’11 Best Mixtapes: #1 Meek Mill Dream Chasers

When Meek signed to Maybach Music Group early last year, he proclaimed his goal to be the rap game’s undisputed rookie of the year. With two hits “Tupac Back” and “Ima Boss” locking the streets down, Meek proved he can hang with the best of them on his latest street collection. On this DJ Drama-hosted mixtape, Meek dropped numerous dope freestyles including his version of Future’s “Tony Montana” and probably the best “Niggas In Paris” take to date. Meek even displayed his art of storytelling on the brilliant “Tony Story”. Also with no days off, he put in that overtime flow on “Work” with Rozay and kept the parties all over going with “House Party” which was aided by his fellow Philly native Young Chris. Mill’s debut album is coming this year, but knowing his work ethic, we’ll see more free music. Now that’s a rap fan’s dream.

Previously: #10 Freddie Gibbs Cold Day In Hell l #9 L.E.P. Bogus Boys Now Or Neva l #8 50 Cent The Big 10 l #7 Wale The Eleven One Eleven Theory l #6 Young Jeezy x DJ Drama The Real Is Back l #5 Pusha T Fear Of God l #4 Wiz Khalifa Cabin Fever l #3 Big K.R.I.T. Return Of 4Eva l #2 2 Chainz T.R.U. REALigion

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
113 Comments
  • Stephen

    ??????? THIS WASN’T BETTER THAN LIVELOVEA$AP!!!!!!

  • Black Shady

    best mixtape of the year? nah…i dont think so

  • GenesRus

    YES THANK YOU FOR HAVING SUM SENSE ELLIOTT 2CHAINZ DOESN’T DESERVE TO BE AT NUMBER 2 IT SHOULD BE ASAP BUT U GOT NUMBER 1 RITE

  • Smoken joe

    Lmfaooooooo Wow! Really? This has to be a joke.

  • Yung Silv

    im a meek fan but this tape was below every tape on this list sans LEP bogus boys . . . and ASAP rocky should’ve been on here instead of that . . . . big k.r.i.t. should’ve been #1

  • FlocKaveLLi

    I KNOWWWWW YOU DIDN’T JUST DISS ASAP ROCKY!!!! LIVELOVEASAP DESERVES TO BE NUMBER ONE LET ALONE ON THE LIST!! SMDH

  • Santa

    OK SORRY BUT LIVE LOVE ASAP WAS BETTER THAN THIS

  • JETS

    what a joke… this bamma voice SUCKS

  • ridalen

    it can be debated if it was the best tape overall but it aint no doubt he was rookie of the year…..work ethic over everything.

  • Busby

    Politics as usual…smh

  • http://www.Google.com Professor Oak

    WHAT?!

    So we gonna pretend that SECTION 80 never came out….

  • Gambino

    live love asap was a street album

  • FlocKaveLLi

    WORST LIST OF MIXTAPES I’VE SEEN HERE. JUST STRAIGHT ASS.

  • Mankind

    lol section.80 and live love asap was 10 times better then the top 2 and i am a fan of meek mill. i still listen to section.80 and live love asap but i stopped listening to dream chasers.

  • dallascowboys2013sbchamps

    i kinda agree because meek tape had radio hita but 2 chainz shouldnt be on this list because hes better off on features but either soul tape or asap tape shoulda been second mr elliott

  • dallascowboys2013sbchamps

    Yo i like Asap but hes way overrated he cant rap anybody can do what he does im not a huge Meek Fan he still has to prove to me that he can drop a hot album but he deserves the top spot so all yall haters never even listen to his tape i did and i still do after almost 5 months thats rare off a mixtape

  • Hip-Hop Fiend

    I see 2011 was a bad year for Mixtapes.

  • Gambino

    the soul tape, best day ever, Every play is crucial, purp and patron, covert coup, peanut butter and swelly, royal flush 2 all shoulda been on this list

  • http://god.com RN (( Real Nigga ))

    i’ve never agreed with YN before this. And this will probably be the only time.

    Meek is a beast.

  • juliagg

    MEEK DESERVES IT I JUST THINK KRIT COULD OF BEEN A LITTLE BIT HIGHER BUT ITS WATEVER

  • DC Sharpshooter

    Mixtape of the year tho? I honestly gotta give that to SNOW GO! Real is Back ran the summer I walked in Josphienes in DC and they played 5 songs off that mixtape alone. 5 Songs from 1 mixtape? Who else gets love like that in the streets in the club honestly?

  • Protest

    No Section 80? I think im done with this site. Gotta find a new hip hop blog. Anybody know any better rap blog sites?

  • Black thought

    You guys must have gotten paid very well my friends…Cha ching!!! All I have to say.

  • juniorpesos

    @mankind section 80 wasnt a mixtape u idiot so its obvious that u didnt pay for it if it was that good and almost the entire meek tape can be played at a club none of kendricks songs can be played at a club i think he got number 1 right

  • tillfully speaking

    ya dumb ass niggas dont undderstand section.80 aint a mixtape, its an album we were supposed to be paying for it but niggas made links for it after the itunes drop. right Big Homie? i bet we see that shit on a list tommorow or friday. calm the fuck down

  • KEEP ON HATING

    Rap Radar got this right. This guy has the most potential in the game. Hes got history and flows that are unmatched.

  • Taylor Gang

    Lil B – Gold House > This shit

  • juliagg

    Yall are freakin dumb datpiff had meeks tape the second best rap tape of the year and asap rocky tape wasn’t even downloaded half as much as much as meeks was it doesn’t even have 150,000 downloads meeks has 400,000 so obviously everyone else does not love asap as much as yall do

  • Taheim

    Wait has everyone forgot about SORRY 4 THE WAIT!!!

  • http://www.politickinp.com Politickin P

    Are you serious meek doesn’t even have a top 10 mix tape of 2011. R4Eva, Section80, Cold Day in Hell, 11.1.11, Mood Muzik 4, Real is Back, ASAPRocky, all are way better projects then dream chasers

  • juliagg

    and im talking about on dat piff site im pretty sure meek has a million plus downloads more than asap on other mixtape sites too

  • That Aint It

    BULL FUCKIN SHIT

  • Protest

    and LiveLoveA$AP is garbage. Not understanding all the love for that shit.

  • That Aint It

    im officially never looking at this site again i dont see Ace Hood – The statement 2 or Tyga’s mixtape which had more downloads then all these mixtapes….check your sources or interns or whoever is doing these picks

  • Charlie 163

    No cold corner 2 no covert coup wtf is this world coming to Smh

  • GIANCA

    sorry 4 the wait? fuck you niggas pay me doe

  • Jimmy

    wow…. first of all where is covert coup cause that mixtape was better then rockys an meeks… and section 80 should have definitively been up there too. fuck rapradar yall dont known rap

  • Jimmy

    Charlie 163 knows whats up

  • MAN UP

    THIS POST IS FOR TOP #10 MIXTAPES OF 2011 ONLY NOT FOR HO A$$ NIGGA$ TO SPEAK OUTTA TURN… #

  • CTE World

    Freddie Gibbs > Weak Mill
    ’11 Best Mixtapes
    1-Real Is Back
    2-Real Is Back 2
    3- Cold Day In Hell
    4-Slick Pulla: Uday Hussein
    5- Real Is Back
    6- Real Is Back 2
    7- Cold Day In Hell
    8- Uday Hussein
    9- Real Is Back
    10- Real Is Back

    It’s the world muthafucka!!

  • BUCK

    Real is Back should be #1. ……TM103 shittin on everybody album

  • 2dopeboyz

    Smh Rapradar, i bet elliot would dunk rickys sweaty balls in some wonton soup and lick it up.

  • ncprecise

    i have no idea how elzhi’s elmatic missed this list

  • RealHipHopBack

    MOOD MUSIK 4? THE SOUL TAPE? SECTION 80? DID THESE NOT COME OUT? AND WHYS 50 BEHIND 2CHAINZ?
    FUCK THIS LIST

  • Man

    If you dont like this get your own website leave this one and make your own fucking list. Quit fucking complaining like a bitch. Its his opinions and his list he could put what he wants.

  • FLATLINE

    Wtf? No COLD CORNER 2???? The staff @RapRadar is on some motherfucking bullshit, you motherfuckers don’t know shit about music (Yup, I Larry Merchanted that ass lol) Yelawolf’s wack ass album is number one on your most underrated album list, and now COLD CORNER 2 which was clearly the best mixtape effort all year DOESN’T EVEN CHART!? Give me a fucking break lol you dudes don’t know shit about music.

  • Big LG

    Is YN head of MMG advertising or something??

  • O

    Is this serious? No Elmatic? Pabst & Jazz?

  • KEEP ON HATING

    lmao someone with a brain cell read these comments. Are you all really that illiterate?

  • Follow me at Kingsleezy

    Where is Kendrick Lamar’s Section 8? Where is Lil B’s Angels Exodus? Where is Clams Casino? Why is Big Krit so low? And why the fuck is 2 Chainz so high?!

  • Fuckoutchea

    You niggas are fuckin retarded, Section 80 was a digital ALBUM, he charged for it but you niggas just pirated it. Meek’s mixtape is great and anyone who says different didn’t listen to it all the way through. I’m not sayin it deserves the number one spot but it was definately one of the best tapes of the year.

  • nzo

    TONY STORY OFF THIS MIXTAPE IS IN MY TOP 5 TRACKS OF THE YEAR LAST YEAR THO

  • Kemosabi

    Can’t make everyone agree but I get this selection. Where’s section .80 at? 8 doobies to the face…

  • Mauri

    Section.80? The S.O.U.L. Tape? This list is ass backwards.

  • MAN UP

    #10 – 50 CENT – THE BIG 10 MIXTAPE –
    #9 – WALE – 11.1.11 – THEORY
    #8 – 2 CHAINZ – T.R.U. REALIGION
    #7- ***TIE*** LLOYD BANKS – COLD CORNER 2 (=) ***ZED ZILLA – RENTS DUE
    #6- TRAVIS PORTER – DIFFERENTER 3(ROAD TRIPS & BIG TITS)
    #5 – ***TIE*** PUSHA T – FEAR OF GOD (=) ***FUTURE – STREETS CALLING
    #4 – NIPSEY HUSSLE – THE MARATHON CONTINUES
    #3- CAP1 – ROAD TO THE RICHES
    #2- BIG KRIT – RETURN OF 4EVA
    #1- MEEK MILL – DREAM CHASERS

  • Jay

    Really??? Y’all are really on MMG’s payroll Smh

  • TheyKnow

    I can understand Section.80 not being on the list because its technically an album.
    Where is LiveLoveASAP?

  • Uallhategetalife

    Obviously you all are oblivious and dont follow hip hop enough to have a valid opinion on this list. Yes it is questionable but meek deserves the #1 spot. For everyone screaming for Kendrick lamar section 80 to be on here…… You stupid coooons that was a cd … You know…. The type of disc you buy…. In a store… Smh I’m done with y’all

  • Skip Dillenger

    Where is COVERT COUP?!!! FTW!!!

  • KoldCase

    section.80 wasnt a mixtape

    it was amazingly dope

    but i love dreamchasers

    friend of the people???

  • me too

    yes he had the best tape this year

  • shyaam simpson

    i was respecting this list until i saw who u guys posted at numer 2, with all do respect 2 chainz is my man been listening to him since “we got wit luda, but im sorry his mixtape can not b numer 2 his previous mixtapes were better than tru religion. what about asap rocky or llyod banks mixtapes

  • http://www.musicworldnetworks.com Ezylyfe

    http://www.musicworldnetworks.com check this site also Kendrick had the best Tape

  • Spotty

    Meek Mills number 1? Def not at all mixtape was alright…….Fabolous The Soul Tape should have been number one!!!!

  • dmdpro5

    DUMBASS NIGGAS SECTIONS 80 WAS AN ALBUM AND DEAMCHASERS WAS BEST MIXTAPE OF THE YEAR ITS MASS OPINION DUDE HAD RADIO HITS FORM A FREAKN MIXTAPE GETN REGULAR RADIO PLAY AND IF YOU HAVENT HEARD TONY STORY THAT WIPES EVERYBODY OFF THE CHARTS

  • Jay

    YN let Amaya do this list too. It shows, YN wouldn’t make no bullshit list like this.

  • Drew

    Why was fab not on the list with tnc3 thT was a great lyrical mix tape!

  • http://pownmusic.blogspot.com sfx36

    Kendrick Lamar’s Section 8 OR Big Krit SHOULD’VE BEEN NUMBER 1 EASILY….. BUT NAW THIS WHACK ASS NIGGA MEEK MILL….. WTF? HOW?

  • INAVATOR

    fab soul tape was better then anything on here

  • Mouse

    No Covert Coup?

  • Real Deal

    Section.80 wasn’t a mixtape. Maybe you niggas need to actually pay for you’re music because if you’re not supporting the artists, then you shouldn’t even have an opinion. K.R.I.T. should be #1. And A$AP Rocky is garbage. Idk why niggas keep bringing him up.

  • realfan

    if any of you were real k dot fans, ud know that section80 is an album not a mixtape smh…but im wit the asap talk for sure

  • realfan

    ^^ cosign

  • WindyCityg72

    Really No Cold Corner 2? no banks on the list wtf FUCK RAP RADAR I’m taking my views else where

  • WindyCityg72

    Meek Mills is never gonna have an Album hes flow is the same ol bull shit he cant structure a song to save his life , ross is realizing that , give it 6 more months no one will be check for this guy again .

  • Truthbetold

    Correction: Best mixtape of the year……FRIDAY NIGHT LIGHTS- J. COLE

  • whereklamar

    yo why wasnt section .80 number one? Kendrick is better than all the niggas on the list

  • WesWesYall

    Damn ya’ll did the west coast dirty. No recognition for nipsey?

  • smh

    Wat happened with cold corner 2 & the soul tape. Smh they buggin

  • http://Wearecommingtogetyoumrrobertwilliam. Smoke screen

    Omg! Retarded ignorant fools….i think dreamchaser was nice and i still bang that shit till date…..tony story shits on every song on cc2 and that boring krit tape….the only mixtape that was better than this imo is loso’s soul tape.

  • smh

    Fuck happened 2 cold corner 2 n the soul tape. Smh they wildin

  • the void

    any suggestions for another hip hop blog? this one is too biased.

  • Thissa #1

    no Fred the Godson ‘City Of God’?? fuck outta here…

    Hip-Hop Fiend was right…2011 was a bad year for Mixtapes…

  • Mario

    This is some ole Bullshit! Krit got robbed should’ve been #1. And how does Currensy and Elzhi not make the list for Covert Coup and Elmatic? This was the most inaccurate list you guys have done. too much politics

  • Sean chris

    Listen to Intelligent Trunk Music, then redo this list or your top ten albums list, your choice

  • Dujay

    liveloveasap shits on the whole of the top 10 put together. fuck you rapradar

  • pulyhigh

    I AGREE THAT THIS DESERVES NUMBER 1 AND I DONT KNOW WHY PEOPLE GET CAUGHT UP IN THAT SOUL TAPE AND ASAP ROCKY NONSENSE LOL FABS BEST SONG OFF OF SOUL TAPE MEEK MILL MADE A BETTER VERSION OF YALL DONT HEAR ME THO AND ASAP MIXTAPE DIDNT EVEN GET THAT MANY DOWNLOADS AND HES JUST A GIMMICK RAPPER ANYWAY

  • the void

    ^^^ cause the number of downloads determines how good the music is. lol idiot.

  • I TOLD YA’LL

    THIS IS IT MANE…

    #10 – 50 CENT – THE BIG 10 MIXTAPE –
    #9 – WALE – 11.1.11 – THEORY
    #8 – 2 CHAINZ – T.R.U. REALIGION
    #7- ***TIE*** LLOYD BANKS – COLD CORNER 2 (=) ***ZED ZILLA – RENTS DUE
    #6- TRAVIS PORTER – DIFFERENTER 3(ROAD TRIPS & BIG TITS)
    #5 – ***TIE*** PUSHA T – FEAR OF GOD (=) ***FUTURE – STREETS CALLING
    #4 – NIPSEY HUSSLE – THE MARATHON CONTINUES
    #3- CAP1 – ROAD TO THE RICHES
    #2- BIG KRIT – RETURN OF 4EVA
    #1- MEEK MILL – DREAM CHASERS

  • ASAP WHO!?!?

    HOLD ON MAN… LETS GET SOMETHING OUT THE WAY… ASAP ROCKY IS A POOR MANS BONE THUGS CUT WITH SOME UNAUTHENTIC HOUSTON /P.A.T. INFLUENCED UNDERDEVELOPED SWAG RAP WITH A DASH O HARLEM ON IT … THE PROBLEM IS HE AINT GET NONE OF IT RIGHT … WTF!!!!! — IS THIS A JOKE..

  • ASAP WHO!?!?

    ENUFF WIT THE ASAP NUT HUGGIN —- HOLD ON MAN… LETS GET SOMETHING OUT THE WAY… ASAP ROCKY IS A POOR MANS BONE THUGS CUT WITH SOME UNAUTHENTIC HOUSTON /P.A.T. INFLUENCED UNDERDEVELOPED SWAG RAP WITH A DASH O HARLEM ON IT … THE PROBLEM IS HE AINT GET NONE OF IT RIGHT … WTF!!!!! — IS THIS A JOKE..

  • ASAP WHO!?!?

    HONORABLE MENTION

    FABOLOUS – SOUL TAPE
    SHORT DAWG – ADVENTURES OF DRANKENSTIEN
    LEP – NOW OR NEVA
    LUDACRIS – 1.2 GIGAWATTS

    I TRIED TO LISTEN TO ASAP – CANT GET PAST IT…
    NO MATTER HOW MUCH YN PUSHES GANGSTA GIBBS – HE’S HIT OR MISS WITH ME

  • HECTOR

    UNTIL NOW I REALIZE THIS SITE IS PURCHASED JUST LIKE THE RADIO

  • http://twitter.com/youngyela youngyela

    YN got it right on #3 KRIT!

  • shyaam simpson

    If you guys are looking to read great original hip-hop articles yah should visit http://www.shythoughts.com

  • DICKrr

    HJAHHAHAHAAHAH fucking joke omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BIG KRIT SHIT SHOULD ATLEAST BE TOP 3… WOW hahahahahahhaha this gotta be a joke MEEK MILLZ DREAM CHASHER NOOO FUCKING WAY? and i fucks the long way with meek… but he didnt come so hard on this one…. The staff @RapRadar is on some motherfucking bullshit, you motherfuckers don’t know shit about music … i thought yall was the new NR 1 hiphop site with the best writer n shit but naah yall proved the ppl wrong with this stupid ass shit…. THIS GOTTA BE OPINION shit…by this 1 guy who choshed dreamchaser…. FUC OUTTA HERE foreall yall got me mad

  • K.O

    ASAP

    Please go back and take a listen and review the list, if RR wants to have any credibility left! ASAP must be on the to 10 list!

  • cbaggs007

    I CANT LISTEN TO THE COLD CORNER 2 UNLESS I’M HIGH IF I’M NOT THEN IT BORES ME MEEKS MIXTAPE FROM THE INTRO TO THE OUTRO KEEPS U INTERESTED AND IT BANGS NOW THERE’S A FEW SONGS THAT’S BELOW AVERAGE BUT THAT’S THE TYPE OF ARTIST MEEK IS HE’S EITHER GONNA HAVE A BANGER OR A DUD BUT HE HAD ATLEAST 70% BANGERS ON THAT TAPE AND HIS BANGERS REALLY BANG UNLIKE ANY OTHER RAPPER IN THE GAME POINT BLANK HANDS DOWN HES THE BEST AT MAKIN CLUB JOINTS

  • Gar

    big krit>>>>weak mill

  • MYOPINIONISTHE1THATCOUNTS

    Any one who says ASAP rocky needs to be on any list needs to shoot themselves in the head, like lil b here today, gone tomorrow, dude cant rap, that dumb slow down flow is trash, meek mill comes with the fire flame flow. plus 3 summer anthems, and his mixtape can be played throughout. come on man……………. YN you got it right with this one. Bet 100 grand ASAP will be ASAP who? in about 3-4 months. stop promoting that garbage because he seems cool, hip,underground, and illerate all rolled into 1

  • Sean chris

    Intelligent Trunk Music – Stalley.
    Covert coup. Both demand to run this list

  • Cheat

    Im sorry Section 80 Has to be on this list and unlike most people I dont think Big K.r.i.t’s Return of 4eva Tape should be on the list

  • HipHopper

    WHERE IS SECTION.80? I’M DONE. PEACE!!

  • IDONTFUKWITLAMEZ

    up north dudes are the worst, hate on anything and bitch about everything.

  • http://www.kozneffektmusic.info Koz

    Skyzoo – The Great Debater. Should have been listed.

  • Pingback: Rap Radar :: 2011 Rap Radar Lists Recap

  • Pingback: Rap Radar 2011 Lists Recap | AllureVision

  • murakami

    how the FRRRRRUCK was LiveLoveA not even mentioned on this list?!.. was better than most ALBUMS that dropped this year… seriously.

  • BOW WOW SUCKS

    Fuck 2 chainz. Lame ass rapper. Annoying voice.. Also meek mill, fuck that nigg*.. VERY ANNOYING VOICE!! Fabo’s Soul Tape shoulda be on this list.

  • Pingback: BTS:MEEK MILL “IMA BOSS” VIDEO « GetMyBuzzUp Music Site

  • http://www.aceornothing.com Big_Verg

    Meek Mill Dream Chasers? Really? Your website has now lost all its credibility.

  • G;mane

    BEST MIXTAPE OF ALL TIME!! this is easily on of the best mixtapes in the last 10 years near some lil waynes pre carter 3 and drakes so far gone. DREAMCHASERS IS RANKED as onw of the ost downloaded mixtapes ever haters!! ppl get ur facts right!

  • Pingback: Rap Radar :: Meek Mill Dreamchasers 2 Release Date