New Music: Slaughterhouse x Swizz Beatz “Throw It Away” (CDQ)

After releasing their cover, Slaughterhouse gives us their next single featuring Swizz Beatz. This is the shit we like to hear. welcome to: OUR HOUSE, August 28th. Produced by Mr. Porter.

flex

UPDATE: Throw away the tag version. The dirty CDQ is here.

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
0 Comments
  • kpamma

    shoebox

  • Slice Bread

    sigh. my life was good but this is straight GARBAGE … these niggas serious wit this crap? no wonder they album keep getting pushed back

  • Slice Bread

    Eminem really approved this bullshit? im disappointed

  • ZoomZoomDad-Otis

    This is str8. The lyrics are nice but the beat is TRASH. Does Slaughterhouse have Just Blaze on their new album?

  • SlaughterPause

    That cover is official tho? HAHAHA

  • @gtfomike

    I like this song, that’s a 2 out of 3 for me, still looking forward to the album.

  • dmc

    It’s a Frat house Bitches!

  • ZoomZoomDad-Otis

    Swizz Beatz what the hell happen to you man? SMH.

  • Rj6942

    not gonna lie, i have not liked a single song theyve released for this album. nothing but mediocre attempts at radio records. WE WANT THE LYRICS SLAUGHTERHOUSE! thats why you have fans. your first album was nice and lyrical as well. swizz is a clown, hang it up. they need a dre beat.

  • Unknown

    Swizz could’ve done a better chorus but overall, it’s a dope song. Slaughter!! It’ll grow on some people but they’ll love it.

  • PPrrootteesstt

    ….. So wack that it made me angry, but this is what I expected. Slaughterhouse fans like myself are losing right now.

  • oDC

    Swiiz is to blame for it, but its made to be a hype up track.

    Swizz is dope for hyped beats, though they’re hit or miss and a joke sometimes.

  • mac DIESEL

    NOT BAD!!!! HAS THAT LATE 90’S HIP-HOP/RUFF RYDERS FEEL TO IT!!!! DEFINITELY BETTER THAN MY LIFE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • J. O.

    This is is pretty wack, but its just their attempt to get that vital radio play. The album will be fire I’m sure, but will still probably do shitty numbers. Such is life in the rap game.

  • figgside

    ANYTHING WITH SWIZZ BEATZ ON IT IS GONNA BE WEAK !!!

    50 GOT A TRACK PRODUCED BY DRE THAT HE ABOUT TO DROP

    HOPEFULLY IT’S GOOD

  • BBGUN

    sounds good to me.

  • eminemleakpls

    idk what you guys r talking about this is sooooo dope. hopefully it gets some radio play this is dope as hell. now we jus need that 50 prod by dr dre collab to drop tonight!!!!

    SLAUGHTERHOUSE!!!!!!!!!!! THAT THIRD VERSE IS AMAZING BTW

  • daman

    yeah throw this single away nigs got two months to get 2 get it right

  • Dune

    After a couple of listens this shit grew on me! Now i cant stop playing it and they got some really funny lyrics in there. Waiting for that CDQ version!

  • deez

    0-3 slaughterhouse…damn looks like your albums gonna do worse than yelawolfs lmao

  • deez

    this is like a bad dream, lol i was hyped for this album too..

  • swag

    this is just shadys strategy, em dropped not afraid for the radio they tryna get mainstream and radio fans to check out the album and support their movement, this song isnt bad, its a club song, something u play in the car, but its not slaugtherhouse, the real ammo is stored on their album, i kno for a fact they not gunna disappoint

  • whatchewnoymstans

    slaughterhouse is building that fan base look at there youtube views they growing. this track will def gain more fans!!! SLAUGHTERHOUSE THROW IT AWAY!!! track really grows on you. but srs realise a damn track with eminem already.

  • Tre

    SINCE SIGNING WITH EM SLAUGHTERHOUSE BEEN DROPING NOTHING BUT BULLSHIT..LISTEN TO THE FIRST ALBUM N LISTEN TO THE OTHER SONGS THEY THREW ON THE NET BEFORE THEY SIGNED, THEN COMPARE THEM TO HAMMERDANCE MY LIFE N THIS BULLSHIT..SMH NO LONGER ANTICIPATING THE ALBUM

  • Why So Serious

    Really Slaughter House?????!!!!! Really????!!!!!
    When i saw this post i got my speakers ready and all with the volume on max, but when i pushed play……..

  • ??!!?

    Man fuck these niggas wtf ??? dont even try and defend them I hope they read this too I hope they win not for them but for eminem smfh lazy mother fuckers especially joe and royce at least crooked and joell be dropping freestyles and mixtapes

  • ??!!?

    They expect the game to be handed to them

  • Unknown

    Yelawolf Radioactive has sold 400,000+ to date.

  • deez

    they just struck out.. its a sad day to b a slaughterhouse/eminem fan, cuz now u noe em officially lost his ear for music..

  • Marv

    I may have to hear it a few more times for it to grow on me, I like joe buddens verse but idk bout this song or even being a second single, sounds more like a album fuller ……. follow me on twitter DooDoo_Brown1

  • Truu

    Wow yall trippin! This shit is better than most Rozay Self Made 2 shit.

  • Aggie Pride

    The Beat is everywhere to me and the hook is to basic.

  • deez

    thank u ^..not to mention its complete basura that they try to jumble together quickly so they can get back from detroit or go back to what they doin and send they verses over the internet to each other, no chemistry, green screen videos, a real video for a joel ortiz freestyle, lmao disappointing album cover along with the singles, this aint gonna sell shit..jimmy its ur time to step in..

  • ??!!?

    Yea fuck that I lost all hope in rap and hip hop going to listen to some old/new lloyd banks some rock and shit very disappointed

  • Dune

    Man u guys really dont get the point of singles do you?? My life was like the best commercial single for them, got them lots of new fans. And this one of them songs you can just ride to in your car or in the club. Wait for the album. I still have a lot of faith its gonna be HOTTT and i do actually like this song!

  • Devante

    Damn I thought with a bigger budget they’ll make a better album…..

  • ??!!?

    Take out swiss and its good seriously he fucks it up for them

  • deez

    i feel like they taking the lil b route and making shitty songs on purpose, at this point.. im just trying to make sense of all this wackness..

  • JustMyOpinion

    Do I hear a Wu-Tang sample? Piece of that beat sound very familiar. Slaughterhouse can’t go wrong, they’re ALL lyrics. Good stuff.

  • kriz

    I love slaughterhouse but this sux ass fuckin swizz should stick to making beats and stay off the mic.

  • Lil Majer The Cartune

    Ehh, was expecting much better from these guys, the beat needs much work and the lyrics are very unorthodox and it’s very hard to follow on what this song is even about… When they released “Hammer Dance” I was for certain this album was gonna be an instant purchase, now, not so sure, I gotta hear more material first now…

  • M.T

    wasnt feeling “hammer dance”, wasnt feeling “My Life”, and now im not feeling this right here. Try again.

  • Jus10

    Hammerdance > Throw It Away >>> My Life

    So far this album sounds sad (compared to their debut)

  • agrippagodson

    http://soundcloud.com/bd_studio/crystalline

    Thanks for anyone that listens and provides feedback.

  • Jus10

    On another note, these dudes need to get humble again.

  • Nasir Jones

    SMMFH! WTF? this is what yall been doing? The first album throwaways are better than this shit. Last hope in Hip hop just died. Only have the Nas Joint to look forward to (if swiss aint fuck that up too!!) EVEN my life was dope…Get your shit together! Ive been co signing these niggas everywhere. Shoulda listen to the people that said these are just has been niggas…You Throw away Money now? wtf happened to Mood Music? Bar Exam?Road Kill?PIg Face? im outa here…listen to Royce freestyle over Waynes IM ME then yall get my frustration!!!

  • MackIceCube

    What the fuck is this?? These guys fell off even before they started….The whole pint of slaughterhouse is the HUNGER when they rap. IM outa here with this fuck boy rap…ONly crooked I could even manage to half flow decent here….Fuck outa here swiss

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    yeah… i hate to post this: searching for radio hits i see… what happened to the underground sound???

    this is mediocre… at best! that hook is HORRIBLE

  • SDOT

    WHAT THE FUCK HAPPENED TO SLAUGHTERHOUSE? I’m done checking on their new shit, this is garbage, all three singles have been garbage. Eminem has lost his ear for music. fuck them all. Look at what kanye west is doing right now with cruel summer, he’s putting effort into his squad and making what seems to be a killer album. Eminem is not putting shit into slaughterhouse. fuck all this “mastering” shit, the songs still suck dick. Eminem needs to get his shit together, another recovery type album and i’m done with his bullshit to. Look at what good music is doing.

    SHADY PUTS NOTHING INTO THEIR ARTISTS. WHAT A FUCKING SHAME OF A LABEL.

  • Gave up Hope on these dudes

    The Nas joint and Slaughterhouse was gonna be the only albums I actually Purchase…Fuck that…Downloading the free slaughterhouse album unless they make up for this BULLSHIT and release something tomorrow that sounds like ‘warriors’ or any of the first shit. That MOP slaughterhouse was dope too……FUCKING DONE FELL OFF before they started. SMH

  • SmokeYou

    Just proves once more that they can all rap their asses off…but can not make a good song. Aside from Joe Budden who actually has made good meaningful songs before.

  • http://rapradar amp’d

    WACK!

    the Alicia Keys joint produced by Swizz >> .this song

    DONT HATE MY OPINION ( in my mac Diesel voice)

  • Jinx

    Dope! better than my life , hopefully they will gain more buzz of this single!

  • http://jdareal.com sway-z

    Everytime I come in here, especially for these niggas, I see people fronting just because of who they are. I mess with these dudes too, have been since before most of ya’ll niggas even knew who Crooked or Joell even was:

    (“in the passenger seat, grabbing my meat, hair nappy, pants saggy, draggin my feet, I’m never happy” what you know ’bout it?)

    So I don’t say this “hating” at all, I want these dudes to succeed.

    But call a spade a spade. This is a “club” track you not gonna hear in nobody’s club. Never. And if that’s the case, then why even make it?

  • Djk2884

    Throw this shit away

  • doodooface

    that Big Sean Mac Miller song is wayyyyyyybetter than this bullshit..scroll down the page a tad..and your set..i love slaughterhouse but fuck this bullshit..they song outta place ..and Swizz why you giving these niggas

  • http://rapradar.com Salvatore sala

    disappointing, hope they make it up with other songs on the albun

  • RealHipHopBack

    Here’s the thing, Y’ALL AINT GONNA BUY SLAUGHTERHOUSE’S SHIT EITHER WAY. You bitch and moan when they try and get some money since y’all aint supplying their INCOME. These “Real” hip hop fans wont buy a single copy. The young kids that hear this shit on the radio will rush to their parents to buy this shit on itunes NOT Y’ALL! This song was not the best, average at best, but I see what they’re trying to achieve.

  • https://twitter.com/#!/MAESTROLUNGS Maestro Lungs

    It Seem like Each Single is Getting Weaker. Hammer Dance was Nowhere Near as Good as Anything They Had Put out Before, But it was Cool, Then My Life was Passable. You Understand they Gotta do that Kinda Song, But This Song is The Weakest & I Can’t see The Point. The Beat is not no Club Banger, Swizz is Weak on the Hook & They Spit They Most Average Bars Yet. What is the Point of This Song?

  • Black Shady

    Hammer Dance > My Life > Throw Away

  • submitcomment

    em didn’t approve of the swizz beatz thing. It was Slaughterhouse

  • A Dubb

    Dumbin it down to double their dollars, we’ll criticize them for it & “won’t” yell HOLLA!!!!!!!! Housegang ya’ll can do WAY better than this, @amaya you don’t really like this right?????

  • deez

    werd the fuck up !!!!!!^^^

  • deez

    SLAUGHTERHOUSE 0-3 RIGHT NOW AND U GOT ABOUT 2 MONTHS

  • deez

    JOEY RELEASE SOMETHIN TO REDEEM THIS GARBAGE, PLEASE??

  • Real Deal

    Swizz Beatz is garbage

  • jonathan

    terrible

  • HipHopCritic

    Have any of y’all even heard “The Illest” from them? Lol it was supposed to be on the album but y’all should look it up. The Illest > Hammer Dance > My Life > Throw It Away

  • Guare456

    WHY DONT THESE NIGGAS JUST GET ON BEATS AND SPAZZ OUT YO.. LIKE WHATS POPPING YA TALK ABOUT LYRICS THIS AN LYRICS THAT.. YA NIGGAS SPITTING BULLSHIT.. FUCK IS THIS ..THIS WHAT U GOT NIGGAS WAITING FOR.. THIS FUCKING THROW AWAY RAPS.. COMON B..

  • TRUTH

    GOTTA LOVE SWIZZY AND THOSE LAZY HALF ASSED HOOKS OF HE’S

  • http://rapradar Rap about what your really doingl

    Hammer dance was cool because araab is a fucking beast that korn sample was crazy.. I used to be a big swizz beats fan with them hard hitting bass lines he used to use a lot but he def fell off for the most part.. production is everything you can’t write crazy lyrics if you aint really vibing to a crazy beat..

  • R

    Fire compared to that shit beat Swizz did to pusha. I hope they dont include that gay ass cee lo 90s club beat song. Em not that good at producing if that albums gonna sound like the last 2 tracks. I want his shit to go Hard 125,000%

  • MHarstad

    I actually like it..not sure what all the hate is about

  • http://twitter.com/loch121 loch121

    Hip Hop fans are so picky.Yall want yall artists to blow up but, don’t want them to make the music it takes to do so.This beat straight.I like the song.Drums are hard.Hook is catchy.I know that grimey shit is on the album.they need radio.
    Loch Slaughterhouse Hammer Dance freestyle http://www.youtube.com/watch?v=foAGhFRNBh4

  • kay

    iight i a HUGE slaughterhouse fan…. THIS IZ BY FAR DER WORST TRACK EVER… I WANNA HEAR SOME LYRICAL MIRACLE TYPE SHIT

  • WestCoast

    Swizz Beatz trashhhhh worst producer of all time

  • CJF

    whaaaat the fuck?! .. their style doesnt compliment a swizzy beat, royce’s verse was terrible, ahhh maaan, please sound better without flex tags on it …

    any1 else think the beat on this and my life is too prominent compared to the raps??!!

  • vejs23

    sick as hell

  • 256

    10/10

  • vejs23

    Slaughterhouse monster

  • HIIPOWER

    wtf happened to slaughterhousefans???? YOU suck not them!! first off hammer dance was str8 lyrics with no chance to have radioplay, it was for the hardcorefans..it was a so said “underground” single(whatever that bullshit means)..then my life was a celebratory record with the attempt to get radioplay, they were actually celebrating what they’ve accomplished with OUR help, the help of the fans…now throw it away is a song that hopefully will bang in all clubs, strip clubs and that you will hear blasting in every car! do you think “the one”(the single from the last album was different??? so shut the fuck up!!! and at the end of the day all songs were str8 fire!!!! #SLAUGHTERHOUSE

  • WEEDHEAD

    Stop hatin. Track was ok. Probably better when not listening to a flex rip. But yeah, beat is kinda ova da place. But i aint hatin though, still better than 70% of the shit out here that sound repetetive

  • Kali

    it’s alright,could have been better

  • missedgyc

    get the shit outta ur ears!
    that song is dope.

  • jl

    Have any of these guys actually listened to their OWN first album, maybe hammer dance would have made the cut but my life and this song are terrible…

  • D

    this is trash… same ol swizzy bullshit

  • HIIPOWER

    what the fuck happened to slaughterhousefans???? YOU suck not them!! first off hammer dance was str8 lyrics with no chance to have radioplay, it was for the hardcorefans..it was a so said “underground” single(whatever that bullshit means)..then my life was a celebratory record with the attempt to get radioplay, they were actually celebrating what they’ve accomplished with OUR help, the help of the fans…now throw it away is a song that hopefully will bang in all clubs, strip clubs and that you will hear blasting in every car! do you think “the one”(the single from the last album was different??? so shut the fuck up!!! and at the end of the day all songs were str8 fire!!!! #SLAUGHTERHOUSE

  • Evil

    Fuck yeah,this is dope shit.The beat is raw and lyrics never disappoint.You know people like it when its 80comments already.Hatesr keep hatin,Slaughterhouse are here to kill your favorite rapper

  • @chardinHOPE

    You so called Slaughterhouse fans are full of shit!!! Hammer Dance (street single cold) My Life (celebration we made it joint cold) Throw It Away (club joint with lyrics cold) I’m feeling all of they’re singles because that’s what they are SINGLES! Of course SINGLES arent gonna sound like the first Slaughter…And comparing Bar Exams, Mood Muziks, & other stuff to the album is stupid because it’s mixtape material. I’m a fan of SH & I believe the album will be cold!!! Fans need not to be so critical because y’all SCREAM LYRICS LYRICS LYRICS….But when it comes to actually buying an album with lyrics you fruits won’t even buy it!!! From the numbers niggas didn’t even cop they’re first joint so all the bitching is unnecessary…just cop the album enjoy it and chill the fuck out

  • Queenz

    I can’t get with this shit man. People listen to Slaughterhouse cuz they don’t make records like this. Niggas wanna hear “Microphone” and “Coo Coo”. People want hard gutter music from you guys, not club records. I didnt like “My Life” with Ceelo and I don’t like this joint with Swizz. You guys are too good for records like this. Honestly I don’t think you guys even like it, sounds like you’re trying to reach a demographic that won’t appreciate your lyricism regardless. Anyway, i hope this record doesn’t make the cut and you take it off the album before it drops.

  • fat nigga

    Eminem plz..we want new shit of ya!fuck the whole young money and mmg or whatever even fuck slaughterhouse!..record some shit be4 u fade.

    Love from egypt.
    Hate on my english.smh

  • res 1

    everybody talks about money in their raps!?!?! wtf is wrong if slaughterhouse is doing it in one song too?

  • Peekay

    This is okay but Swizz has the WORST hooks in rap. How do artists let him get away with it? Get your wife to write you something, homey. Blatant attempt at radio play which they’ll admit but hopefully the album will have some heat for the true fans.

  • Black Shady

    lol @ thinking we want club bangers from SLAUGHTERHOUSE lmao lets be real

    if I want something to play at a party or a bbq….i’ll play some Drake/MMG shit….not slaughterhouse. lets keep it real.

    just go back to what you do best….club bangers is not for u guys. we want that lyrical slaughter shit

  • Detroit Dave

    Whenever I see the name Swizz Beats on a track my stomach turns. I sincerely hate his music.

  • ITSDman

    smh rap fans are sensitive bitches sometimes i dont think this is that bad just not that good what just because they chose to have fun on a few tracks suddenly everyone hates well watch i gotta feelin there saving all their raw lyrical shit for the rest of the album bit i kind agree this isnt their lane

  • Pingback: Slaughterhouse – ‘Throw It Away’ (Feat. Swizz Beatz) (CDQ) | HipHop-N-More()

  • http://soundcloud.com/shadyssoldier DAS

    this song just sucked.. my life was dope an so was hammer dance.. but this sounds like a throw away that should have never been released.

  • deez

    woah woah woah, so swizz beats was on the song just too do the annoying ass hook, and mr. porter produced it? first off it sounds like swizz produced the bulk of it and either way why the fuck are you gonna rely on a d12 member to produce you a hit single??

  • deez

    stfu @ black shady, they could make a club banger if they stopped listening to eminem..

  • gyjoci95

    Someone can put a link to download the new version? Pls!

  • deez

    he’s controlling most of the project, and from what i heard, so far everything from the first is better, even though it wasn’t particularly good either..

  • Lil Majer The Cartune

    @deez “why the fuck are you gonna rely on a d12 member to produce you a hit single??”

    Mr. Porter produced “P.I.M.P.” for 50 Cent…

  • deez

    how fucking long ago is that be real this is 2012…

  • deez

    and that literally was something he probably heard on vacation or in an elevator..

  • deez

    apparently you get less for your money when you fuck with mr.porter…

  • NEM

    The fuck… this is just dissapointing. This goes beyond the commercial-critique… It’s just not good. Period.
    .
    Stop fuckin’ around, and instead just do what you’re good at. Stop comprimising. You failed with ‘My Life’ and you’ll fail with this one too.
    .
    Let’s hope 50 can prove that Shady Records is still something to be reckoned with.

  • PistolPistol

    Wow! It’s amazing how the track title really fits the song.
    Em what the fuck are you doing man?? Why can we get that real hip hop shit on a single? Ohhh that’s right, it won’t sell! Well neither will this shit so “throw it away, just throw it away”
    “Wooooooooooooo” (Rick Flare scream)
    Oh and fuck Swizz cheese! All his fukin beats have been the same since back in the day w X..an that’s the only time their even tolerable.
    Please Swizz!!! Step away from the Mic!!!

  • deez

    i dont understand how swizz is even in the position he’s in, the dude has always made horrible horrible music, not to add he sounds like he should be djin a frathouse party…

  • deez

    lmao they was in such a rush to get this bullshit out, that it says swizz beats on the artwork for the single, elliot had to correct it, beatzzz!!!!

  • deez

    im out, early morning venting, going to burn some sours this is depressing..

  • industryinsider

    SLAUGHTERHOUSE AIN’T NUTTIN BUT A BUNCH OF RAPPERS WHO COULDN’T DO IT ON THEIR OWN AND HAD TO LINK UP TO ACCOMPLISH NUTTIN…

    THESE DUDES IS WAY OVERRATED ANYWAY..WHAT YALL EXPECT

  • Unknown

    It sounds waaayy better without Flex lol. i keep laughing every time i read the comments.

    SLAUGHTERHOUSEE

  • im going to sample these and not pay ANYONE!

    these fools need soooo much sales. they split everything 4ways. if they dont sell 10mil records they broke mayne. throw um away!

    having said that – dope track….yall acting like taylor swift hit the hook up

    CAPEESH!

  • Pingback: Dope State Of Mind | Slaughterhouse Feat. Swizz Beatz – Throw It Away()

  • static

    this song is wack i like them but song sucks..

  • Mr.KneeGrow

    Yall act like dat 3 songs make the album, smh for God sakes they are radio singles ment to get radio play, they gotta dumb the lyrics down a lil for dat

  • Phillmatic

    I just hope that Swizz doesn’t do this to Nas’ album SMH.

  • Pingback: Music: Slaughterhouse Feat. Swizz Beatz- “Throw It Away” « 57thAve()

  • Shady 2.0

    Stop Being Little Bitches Support Slaughterhouse

    Crooked I: The most frustrating thing, bro, to be honest with you, is that some people, not the fans, but some people show resistance when Slaughterhouse doesnt do 80 bars, seven-minute songs. We all have individual lives. We all want to create music that reflects our lives. We cant just go in and do 60 bars apiece every time. You cant do that on every song. With certain people, if you give them a song that reflects how we feel in life or whatever, just some regular shit, theyll say, Nah, this aint Slaughterhouse! I want to hear you slay sucka emcees in a battle rap. No, dog. We are artists. We make music for people to relate to. Thats the most frustrating thing, when people try to put Slaughterhouse in a box. This is the only thing we want to hear from you guys. If you dont do that, fuck you. Thats basically how some shit is. They really feel like that. Why come I cant express how I feel? I go to strip clubs. I cant make a song like [Tyga’s] Rack City? Im in strip clubs all the time. Im a fuckin strip club aficionado. Ive been in clubs all over the world, not just in America, and they know who I am when I walk in. I have fun. I cant make a song about that? Thats part of my life. I thought I was rapping about my life but Nah, we dont want to hear that from Slaughterhouse. We want that lyrical, miracle. Thats the most frustrating part.

  • SMP12

    Crooked I should stay solo… His new mixtape is much better!! Now i got to wait on lupe’s album..hopefully he dont disappoint!!

  • http://eminemfanforums.com/index.php Gizzabe

    Royce >

  • @youngyela

    oh SHIT the beat CRAZY! reminds me of the “1, 2 yall” beat.

  • WACKJUICE

    HAMMERDANCE >>>>>>

  • the One

    lol!

  • 50cent

    All you whining, shoe shining ass niggaz need to shut your trap and understand WTF is actually goin on
    while all you Internet “opinion leaders” talk about slaughterhouse “lost it ‘fore they fond it” or “sold out” or all kindsa other buncha lame shyte, you fuckin fruits need to understand that the dea of releasing mainstream singles is to acquire a bigger audience while ensuring that the “last real hip hop group in the game” does not suffer the same fate as that wack ass, lead by a fat donut eatin, singin songs about food eat muh fruckin rap group OR any other rap group belonging to our genre
    sissy niggaz need to understand that your requirement of that hard hittin, underground, slaughter shit is reserved on that disc- should you choose to support it. In any case, your bitchass is not needed, slaughterhouse will reign supreme all dayy ayy day you whinning country hill billi ass niggaz
    *Crooked I voice
    SLLLLLLLLAAAAAAAAAAUUUUGGGGGHHHHHHTTTEEERRRHHHOOOOUUUUUSSSSEEEEEE

  • res 1

    read what CROOKED I said BEFORE the song dropped: “Crooked I: The most frustrating thing, bro, to be honest with you, is that some people, not the fans, but some people show resistance when Slaughterhouse doesn

  • Cromer Beats

    Dammmmmnnn…Slaughter House is fallin off man… Still got faith in em tho.

    *** NEW CROMER BEAT: “All worth it” ***

    ***New beat every Sunday***

    Facebook.com/Cromerbeats

  • http://jdareal.com sway-z

    This ain’t got nothing to do with making a club song, it’s about making a club song that’s not going to make it in the club.

    Everybody understand you gotta have big singles to sell, but here’s the catch-22. Most of the time, you gotta go outside of what your hardcore fans like, so if it works, cool.

    But when you make songs to get radio play that don’t play on the radio, club songs that nobody plays in the club, where’s it getting you? Because the core fans ain’t gonna fuck wit it off top, so NOBODY is bumping it, and it just takes space up on an album that you could’ve used for some hotter shit

  • Mike Diggity

    Big slaughterhouse fan, and this track doesn’t do much for me. Defiantly not one I would play on repeat. Got nas’s on pre order though!!

  • Someone

    wtf the singles get worse this makes Hammer Dance seem amazing

    I mean yelawolf flopped but i dont think dude sold out his album was still decent, but this shit just seems like a fucking sell out track…
    worst track ive ever heard from slaughterhouse probably followed by “My Life”

  • B.I.G.

    They Should’ve Thrown This Away..

  • slaughter

    sounds good to me, definitely buying the album/ slaughterhouse all day

  • Bangers N Mash

    People hating on it, but look at the comments. SLAUGHTERHOUSE

  • Curtis75Black

    I listened to the flex rip yesterday and was disgusted with what I heard. I just rocked the updated “Dirty” version and completely like the track a lot better. For all those who just want the lyrics, you should’ve supported their 1st project !! This track isn’t as bad as 99% of y’all make it seem. Too dam picky !!

  • That Guy

    Relax. Singles are meant to be heard, not listened to. Meant for clubs and cars. If you’re head bopping they did their job, it’s for the masses. There will be gems on the album. Re-fucken-lax.

  • https://twitter.com/#!/MAESTROLUNGS Maestro Lungs

    I’m Trying Hard to Like This Song. They would been Better if Swizz Actually Did The Track, Yea His Hook is Annoying, But It Might of work over His Own Track Than a Mr Porter Track. I Think Royce had one of His most sub Par Verse Yet. Crooked had the Best, But Joey & Joell verse are Cool Considering The Beat & Concept wit a Half ass Hook. I Just Hope This is Like The One & Be That Track I Fast Forward, Cause I Actually Enjoyed The Illest, Hammer Dance (Hate the Video) & My Life (Enjoyed The Video, Not The Greatest, But Cool)

  • brl.

    Swizz has become extremely repetitive. His hooks are played out.

  • sprucey

    guys this single is clearly for radio and dj’s i know id rather listen tpo this than 90% of the other bullshit in the clubs…the album will be quality…yea id rather they were releasing material like the one as there commercial stuff but no fucker blought it they need to make a few mill then they can all step in the game with like…were releasing true hip hop and your going to buy it..simples

  • sprucey

    bought it*

  • Pingback: Rap Radar :: Slaughterhouse welcome to: OUR HOUSE Tracklist()

  • Pingback: Slaughterhouse “welcome to: OUR HOUSE” Cover Artwork & Tracklist « FieldMaticMusic()

  • Pingback: Slaughterhouse welcome to: OUR HOUSE Tracklist | ChopsAndKicks()

  • Pingback: Slaughterhouse welcome to: OUR HOUSE Tracklist | HeyBeDDa()

  • Pingback: Rap Radar :: On The Set: Slaughterhouse x Swizz Beatz “Throw It Away”()