Drake x Nicki Minaj Performs On SNL

Drake made his SNL debut as the musical guest and closed out the episode by bringing out Nicki Minaj for his latest single, “Make Me Proud”. Earlier in the show, he makes “Headlines”.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
38 Comments
  • Rajon chrondo

    Suck me sideways

  • future

    Take care nov 15. Fuck these phony ass “thugs” wit the same comeback that drizzy is soft. Nigga we knw ur bum asses be secretly listenin to him. U cnt help it. Like drizzy said “niggas buy two n claim they got it for they sisters”. Lol

  • Pingback: Drake x Nicki Minaj Performs On SNL | AllureVision()

  • Black Shady

    Canada we onnnnn!!! Take Care bout to be big. lets hope theres not too much rnb shit like TML

    COLE WORLD still the best album of 2011 dont get it twisted

  • Shade

    Nicki should just let Drake hit it already like damn girl you know no other guy going to give this much effort into getting you

  • Black Shady

    oh and by the way Nicki is looking SUPER EXTRA GOOD…DAMN!!!!!!!

    Drake’s always drooling when they both on stage. and she got a man lol I wonder if he gets pissed

  • http://twitter.com/J_McCaw Jacob

    Look all the drake dickriders on rapradar in this post

  • NoSoup4Yu

    Nicki is Superbad when she not wearing all that weird shit.
    But that “ima star…sheriff badge” line is cringeworthy.

  • Donn

    Drake has never made a bad record since So Far Gone. Every verse, every song is always on point. I will be kopping Take Care. Do ur thing Drizzy. We rooting for u mann

  • Davvvve

    I Agree With Donn.
    Drake Is Mad Dope.
    Never a Bad Song.
    YMCMB Can’t Be Stop….Sadly

  • Original Will

    the kicc skip at 3:05 classic drake lol

  • Swag

    GET $$$!!! MAKE UP TO $300 DAILY ON HIPHOP SITES http://is.gd/yTGnf5

  • the One

    I guess you could say he KILLED it?! HA!
    T DOT Stand up!

  • http://www.iammagnum.com magnum

  • Jazz

    nicki so corny

  • RK

    Take Care over all.

  • LearnProperEnglish

    How about Drake x Nicki Minaj PERFORM On SNL?

  • Weezy F F Baby, And The F F Is For Fucking Faggot!!

    Nicki can’t even sing live

  • mikk

    This nigga’s mad boring to watch, not a good live performer.

  • THE KIИG

    DONN IS OFFICIALLY THE BITCH OF RAP RADAR! DONN IS THE DEFINITION OF A PURE BITCH!

    DRAKE IS THE WORST R&B SINGER EVER!

    NICKI MINAJ IS THE WORST FEMALE (?) RAPPER ALIVE!

    THE NEW GENERATION OF RAPPERS ARE SOFT!

    THE NEW GENERATION OF RAPPERS ARE BITCHES!

    STOP KILLIN’ HIP HOP!

    PUSSIES!

    YOU WANNA BE ME!

  • THE KIИG

    BITCH RADAR:

    @Black Shady
    @future
    @Shade
    @NoSoup4Yu
    @Donn
    @/
    @Davvvve
    @Swag
    @RK
    @LearnProperEnglish

    YOU WANNA BE ME!

  • gerold

    Is it me or does it seem like Drake was about to kiss nicki on the mouth and changed his mind at the last minute, she seem like she was expecting it too..

    Cool song and performance

  • Michelle

    Nicky always looks like she’s lip syncing

  • THE KIИG

    @ /

    FUCK YOU, BITCHASS!

    YOU WANNA BE ME!

  • Pingback: Rap Radar :: Drake SNL Digital Short Skits()

  • Pingback: Drake SNL Digital Short Skits | Hip hop music()

  • M.T

    Dope performance. “Make Me Proud” is growing on me.

  • Pingback: Drake SNL Digital Short Skits()

  • ColoradoKnight

    Once again, we have our panel of mentally unstable guests on here ranting about whatever it is that they rant about on each and every post? Who hurt you? To the mature individuals on here who actually respond accordingly, carry on. On another note, looking forward to this new Drake album. I’m not a fan of using a live rock band w/ a Hip Hop act, but to each their own. Nikki was looking good, but her verse on this record could use the “delete option.”

  • http://www.twitter.com/danielsunz1 DRAG

    Nice performance. I still don’t like proud of you though.

    [youtube http://www.youtube.com/watch?v=l4pUO9RNPkQ&w=560&h=315

  • BrockAlice

    my friend’s step-sister makes $80/hour on the internet. She has been out of work for 6 months but last month her paycheck was $8008 just working on the internet for a few hours. Read this site http://goo.gl/5kjiI

  • http://none pop bottles

    her music sucks but nicki is sexy as fuck

  • Kentorious

    Nicki Spears was so wack again. Im so tired of this cartoonish pop star. Drake was cool…

  • DJ Semtex’s Prosthetic

    man really whats up with drizzy always trying to get at nicki minaj. srsly lol.

  • wordup.

    I don’t care for either of them. Drake’s hand has a mind of its own. lol..
    *waits to be called a hater by the hypocrites for simply giving my opinion*

  • drew who

    this isnt even a little bit good, this shits gotta stop.

  • young lucci poppin cucci

    *DRAKE & NICKI IS THE BEST* CASHMULLAH RECORDS GETTING THEY SALES… ROC WHO??? YMCMB THE UPPER CLASS OF RAPLABELS YOU BASTARDS(TI VOICE)

  • matthew

    Drake is fucking gay. I dont care if people like his soft singy “raps”. He’s gay and anti-hip hop. He’s a POS rapper.