ATCQ On Hot 97 (Angie Martinez)

The Tribe appeared this afternoon on Angie Martinez’s Hot 97 Countdown. Their documentary hits theaters Friday.

Part 1: Due to the magic of radio, the audio messes up. But the group speaks on the film overall.

Part 2: Phife calls in and Tip talks “Watch The Throne”.

Part 3: Closing remarks. Tip urges everyone to see the film.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
10 Comments
  • James

    LOST ALL RESPECT FOR Y’ALL! NIGGAS SELL THEIR BROTHER OUT FOR MONEY! SMH

    AND FUCK THAT RAPIST(PORT JEW!!

  • RN (Real Nigga)

    look at Angie and Q-tip all giggly and shit… like we don’t know.

  • Your Father

    Saw the movie.
    Crazy how complicated Phife and Q-Tip’s relationship is.
    At some points I couldn’t help but feel Phife’s frustration at Q-Tip’s leader of the group approach.
    That aside, I hope Q-Tip makes the cut for Watch The Throne.
    Hopefully get a mastered/finished version of That’s My Bitch.
    Shoulda been the 1st single.
    Not H.A.M.!

  • slick rick

    fuck angie for the slick talk on phife in the beginning.

  • Your Father

    @slick rick

    Yeah, that was a bitch move, and how she cut him off right quick when he called.
    You could tell dude wasn’t finished.
    Angie always had a boner for Tip, anyway. He was on one of her albums.

  • wickwickwack

    phife was cut cuz he was on a cell speaker (bad quality )
    lmao @ Q-tip for embracing the project now that all the critics love it …he´s full of shit but hey its about him so i guess it s ok if he bitches around

  • Marko-V

    Mark my words this will start the trend of hip hop pioneers making money off telling their story via movies and books so it can be documented and included in classes. Some have already like Pac and Big yet artist like Tribe continue to live and can tour and give speeches and talks. I see new money for the legends after this. @markomania

  • GTFO

    Angie was Q-Tips girl back in the day. Angie gets around. lol

  • http://michaelmoneybags.com michael moneybags

    don’t hate on my opinion. rap radar is big on ATCQ penis. where is mike rappaport? his nme has the word “rap” in it. he is real deal holyfield.

  • Pingback: Documentary Review: Beats, Rhymes & Life: The Travels Of A Tribe Called Quest | HYPETRAK()