21 Comments
  • wickwickwack

    watch lindsey bitch sue him too lmao

  • Pingback: Rap Music Blog » Blog Archive » New Music: Master P “TMZ (Too Many Zeros)”

  • pulla

    The ones that hate me cant stop me

  • dmfslimm

    nice. it dont sound forced and its not corny.

  • theOne

    Master P should have kept this song for himself or got Mystical to spit on it with him… He sounds better then I’ve ever heard him but the other busters don’t need to be on this track.

  • Dope

    Honestly, who does all these mixtape covers. It’s so shitty a five year old can do better in paint.

  • Oj Da Cornball

    If you spending ad money with Rapradar, or affiliate with Jay-z they hate on artist now.
    You’re suppose to be indifferent or neutral as a media. SMH. Don’t worry keep it up and se it backfire in the long run. Keep crapping on artist, build that rep and see how many want to advertise in the future.
    This song is no worst than all 2 Chain, Gucci, Wacka, LIil B constantly posted on here.

    Guess you didn’t learn from being fire at XXL, idiot, i mean Elliot, or Benzino messing up the source. smh

    And as for Harvey, he makes a living of leeching, invading lives of celebreties so this only right.

  • Oj Da Cornball

    * if you NOT spending ad money with Rap Radar.

  • MadMike0082

    That is 100% for sure the CORNIEST FUCKING BEAT EVER MADE.

    Goes to show ya all ya need is a radio shack keyboard to make a Gucci Mane sounding beat….

    Master P should be dead by now anyways.

  • B.Bop

    Best thing to ever happen to elliot is eminem killing benzino… Eminem made you hot again yellow nigga

  • PA ALLL DAY

    SOO CORNY

  • FuCKciTy

    this the best song i heard in a long time Master P & No Limit Forever bout to take over again

  • marcielago

    Dis joint go hard

  • goldplatinum

    can’t even lie this is an anthem i cant stop singin this haha

  • ferrairicari

    niccceee

  • IRVINGTON JAY

    ^^^^MUST BE A COUPLE DWEEBZ AND GEEKS TALKIN BOUT DIS IS CORNY (INCLUDING DA PRICK WHO RUNS THIS SITE)…..NIGGA DO YOU HERE P VOICE?????? DATS CLASSIC ALONE….DA FLOW….DA ADLIBS…. WE USED TO BUST NIGGAS HEADS TO SHIT LIKE THIS FOOL!!!!! JERZ…..P KEEP IT COMING!!!!!! O.G.

  • Homie

    I rock with it!

  • Pingback: Rap Radar :: New Video: Master P Ft. Bengie B, T.E.C, Gangsta & Miss Chee “We Out Chea”

  • Pingback: Rap Radar :: New Mixtape: Master P TMZ (Too Many Zeros)

  • Pingback: New Mixtape: Master P TMZ (Too Many Zeros) | Hip hop music

  • Pingback: Mixtape: Master P TMZ (Too Many Zeros) « hhrfd