New Music: Lloyd Banks x Vado “We Run The Town”

By now, you should all know Banks never disappoints and tonight he drops his new collaboration with Slime. That V6 mixtape can’t come any sooner.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
47 Comments
  • http://www.rapradar.com The Kid

    Yes sir!

  • Trev -2012 SUB HUMANS

    PURE FLAMES!!!

    THIS IS A WARMUP !!!

    ONCE THE GENERAL DROPS HIS SHIT EXPECT COMPLETE UTTER CHAOS!!!!!

  • yungbkfresh

    sorry this sound real meek millyish they stealing flows now

  • Pingback: New Music: Lloyd Banks x Vado “We Run The Town” | Celebrity Mess()

  • Mischief

    ^”Fuck all my haters, fuck how they feeling”

  • swag

    DAMNNNNNNN, Lloyd banks top 5 dead or alive, it dont matter what u say nomore

  • Trev -2012 SUB HUMANS

    AWW MAN WE BOUT TO PUT A WHOOPIN ON THESE NIGGAS – 50 CENT

    THE SHIFT !!!!

    YOU CANT STOP IT !!!!

  • M.T

    shit was hot. when is this mixtape coming out tho?

  • http://www.pottstreet.com #DTownIsMyCity

    Banko!!! Good to hear a fresh new joint from Banks….track is mos def #DOPE

    Looking forward to that V6 but I hope the next album ain’t too far off!

  • http://www.mcceltic.com Celtic

    Dope. Banks is always hot whether you like G Unit or not. He is consistent.

  • deez

    its banks or no thanks..

  • Black Shady

    G’s Up!!!!!! BANKSSSSSSS

  • Mr.KneeGrow

    Sliiiiiiiime!

  • 50 cent

    FUCK BANKS..MY ALBUM COMIN SOON…ITS THE KID

  • Pingback: New Music: Lloyd Banks x Vado “We Run The Town” | Best Hip Hop News 24/7()

  • http://eminemfanforums.com/index.php Gizzabe

    Banks!

  • Anon DCPL

    How does this sound like meek mill??

    This shit is fire. Can’t wait for his new project.

  • efdee

    SLLLLIIIIIIIIIIMEEEEEEEEEEEEEEE

  • http://goodmusic.com GoodMusicREP

    Can I get feedback on one of my songs? I’m not sure how else I find out if my stuff is good or not. If you listened, thanks. http://soundcloud.com/love_at_first_sound/down

  • donald

    FUUUUUUUUCKKKKKKK!!!!!!
    THIS IS CRAZY!!! I WISH ONE OF YOU HATERS WERE HERE SO I COULD SMACK THE SHIT OUTTA YA! BITCH!

    GGGGG-UNIT!

  • donald

    compare this to French Montana – Pop That (Featuring All The Other “Big” Wack Artist) & Tell me which is better…. EXACTLY

  • 50 cent

    STEALIN MEEK FLOW NIGGA

  • N0T0RI0USRAMB0.

    DOPE TRACK V6 DROPPING INDEPENDENCE WEEK!!!

  • ATLRyder

    DAMN EVEN BANKS RAPPIN LIKE 2CHAINZ SMH!!!

  • ATLRyder

    BANKS BITIN 2CHAINZ. WHAT IS THIS WORLD COMING TOO

  • Tru Talk

    and people act like 50 ain’t promoting banks…. V.6 COMIN SOON!!!! GUNIT

  • JOeyzz

    banko

  • PPrrootteesstt

    everybody stealing flows. fuck this track

  • I GOT EM 4 THE LOW

    WHAT @ ATLRYDER..

    1st off, ur name tell me everything I need to know…

    AND I fucks with 2Chainz and Drake, but Banks will rap circles around those niggas anyday…

    This track is a smacka…

  • http://fakeshitaintpoppin.com oh Boy

    C’mon Son ! Banks is the truth…

    …and you better check yourself before sayin Banks is stealing anything else then your wifey money !

  • http://fakeshitaintpoppin.com oh Boy

    Vado held his own too tho…

  • the realist

    Are we listenin to the same track? How is Banks and Vado stealin Meek flow? Then you list 2 CHAINZ?

    Dog you niggaz are delusional. So if a nigga speed up his flow, he bitin Meek now? Dog that’s hip hop.. Em sped up his flow years ago so did he bite dat from Twista? Dog Banks rhyme scheme on this is way more complex than a Meek Mill and a fuckin 2 Chainz. Even Vado kinda got off…

    Dog you dudes amaze me yo.. how can you discredit this? You can finally hear this nigga clearly so I guess you can’t complain about that so yall come up with somethin else

  • ZoomZoomDad-Otis

    Banks !!! Southside stand up P-L-K is back. Lloyd Banks is a lyrical beast.

  • huh

    lyrical gangstas eating rappers for lunch

  • http://twitter.com/loch121 loch121

    This sounds nothing like Meek.Banks been flipping the flow like that.Check GRODT.This shit is tough.great combo.Vado is dope too.I’m fucking with this.
    Check out “Spaz Out” by LOCH – http://www.reverbnation.com/open_graph/song/13311603

  • Micah

    Banks ripped it but he did use 2chainz rhyme style and scheme so did vado, the whole game basically besides FUTURE and Jeezy are using the same rhyme scheme, and niggas wonder why future can blow up, its cause he doin something different

  • swag

    banks took 2chains rhyme scheme ????????????? r u murtaa fukas on crack or some shit ??? dumbass uneducated niggas, 2chains dnt even got a rhyme scheme dis nigga said my rep is a reptile, fuk outta here. noone can be compared to banks point blank period

  • mac DIESEL

    I DON’T KNOW HOW NIGGAS CAN LISTEN TO BANKS RHYMIN’ WIT THAT DAMN ANNOYIN’ VOICE!!!! THE SONG WAS AIGHT!!!! VADO DOESN’T GET ENOUGH PROPS!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • http://fakeshitaintpoppin.com oh Boy

    @mac … cause we aint bleeding once a month … bitch

  • mac DIESEL

    @ oh Boy

    GET OFF BANKS DICK, THEN GET OFF MINE!!!!

    ………..FUCKBOY!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • ADot

    You niggas can’t be serious bout the Meek or 2Chainz shit, Banks got more different flows than 99% of rappers that ever spit a 16. That 1% includes on Jay-z & Eminem! Banks switches flows more than once in all his verses, perfect examples are his verses from FlatLine w/ Young Chris, Return of the Titans w/ Joe Budden, and three of his personal 50 bar joints like his “Large On The Streets”, “Practice”, or “5 or Better”. Do ya homework before you say stupid shit! Lol smh

    Add to that Meek Mill’s pride won’t let em do a song w/ Banks, because he knows he’ll get smoked!m. He’ll do a million joints w/ Fab b/c he’ll let em live on some lil homie shit.

  • Your Friendly Neighborhood Dopeman

    Both Banks and Vado verse were dope. Vado to me was slippin’ a little bit but he did ok on this one.

    Why even respond to those 2Chainz trolls, if you been listening to Banks, you know damn well he ain’t take nobody’s flow. Dude is as versatile as they come when it comes to flows. Truuuuuuu.

  • http://fakeshitAintpoppin.com oh Boy

    @mac … you aint got no dick …. pause

  • Young lucci fan base

    @zoomzoomdadotis’, south side stand up nigga I thought u was from Florida nigga u living fantasies nigga, get off ny pussy that bitch a virgin now haha!!

  • Toni

    DAAAAAAMNNN… aint been listen much at all to g-unit/50cent shit at all but got damn Banks just showed me why I started listenin to them in the first place…
    Ima bump Hunger For More right got damn now

  • JOeyzz

    yes sir

  • SMP12

    Banks keep it real he sounds the same as the cold corner 2 mixtape except much colder now