43 Comments
  • http://YourTypeOfThing.com YTOT

    Too Bad Their Album Flopped LOL

    Ricky didn’t win the beef with g-unit he just survived

  • Bawse

    they went in! Meek Mill is that bul. that Wizards jersey is sick too…and I’m gonna need Ross to keep his shirt on at all times. other than that unnecessary Ricky boob, bangin performance

  • i

    Mehn @YTOT STFU, compare this album to anything any member of G-Unit has dropped in the past 6 years, whether Rozay sells or not, he is still dropping bangers and lets be honest lady gaga is taking the charts hostage until B comes to dethrone her.

  • kush bezo

    how did it flop?

    gettin money is flop?

    lol

  • GB

    @ YTOT…the albums been out for 2 days, it hasnt had time to flop.

    and LMAO at G-Unit, they aint been relevant since like ’03

  • John Macabee

    “The album Self Made in stores now”

    Somewhere Dame Dash is screaming about how corny that sounded.

  • ro5koe

    wether u like it or not MMG taken over. g units a thing of the past. wale is that dude. and meek mill is jus a problem/

  • Jr5

    He was really feeling himself at the end with unzippin that shit…smh

  • kush bezo

    big niggas runnin shit

  • kush bezo

    the performance was fire and so is the album i got my copy

    TUPAC BACK

  • BK James

    Do we really need footage of every performance MMG crew does? Soon we be seeing posts alerting us of Rozay buffet spottings.

  • Downgraded To Human

    all this promo and album floping loool deathblow

  • texas

    50,000 projected first week sales on a major sounds like a flop to me. i guess ricky gonna have to be going back to giving gunplay full cavity searches

  • Yung Silv

    at this time 50k aint a flop especially for warner who rushes to get products out & didn’t get the hottest music out now (most of this album) on the radio

  • http://youtube.com/mickswaggger Ol Durrrty Bastid

    Any album with a track called “Tupac Back” doesnt deserve to be purchased, or even illegally downloaded. That shit is a fucking disgrace.

    You know damn well Tupac would have smacked the shit outta “Ross” for using his name like that.

    And I’m not a g unit fan either. Who the fuck still listens to them? Last I heard Tony Yayo made a song with Lil B and 50 cent made a video with that midget kid.

  • I FEEL SORRY FOR YOU MOTHA!!

    MAYYYYYYYFLLLOOOPPP MMMMMUSSSIICCC! OFF THE STRENGTH OF ROSS AND WALE THIS SHIT SHOULDVE SOLD WAY MORE THEN 50K. RUSH OR NOT WITH ALL THE PROMO ONLINE IVE SEEN FROM ROSSRADAR AND WORLDSTAR THEY SHOULD AT LEAST SOLD 100K……..LAUCE

  • JEW PAC BACK

    WALE IS ONE OF THE NICEST DUDES OUT. MEEK MILL IS A STAR. ROZAY IS JUS ROZAY. STOP HATEN THESE NIGGAS IS NICE

  • YeBoy

    at the end of the day it doesn’t matter. william is a joke and always will be. he has no respect and never will have. everything that comes outta his mouth is a lie.time to grow up fat boy your 35 not 14.

  • Dujay

    rozay loves gettin that belly out

  • T.O.S

    MAYYYYYYYFLLLOOOPPP MMMMMUSSSIICCC

  • industry info

    YO I GOTTA LAUGH…………………….50 THOUSAND ON WARNER BROS RECORDS……ROSS DID 150 PLUS 1ST WEEK WITH HIS LAST TWO ALBUMS ON DEF JAM……………WALE 25 THOUSAND 1ST WEEK AND COMPLAINED HE DIDNT GET PROMOTED RIGHT……………..PILL-WACK-NEXT………

    IMMA SAVE MY LAST WORDS FOR MEEK”SPECIAL ED KID” MILL WHO WAS QUOTED AS SAYING HE HAD THE WHOLE OF PHILLY BEHIND HIM…….HAD A MASSIVE BUZZ IN THE CITY……….AND WAIT FOR IT……ACTUAL QUOTE FROM HIM” ME AND WALE BRING AT LEAST 50-100 THOUSAND SALES TO THE GROUP ALONE” NO JOKE………….AND THIS ONE”THE WHOLE OF PHILLY GONNA BUY THIS COZ ITS MY FIRST REAL PROJECT….THEY BEEN WAITING SO LONG”………………………………………………………………………..I TELL U NO LIES………………….WHAT A CLOWN.

    LYOR COHEN…..I KNOW TAKING ROSS AND THIS PROJECT ON WAS A PERSONAL FAVOUR TO JAY Z…………TO COMBAT 50’S MOVES…………………..BUT IT DOESNT MAKE BUSINESS SENSE……….THESE CLOWNS WANT SOLO PROJECTS ASWELL LYOR…………………………C’MON SON…………………………………TRY AND GET 50 AND BANKS…….AND LET 50 SIGN SOME NEW NIGGAS………………………

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    damn, indeed the live set was dope! TUPAC back indeed…. ring that name out! indeed

  • ty

    self made is banging MMG making the dopest music.haters don’t be mad your favourite rapper can’t get a release date.otherwise shut the fuck up

  • HAHAHA

    MAYYYYYYYFLLLOOOPPP MMMMUSSSIICCC

  • Kwamé

    BAAAWSE!!

  • daiurs dar

    what are yall talikng it flopped this just proves how dumb ross haters are how do you know it flopped when it just came out like 2days ago thats less then half a week lmao get a life yall want him to fail so bad but hes not

  • Donn

    At this point nothing you haters say will change the fact Ross is winning so TYPE LOUDER your only makin yourself look sad

  • 305

    industry info always speaks the truth, and the truth hurts.

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBug @YoungYela

    Wale brought throwbacks back! Ha!

  • NY is HARD!

    mmg is trash, so eat a fat dick!Wale is garbage and Meek Mill really spits nonsense!You can suck all their dicks all you want by saying they make bangers but,if nobody buys the album they go back to where they came from.Labels drop artists real easy nowadays!And as far as the charts go,thats GaGa and B until SHADY drops again!!!!Thats facts haters!Check soundscan,Em is that dude!SHADY runs this shit!Thought you fucking HATERS knew!!!!FUCK this wack crew and BULLSHIT label!!!!WHAT????!!!!!!!!!!!

  • b

    2.50. My god. Great fucking song.

  • http://www.twitter.com/DJBigBeats Alex

    It may flop but if it does, people are missing out on a banging album

  • industry info

    TO BE HONEST I’M EXPECTING MORE SALES NOW BECAUSE THEY’LL BE A SPECIAL “BUMP UP” IN SALES LIKE DIDDYS LAST TRAIN TO PARIS HAD “COUGH”…………….TO SAVE THE PROJECT…………………………………………..

    PROLLY ABOUT 20 THOUSAND DIDDY??? WOULDNT U THINK??????????

    DIDDY/ROSS……….ROSS/DIDDY…………SAME PEOPLE REALLY NOW………………..HA HA.

  • Whowantwhat

    Same wack niggas with the same corny comments!

  • Pingback: Video: MMG and Travis Barker On Jimmy Kimmel Live! |

  • CatDaddy

    them niggas going hard with promo for this album..hopefully it does some numbers..say what you want ROSS deserves it…
    ….my girl & I going on vacation…air line gave away $1000 Gift card for anywhere in world..just for giving them our emails..lol..im puttin the fam on it.. http://is.gd/Tkrct0

  • Converse

    Dope performace havent heard tha album might as well support hiphop

  • realtalk1

    DAAAAAMN HOW MUCH IS 50 CENT PAYING YALL FOR BLOGGING?????? 50 CENTS LAST ALBUM WENT DOUBLE WOOD!!!! IT SOLD 150K COPIES!!!!! SELF MADE JUST CAME OUT 2 DAYS AGO SOOO IF IT DID SELL 50K SOO FAR THATS GOOOD!!!! WAIT TILL NEXT WEEK BEFORE YOU CAN SAY ITS A FLOP YOU HATERS!!!!! MAD CAUSE ROZAY IS ON JIMMY KEMMEL LIVE AND 50 CENT IS STRUGGLING TO PUT OUT A SINGLE!!!

  • industry info

    hits daily double projected sales for THE WEEK!!!!!!!!!!!!!!!!! could be less……..they usually spot on………………………..UNLESS ITS LAST TRAIN TO PARIS…………………………………..LETS ALL JOIN HANDS AND SAY TO DIDDY……….CAN MMG GROUP SELF MADE HAVE A MUTHAFUCKING”BUMP UP”…………………………….20 THOUSAND PLEASE JUST LIKE LAST TRAIN TO PARIS……………………………………………….ROSS/DIDDY………DIDDY/ROSS……….RODDY… WHOEVER………………………..WE NEED A BUMP UP ON THIS PROJECT………………

    WE KNOW ITS COMING……………………..LIKE TRIPLE C’S GOING FROM 4 THOUSAND TO 10 THOUSAND…………………SELF MADE NEEDS A……….BUMP UP……………………………

  • GRILLA G

    Please stop with the over-emphasis on first week sales. There is more to a project than projected first week numbers, especially in today’s market. That’s what’s wrong with you microwave-hip hoppers of today. So much attention paid to first week sales, without taking into account the actual quality of the body of work. It’s been proven time and time again, sales do not determine the quality of the music, because we all know what demographic is responsible for the majority of high selling projects. And guess what, it’s not the people commenting on this site. Without knowing the budget for this project, there is no way to determine if this is a loss for Warner or MMG. My bet would be that there is not a lot that Warner has to recoup, as they didn’t invest a lot in the album up front. And with Rozay understanding shrewd marketing by not spending on big budget videos and such, the album will break even or better for the label and continue to build the name recognition of MMG for future projects, tours and merchandising. My point is, there is a much larger picture than first week sales. First week sales numbers really only become important for large-scale, multi-million dollar Pop acts with major label investment, not hip-hop, passion projects aimed at a certain sub-culture. In my opinion, the music hits the mark, so enjoy it or don’t…but to try to discredit it based off the number of people who rushed out to buy it within the first 7-8 days is short-sighted and naive.

  • OptimusQ

    Maybach Music is hot right now..hating will do nothing to stop that..Smh

  • grizzy_gatez

    the album is pretty good,

  • grizzy_gatez

    the album is pretty good, i liked it