0 Comments
  • CapricornReligion

    FIRST!…

  • CapricornReligion

    Now time to watch it Lol….

  • Jazz

    awesome video. dude’s creative as fuck

  • Pingback: New Video: She by Tyler The Creator ft. Frank Ocean()

  • CapricornReligion

    Dope…

    I cant wait to see where Tyler goes Throughout his career…. I think he can pull a Platinum out one day….

    Lol and damn, Those all Black contacts are Crazy,,,,,

  • rahrahrah

    Creative yes, different yes. Good? Hmm….

  • c.j

    TRYING TOO FUCKING HARD!!!!!!!NOT THE BUSINESS

  • THETRUTH

    this shit is AMAZINGGGGGG.. well done

  • Protest

    Fuck Odd Future

  • dre

    this is very created…dont even like the song but the storyline was dope…

  • swag me out bitch!

    @c.j

    so is it that Tyler & Odd Future are tryin too hard, or is that 95% of the industry doesnt try hard enough? id say its the latter..

    whenever somethin new comes around, people use the “their tryin to hard” card. maybe if everythin else wasnt so generic and similar, these guys wouldnt seem so outta place in a creative enviroment..

  • J.

    dope as fuck, haters get on your job

  • THETRUTH

    @swag me out bitch! said it perfectly… Im fucking happy they are trying, everyone else is just standing fucking still doing the same shit.. waiting for it.. these guy went ahead and took it.. Love their music or not you gotta respect that

  • http://myjestikblog.com Myjestik

    dope video

  • http://ackurate.bandcamp.com/ Di@z

    Song was ehh to me at first but the video really did it justice. Slightly disturbing but can’t deny its creative.

  • DestroyerOfDumbFucks

    Tyler gotta talent for making dope vids.. Dudes gunna have tons of dope music vids in his career, already got 2 of em..

  • James

    Franks hook sounds like a separate song and Tyler decided to switch it up and make it his own…..Personally, I find these guys too gimmicky and manufactured to enjoy.

  • Yep

    This sounds like a chad pharrell and other dude in the group song. And reminds me of same people I mentioned videos. I dont see it being different just cuz its dark and perverted lmaoo. Peepin tom ass nigga lmaoo. It wasnt bad at all. Keep it up tho. I know he will grow and really show what hes about around his third album. Hiphop fans nowadays expect too much from artist first go around artist

  • Drock

    Meet at Lake

  • Pingback: New Video: Tyler, The Creator x Frank Ocean “She” | AllureVision()

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBugg @youngyela

    i like it.

  • oakland73rd

    dam now thats a fucking video FUCK ALL THOSE OTHER CORNEY ASS VIDEOS SOME BITCH SHAKN HER ASS WHILE YOU THROW MONEY IN THE AIR AND HAVE A LEASED CAR THAT YOU CANT AFFORD AND BE ALL IN THE CLUB this is a real music video no bullshit you cant hate on ITCHthis FUCK YOU IF YOU DO EAT A DICK B

  • Ac@pella!

    Yeah, this was a dope as vid. I already liked the song and the album is actually growing on me. Weird huh.

  • Black Shady

    so I finally see/hear these niggas…
    i still dont get the hype…yall really like this??? this aint good

  • Jimmy, The Creator

    This is FUCKING dope. Tyler should win director of the year nobody makes shit like this. Tyler should make a short film. Yall niggas can hate all yall want but this movement has not even hit its peak yet.

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBugg @youngyela

    this video on repeat. addictive.

  • Fuck-you-clowns

    these guys are straight up gay, awful awful musik

  • GOOD

    2 for 2 on dope videos. tyler if creative as fuck if nothing else.

  • Break

    Not usually a fan of OddFuture but this video was done right…

  • Bronx NY

    fuck odd future …… video and lyrics can both go in the dumpster ….. fuck outta here …….

  • The Hater

    Just bcuz a nigga call himself “the creator” does not make him creative… some of y’all so gullible. Niggaz verses are straight ass

  • Blaxdon

    Other rappers be afraid be very afraid these kids are not a fluke and they are coming for the throat

  • Nilbog

    Fuck You Guys, Tyler Tries Too Fucking Hard? Thats Why You All Will See Him At The Top. Just Watch. You Wanna Hate On Someone Who Produces, Writes, Designs, and Directs Videos. We Are Just Fucking Starting. Fuck Haters. Fuck Dickriders, Swag Me The Fuck Out. Golf Wang. Odd Future Wolf Gang Dont Give A Fuck Litter Life Bacon Boys Loiter Squad Butt Fuck Bitch Niggas.

  • dillweed

  • Coroner

    The song is……….., but this video is great!

  • ay_$

    Shouts @ Nilbog u murdered this shit fam, fucking dope as shit song/visual. The concept is ridiculous.

  • http://creativity-of-december.tumblr.com Mike Ifyz

    these guys are taking this to another level…

  • COLD BLOOD

    WHO IS THAT GIRL IN THE VIDEO? SHE IS FINE!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • Smoove

    whats the deal with the contacts?

  • http://Www.Errolgames.com Errol Games

    The scene at the lake made me laugh.

  • joe camel

    That hook sounds similar to the one erykah badu used on the song you got me ft the roots, not too original, these guys are not too original too me, looks like they been studying eminem and his formula to make it, the only difference is that eminem can actually spit, off future is basically d 12, but i will admit that Frank ocean has some talent though, even though he bit part of that hook from Erykah Badu, I think some of you people are too young too remember thats why you think they are so good and original, but they are not.

  • joe camel

    Odd Future

  • Marshall

    SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!

    BAD MEETS EVIL’S HELL IS OUT!!!
    http://bit.ly/iQjwPi

  • Rozay!!!!!!

    LABEL Interscope
    RELEASE DATE June 14
    BITRATE 128AAC

    01. “Welcome 2 Hell”
    02. “Fast Lane”
    03. “The Reunion”
    04. “Above the Law”
    05. “I’m on Everything”
    06. “A Kiss”
    07. “Lighters”
    08. “Take from Me”
    09. “Loud Noises”
    10. “Living Proof” (Bonus Track)
    11. “Echo” (Bonus Track)

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    make it hot cuz… dis shorties doin them OFWGKTA

    feelin the movement…let them in

  • Word

    Good ass song and Good ass video! 10/10! Theses Odd Future kids man, PLEASE keep sleeping on them! Nice concept, a video with an actual story. How often do we see that?? All we see is MMG and them throwing dollars up at bitches on stripper poles.

  • gtfoh cmon

    @joe camel

    Yeah, “If you were worried ’bout where, I been or who I saw or, what club I went to with my homies, baby don’t worry you know that you got me” aka That Badu hook, sounds exactly like “Blinds wide open so we can see you in the dark when you’re sleepin, naked body fresh out the shower, and you touch yourself after hours, no man aloud in your bedroom ….” aka this song. *sarcasm* GTFOH.

    Reaching. You can just say you don’t like them, don’t make stupid excuses that make no sense.

    Those melodies aren’t similar, the lyrics aren’t similar, etc. Nobody’s biting Badu.

    And music always comes full circle. These dudes listen to a bunch of Pharrell and Eminem, so their music is obviously going to sound like it’s influenced by them.

    Good video.

  • joe camel

    @ gtfoh cmon the melody is similar not the actual words dumbass, it’s not about being influenced by him but being weird for no reason, nowadays it takes some type of gimick to get noticed whether you like it or not, if they we were not being dark or thalking about that goblin shit would yall really be intersted in them, tell the truth, the music is secondary because most people are drawn by the weird shit first, then say them niggas are dope later, sign of the times

  • “Bad meets Evil”…… Has Leaked

    ATTENTION ALL EMINEM STANS….. (Like me Lol)

    Bad meets Evil has leaked and……………….. DAMN.

    Slight Spoiler Alert….. Em FINALLY makes a lady gaga Line…. Lol, Its Clever and Funny as hell……..

    As far as the Album as a Whole… Well, Im a Em fan so, asking me would’nt be fair. Judge for yourselfs………… BUT, I will say this tho…………. Em wanted to shit on Royce. Trust me Lol. “Friendly” Competition my ass. Royce went in tho

    Check it out before Youtube shuts it down.

  • http://www.thadailyfix.com TDF

    fucking epic i love odd future

    thadailyfix.com

  • Creamo

    it was alright…:/..
    …They already sending out Free test models of iPad 2..but ONLY if you live in United States..i got 2..sent 1 to my mom house & 1 to my dorm..lol http://owl.li/54DlU

  • Word

    @gtfoh

    You call it being a gimmick, others would call it being creative. Something the industry truly lacks right now

  • Devil

    So unoriginal…these niggas keep jackin’ Eminem’s style….that’s the reason I don’t like them. Seems like they listened WAY too many times “Same Song and Dance” from the Relapse album and came up with this shit.

  • over hyped

    He is way too over hyped as well as odd future. Once Carter 4 drops it doesnt even matter who else is rappin cuz weezy is only gonna matter. YMC&B!!!

  • http://www.jayfingers.com Jay Fingers

    Dope visual.

    Tyler, Frank and the rest of the OF crew are dope and creative as fuck. I can’t wait to see what else they’ve got in the works.

  • World Famous Kev

    Absolutely Amazing . . . . . . . . . . . Can’t Believe I Actually Saw People Writing Messages On Here Hating. I’m No Gaga Odd Future Fan, But I Do Love What They Are Doing. This Is What Art Is About CREATING. Hip Hop = 99% Bullshit 1% Creative People Doing Art

  • Bad Bytch

    FAIL.. I GUESS U GOTTA AT LEAST BE UNDER THE AGE OF 25 TO EVEN LISTEN TO SOME MESS LIKE THIS.. SIGN OF THE TIMES SMH

  • Art

    One describes my thoughts on this video… Impressed. Dope video no arguments there, Yonkers was cool too but Tyler takes it up another notch with this one.

  • phraynkhp

    how the fuck can u be a fan of hip hop and hate on this? the beat is awesome frank kills the hook the lyrics tell a crazy story, and this is prolly the best hip hop video to drop all year.

    i challenge anybody to name a better video that has anything to do with the actual song it was made for. (that has dropped recently)

    how can u say they they r gimmicky? what is their gimmick? REAL music? i dont understand pls try 2 explain this to me with out sayin their shock value or horror core cause their clearly not.

    they sound nothin like icp or necro or any of those horrorcore rappers their production has a laid back feel so i wouldnt throw them in that genre at all. but thats just me

    keep up the hate ur just makin them famous

  • phraynkhp

    btw eminem sucks balls tyler and earl rap circles around him.

  • Pingback: Video| Tyler the Creator ft. Frank Ocean – “She” | ..:: apolloKIDZ ::..()

  • A REAL VOICE

    COMPLETE LOSERS, WITH SELF ESTEEM ISSUES. NO ONE WOULD EVER CARE TO PROMOTE DEMONIC ISH, UNLESS THEY WERE WILLING TO BURN IN HELL BASICALLY. HE SELLS OUT FOR MONEY AND FAME LOL TYPICAL WANNA-BE KID WITH ISSUES OF A FAILURE LIFE.

    THIS IS WHAT U CALL SUCCESS? LOL …………………..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    AND THE PEOPLE WHO ARE FOLLOWING ALONG CUZ ITS “DIFFERENT” ARE JUST AS STUPID. pull your lives together for a minute thanks