolling Stone Magazine’s top 100…check
    named Artist of the Decade in 2009 by Billboard Mag…..check
    Ranked 7th biggest music icon (that’s right ICON) by MTV….check
    Wait a minute…am I losing you? Overall 197 awards… Now guess who…here’s a clue….
    Could someone please bring Mr.Mathers his Oscar please? We need to shut some of these people up. “Time to bring the place alive”

  • Pmoney

    ZoomZoom-

    You obviously have no idea about rap music and who is good or not… Garbage? Look in the mirrow… Both of them could spit on you with one lyric!! Get over yourself!

  • Jaceson

    I love how people on here say “looks weak” lmao like how does music “look weak”? Music is not a visual u dumb fucks you listen to it with ur ears, you dont watch it with your eyes.

    Anyways, stupid white kids lmao. What so your black andyou think rap music is black music? Yea maybe to an extent but face white people started rap. Beastie Boys and now a white boy has sold more records than any other artist besides MJ. First artist to ever sell 2 diamond LP’s. I mean come the fuck on. If you say stupid white kids then thats racist i think i will stoop to ur level and say this.

    Maybe black people are mainly poor and cannot afford to buy a CD so they stick to mixtapes $5 a pop. Yea thats right bitch! lol

    Anyways, go shady, gonna be a shady ass summer. That “Fast Lane” record was off the chain. Em goes hard and Royce tears it up like he has always done!

  • BROO

    em bruno and royce r gunna kill da radion u know they had 2 do 1 radio track at least stop bitchin…gunna b a crazy ep watch haters

  • AJ

    Wow, Yellawolf ain’t make the cut? Not that he’s all that dope, but I thought that would atleast keep him afloat promo-wise.

  • ok..

    daaamnn these fuckin fags are gonna be mad when Em and Royce sell more of this EP than their favorite rapper did his actual album lmao. and to the fag sayin that they’re both trash and we dont know shit about “real spit”.. gtfo, slaughterhouse and Em is about the only ones left in that category buddy. everyone else is just tryna make a hit single, fuck outta here smh

  • Pingback: Bad Meets Evil (Eminem & Royce da 5’9”) – Hell: The Sequel [Cover + Tracklist] | PlayMuzikk - Muzikk To Play!!

  • Pingback: Bad Meets Evil Hell: The Sequel EP (Tracklist)

  • Pingback: Rap Radar :: New Music: Bad Meets Evil “I’m On Everything”

  • simple

    C4>>>>>

  • Pingback: New Music: Bad Meets Evil “I’m On Everything” | Hip hop music

  • Pingback: New Music: Bad Meets Evil “I’m On Everything” | AllureVision

  • PhonesOn

    Not ONE eminem cd ever fuckin FLOPPED nigga, this ain’t gunna be an exception. Half of you Gucci and Wayne faggots never even supported their albums but downloaded The Carters 1-3 or whatever TF Gucci mane got out. And You call yourself fans?? THE FUCK outta here. It’s gunna be your fault when SLAUGHTERHOUSE takes the throne and your friends make YOU buy the shit.

  • Benjamin

    Keep going what you do.
    You’re the best ever.
    Your song are so real, a huge dark side and enormous hope in your song.!
    Love em best rap of the world

  • http://b1-gdr.webnode.com.br b1gdr
  • Jason Arty

    No living Proof? No Echo? No Writers Block? wtf?

  • JML1203

    this is gonna be epic can’t wait till the 14 oh yeah

  • nome

    I’ve listened to the album its dope, Eminem and Royce destroy tracks..
    I honestly think Kanye and Jay-Z can’t do better than Eminem and Royce
    Like what kind fucking song is H.A.M. honestly Jay-Z and Kanye don’t make chemistry

  • Da-trigga

    I’m on everything is one of the best tracks i have heard in months.. just how i like my music..bangin’

  • Esther

    WE DON’T CARE ABOUT LIL WAYNE! BECAUSE HE SUCKS! EM IS MORE BETTER THEN HIM!

  • JT
  • Pragmaticrvm

    All you idiots that ride little wayne’s untalented since the first carter pop fucking garbage and say that this is a pop album are fucking morons! If you’d listen to any track that’s been released from this its way harder than any young money pussy ass pop shit!

  • kristinamariex3

    @ZoomZoom one i def disagreee with you & two if you dont like then why sit on the computer and write about it. you have one productive life i can tell you that.

  • http://uh.. Liz

    YES!!! Finally a new album. I wanna get it but why is Bruno Mars in a song??

  • iris

    i <3 eminem:)

  • http://eafgqwe.com Petey

    lil wayne is overrated garbage, this is gonna be ridiculous. wish it was longer tho

  • Pingback: Eminem And Royce Da 5’9″ To Drop Bad Meets Evil EP!!!! « Food For Your MindGrapes

  • Spenc

    Hahah i only listened to to racks on YouTube couldnt help my self and even though em isn’t bringing that amazingly entertaining slim shady people don’t realize that these to mcs have made one of the illest flow/lyrical/technique based albums ever no joke eminem second verse in fast lane is one of the best songs technique based tracks ever

  • aps

    yo i just listened to the whole album…em is a lyrical genius! royce is real nice in it too though and dont get pissed about the bruno track..at first the chorous is a little soft but once em comes in he always makes a heartfelt verse and royce counters with a great verse of his own…a definate buy this is eminem at his ABSOLUTE BEST!!!

  • josboogie

    wow, got a lot of herb ass haters commenting here…em and royce are on point w/ the bars and mr.porter been making dope beats, GTFOH w/ all that other shit talking nonsense

  • KaTiE

    echo and living proof are the bonus tracks

  • Big Jerz

    Yo I love to see all the haters on this saying flop and how Em and Royce are wck and how the Carter 4 is gonna be the shit and Bruno Mars this Bruno Mars that. Look, remember Recovery and how everyone was like “Pink?, Rhianna? WTF?” and look at those tracks both of them were fire I’ll tell yall right now I heard Lighters and its fuckin dope. Em and Royce together is a fuckin powerhouse duo like Daz and Kurrupt or Red and Meth this shit even if its just an EP its gonna sell like nobodies business, though probably won’t sell as good as the Carter 4 strictly because its an EP and YM is the in thing at the moment but, its gonna go Platinum quicker than the haters can re-write their comments so fuck ya’ll haters stop listening to Rick Ross and listen to some actual hip-hop

  • http://ss rrrrrr

    I like

  • Rock

    fuck all the u haters Em resurrects Royce from outta nowhere and of coarse Mr. Mathers kills it. So far every song I’ve heard on this CD is murder!!!!!!!

  • Rock

    Fuck u haters em resurrected Royces career outta nowhere for another go around, of coarse Mr. Mathers kills it like really murders every track, and Royce does his thing times ten on these tracks!!!! so again fuck u haters every track I’ve heard is an instant classic

  • Killer

    @Zoom Zoom you fucking moronic piece of shit of faggot. Eminem is the best rapper in the world. This album is fucking amazing. I already bought it and it’s fucking awesome.

  • http://15 antikiller

    where can I download the album?

  • pcballa4209

    bad features? bruno mars killed the hook on “lighters”, mike epps is just a recording from his stand-up routine as the hook on “im on everything” and slaughterhouse is dope

  • http://www.rapradar.com Matthew

    THIS ALBUM IS AWESOME….SHADY TILL I DIE’

  • http://jay.com justin jay beatz garrett

    YEah Best 2 Rappers Ever….Lil Wayne Aint Got Nothin On Eminem

  • Mister Loud

    Why Isnt Yelawolf in this album i thought Em Signed him??

  • me

    ZOOMZOOM is a fucking idiot and wayne has sucked for 3 years. grow up douche

  • Hazel

    This album was the shit, Em always goes hard, & that’s the end of it. Lil Waynes TRASH, this fucking generation don’t know shit bout music, don’t believe me listen to Em’s ‘Syllables’.

  • EminemsBiggestFan

    That Take From Me track is dope asf. The dopest on the EP. & 9. I’m in love with the song.

  • http://Rapradar Fortune

    Wow thank you for the tracklist keep supprting bad meets evil

  • Eminem 4 Life

    Woo Hoo new album. FUCk YEAH EMINEM

  • http://Arnoldnozenpicker Jonmixtapes

    What’s up I was listening to the Internet radio pandora and a song came up from bad meets evil I have the cd but I never herd this song before it’s called “echo” and it’s subpost to be on this album? Is there a 3rd one?

  • nino

    Garbage rappers????? Dude go listen to your lil wayne and rick ross!!!! EMINEM 80 million world wide hater,go drink some more hateraide!!!! Ok album,eminem did it for royce,he has already conquered the game,better than 90 percent of rappers out there lol,all I’m gonna say is what other rapper won an OSCAR?????? Yea so shut the fuck up

  • zews

    hu enjoys em n royce,slach d dice pple n watch em spit d lines

  • Andrew R.

    I love this shit!!! The best rapper alive is back in full affect!!! Now, lets drop 10more cd’s Em!! Your fans are waiting!!

  • lil’ moe

    this album is epic but its not as gd as eminem’s classic albums like the eminem show and the marshal mathers. but lil’ wayne can suck his fuckin’ cock cause this album is fuckin’ tight !! FAST LANE ROCKS !!!!

  • christian

    this is the fuckin kind of rap we need

  • christian

    welcome to hell and take from me go to be the sickest tracks on life

  • http://beats4artist.com Buy Beats|Rap Beats|Beats For Sale|Free Beat

    You could certainly see your expertise within the paintings you write. The world hopes for even more passionate writers such as you who aren’t afraid to mention how they believe. All the time go after your heart.

  • Pingback: Eminem & Royce Da 5’9 (Bad Meets Evil) – Hell: The Sequel [Tracklist] | iStandardProducers.com

  • edro 313

    FUCK YOU ZOOM ZOOM

  • Diz

    ZoomZoom you’re a fuckin faggot, kill yourself. your opinion is as worthless as me commented this 2 years later. i still hope you’re dead by now cocksucker.