0 Comments
  • Kemosabi

    I already bought it. Hope they get that out soon

  • ZoomZoomDad-Otis

    Nice ! Mac & Brad is a classic SONG. Beanie Sigel is a beast. He needs to get S.P. back together. This album is gonna be crazy.

  • young hov

    That right there would be the epitome of lyrical greatness.

  • Protest

    if this does happen, i’ll take a listen

  • jordanyroc

    This should be great!… It’s only right to have a Hov feature n some production from both Just Blaze & Kanye… I can see Nas & Freeway on there as well

  • PHILLYWAY…(215)

    damn im hyped for this one.. two of my top niggas

  • http://www.myspace.com/inzite damm

    damm dope beanie is getting a deal and doing a lp with scareface

  • @jordanyroc

    Man you’re reaching waaay to far- Beanie already burnt the Jay bridge, and anybody still fuckin with the Roc is gonna stay far away from this one too (that means Just Blaze and Ye). Nas is only doing features for money now that Kelis and Uncle Sam are after his ass, and Freeway… sure I could see Freeway popping up.

  • http://Wearecommingtogetyoumrrobertwilliam. Smoke screen

    Nas is broke….

  • Sarcastic A$$hole

    Nice, Mr. Scarface is back!!!

  • jordanyroc

    That’s what I’d like to see… I agree w/ u tho, which is fucked up… I’ll tell u what tho, if Jay agrees to do hop on a joint I can see everybody else being involved… I can def see Nas on there tho, he likes Beans as an MC n him n Face have worked in the past

  • Pingback: The Official Hip Hop Thread

  • yup!!!

    If dis shit do go down dis sum epic ass shit the youngins aint hip two of the realest of my generation im glad I was a 80′s baby real live

  • GrimGenius

    ^^^^how do u know what “youngins” know or not know about? im 18, i know who face & beans are, so what the fuck are you talking about?

  • Da Business

    Hope it drops…

  • yup!!!

    I guarantee u aint got the diary the resurrection the good the bad the ugly untouchable the truth the reason etc. pump ur breaks slim I aint for all dat internet faking u weak ass nigga so wateva u say after dis point I aint responding

  • facepalm

    ^dude… this guy is at least 30, and he still writes like this.

  • GrimGenius

    @ yup Ain’t nobody faking but how are you gonna assume that people don’t know who a certain rapper is judging by their age. That sound stupid to me & By the way, i have the fix & the last of a dying breed in my ipod so……

  • yup!!!

    Aite aite well my bad aint dat serious its just who these youngins look up to be killin me like I listen to errybody to be honest except for certain shit its too watered no offense and he a young man he can speak for his self and wat I meant by faking is u acting hard on the net not faking by the music no disrespect Im still in my 20′s get my meat out ur mouth @facelap

  • JohnB

    Sorry to hear that now….it is too late, it just for aficionados like myself, but they won’t do big in sales and promotion. Only circuit will be live…nowadays Hip Hop has new faces and they make shade to those real OGs…sad but true.

    Still good to hear that they want to make some dollars…

  • NotoriousRambo.

    HOPE THIS COMES INTO FRUITION

  • WUWEAR

    MAC N BRAD II DROPS BEFORE DETOX!! BET YA MEGA MILLIONS ON IT

  • Mdot

    10 years late

  • Pingback: Rap Radar :: Scarface Announces New Album Title

  • Pingback: Scarface Scraps Mac & Brad Album | Midwest Monstars

  • http://Moonbotset.com/ megaman games online

    These are genuinely impressive ideas in about blogging. You have touched
    some pleasant points here. Any way keep up wrinting.