0 Comments
  • Ge4life

    The unit killin em world wide. Step ya tour game up Big up to all my haters

  • Black Shady

    BANKS!!!!!!!!!!!!!!!!! thats it thats all. Hottest Rapper Out!

    that Hot Rod shit is garbage

  • WOW

    “I’ve been gone so long my awk-cent’s changed.” -Fif

    “I get my dick liked ’round the globe.” -Fif

  • WOW

    licked*** lol

  • Giant Dick

    fif world wide, unlike these other local ass niggas who just started

  • basquiat inspired

    JUst remembering earlier with a friend how eminem
    dropped with flex on hot 97. who is your favorite rapper
    and slim said 50 cent from new york.
    We where like people outside NY don/t even know 50 cent exist
    and then the number one rapper knows everything about that dude 50 cent. Live :)

  • pro

    nice!!!!

  • BalladOfTheBlackGold

    Dope. But Curtis needs to build a G-Unit 2.0 with fresh rappers.

  • Costanza

    G-Unit still exists? Who knew

  • Mischief

    Good to see these guys together. It seems like everyone is doing they own thing.

  • http://YourTypeOfThing.com YTOT

    I Bet 4 Outta 5 Comments After Me Are Gonna Be Haters
    (just watch)
    ll
    ll
    ll
    ll
    v

  • Hater, The Troll!

    @ BalladOfTheBlackGold

    OH YOU DIDN’T SEE HE SIGNED SHAWTY LO!!!
    AND HE GOT HOT ROD!!!
    AND HE GOT DJ PAULY D!!!
    BIG MOVES THE UNIT MAKING!!!
    LMAO!!!
    SARCASM LEVEL IS AT A ALL TIME HIGH!!!
    AT THE MOMENT!!!

    THE HATE IS HERE!!!

  • http://TheHipHopDemocrat.com Brancho B.

    Where’s Shawty Lo? #JustSayin

  • Converse

    Had to be a free concert lmao

    nah but foreal why sign a coke rapper when u got yayo(pun unintended)? and nobody checking for a gay pornstar rapper?

  • The Word

    they were good back in the days but Game killed them and himself!!!

  • Pingback: 50 Cent & G-Unit’s Switzerland Takeover | AllureVision

  • fuk waka

    this is the thing.. even tho many ppl in US hate the unit
    the world wide brand ‘G unit’ is hugee!!

  • …………

    NO FAKE SHIT HERE

  • ZoomZoomDad-Otis

    When G-UNIT go on tour they always have fun. DJ WHOO KID stay wildin out.

  • I’m Just Me

    They need to remind people who they are and all the shit they have done cause people seem to have forgotten

  • Charile Sheen

    Still hating, but He’s winning.
    U will not see this with Ross or MMG in those place. They’re big enough, yet y’all hate when dudes still winning. smh
    50 is bi-winning.

  • JBoy

    TAKEOVER??????????????????????? HAAAAAAAAAAAAAAAAHA

    50 DONT NEED TAKE OVER HAAAAAAHA HIS CAREER IS OOVVERRR HAHAHA LOL

  • realdeal

    ross is doing a tour in europe right now you idiot. ross is bigger than 50 cent in more markets now. who still listens to gunot anymore?? the best out of gunit was game and young buck and there gone. gunit is garbage now

  • Lol

    realdeal
    Ross is doing clubs. 50 does arena. Ross show status with 50. Ross is only a feature on arena shows, NEVER main feature. not big enough Ross is NOT bigger. he’s making noise. U a fool to compare
    lol

  • GTboy

    G-unit in the house, whaaat nicca whaaaat !

  • asap

    on the surface fifty and g-unit are at the point, where biggie was during hypnotize video. finally happily enjoying success and the fruits of their labor. proud of my ny bros.

  • franky knuckles

    all the thisis50 affilliates are hilarious!! Do you really think still believe that 50 is big overseas just because they posted this video hoping that people would believe they are till relevant across teh ocean.. woehahaha GTFOH!!!
    I’m from europe and this nigga gets gigs at shady hiphopclubs now, the bitch is there for 10K #real talk.
    This from a doggy who did arena’s 4years ago.. They even say it a the beginning, this is the first show in 1year! G_UNIT IS OVER LAMES !!! Promoters ain’t putting the money for this monkeyface..

    And don’t even try to compare him to Ross, coz he’s brand is hotter then ever. Sold out shows in every european country!!

  • franky knuckles

    lmao at the ross haterz. did you see the energy this dude gets in all the major cities across the world. 50 cent hasn’t seen that energy since he’s get rich or die trying days.. 50 cent is finished, he can thank jeremih for keeping him relevant by giving him some exposure thanks to affiliation with that down on me song.. it’s was never the other way around