T.I. “Sway In The Morning” Freestyle

Earlier today, T.I. stopped by Sway In The Morning on Shade 45. After a little persuasion, Tip cracked the mic and kicked a prepared rap. See, that wasn’t so hard.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • WORLDWIDE
  • foekist

    T.I. bleaching his skin too, uh?

  • Pingback: Video: T.I. on Sway in the Morning freestyle « Defglam Entertainment()

  • Fancym

    it was aight..
    ..
    Subway giving away $250 giftcards http://goo.gl/yTpgz …4 their 40th anniversary…next 24 hours only ..i been eating free all week..lol

  • Pingback: Anonymous()

  • Matt

    Nice, a rapper who wont rap anymore, moron.

  • wickwickwack

    smh @ rappers .Sway didnt ask for a kidney

  • Black Shady

    T.I my nigga but WOW…that was lame

    he’s basically saying he wont rap no more on radio (since we know damn well 99.9% of these rappers dont freestyle anymore) SMH….

  • Que Dijo!?

    Cuz it ain’t about hip hop no more, this shyt juz a corporation

  • mac DIESAL’s Assistant

    INCOMING TEXT FROM mac DIESAL AND IT READS:

    ” SMH WE ARE ASKING YOU TO DO YOUR FUCKING JOB!!!!… RAP!!!!”

    …HA!!!! WHAT YOU MEAN YOU DONT DO THAT NO MORE? NIGGA YOU GET PAID TO RAP. RAP NIGGA!!!!

    “WE TYPE IN ALL CAPS BECAUSE THE ALL CAPS BUTTON IN THE OFFICE COMPUTER IS STUCK”

    DONT HATE ON ME OR MY BOSS’S OPINION!!!!

  • The Ki?g

    Caps lock is not hot. T.I.’s music career is over. Smh.

    Follow the leader!

  • http://www.twitter.com/eastpointvet dagooch

    only certain emcees will rap in interviews and only certain people will get them to spit. one being sway the other being ole boy across the pond i cant think of his name right now. pretty much those the only people who can get the elite emcees to spit.

  • http://Rapradar.com UrMomsSancho

    Nigguh that is your fukkin occupation your a rapper that’s what you do rap that’s like a firefighter saying he ain’t going to put out any more fires this extasy rat is something else

  • VisionZ
  • http://Wearecommingtogetyoumrrobertwilliam. Smoke screen

    Drake couldnt do it without his blackberry and he’s still popping so whats the big deal….smh…but tip said he was kang….lol

  • SmokeYou

    When it’s pre-written it’s not a freestyle. I’m a fan of T.I. but there is not too many rappers out there can actually freestyle.

  • STFU

  • CaliSteppin

    Dam tip just spit the freestyle! It was straight though

  • http://Jams4Days.com Jams4Days

    Glad to see TIP is back and doing his thing. Didn’t know he was so against doing freestyles though. Click my name to check out my blog if you are looking for another source for new music. Thanks.

  • Fuck Ya Life

    Seems like that shit DJ Envy was talking about a couple weeks ago about niggas not wanting to spit a verse or whateva. I guess niggas don’t wanna waste verses that they plan on puttin on a record cuz u damn sure know he ain’t spittin off the top.

  • faizan tha great

    follow me @jcolefan22

  • Flossin’

    Who gives a shit if a rapper can freestyle or not? Some of the best rappers out prolly can’t actually freestyle for shit and that’s cuz what makes a rapper great is his ability to write meaningful lyrics and put em to music. I’ll take a well thought out verse over some random bullshit any day. Plus rappers don’t make no money off of freestyles anyway so why bother. Tips “Freestyle” was nice tho.

  • http://google.com God

    If this isn’t a sign that a rappers career is over, I don’t know what is. A rapper that doesn’t rap anymore is about as useless as a poopy flavored lollypop.