New Video: Red Cafe x Omarion “We Get It On”

Red Cafe and Omarion take their talents to South Beach for this new flick in support of Red’s Above The Cloudz mixtape. Be on the lookout for his 19th debut single with Ryan Leslie and Rick Ross soon.

sermon

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
9 Comments
  • Your mother’s “friend”

    Lmao , i blame Fabolous

  • AWENB

    I THINK ITS TIME FOR THIS WACK RAPPER TO GIVE IT UP.

    HE 34 AND BEEN AROUND FOR YEARS, I FIRST HEARD HIM BACK IN 2004 AND THOUGHT THIS NIGGAS WACK AND HE STILL IN THE SAME POSITION.

  • HOOD

    Cafe is cool, Fabolous is wack

  • Nope!

    Double Wooden nickels!!

  • me too

    tripple wood baiiiii

  • wickwickwack

    Red´s a hard worker gotta say that !
    get´em izzR

  • Jordan Cohen

    Seriously, why do you keep posting this crap? Just to have to have something to post?
    Dude is GARBO.

    *Red Cafe Voice*
    WHAT ELSE?

    Trash.

    *Red Cafe Voice*
    THAT ALL?

    Yes now go back to holding weed for Fab or hit the block. Fab shoulda got a you played yourself for forming a “group” with this clown.
    And who listens to soft @ss Fab anyway?

  • Pingback: » Red Cafe – We Get On It (feat Omarion) (video)

  • Odai

    Lil’ Birdman lol.