Kanye West Signs Don Jazzy & D’Banj

[vodpod id=Video.11159573&w=540&h=350&fv=%26rel%3D0%26border%3D0%26]

There was a rumor this week about Kanye West signing two Nigerian artists, Don Jazzy and D’banji to G.O.O.D. Music. Well, it turns out to be true and above is footage of them signing with the label.

vibe

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • http://www.vibe.com Shabazz

    Good looks! Thanks for linking back to my article! :-)

  • Emile

    D’Banj not D’Banji Amaya.

    This is great Mo’Hits are really popular in Africa, make incredible songs. Good looks

  • http://musicisforlife.tumblr.com Olu

    Naija we on!! D’Banj already had crazy international success. Things can on get better from here.

  • COLD BLOOD

    WHO AND WHO? KANYE IS CRAZY! I DON’T WANNA HEAR A GOOD MUSIC FEATURING NIGERIAN MONKEYS SONG!

    YOU CAN HATE ME NOW!

  • http://poeticassasin.wordpress.com poeticassasin

    never heard about them until the rumor — th music on the video sounds ill – makes me want to hear more from them – I like this move, and it makes you broaden ur horizon on music – look for other people to do moves like this in the future and sign people from other countries, not just the usual UK (not hatin cause i was born there)

    poeticassasin.wordpress.com

  • @williamtakor

    I havent been fucking waitng for y’all to put this up! And itz D-Banj, not D-Banji

  • @williamtakor

    Now MI (@MI_Abaga) is next to be signed!!!! Africa we ON!!! The Takeover

  • ANM

    Im wit it! Nigeria man!!! this is a good one for us haha. Hopefully Ye can make his music even better

  • Emile

    Yea mehn M.I is sick, he needs to be signed soon

  • changeclothz

    Thats biggg…….Don Jazzy again

  • Nickey Black

    Righteous!

  • Tiiz

    Pusha T looked TOO bored.

  • wouzi

    ONE THING PEOPLE KNOW THAT. THIS NIGGAS WERE MILLIONAIRES BEFORE KANYE SIGNED THEM. THEY HAVE TOUR ALL OVER THE WORLD

  • wouzi

    ONE THING PEOPLE DONT KNOW THAT. THIS NIGGAS WERE MILLIONAIRES BEFORE KANYE SIGNED THEM. THEY HAVE TOUR ALL OVER THE WORLD

  • dll32

    lol@ coldblood

  • THIS SUCKS

    Gay

  • Later

    GOOD Music

  • H.N.I.C

    What the hell is a D’banji? Its D’banj slowpoke…damn y’all slow today…anyway good look for naija music we here now!

  • Fair Weather..

    .Kanye rocking a Mavs hat.

    Cool to see Kid Cudi and Kanye still kickin it. Not sure who those African brothers are but good for them, hope they bring a new sound.

    I was really hopin Jay Z, Push Ton, and Kanye would start freestyling, maybe next time.

  • http://mannybricks.tumblr.com/ Manny Bricks

    look at dumb peace of shit @coldblood calling these guys monkeys..these guys have been doing it for years. They are self made millionaires, you dumb fuck!.The only reason for this move is to crossover to a market with a wider reach. There over 15Million African immigrants in America. They are using GOOD Music as tool to deliver the content, this aint no Louisiana wanna be rapper talking abt drugs they never sold or guns they never tote. Watch them make millions while the Joe Buddens and Jay Elects still rap their asses off

  • http://mannybricks.tumblr.com/ Manny Bricks

    *piece

  • Jaymalls

    ^^^
    Good shit Manny Bricks!

  • changeclothz

    lol@manny bricks…well said hommie…..Nigeria all day err day

  • Really

    D’Banj is trying to get the contract signed quick before Kanye changes his mind and goes WTF lol

    just kidding

    but congrats on the signing.. Nigerian music is popular all over West Africa and even internationally in Europe amongst diasporans

  • NA-88

    This is a great day for Naija music and the music industry in Nigeria in gerneral. Although Dbanj isnt really a rapper or singer best to label him as a entertainer. This is probably the best fit for him to be working with one of the most creative people of our generation. Don Jazzy is a producer and president of MO’HITZ the record label so its probably some type of joint venture deal. The song being played first is “Scape Goat” (who’s gonna be the first lame to make a joke of the title of the song and the fact they are from Nigeria). The tracks after that are probably off his forth coming album Mr.Endowed.

  • Obama

    Congrats on the signing… First order of business? Change this fool “Don Jazzy” retarded ass name!!! Just saying…

  • BLU LAMBO

    PUSHA T IS A SOLDIERR

  • Pingback: Kanye West Signs Two New Artists to G.O.O.D. Music | itstheBino()

  • Cheapo

    The Prince of Pop Kanye go get ‘em!

  • So iAy Boi!

    dayumm dese niggas tryna match brick squad so dey goin to africa to get they artists GUCCI WAKA ALL DAY

  • http://www.iammagnum.com magnum

    Been telling u niggas for year that naija boys are going in on you Niggas watch the take over in a min
    they got good rappers too that will cremate u niggas all that african monkey shit that u lot yapping bout don’t ride out here we going in regardless its the take over period nigeria is that new money now especially with that 250
    million people in nigeria alone nigga pls we caking up geez…..

  • what!!!!

    well said @Manny Bricks

    i rate them been grinding since 2005

  • KNY

    Real talk,magnum.

  • ITS TIME FOR THE TAKEOVER

    There is no denying the talent coming out of Nigeria, its only a matter of time before Nigeria presents the world its first crossover pop artist and that may well be D’Banj through Kanye, if not there are lots of artists talented enough to crossover, now that the market is ready.

  • ob

    Cold blood is an ass hole !!! thee guys can feed ur entire generations maybe they would be called hot blood after they done with your family stupid cold blood calling miliioniares monkeys your father is a gorrilla

  • http://Lazeehipart.tumblr.com YO!!

    Kanye is just trying to make g.o.o.d. music more diverse….it makes sense….to have that international sound is a good idea for a production company and Management ..

  • killa

    Yawn.

  • Akinola

    @Coldblood… You see. You have what we call the “House Negro” mentality. That means you look up to your white masters and see everything African as savage. Please be happy for your brothers.. Who knows they may even appoint you a janitorial job at the GOOD music studio. Good luck dumbfuck! lol

  • Pingback: Rap Radar :: D’Banji Brings Out Kanye West In London()

  • Pingback: Rap Radar :: D’Banj Brings Out Kanye West In London()

  • Pingback: D’Banj Brings Out Kanye West In London | AllureVision()