New Music: Rick Ross Ft. Dr. Dre x Jay-Z “3 Kings”

With Rozay’s album, God Forgives, I Don’t hitting the shelves on July 31st, he releases his new single featuring Hov and The Doc. Produced by Jake One. Did it live up to the hype? It’s just different. Ha!

flex

UPDATE: CDQ

Sidebar: Ross Speaks On The Track | Flex

Tags:
Rate This:
5
Submit No Ratings
258 Comments
  • NoSoup4Yu

    first. shrug*

  • fuck b.dot

    Still dont see any post of that nas song call “trust” fuck rapradar

  • DreJayAre

    Clooney, Wahlberg and Cube are rolling over in their graves.

  • Mag

    Live up to the hype? Nah.

    It’s pretty good tho.

  • grandfather time

    detox = never

  • Faded

    is anyone actually looking forward to this album? i feel like this was the only hope left for this album

  • http://soundcloud.com/deviant14 coop

    nice BAWSE

  • Musikal

    Second. Have listen yet

  • ZoomZoomDad-Otis

    DAMN !!!! Jay-Z killed it. Classic Hov.

  • jamesrowdy29

    Is it a good Idea to release an anticipated song early?

  • empty

    ehh

  • NoSoup4Yu

    its aight. now leak the 3stacks track

  • JustOneMore

    Dope track. All I need is the 3 stacks feature and I’ll be done with this album.

  • Jinx

    Jay-z verse was so innovative! hard 2 decide if it was dope or not!

  • ZoomZoomDad-Otis

    @Faded. Your right i heard the snippet yesterday. GFID is basically like his last 3 albums overhype albums with fancy beats. This is nothing groundbreaking.

  • tlova86

    CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • the void

    2 kings. ross isnt even a prince.

  • The cool

    Jay killed but I think Ross should have given himself and Dre the same time he had to kill the track as well

  • NOTZ

    g-unit – 3 kings>>>>>

  • Steve

    Hov just too cool. #RichAndLazyRap

  • M.T

    Aside from that crazy Jay-Z verse, this track is kinda weak. Jay never disappoints but Free Mason>this song

  • empty

    Throwaway verse from Jay, unimpressive sounding Dre, the same old Ross verse

  • BBGUN

    Sounds good. Got the album pre ordered.

  • http://rapradr del

    who fucking with hov tell big money talk i love it

  • E

    Lloyd Banks “Officer Down”—-> Everything Officer Ricky ever came out w/ including this shit Jay just murked him on.

  • Kali

    flamesssssssssssssssssssssssssssss

  • jamesrowdy29

    This was 1 of the best Dre verse since his last album. Is my favorite rapper shedding tears about Dre working with Ross…….I think so because this is hot.

  • DOZEZ

    Jay Fuckin Z thoooooo woow
    jigga>
    NY!

  • Mr.G

    FIRE!!!!!!! Ross, Dre, and Jigga Killed it!!

  • http://www.teflondon.com YUNG MUNKA

    FIRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEE

  • Why So Serious

    All of had the same boring flow, i was expecting a switch up or something but still pretty dope

  • Rob Forte

    It was okay

  • Blaxdon

    Ross go fuck yourself, Dre your ghost writer is gonna have to step that shit up nigga. Detox some new dope shit 21st shit. or shut the fuck up and have another nutrient bar homie. Hov—you still that nigga I can’t front. That arena line hurt my feeling because that shit is true. You may have just finished the highest grossing tour of all time but for the record Nas is shitting on you right now.

  • Nina

    This song won’t make me even illegally download Ross’ album.

  • Guare456

    this is horrible.. this jay z throw away raps and this nigga trying to use it for his album and then throws a dr. dre throw away rap too this nigga has lost his mind.. i think jay z even said in the rhyme u can keep this khalid this a free style.. he probably just sent the vocals to khalid and khalid aint use it on the album but they using it on here.. this shit trash b.. and jay z shouldnt be using his daughter in rhymes unless he making a song for her.. u saying shit like niggas cant compare to what my daughter got .. its fair game then b.. he opening doors for niggas to rhyme bout the whole fam.. real talk.. this shit trash tho..the whole shit .. garbage

  • Birdham

    Ross isn’t ridiculous in dis track huh!

  • mac DIESEL

    MORE LIKE TWO KINGS AND A PEASANT!!!!

    …….HA!!!! DRE AND JAY OUTSHINED HIM IN EVERY WAY!!!!I FORGOT RICKY WAS EVEN ON THE TRACK!!!! RICKY VERSES ARE FORGETTABLE AS USUAL!!!! AND U KNOW WHY???? CUZ HIS LYRICS AIN’T GENUINE!!!! THEY DON’T FEEL REAL AT ALL!!!! U GOTTA CRAWL BEFORE U WALK RICKY!!!! U CAN’T STOMP WIT THE BIG DOGS NIGGA!!!!

    SIDEBAR: THE TRACK WAS PRODUCED BY JAKE ONE!!!!

    DON’T HATE ON MY OPINION!!!!

  • Mr Nice Watch

    its just different

  • BBGUN

    Dre’s verse kinda got me by suprise. I wasnt expecting him to go in like that. I was expecting the usual lame dre verse but hes been on some good shit lately.
    Ross was Ok but nothin special.
    Jigga’s verse was good but i expect it to be.

  • tlova86

    I will never understand why people who don’t like Rick Ross comment to every post about him. All the hate y’all show just really tells everyone that you really love his music.

  • Rob Forte

    I think Dre had the best verse on here. Jay-Z was okay. You can tell he wasn’t trying though

  • Kali

    @mac DIESEL

    U still alive dude?Thought u got kidnapped by an alien or some shit

  • Anon DCPL

    This was meh, over hyped track.

  • Doug Heffernan

    Dre had a better verse than Ross lol, Jay destroyed it though.

  • CLEF

    THIS FIRE…IF DRE HAD THE BEST VERSE THEN ROSS WINS AGAIN BECAUSE HE WROTE IT….SORRY HATERS GFID 350-400K FIRST WEEK

  • Martin

    Man there are some professional haters on this board. Too bad you don’t get paid. Ha!

  • Martin

    Oh and 3 Kings >>>>>>>>>>>>>> that Jeezy “I do” crap

  • Cromer Beats

    Oh myyyyyyyyyyyy! Dis pretty nice! Not epic but very nice!….The beattttttt fireeeeee!

    NEW CROMER BEAT

  • juheard

    HOV’s verse sounded like a freestyle…

  • Mischief

    The way YN be jocking these dudes is annoying as hell.

  • the void

    lol @ martin. when everything else fails, mention young jeezy. nerd! haha

  • CabriniGreeny

    Dre verse sound like Ross wrote it.

  • Sharif

    Hov said ” stuntin to the MAX im so wavy”

  • the finishline

    We wanted somethin different from Ross well we got it. It’s a cool song, didn’t live up to the hype tho

  • rick

    was that a max b reference at the end of the hov verse? strange.

  • hxxvaz

    This song bout to get 400 comments

  • Sharif

    Hov said ” stuntin to the max im so wavy” loll

  • JustOneMore

    @Clef Not hatin on ross, but I highly doubt he reaches those numbers 1st week. I’m think 240-250k, tops.

  • bry from boston

    Slow down Hov you kill’ em!!!!!!!

  • Run TNC

    Nope! Try again. Hov verse was just okay, the beat is just okay, and Ross and The Doc were terrible. I’m not entertained

  • michelle michelle

    Jay had Blue Ivy stuntin’ on niggas. It’s just not fair.

  • STINKMEANER

    its so sad there are dudes who support rick ross. seriously dudes, he is a fake and you’re buying his fake bullshit. stop supporting fakes.

  • ghostwriter

    It’s not Bad, but not good either, 3 kings ? ha ha i wanna see some “rick ross goes to jail ” news , now that going to jail is a trend .NEXT

  • deWayneWayne

    havent listened yet, but Ross shouldn’t have released this song yet, too anticipated, with two huge features, people will dissect every inch of it. he should have made ppl wait till the album drop

  • KALIFORNIAN

    THIS SHIT IS..GARBAGE NO DIS TO YOUNG AND DRE,.

    ITS THE WORLD!!

    NO ODIES MI OPINION

  • WTF_SMH

    Alot of Jay Z dickriders on here I see. He gives yall a half ass’d verse and yall lose yall mind. SMH If anything, dre surpised the shit out of me on this track, and that’s the only thing good about it. Song is overrated.

  • king 22

    What more can i say JAY Z is the best DEAD or ALIVE

  • kpamma

    For the Record, 1976 is when T.J.Maxx opened.

  • http://www.imperfectenjoyment.com Dewan

    “Hopping out the BM with your BM/Taking her places you can’t go with your per diem.” Jay needs to leave Nas alone.

  • firealarm

    YN is annoying all around on twitter. Makes me hate this site with a passion.

  • Kemosabi

    Stop being dumb this song is smooth as fuck!

  • drake is not a rapper

    lmao at jay-z dickriders hop off motherfuckers .average song

  • http://youtu.be/GoL8qgSeILg Niyemortal

    Jay was mad laid back but he killed it though. Ross? Meh. Dre was laughable. “20 years #1″ , but dude wasn’t really active for the past 10 years. C’mon son!

  • http://www.freshmenmusic.com Mark Byrd

    Jay’s verse killer…… Dre…. dope Jay wrote it, perfect way to set it off…. Ross ehhhhhhh

  • http://wegonemakeit.blogspot.com wallacemalicepalace

    rick ross wrote dre verse so…

  • http://rapradar ultrakid

    ross definitely wrote dre’s verse

  • arfdgn

    Dre did it

  • WestCoast

    trashhh 3 kings ??? !!

  • http://jdareal.com sway-z

    @ Niyemortal

    50 & Em were super active the past 10 years, he had the most to do with that

    This track is dope. Smooth shit. Hov still nice, at 40+, Nas dropping hot shit at 38, these young niggas ain’t never getting close

  • chris8732

    this shit weak.. for real.. flow is fucking boring. beat is boring…

  • Ave

    With the first line Jay completely ethers this entire track… GODDAMN!

  • Larry

    The production for Ross is always on point when he’s not doing that trap stuff. But his flow is just so bring to me. And Dre is horrible at hiding the fact that Ross wrote his verse for him. Jay was cool. 3/5

  • http://youtu.be/GoL8qgSeILg Niyemortal

    @sway-z

    Look at the cats involved though. 50 and Eminem. They were going to succeed regardless. If Dre was the reason they popped off, Joell Ortiz, Busta Rhymes, Bishop Lamont, etc would have been successful too.

  • Ave

    that line is gonna go over 86.7% of y’all heads. ..”play this shit, while u play around wit my crown..”

    As Puff would say, “TAKE THAT! TAKE THAT!”

  • Your Friendly Neighborhood Dopeman

    Track is ehh. No need to listen to it again. Ever.

  • http://rapradar.com Dolla

    how much u wanna bet Rick Ross wrote Dre verse

  • the One

    Jays verse average but his average is dope if we putting him in the same category as everyone else.. 2 kings and a donut ?!

  • http://jdareal.com sway-z

    @Niyemortal

    Well yeah, but they’re both his artists who became what they were because of him. Anybody else co-signs Em and it might not work, because “My Name is” won’t happen. 50 dropped GRODT in ’04 so he especially benefited from the association with both of them

  • Peekay

    and the most disappointing single of the year goes to….

    If Dre & Jay weren’t on this, it’d be a throwaway track. Not worth a second listen.

  • http://youtu.be/GoL8qgSeILg Niyemortal

    @sway-z

    you right, you right. But I still don’t think Dre should get full credit for that.

  • SDOT

    this song fucking sucks. wow.

  • http://deleted Tim Lee VA Stand Up

    OH MY GOD HOVA JUST MERKED EVERYTHING, I CANNOT WAIT FOR HIS NEXT ALBUM. HOLY SHIT.

  • figgside

    DRE NEED TO GIVE US DETOX AND QUIT WASTING HIS TIME HOPPING ON ALL THESE WEAK TRACKS HE BEEN RAPPIN ON !!!!!!!

  • coolc

    Ross should not have been on this.track at all just jay z and dre his verse was in the middle of his own song even jeezy went first on I do

  • figgside

    ALL 3 OF THEM TALKED THROUGH THE WHOLE SONG. NO FLOWIN AT ALL

  • coolc

    Ross should not have been on this.track at all just jay z and dre his verse was in the middle of his own song even jeezy went first on I do> this song

  • http://rapradar ACE

    only thing i can say about the song is…….

    Cant wait for Jay z next album. thats about it

  • Young lucci fan base

    @ zoomzoomdadotis, Hey bruh is you a homosexual? Are an undcover fag? If u don’t like mmg or rozay why u come on here wit homesexual tendicies!! Go listen to kanye west or whoever else the elite media likes u queer!!! This song is the best collabo o come out this year hands down!! Zoom, go eat a big bowl of dicks, u like that huh

  • deez

    @juheard exactly shit had me tight, and u already know dre’s verse wasn’t written by him..

  • thump

    Ross had the weakest verse man..and that’s my nigga..he might be exhausting hiself with mmg…touch n u was ok so sophisticated was better hold me back to alcohol for it to grow on me…idk about gfid niggas might just put that lil 12-15$ in my tank

  • Fuckswag

    yess! The Return of Mac Disel…i luv when u comment dude

  • Kevs

    Hov

  • Andrew

    The DR did his thing and so did Hov but Ross was weak…. track had a little tooooo much anticipation

  • vicdamone

    Nas and Hov miles a head of everyone else right now…. MILES

  • buking

    best dre verse i heard in years. expected more from ross verse…

  • Ele

    no dre noo

  • Evil

    Nothing special.Why couldnt Dre make the beat? Fuck that nigga,no detox,no new beats..the fuck you do all day?
    Hope you cook up some mega beats for EMs new album,he deserves to pick beats from the top shelf.

  • JustMyOpinion

    Jay negotiated a deal on the track………..how real is that? ha

  • fuck b.dot

    Nas trust

  • http://rapradar.com YESSS

    wack and that is a flop

  • ill

    Nas sonf “TRUST” >>>>> 3 kings

    And that is real

  • ill

    Nas song “trust” >>>>

    Real shit

  • Keith

    Jay Z killed it.

  • kpamma

    @Young lucci fan base. this is not the best collabo of the year. that would go to either burn w/ big sean and meek mill, mercy w/ kanye, 2 chainz, pusha 2, and big sean, or my personal favorite “stay schemin” with rick ross, drake, and french montana.

  • EnglishPounds

    Hov easily blacked out on that shit….He did super lite work and still had the dopest verse..
    all and all dope track tho. P.S. Sound like ross ghost wrote the hell outta dre verse

  • Ronnie F.

    Fire!!! Classic!!! Quit hatin on Ross. This album will be a classic.

  • Kwakadoc

    I DON’T KNOW IF YALL NOTICE BUT JAY FREESTYLED HIS VERSE.

  • cmongoodlives

    Suitably unimpressed. Jay-z’s verse was ok though.

  • Officer Rickkkkyyyyy

    Kindv funny that a throw-away HOV verse shits all over both of theirs………Was really unimpressed w Dres, maybe my expectations were just 2 high….Also, who the fuck in their right mind puts JAY-Z and DR. DRE on such a mediocre beat…if Ross were smarter he could’ve had a legendary hip hop song, but this beat is just so basic.

  • RealHipHopBack

    Ross couldn’t even get a real HOV verse smh
    Kinda reminiscent of “I Do” except not as good
    Dre came with meh verse
    Ross came with that same ole’
    When there’s a track with Eminem, Nas And Jay, titled “3 kings’ then you can talk to me.
    I’m still anticipating some greatness from Ross’ album though as far as beats go.

  • arabtdp

    pretty hot flame for the summerto bump when you turnt up

  • King

    Drug Test n The Recipe >>>>> 3 Kings…..hov’s verse was ok

  • drake

    Jay killed it…not bad…ill fuck with it tho!

  • mitch

    DONT LIKE THE BEAT , ross wrote a better verse for dre than he did himself, Jay z killed them all

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBugg @youngyela

    i cried at the end… how long have i NOT BEEN FEELIN THIS EXCITEMENT. its all back. cuz its just different.

  • Devante

    Jay saves the song….

  • SFX36

    OH SHIT= OCEAN

  • @a_starboyisborn

    Jay freestyle prolly ain’t make Khalid cd cause it sound like jay still shooting at cash money

  • OVOandthatA$$hole

    *YAWN* When that trap or die 3 comin out?

  • newyork boy

    I cant front this song is HarD!!!! i DONT UNDERSTAND WHY DO PEOPLE CLICK ON ALL OF HIS SONGS IF THEY DONT LIKE HIM??? PEOPLE DONT CLICK ON PUSHA T OR JMILL ETC SO WHY YOU ALWAYS COMMENT???? JUST ADMIT IT YOU LOVE ROZAYYYY!!!!!!!!! DUDE IS TALENTED..8 SINGLES ON THE BILLBOARD AND KEEPS DOING IT OVER AND OVER..THIS IS JUST NOT LUCK..SOO STOP BEING IMMATURE ..2PAC WANST A KILLER, BIGGIE WAS A NERD ETC AND THE EASTER BUNNY IS FAKE LOL

  • onenutned

    this sucked..convo over

  • ripper

    Wayne r u sure u wanna dis Hov? lol This rap game seem easy for Hov. It sounded like Hov freestyle his whole freaking verse. Damn he killed it!!!

  • Paul Anaconda

    HaHaHaHaHaHa, Officer Ross Could Only Score A Verse But No Beat From Dre I Guess.

  • newyork boy

    GOD FORGIVES I DONT JULY 31,2012 MMG

  • onenutned

    co-sign newyork boy..pac was a ballerina….big was a momma’s boy..Jay-z NEVER sold dope..and dre from N.W.A wore sparkles and make-up….get over it and enjoy good music…although this ain’t good.

  • arabtdp

    crazy track hot shit top of the lin

  • B. Emerson 909

    Produced by Jake One???
    c’mon Ross! you couldn’t ask Dre for a beat???

  • http://bigteespot.spreadshirt.com/ LEATHER-N-GOLD

    HOVA JUST WENT OFF AND CALL IT A FREESTYLE/

  • A Dubb

    Now back to our regularly scheduled program……….#LIFEISGOOD!!!!!!!!!!!!!!!

  • bumpy johnson

    hovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Kb

    Em should be on this instead of Ross

  • ben rich

    This shit was a waste of time. I can’t believe they could have made something this weak. This sucks immensely. And the beat aint that hot either. All you dick ridahs just say everything good nowadays.. this shit was very dissapointing. So basically the album aint gonna be shit. This track aint shit… a fucking waste…

  • Jungle

    LIfe is good classic album Nas’ first Grammy for sure

  • caliking

    disappointing. this song put me to sleep

  • t

    it should just be hov on this track

  • Black Shady

    POW

  • Oz

    there a few things that don’t work on this record the first is jay-z verse sounds phoned in, his verse is really underwelming especially after listening to life is good and his throne verses this is a step backwards to lazy hov, hov who feels his so good he doesn’t have to try anymore to be ill (but he does) just sounds lazy any way second part dr.dre its always wierd with him cos he always just sounds like the person whos record it is on kendrick song he sounds like his reading kendricks verses same as on ems tracks so on this he just sounds like rick ross but with dres voice so its like who cares if his on the record its really just rick ross verse with dr.dre reading it he prob didnt even know what the verse was about till he was about to record it. that forms a disconnect so when you listen doesn’t sound as genuine even tho it is not to mention his verse was just as lazy and lathargic sounding as hovs, rick ross had the best verse but even then it was average compared to his more recent verses like on so sophisticated. the song is a disapointment cos you think you get these three guys on one song they are all gonna blackout, renegade em style on each other, uncountable quotables and rewind the tape flows..but nope this shit sounds like larry homes flabby and sick and im a huge fan of them all but why bother get all these big names when no ones gonna come with their A++++ game cos thats what people expect just coming on some E- shit then don’t bother

  • SKIP

    @onentned, actually jay DID sell dope, but what you said about Dr dre is true, dont know about pac being a ballerina, he was a dancer or something tho *shrugs*

  • KUSHY JACKSON

    MAJOR DISAPPOINTMENT !!! YEA YEA DRE WE KNOW U HAVE HEADPHONES,,BUT U HAVE TO MENTION IT TWICE?? IT AINT HARD TO TELL THAT ROZAY WROTE DRES VERSE,,,,ROZAYS VERSE WAS AVERAGE AT BEST,,,AS FOR HOVA HE COMES THRU WITH ANOTHER GROUNDBREAKING FLOW AND DELIVERY!! NOBODY CAN MATCH THE GOD WITH THAT BIG BOY TALK !! MILLIONS ON DA WALLS OF EVERY ROOM ,,SMH !! ITS NOT EVEN FAIR!! UNTIL SOMEONE ELSE PROVES NAS WRONG LIFE IS GOOD IS ALBUM OF THE YEAR !!

  • BRu

    The best part of this song is the Jake One beat…I swear it’s pathetic how biased and brainwashed the masses are to Jay Z. This verse from Jay is no different than all the bragga, I got more money than you verses he’s been dropping for years. Yet Nas has at least 20 verses on his new album that absolutely obliterate Hov’s verse. Hov dickriding is the worst!! Verse is average..he said nothing special…ya’ll are frontin!

  • Wow. Very Disappointed. This is gonna be ross’s worst album. Haven’t heard anything hot like on TD or deeper than rap.

  • deeep sooo deeeep

    I could never imagened dr.dre and jay z sound so wack…. from rozay we used to it…. I’m gonna go listen 2pac 2 clean me ears

  • And YN needs to hop off this nigga ross dick too. smh

  • http://www.pottstreet.com DTownIsMyCity

    Beat overshadowed the verses in my opinion, sounded more like a Jay-Z track than a Ross track. Nothing out of this world from Ross and Dre, obviously Ross wrote Dre’s part. Jay did Jay.

    Overall I would say it didn’t live up to the hype but it’s still a strong cut. Not much replay value imo.

  • http://rapradar Money101

    Not really impressed at all.. shit is weak .. should of been called 3 rich phonies .. !!! if pac was alive them 3 wouldnt even be able to function in the game..

  • Umm…

    Meh…. This songs better tho. http://www.youtube.com/watch?v=WXE2LHZDgAE

  • JAJA NIGGA

    BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • flea

    This shit lame….yall hype over new verses….give me your opinion in october…when the honeymoon phase is over…the beat is tough tho

  • http://rapradar Money101

    I saw somebody say pac was a ballerina, but the reason people know about that is cause pac told you that !!! he never hid shit from his past And that’s REAL unlike ross !! pac was an open book and not ashamed of the shit he did or never lied about it thats what makes you REAL.. the brother was deep and wanted to learn different shit unlike like some of you dumb mutha fukas.. but not lying about who you truly are or were you came is Real !! not how hard you are and the drugs you sold or people you killed.. and having heart like pac did he wasint afriad to stand up to anything or anybody… . and that’s what will all ways set pac apart from the rest…

  • http://www.tagged.com/pienman pienman

    this is one for the books…. yo, yo! ALL of them WENT IN

    dre. sounded hungry then a muthafucka… even if he didn’t write it! Rick Ross killed me with the line how he was leaning on his pistol….

    what can i say: JAY-Z… damn! King Hov do u copy???

  • Sha

    “Stuntin to the max Im so wavy” Jay-Z Classic

  • torpedojoe

    Jay-Z ft dr dre & Rick Ross. <– REAL TALK

  • Hannibal Lecture

    @money 101 co fuckin signature. Dre and Jay came from the era where fake shit didnt last (Dre was fake himself but he got a pass) . Ross is a phony but he makes good music. Song is ok.

  • Nickey Negrito

    Even though Jay freestyled that verse it was great cuz he did it in one take. You can hear the minor mistakes Jay made. You can tell Jay dont write. He obviously has enough life experience to say what comes naturally. If this was for a Jigga album, that verse would have been touched up a lot more. Dre should just produce because he can’t write rhymes and thats lllllaaaaaammmmmmeeeeee! Ross was ok.

  • Phillyway(215)

    Jay verse made me forget it was two other niggas on the track.. an it was subpar. But nice nonetheless

  • http://rapradar.com ben

    Rick Rosd sucks, period….no good….shit…asshole raps….nothing but shit puke raps…..

  • http://dj600dgreez.wordpress.com dj600degreez

    The three pigs one is bacon one is sausage and one is ham they taste good with breed but they know to cause heath problems if they’re eat’en to much!!! this sound redundant but you have a choice to better but so say fuck it lol

  • http://rapradar JADatsyuk

    HOVI BABY!

  • http://rapradar JADatsyuk

    The funny thing is, Hov can freestyle his verse and shit on rappers. Ha! Cant wait for his solo

  • http://theroamingzone.tumblr.com/ Kam

    Damn Jay stole the show!

  • s

    didnt live up ..

  • HB

    “I only like her if her eyes brown” Hov pretty much saying he doesnt like white women, only sistas, no blue eyes. HA! that’s cool

  • Andrew

    seriously sounds like Ross wrote Dre’s verse. and that’s not a good thing…

  • The Dog_TPG

    @tlova86 reason why people who dont like Ross comment on his whack sh#t is that you get people like the owners of Rap Radar who are constantly dick-riding this nigga and dont have balls to even admit that some of his shit is whack!!!!

    In any case the track is ayt even thou Jay-Z sounds like he was just freestyling (still impressive)… Dre was pretty good.. no comment to Ross else this’ll be classified as “hating”… (quite whack tho)!!!!

  • http://www.leblacketlaplume.com L’Aiguille

    this song = the proof that Jay don’t write his shit !

    Video: Young Jeezy’s “I Do” video might happen : http://leblacketlaplume.com/2012/07/09/video-young-jeezy-interview/

  • ElSkool

    IM SO WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVY JAY NEED TO FREE MAX B

  • @gtfomike

    song is forgettable, so teflon don was his guy’s peak? haha

  • http://freshsideny.wordpress.com freshsidenyc

    lmao dude said “professional haters” . decent track looking forward to the album

  • kayandgee

    just what i expected, haters youre wasting your time

  • Dixson

    need a version without william

    william is the only person to get edited out of his owns songs

  • Nelson

    fucking wack…..dre is irrelevant rozay is garbage and HOV phoned it in.
    fuck detox was excited for that shit 6-7 years ago but not now
    fuck dre
    fuck ross

    bring on that GOOD music- Cruel Summer, WTT2, New Nas is Nice!

  • TriggerMan

    Oh my god once again Williams website has his post sitting at the top for hours while others sites have posted other shit

  • frank

    2 kings and an impersonator

  • frank

    hahahaha jay z ft dre n ross or more like edit ross out and we will have a hit

  • Omega Supreme

    Ross didnt even belong on his own song, if we want to keep it funky. King of what? falsehoods?

  • killy

    lol what happened to “fuk the police” doc , hardly release a decent song since last album , and this what we got? lol just hop da fuk on anything now eh, rick ross is the worst rapper to ever enter the game , my 4 yr old talks better lyrics than him , the beats wack , jay sounded like the only 1 trying and made the rest the track sound like ameturish pish from a basement. detox DEAD lol , wee need the garbage to stay in the garbage and put real lyricist’s and rap out there, raps that are lies and minimal wordplay need to stay da fuk off the stage , if ya gonna lie in ur raps atleast make them mother fuckers interesting , syllables , bars , subliminal , could count the only real artist left on your 8 fingers , and now youve got jay and dre endorsing this kind of fake shit

  • Frontrunner

    Jay Z is still dope. Current top five. The GOAT.

  • Devastation Inc.

    I like it, I guess I’m just different. That dude
    Hov, outstanding. Dre revitalizing his image.
    Rozay understood who he was on the track
    with, probably why he didn’t go last. One other thing we all talk shit about artist and what not, but it’s only a few artist that can generate over
    100 comments.

  • RapPower

    3 Noobs

  • B2O

    FUCK DA POLICE
    Dr who ? fag

  • DDD

    DISAPPOINTING. DRAKE’S I’M ON ONE >>>>>>

  • The Truth

    Jake one been doing his thing for a minute with Brother Ali and Freeway, the track is ok but it was billed like it was about to be the shit, The watcher 2 was better with Jay Dre and Rakim to me because at least it had dre producing and and the R&B chick Truth hurts on it!!!

  • PistolPistol

    I’m Rick Lame Bitch…….
    Rick Loss!!
    SHHHHHHAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDYYYYYYYYYYY BITCHES!!!!!

  • brandonpitts

    O shit!!!!!! Free Max-B

  • PistolPistol

    How the fuck does Ross even think he is in the same League as Jay-Z and Dr. Dre?
    I’m surprised they even jump on a track with him… whatever, I’m just not a fan of Rick Ross and the rest of that lame bunch..

    The artwork for this shit should’ve been Rick in the wheelchair with Jay-Z on one shoulder and Dr. Dre on the other

  • PistolPistol

    How the Fuck does this dude really believe that he is one of the three Kings? Got to say Doc sounds hungry

  • PistolPistol

    Ooooohhhhh :0

  • PistolPistol

    ^Damn right!!!!

  • jada jada`

    200 comments on this BULLSHIT OVERRATED SONG lol

  • PistolPistol

    ^@ Self??
    Damn lyric for lyric Stan.. Pulled your rabbit outta your ass right quik!..

  • Pingback: Brett Golliff » Your Daily Dope For July 20th, 2012

  • Damn Jay

    you can tell Jay is playing around, throwing words together
    He makes it look so easy.
    Definetly one of the greats.

  • Damn Jay

    I love me some him… Jay-Z that is

    I seen you jockin Jay-Z
    Cause he got a Mercedes and you know about his ladies
    I seen you jockin’ Jay-Z (I’m so dope boy fresh!)

    Whose house? Hov’s no doubt
    ’bout the only rapper still getting money in the drought
    I moves out, in the global, I’m a mogul
    Fifty thousand feet in the air and I’m still on my mobile
    Fuck talking ’bout the recession the shit’s depressing
    I rock with Obama but I’m not a politician
    And I chill with the thugs and the gangsters too
    I ain’t a blood but I’m warrin with the boys in blue
    Crooked officer, crooked officer!
    Why you wanna see me in a coffin sir?!
    Is it against the law the way I’m flossin’, sir?!
    Benzes, Rolls Royces and Porsches, ugh!
    Haters like, “Hov why you still talkin money shit?”
    Cause I like money, bitch
    I like fly shit, you like gossip
    I let you do you, why you riding my tip?

  • TH

    My only thing is, didn’t Ross try and go at EMINEM when 50 was going at him??? Come on Dre

  • NEM

    Nothing special here… We got another below-average verse from Ross with a uninspired delivery/flow…
    .
    Good to see some fresh Dre material though.

  • Cheat

    Jay Z Killed it. Its his Tack his Verse was half the song

  • 1980 MY POPS NUTTED

    Life is Good

  • Jay

    You can download this song for free before GFID comes out; it’s on Funk Flex’s website. the link is http://www.inflexwetrust.com/2012/07/19/ifwt-exclusive-rickyrozay-ft-s_c_-drdre-3-kings/

  • harj

    two kind’s and a burger king!!

  • harj

    two king’s and a burger king !!!!!

  • Stein

    Hov with the Max B shot out #WAVY

  • brl

    Boring as hell.

  • P Bateman

    wow Jake One spazzed on this one!!!!! sometimes RR kills me with its little opinions on new music it posts…

  • LA

    Damn. This shit is big right here.

  • Double u-Tee-Eff

    there’s a song with 2 kings and a fat guy.

  • ST

    fucking dope!

  • MR.M

    2 Kings… officer ricky is just a fukin jester entertaing tha peasants…

  • Pingback: Rap Radar :: T.J. Maxx Gives Jay-Z Moment Of Clarity

  • ShitLikeThisKillsHipHop

    3 kings is this shit serious lmfao ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZ

  • zeee

    see this the type of track dre should have on detox

  • chilleymost

    @ thump you the illest,,hahaaaa!!!,,,woorrrd up!!,,,,,,,a nigga gotta keep pushin.,,,,,,,these niggas is rapping,,, we cant get in their daughters soxs and shit like that,,,,,,and niggas want niggas to cop their music,,,,,,niggas is blowin tour money on shades,,,so they can close them on us,,,,,,these niggas is crazy!!!,,,hahaaaa,,,,sounds like some narcissistic suckin they own dicks shit,,,,haha,,,,,YALL NIGGAS FALL FOR THE OL OKIE DOKE, IF YOU WANT,,,,,,AND LET NIGGAS SELL YOU MUSIC ABOUT HOW GOOD THEIR LIFE IS,,,,,,IMMA PUT THAT IN MY TANK,,,HAAAAA!!!!!!FUCK THAT,,,HAHAHAA!!

  • Andre

    Anybody catch that MAX B shoutout during Jay-Z verse. HOV!

  • EMCEE COMPANY

    DID JAY JUST FREESTYLE THAT VERSE? WOW! GAH-JUS!

  • http://twitter.com/loch121 loch121

    Fire period.Jay bodied this period.Beat is sick.I love it.
    Loch Spaz Out Apache Cafe Live Show http://www.youtube.com/watch?v=J32kt0gpn-U

  • http://4yitv.com RICKYUNOS

    and the winner is HOV!

  • THEDAMMM

    DAM PEOPLE ARE ARE STUPID AS SHIT. People saying dre out shined ros. Ross write dre’s verse just to let you know..

    I actually like this sh*t now. IN MY OPINION, Its one of those tracks that makes youre perception change about it after listening to it a few times. And it sounds alot better in a car with that bass knockin instead of headphones. Just by the title and anticipation, everybody should have came harder on this sh*t. Especially ross. We know what ross and jay are lyrically capable of but they didnt show it in this track. Ross should have started the track then ended it after dre and jay. Production was on point as usual. Only problem I had with the track are the bars spit in it. Everybody could have done better. I think ross knew this track wasnt top-notch lyrical wise, which is why he leaked it before the release to get it out of the way.But this track is still far from r-r-r-r-r-r-r-recycle bin music though. lmao. Other tracks will prob be alot better though. Ross always uses this formula.

  • THEDAMMM

    and jay didnt freestlye.He used a recycled verse he was gonna use with khaled. You jayz dickriders need to chill

  • eastpointvet

    Dre did outshine ross no matter if ross wrote the verse but it sound more slim the mobster than ross wrote it to me. ross verse wasnt bad it just wasnt as good as the others. somebody commented earlier that jay just did a verse like he always do. he didnt. the bragging is there but the rhyme scheme different. and rap was built on i got this and u dont and im better than you its the foundation of hiphop. and nobody does big money talk quite like Hov and are 100% truthful in what they say. tracks like this the expectations always over what they should be. WTT people was saying it wasnt that good upond first listen now a year later its a classic. chronic 2001 was ok when it came out then years later its a classic. the track to me represents them all pretty well and im satisfied with it.

  • Brandon

    Its clear jay like killed that song. Dre’s verse should have been better. Rozay wasnt bad. All you over reacting but come on “Swagger like us was a better song. Im just happy weezy wasnt on here tho, raping sensless crap. Heard all 3 of him give off better verses. Jay still tops tho.

  • t.ippppppp

    ross same old same old

  • kayandgee

    ross got the game on a chockhold, he dominating shit, thats a fact good or not

  • Homie

    Did Dr. Dre, have to make it so obvious that Ross wrote his verse?

  • Pingback: The Official Hip Hop Thread - Page 706

  • rrahha

    It’s Cool.. But not as good as it looks on paper. “Jay knocked ricky off his own beat”….

  • eastpointvet

    hate that rap has become who better than who on a track rather than if the track is just good or not

  • nuccayouwack

    jay is jay. nigaa dog paddled and still merked it. ross…………………? and some body wrote dres verse#nonfactor. this cannot be an album cut. how u get a real verse from hov on freemason then let the nigga shit on you the next joint?

  • http://mochips.wordpress.com/ JunnBugg @youngyela

    When FLEX premiered this track on HOT97… that EXCITEMENT is EVERYTHING to me.

  • Real hip hop

    Wack……

  • OBVIOUSLY

    THEY THINK WE WOULDNT NOTICE THAT ROSS WROTE DRE’S VERSE?

  • donald

    sorry but i wouldnt mind if i never hear this song again #dissapointed in Dre for this smh

  • old enuff to remember real rap

    both of jays verses the one dre spit and the one he spit where hip hop .ross is a clown and is running out of time gravity and gravy are slowing him down uhh money blah blah blah unhh bad bitch uhhh expensive items uhhh drug that ryhmes uhh big is rolling over in his grave

  • sunn

    Free MAX B—–The OG Wavey King

  • http://www.facebook.com/c4atyourdoor Rain Man
  • sunn

    1 king 1 queen and an obese rap dude

  • SpacelySprockets

    Sounds Like Kendrick wrote Dr. Dre verse.

  • sunn

    dumb bastards. jay been freestylin all his verses in this fashion for over 10 years. this one was just more impromptu sounding

  • 88er

    jay is biting max b sayin wavy dipset all day over here but give respect where respect is due -free boss don biggavel ooowwwwwww!

  • http://bringbackthebuzz.wordpress.com Steve, Scotty & Evan

    This is boring and I was hoping it was going to be a lot better. I expect more from Dre and Jay. With that being said I hate Rick Ross. That syllables song with Em Dre Jay 50 is a million times better and Fif had the best verse on that one

  • SP

    YOUNG………DAT BOY HOV…….STILL THA TRUTH

  • That Guy

    This is mediocre. No one was stellar. It doesn’t deserve the title.

  • jesus

    NaS should have been on here … oh wait he is the only king … esco>>>hova … Life is Good .. best album of the summer nasty nas is back … lets go esco

  • http://MyNuts NICKY BRIX

    Trash.

  • Showboat

    @ fuck b. dot

    I feel you on that Nas “Trust”, that ish go HARD. Song of the Year

  • http://adamdavidhooley adam david hooley

    g-unit

  • http://adamdavidhooley adam david hooley

    wot join d12 for good and g-unit for good

  • http://adamdavidhooley adam david hooley

    fun hell

  • http://adamdavidhooley adam david hooley

    r and b is cool